Dan moet je juist een cabaretduo gaan vormen met @onlogisch daar. Als je het in je eentje doet, is het opzichtig.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word daar niet serieus genoeg voor genomen vrees ik. Trollen zonder reacties is echt het dieptepunt.
Hallo amice. Alles goed?quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dan moet je juist een cabaretduo gaan vormen met @:Onlogisch daar. Als je het in je eentje doet, is het opzichtig.
Drukke semester achter de rug. Nu het rustige semester, dus ook meer tijd om drankjes te doen en lol te trappen.quote:
password manager regelen, lavgodinquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
Hebben jullie dat ook? Dat je gek wordt van Mijn dit en Mijn dat? Al die wachtwoorden en gedoe.
Goed om te horen. Ik begreep dat Sevilla niet in de beste vorm steekt, dat lijkt een understatement. Hoe schat je de kansen van PSV in?quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Drukke semester achter de rug. Nu het rustige semester, dus ook meer tijd om drankjes te doen en lol te trappen.
Dus vanzelfsprekend gaat het goed!
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fijn![]()
En niks mis mee toch. Als je op de donderdag nog stabiel draait gaat deze week je niet klein krijgen.
Mensen storen zich bovengemiddeld aan @onlogisch hoor mede door zijn "functie"quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dan moet je juist een cabaretduo gaan vormen met @:Onlogisch daar. Als je het in je eentje doet, is het opzichtig.
Vrees de dag dat ik DigiD nodig heb nu alweer.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
Hebben jullie dat ook? Dat je gek wordt van Mijn dit en Mijn dat? Al die wachtwoorden en gedoe.
Hun vertrouwen is broos. PSV moet vroeg een tikje uitdelen, zo simpel is het.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed om te horen. Ik begreep dat Sevilla niet in de beste vorm steekt, dat lijkt een understatement. Hoe schat je de kansen van PSV in?
snel scoren en dan de wedstrijd uitspelenquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hun vertrouwen is broos. PSV moet vroeg een tikje uitdelen, zo simpel is het.
Dat zullen ze dan wel nalatenquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hun vertrouwen is broos. PSV moet vroeg een tikje uitdelen, zo simpel is het.
Begrijp ik heel goedquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen storen zich bovengemiddeld aan @:onlogisch hoor mede door zijn "functie"
[..]
Vrees de dag dat ik DigiD nodig heb nu alweer.
Zijn die duur,@ aTypisch?quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
password manager regelen, lavgodin
Ben er echt bizar slecht in overigens op dat vlak balanseer ik daadwerkelijk op het randje van een mentale achterstand.quote:
Snap ik heel goed.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben er echt bizar slecht in overigens op dat vlak balanseer ik daadwerkelijk op het randje van een mentale achterstand.
Ben jij zo iemand die niet overal dezelfde wachtwoorden voor gebruikt?quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
Dat is te doenquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee, paar tientjes per jaar normaal gesproken
quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die niet overal dezelfde wachtwoorden voor gebruikt?
Bijna kampioen, alleen Feyenoord nog even verslaan.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
Btw, wat vinden jullie momenteel van AZ?
48 wachtwoorden. Het maakt je gek.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat kan dus niet omdat je jaarlijks wordt gedwongen ...quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |