Kom je uit Alkmaar?quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou zó geweldig zijnAlkmaar de beste. En de victorie.
Ik lees er nog wel elke dag en soms post ik er .maar de complotten zijn niet meer zoals vroeger, zeg maar.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is good old BNW nog een beetje leuk?
meeste topics die ik daar aan klik vind ik niet veel
bring back @Bankfurtquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik lees er nog wel elke dag en soms post ik er .maar de complotten zijn niet meer zoals vroeger, zeg maar.
Ik gun het AZ wel, als het Feyenoord niet lukt.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja! Geboren en getogen. Dus AZ-fan.
Oké PietjePukquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik gun het AZ wel, als het Feyenoord niet lukt.
Zei je dan niet; "Maar mijn echte is ellenlang?"quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:45 schreef onlogisch het volgende:
Ik gebruikte altijd 'Mijnpenis' als wachtwoord. Ik kreeg steevast te lezen dat mijn wachtwoord tekort was.
Ik mag niet liegen van mijn moederquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zei je dan niet; "Maar mijn echte is ellenlang?"
Ik vind @Pisces29 geen addergebroedquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:pietjepuk2000 doet nooit onaardig tegen mij dus vergelijk hem niet met addergebroed
Zeker omdat je volbloed ariër bent.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:pietjepuk2000 doet nooit onaardig tegen mij dus vergelijk hem niet met addergebroed
Bruin haar met krullen... Hij moet mij gewoon erg mogen denk ikquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zeker omdat je volbloed ariër bent.
Welke lengte? Dit klinkt als een Roderik.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bruin haar met krullen... Hij moet mij gewoon erg mogen denk ik
ariërgodenquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zeker omdat je volbloed ariër bent.
Mijn haar? Is met krullen lastig om te metenquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke lengte? Dit klinkt als een Roderik.
Trek er ff aan dan.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn haar? Is met krullen lastig om te meten
Maandelijkse post genoteerd.quote:
na jaren beunen kan ik mij niet anders voorstellen dan een tarzan-achtige ontwikkelingquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke lengte? Dit klinkt als een Roderik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |