Hey forumbeest!quote:
Met de dromenlijn?quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oké. Ik ga nog even wat telefoontjes plegen.
Je mag FA GGMM ook altijd DM'en hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:44 schreef Sked het volgende:
[..]![]()
Ik ga ook nog wat telefoontjes plegen. Nog geen idee naar wie, maar ik verzin wel wat.
Dat doe ik geregeld. Erg goede adviezen heeft hijquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je mag FA GGMM ook altijd DM'en hoor.
zoals?quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat doe ik geregeld. Erg goede adviezen heeft hij
helaas, je trapte er niet inquote:Op donderdag 16 februari 2023 16:00 schreef Sked het volgende:
[..]
DM's mag ik helaas niet openbaren.
Dat is fijn om te horen! Soms maak ik mij toch een beetje zorgen om je! Zoveel hooi op je vork nemen binnen FOK! poooh!quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat doe ik geregeld. Erg goede adviezen heeft hij
Het scheelt als je buiten FOK! nauwelijks verplichtingen hebt.quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen! Soms maak ik mij toch een beetje zorgen om je! Zoveel hooi op je vork nemen binnen FOK! poooh!
misschien is het wat voor @tong80 danquote:Op donderdag 16 februari 2023 16:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Het scheelt als je buiten FOK! nauwelijks verplichtingen hebt.
Fijn dat je dit dan zo invult. Kunnen enkele users een groot voorbeeld aannemen. Relnicht tong bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Het scheelt als je buiten FOK! nauwelijks verplichtingen hebt.
Nee dank je!quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
misschien is het wat voor @:tong80 dan
@DombohetOlifantje1 komt even het topic binnenstormen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Fijn dat je dit dan zo invult. Kunnen enkele users een groot voorbeeld aannemen. Relnicht tong bijvoorbeeld.
geef jij jezelf eigenlijk ook notes als je strontvervelend bent?quote:
Als het maar 1 idee is waarom duurt de video dan 11 minuten?quote:
Als dat ooit zou voorkomen zekerquote:Op donderdag 16 februari 2023 16:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
geef jij jezelf eigenlijk ook notes als je strontvervelend bent?
(dit gaat niet over een specifieke situatie)
dan beter marcus aurelius meditations lezenquote:
ik zal je helpen als ik het weer eens zie!quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat ooit zou voorkomen zeker
Maar nu wordt het wel heel erg hypothetisch
Een goedemiddag user AFCNielsquote:Op donderdag 16 februari 2023 16:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Dombohetolifantje1 komt even het topic binnenstormen.
[ twitter ]
Hey!quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een goedemiddag user AFCNiels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |