quote:Married at First Sight 2023: dit is alles wat we weten over het nieuwe seizoen
Married at First Sight is atm een van de populairste datingprogramma's – waarin men, door experts, 'blind' wordt gekoppeld aan een potentiële match én daarmee op dag één het huwelijksbootje instapt. Vervolgens heb je natuurlijk de huwelijksnacht, waarna het koppel samen op reis gaat. Daarna gaan ze samenwonen, en tot slot moeten de twee bepalen of het een match made in heaven is. In de vorige seizoenen kwam er genoeg drama voorbij: zo wilde Arjan er afgelopen seizoen eigenlijk al mee stoppen bij het huwelijk, en was Joep ronduit rude tegen Caroline. Maar er is geen sprake van enkel mislukte matches, want zowel Rowan en Astleigh als Sonny en Dylan zijn nog altijd gelukkig samen.
Wanneer kunnen we Married at First Sight op tv zien?
Het zevende seizoen is inmiddels al lang en breed voorbij en nu rest de vraag: wanneer komt Married at First Sight 2023 op tv? Dat er een nieuw seizoen van het liefdesexperiment MAFS aan zou komen, was al bekend. De opnames zijn afgelopen zomer van start gegaan, en nú maakt RTL tevens bekend wanneer we MAFS 2023 kunnen zien op tv.
*Tromgeroffel*... Married at First Sight seizoen acht is vanaf 3 januari 2023 te zien. Nog steeds met Carlo Boszhard als presentator, maar er is meer leuk nieuws: er worden niet één, maar twee afleveringen per week uitgezonden op RTL 4. Op zowel dinsdag- als woensdagavond kun je 't nieuwe seizoen van Married at First Sight bingen. Én als kers op de taart wordt er in de eerste week van de show nog een derde aflevering uitgezonden op donderdagavond - wat een feestje! De afleveringen komen uiteraard, voor als je het wilt terugkijken, ook op Videoland.
Klopt!quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:00 schreef OProg het volgende:
Ik kijk dit programma eigenlijk nooit en ik heb ook het meeste gemist. Maar ik heb afgelopen weken een keer een flits van die 'experts' gezien en nu en gisteren toevallig ook. En dan flits ik op met name die kale man die dan dus de expert is.
Die mensen lullen echt alles naar dat ze het goed gezien hadden maar dat ze al bang waren dat het tegen kon vallen. Of dat het zo is dat de kandidaten niet geschikt waren, is het niet?
Gedragsbioloog, 'nuff said.quote:
Ah, ok. Ik zag trouwens daarna dat hij niet eens echt kaal is.quote:
De andere 2 zijn vrouw, dit is de kaalste (denk ik).quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:06 schreef OProg het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik zag trouwens daarna dat hij niet eens echt kaal is.
Die meiden, dat is ook enkel comfort en lust. Rooie is nu al bang voor een sleur.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:05 schreef Joop_W het volgende:
Wat een prachtig plaatje, die koppels in een rijtje!
Ondertussen zit daar een keihard mislukte match tussen
En voor mij andersom. Dus ze pakken het goed aan door veel soorten aan te bieden. Ja, ondanks sponsors.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:40 schreef Revanches het volgende:
[..]
Honderd keer liever Italië dan de Caraïben. Is maar net waar je voorkeuren naar uitgaan natuurlijk. Verre vakanties zijn niet altijd beter.
Kudo’s voor haar. Ze voelt geen vonk en is enthousiast en doet leuk mee.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:52 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ze zegt dat zelf ook in een aflevering hahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij zitten veel kandidaten in de irritatiezone. Maar goed, ik ban niet aan ze gekoppeldquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Gedragsbioloog, 'nuff said.
Over gedrag gesproken, Stephan zit in mijn irritatiezone. Maar zolang hij niet in de irritatiezone van z'n vrouw zit, dan dikke prima.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:59 schreef Ace1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snobs have more fun!
KLIK!
Ik heb het met een half oog gekeken, maar was het geen Franse Bulldog?quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:11 schreef RedFever007 het volgende:
Ik vrees voor Franswa en Wilfried, de dames op lange termijn ook, 🐱alijne is te vreemd en communicatief onbehouwen..
Loes en Wichian zie ik ook niet gebeuren eigenlijk.
Maarten en Richelle geef ik de beste kansen![]()
En flikker op met mopshonten
quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:59 schreef Ace1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Franse bull idd.quote:Op donderdag 16 februari 2023 00:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het met een half oog gekeken, maar was het geen Franse Bulldog?
Ik ben ook bang dat de mannen gaan clashen.
quote:Op donderdag 16 februari 2023 00:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het met een half oog gekeken, maar was het geen Franse Bulldog?
Ik ben ook bang dat de mannen gaan clashen.
Over montage gesproken. De kledingstijl van Cathelijne en Laura in het vliegtuig wisselde ook nogal. Volgens mij waren er beelden van de terugreis in de heenreis geplakt.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
[ tiktok ]
Ik heb me trouwens best geërgerd aan de montage van zware grote honden blaffen onder de beelden van de kleinste hondjes...Die niet eens reden hadden om te blaffen soms. Een hondje van nog geen 20cm klinkt niet als een herder.
quote:Op donderdag 16 februari 2023 08:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snobs have more fun!
KLIK!
Ik zei er gister al wat over. Ik doe even een schaamteloze repost:quote:Op donderdag 16 februari 2023 08:57 schreef alpeko het volgende:
[..]
Een Franse bull idd.
Ik vrees het ook gezien de preview. Inmiddels geef ik Richelle en Maarten nog de meeste kans.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:04 schreef Spablauw214 het volgende:
Mijn 2 centjes na het zien van aflevering 16:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het gedrag van schoonmoeder ook niet uitvlakken. Als ik op zo’n gênante manier, ten overstaande van alle gasten geknipt en geschoren zou worden, zou ik ook afhaken. Paula stak van meet af aan niet onder stoelen of banken dat er geen fysieke aantrekkingskracht was.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:06 schreef loveli het volgende:
Mensen blijven meedoen en de experts vertrouwen.
Bij Temptation Island lijken betere experts te werken als het gaat om het maken van connecties. Als de experts Remco en Paula op dag 1 hadden laten bungeejumpen had je een heel andere dynamiek gehad. Maar nee, toen het kalf verdronken was gingen ze pas snorkelen.
Ze zijn allebei niet enorm sociaal.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik zou het gedrag van schoonmoeder ook niet uitvlakken. Als ik op zo’n gênante manier, ten overstaande van alle gasten geknipt en geschoren zou worden, zou ik ook afhaken. Paula stak van meet af aan niet onder stoelen of banken dat er geen fysieke aantrekkingskracht was.
Hij lijkt me ook nogal introvert maar de omstandigheden waren ook niet echt ideaal. Hij deed weinig moeite om haar te leren kennen, maar zij was ook bepaald geen bron van informatie.
Boven de 45 moeten ze eigenlijk niet doen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ze koppelen Paula-met-muur aan een rustige Rotterdamse man. Allebei zochten ze spontaan en gezellig. Goed gedaan, koppelaars.
Ik denk dat als Paula hem aantrekkelijk had gevonden, het wel gelukt was. De fysieke klik is er niet.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:29 schreef nils7 het volgende:
[..]
Boven de 45 moeten ze eigenlijk niet doen.
Is nog nooit echt goed gegaan volgens mij.
Komt denk ik omdat mensen vaak toch wel ervaring hebben en een rugzakje hebben en zodra iets proeven wat ze niet bevalt ze meteen een muur bouwen.
En iedereen heeft wel iets overeenkomstig met een ex dus dat ga je al snel krijgen.
Met een goed dagprogramma (en valium voor schoonmama) hadden ze (de experts) er best meer van kunnen maken. Dat is het hele idee van het programma, je doet iets (ja zeggen, huwelijksakte tekenen) en dat doet iets met je, gevoel volgt actie. Als je dan de juiste mix van leuke activiteiten en een klein beetje rust maakt, geef je het optimaal kans.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze zijn allebei niet enorm sociaal.
Twee niet-sociale mensen koppelen: domste zet ooit.
Maar als Paula hem aantrekkelijk vond, was het anders geweest.
Hoe kunnen die experts dan zo arrogant zeggen, is alsof ze al 20 jaar bij elkaar zijn maar het nog niet wetenquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Met een goed dagprogramma (en valium voor schoonmama) hadden ze (de experts) er best meer van kunnen maken. Dat is het hele idee van het programma, je doet iets (ja zeggen, huwelijksakte tekenen) en dat doet iets met je, gevoel volgt actie. Als je dan de juiste mix van leuke activiteiten en een klein beetje rust maakt, geef je het optimaal kans.
Nu is het trouwen, zoek het ff zelf uit, als het mis is gegaan komen we even praten.
Als Remco ook wat meer initiatief had genomen in plaats van zich terug te trekken, was hij een stuk aantrekkelijker geweest voor Paula.
Niet dat ik denk dat het een goede match was, maar met wat betere setting was het niet zo kil en onaangenaam geworden.
Volgens mij alleen dat oudere stel waarvan de vrouw uiteindelijk kanker bleek te hebben (Sylvia?).quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:29 schreef nils7 het volgende:
[..]
Boven de 45 moeten ze eigenlijk niet doen.
Is nog nooit echt goed gegaan volgens mij.
Komt denk ik omdat mensen vaak toch wel ervaring hebben en een rugzakje hebben en zodra iets proeven wat ze niet bevalt ze meteen een muur bouwen.
En iedereen heeft wel iets overeenkomstig met een ex dus dat ga je al snel krijgen.
Twee tamelijk nukkige karakters.quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Met een goed dagprogramma (en valium voor schoonmama) hadden ze (de experts) er best meer van kunnen maken. Dat is het hele idee van het programma, je doet iets (ja zeggen, huwelijksakte tekenen) en dat doet iets met je, gevoel volgt actie. Als je dan de juiste mix van leuke activiteiten en een klein beetje rust maakt, geef je het optimaal kans.
Nu is het trouwen, zoek het ff zelf uit, als het mis is gegaan komen we even praten.
Als Remco ook wat meer initiatief had genomen in plaats van zich terug te trekken, was hij een stuk aantrekkelijker geweest voor Paula.
Niet dat ik denk dat het een goede match was, maar met wat betere setting was het niet zo kil en onaangenaam geworden.
Zijn One Night Stands zag hij als relaties.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:51 schreef nils7 het volgende:
Die Stephan heeft het over relaties die dan Friendzone worden maar volgens mij begrijpt hij niet wat een friendzone![]()
Ofwel maar dan snap ik niet dat hij ze eerst relaties noemt.
Dit inderdaad. Maar niet alleen dat hondengeblaf, in de laatste aflevering ook steeds dat neppe gemiauw van de kat en dat toeteren bij het wegrijden. Overduidelijk eronder gezet, voegt niets toe en is alleen maar irritant.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
[ tiktok ]
Ik heb me trouwens best geërgerd aan de montage van zware grote honden blaffen onder de beelden van de kleinste hondjes...Die niet eens reden hadden om te blaffen soms. Een hondje van nog geen 20cm klinkt niet als een herder.
Lol, exht?quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:16 schreef Donna het volgende:
[..]
Over montage gesproken. De kledingstijl van Cathelijne en Laura in het vliegtuig wisselde ook nogal. Volgens mij waren er beelden van de terugreis in de heenreis geplakt.
Cathelijne heeft eerst een zwarte sweater aan, zo 1 met zo'n band achtige opdruk. Ik heb geen idee wat er precies op stond. In het shot daarna draagt ze ineens een knalroze sweater met witte opdruk.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 07:27 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Lol, exht?zou ik eigenlijk terug moeten kijken
Omg precies dit denk ik ook steeds. Die schoonmoeder is de wortel van het probleem. Remco wordt door haar al voor dat hij Paula fatsoenlijk heeft gesproken, 2x afgewezen door de schoonmoeder.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik zou het gedrag van schoonmoeder ook niet uitvlakken. Als ik op zo’n gênante manier, ten overstaande van alle gasten geknipt en geschoren zou worden, zou ik ook afhaken. Paula stak van meet af aan niet onder stoelen of banken dat er geen fysieke aantrekkingskracht was.
Hij lijkt me ook nogal introvert maar de omstandigheden waren ook niet echt ideaal. Hij deed weinig moeite om haar te leren kennen, maar zij was ook bepaald geen bron van informatie.
Nee. Aparte situatie.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:05 schreef Mandéra het volgende:
Vind Wichian wel een beetje aparte jongen. Militair die conditioneel kennelijk niet veel kan. Die surfplank scene was zo ongemakkelijk. Ik word ook een beetje ongemakkelijk van Cathelijne. Ben ik de enige die het vreemd vond dat 3 van de 4 mensen die met haar meegingen om een jurk uit te kiezen ex'en of scharrels van haar waren?
Typische gay culture maar dat mag je hier niet zeggen op dit forumquote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:05 schreef Mandéra het volgende:
Vind Wichian wel een beetje aparte jongen. Militair die conditioneel kennelijk niet veel kan. Die surfplank scene was zo ongemakkelijk. Ik word ook een beetje ongemakkelijk van Cathelijne. Ben ik de enige die het vreemd vond dat 3 van de 4 mensen die met haar meegingen om een jurk uit te kiezen ex'en of scharrels van haar waren?
Het is wel zo. Veel wisselende contacten, weinig serieus en weinig monogaam vaak.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
Typische gay culture maar dat mag je hier niet zeggen op dit forum
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:07 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het is wel zo. Veel wisselende contacten, weinig serieus en weinig monogaam vaak.
Volgens mij was het zo dat ze vaak voor hetero aangezien werden in het uitgaansleven. Maar er zijn natuurlijk legio dating-apps, van smeerpijperij als Grindr tot platforms voor mensen die wel iets serieus zoeken.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De relatie van de meiden is ook niet meer dan sex en ‘voor het eerst meer dan lust en elkaar kunnen zijn’. Klinkt als vriendschap.
Ze komen onvolwassen over, ik snap überhaupt niet dat ze getrouwd willen zijn.
Dat zijn gewoon hetero’s, met de gekke 5 minuten. Over 10 jaar gewoon een station 1,8 kind en een labradoedel.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De relatie van de meiden is ook niet meer dan sex en ‘voor het eerst meer dan lust en elkaar kunnen zijn’. Klinkt als vriendschap.
Ze komen onvolwassen over, ik snap überhaupt niet dat ze getrouwd willen zijn.
Helemaal mee eens. En het is deels ook de jeugdigheid. Gewoon een wat andere instelling en ze geinen wat zodra de camera aan staat. Ik kijk er wel doorheen hoor, het is ook een soort ongemak, denk ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 07:33 schreef Rene het volgende:
Onvolwassen of gewoon niet de humor begrijpen. Mag ook. Ik snap die dames wel. Beetje anders zijn. Wel eng voor de kijker - kennelijk.
Oke, een heel klein beetje dan.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:58 schreef roos94 het volgende:
Eigenlijk lijkt Richelle op een blonde Ranomi Kromowidjojo
Ja, vond ik ook al!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:58 schreef roos94 het volgende:
Eigenlijk lijkt Richelle op een blonde Ranomi Kromowidjojo
Beetje saus. Beetje maggi. Beetje aroma.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:07 schreef Joop_W het volgende:
Wat voor saus neem je bij je worstenbroodjes, zijn er mensen met een vaste saus?
Maggi <3quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beetje saus. Beetje maggi. Beetje aroma.
Woont hij nou een straat verder dan z’n ouders?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Schoonouders en vragen over kinderen. Wat een ernst.
Wel leuk als ze (Richelle en Maarten) ook echt bloedserieus zijn.
Oh dat weet ik niet. Was 1 Paula niet erg genoeg?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:13 schreef Gunner het volgende:
[..]
Woont hij nou een straat verder dan z’n ouders?
Dacht dat dat over Maarten werd gezegd.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet. Was 1 Paula niet erg genoeg?
Vreselijk idd. Of het moet je droomhuis zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:18 schreef Gunner het volgende:
Even teruggespoeld. Maarten woont idd een straatje verderop.
Ik vind dat altijd zo typisch. Beetje mamaskindje dus.
Remco heeft wel een slaapkamer die bij zijn persoonlijkheid past: saai, zonder opsmukquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een bende. Jeetje. Menig puber heeft het netter.
Kledingwinkelquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:27 schreef Gunner het volgende:
Weet iemand wat voor werk die François heeft dat dat zo’n onderwerp van gesprek is?
Een preek en een opgestoken vingertje. Wat een klucht.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:33 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Nou wat hebben ze voor Paula en Remco een veer en een blinddoek?
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:33 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Nou wat hebben ze voor Paula en Remco een veer en een blinddoek?
Gewoon een keer een ruk aan de handrem geven in de auto, dan mag je wel ontsnappen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:35 schreef Pierre_Ranja het volgende:
"ik wil nog wel even wat zeggen" uh alsjeblieft Remco.... Doe het niet
Als zij hem leuk vond, zou dat geen punt moeten zijn, denk ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:39 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Het is wel eerlijk, maar als je aan je date vertelt dat je altijd gefriendzoned wordt, word je waarschijnlijk...jawel... Gefriendzoned
Dstrezzed winkel is hij manager van. Zo vertelt google mij.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:27 schreef Gunner het volgende:
Weet iemand wat voor werk die François heeft dat dat zo’n onderwerp van gesprek is?
Truequote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als zij hem leuk vond, zou dat geen punt moeten zijn, denk ik.
Hoeveel Kilocalorietjes liggen op dat bord, holy moly.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:48 schreef Gunner het volgende:
Moet hij nu al die worstenbroodjes opvreten?
Monteer Martin Gaus er meteen even bij danquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:50 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Zit er nou iemand honden geluiden eronder te monteren
Hij heeft wel een dikke bimmer voor iemand van 34. Staat toch bij de rdw voor 75k in de lijst.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:50 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Loes is er klaar mee. Die zocht een klusjesman en Wichian zet de Ikea kast niet goed in elkaar
Oh wauwquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:52 schreef Gunner het volgende:
[..]
Hij heeft wel een dikke bimmer voor iemand van 34. Staat toch bij de rdw voor 75k in de lijst.
Dit. Mijn God.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:51 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ooooooh niet weer deze cringe ik trek Paula en Remco niet meer
Daarom gewoon lekker zelf je date kiezen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:53 schreef Joop_W het volgende:
Als alle mensen die net gaan daten zo met elkaar zouden gaan evalueren, dan werd het wel een groot drama.
Hahhahaaha jaaaa.... En verplicht nog even bij elkaar over de vloer moeten gaan + een geforceerd uitje + een gedragstherapeut die zijn mening geeftquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:53 schreef Joop_W het volgende:
Als alle mensen die net gaan daten zo met elkaar zouden gaan evalueren, dan werd het wel een groot drama.
Ze hadden vanaf het eerste moment geen aantrekking voor elkaar.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Paula werd niet warm van die kale kop van Remco. Ze had haar best willen doen maar Remco voelde de afwijzing.
En dan wordt het grimmig.
TeamNiemand.
Ik betwijfel het vanuit zijn kant.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Ze hadden vanaf het eerste moment geen aantrekking voor elkaar.
Weerstand op het eerste gezicht.
Ik vraag dit elke week maar niemand antwoordtquote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:00 schreef Joop_W het volgende:
Is morgen de laatste of hoeveel komen er nog?
Hij voelde de afwijzing al met het eerste kaartjequote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Paula werd niet warm van die kale kop van Remco. Ze had haar best willen doen maar Remco voelde de afwijzing.
En dan wordt het grimmig.
TeamNiemand.
Ligt er een beetje aan of de bioloog nog meer wil evalueren, anders is het wel klaar denk ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:00 schreef Joop_W het volgende:
Is morgen de laatste of hoeveel komen er nog?
Oh dat heb ik gemist. Waarom was dat?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Hij voelde de afwijzing al met het eerste kaartje
Op ongeveer 45 minuten, Patrick vraagt "praat erover", Paula zegt wil je er nu wel over praten dan? De vorige keer wilde je dat niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist. Waarom was dat?
En Patrick zegt dat het niet aan hem ligt, maar dat zij de metsch over het hoofd hebben gezien.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Dus Remco zegt dat Paula er nooit 100% voor is gegaan, maar vertelt in één adem dat hij het al niet voelde bij haar kaartje. Vóór hun ontmoeting.
Heel logisch allemaal.
Tijdens het grote etentje met de hele groep leken ze wel te zeggen dat ze twijfelden oid. Gek dat het er nu “toch echt wel was”.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:50 schreef loveli het volgende:
[..]
En Patrick zegt dat het niet aan hem ligt, maar dat zij de metsch over het hoofd hebben gezien.
[ twitter ]
Ik wil nu weten wat er op die kaart stond.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Dus Remco zegt dat Paula er nooit 100% voor is gegaan, maar vertelt in één adem dat hij het al niet voelde bij haar kaartje. Vóór hun ontmoeting.
Heel logisch allemaal.
Lieve metsch, wat dapper dat je dit avontuur met me aangaat.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil nu weten wat er op die kaart stond.
Dat was het cadeautjesmoment na het kiezen van zijn outfit toch? Misschien is iemand zo gek het terug te zoeken.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil nu weten wat er op die kaart stond.
Ik ben ook wel team Paula ondertussenquote:
Dit ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 23:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat was het cadeautjesmoment na het kiezen van zijn outfit toch? Misschien is iemand zo gek het terug te zoeken.
Sikkeneurig van hem dat hij haar op honeymoon ook al had medegedeeld dat hij het cadeauboekje niet leuk vond.Het is wel het zonnetje in huis, die Remco.
100% een leasebak.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:52 schreef Gunner het volgende:
[..]
Hij heeft wel een dikke bimmer voor iemand van 34. Staat toch bij de rdw voor 75k in de lijst.
Loes bewijst wel een beetje dat op vakantie alles snel makkelijk en prima is. En thuis eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 23:29 schreef RedFever007 het volgende:
Loes was super duidelijk vandaag, echt nul komma nul contact met Soldaat Wichian. Sowieso een eendimensionale vrouw, simpel.
Loes zette een masker op. Ze vond hem vanaf het begin niks.quote:Op woensdag 22 februari 2023 00:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Loes bewijst wel een beetje dat op vakantie alles snel makkelijk en prima is. En thuis eigenlijk niet.
Jammer, ze leken in eerdere afleveringen leuk samen.
Remco voelt zich van het begin al afgewezen (dat begon al bij schoonmoeder), kan dat niet hebben en begint terug te katten. Niet heel volwassen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 23:44 schreef CocoinColorado het volgende:
Remco is een zeikerd.
Hoe hij ook naar dat broodje keek toen hij dat aan het opeten was.
Blijft maar hangen in het negatieve en nu zag 'ie het ineens al niet zitten tijdens het krijgen van de kaart en voelde hij het niet. Sure, had dan gewoon 'nee' gezegd of was er gewoon al eerder mee gestopt.
Stond wel prive geregistreerd bij de RDW, maar kan wel iets van private lease zijn. Waarom je een 530E zou willen private leasen ontgaat me wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij rijdt erin voor z'n werk. Het is z'n werk.quote:Op woensdag 22 februari 2023 08:16 schreef Gunner het volgende:
[..]
Stond wel prive geregistreerd bij de RDW, maar kan wel iets van private lease zijn. Waarom je een 530E zou willen private leasen ontgaat me wel.
Even opgezocht en hij werkt bij defensie en is verder directiechauffeur. Blijkbaar is dat te combineren. Blijft wel vreemd waarom je zo'n auto dan prive zou willen registreren als je die zakelijk gebruikt maar dat is wat anders.quote:Op woensdag 22 februari 2023 09:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Hij rijdt erin voor z'n werk. Het is z'n werk.
Heb je die rode broek van haar vader gezien?quote:Op woensdag 22 februari 2023 07:43 schreef roos94 het volgende:
Is vast al gevraagd maar hoe komt cathalijne aan zo'n huis?
Waarschijnlijk is zijn onderneming een eenmanszaak en daar kan je geen auto op registreren omdat het geen rechtspersoon is.quote:Op woensdag 22 februari 2023 09:20 schreef Gunner het volgende:
[..]
Even opgezocht en hij werkt bij defensie en is verder directiechauffeur. Blijkbaar is dat te combineren. Blijft wel vreemd waarom je zo'n auto dan prive zou willen registreren als je die zakelijk gebruikt maar dat is wat anders.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 08:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Over de aflevering van Di 21-2 op Videoland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snobs have more fun!
KLIK!
Dit heel graag.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Zou de houding van Loes te maken hebben met haar valkuil dat wie dichtbij komt, kan rekenen op afweer? Dit gaf ze zelf heel duidelijk aan tijdens de huwelijksreis.
Als één van die gedragsluitjes daar nu eens op tijd bijspringt, dan wordt het misschien nog wat. In plaats van aan de dode paarden Remco en Paula te blijven sjorren.
De experts komen pas helpen als het te laat is, niet als er iets te redden is.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Zou de houding van Loes te maken hebben met haar valkuil dat wie dichtbij komt, kan rekenen op afweer? Dit gaf ze zelf heel duidelijk aan tijdens de huwelijksreis.
Als één van die gedragsluitjes daar nu eens op tijd bijspringt, dan wordt het misschien nog wat. In plaats van aan de dode paarden Remco en Paula te blijven sjorren.
Bij Stephan leek ze in Spanje meteen na dag één op de stoep te staan.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:30 schreef loveli het volgende:
[..]
De experts komen pas helpen als het te laat is, niet als er iets te redden is.
Ja zij straalde ineens aan alles onbegrip en irritatie uit. Als dat allemaal veroorzaakt is door één IKEA-kastje dan is dat wel apartquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit heel graag.
Ik snap de omslag ook niet helemaal. Ben benieuwd wat de reden is. Dacht gister toch een gebrek aan vonk, maar dan hadden we dat wellicht eerder gezien. Je zou wel eens gelijk kunnen hebben met de reden.
Is niet van haar. Volgens mij woont er sowieso nog iemand (dat hoorde je toen Laura een rondleiding kreeg) en ik dacht dat Cathalijne daar zelf woont op basis van een soort kost en inwoning.quote:Op woensdag 22 februari 2023 07:43 schreef roos94 het volgende:
Is vast al gevraagd maar hoe komt cathalijne aan zo'n huis?
Ja maar die was toen al gefriendzonedquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij Stephan leek ze in Spanje meteen na dag één op de stoep te staan.
Echt he, ineens BAM omgeslagen als ene blad aan de boom,. Ons "Schatje".quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja zij straalde ineens aan alles onbegrip en irritatie uit. Als dat allemaal veroorzaakt is door één IKEA-kastje dan is dat wel apart
Ja, dat hoort bij het bedrijf waar ze voor werkt toch?quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:07 schreef CocoinColorado het volgende:
[..]
Is niet van haar. Volgens mij woont er sowieso nog iemand (dat hoorde je toen Laura een rondleiding kreeg) en ik dacht dat Cathalijne daar zelf woont op basis van een soort kost en inwoning.
Eens, naast dat ik Wilfried een beetje een drammer vind. Francois lijkt mij een pleaser die niet direct durft te zeggen wat hem dwars zit en er omheen draait met zijn moeilijk gedoe over zijn werkrooster.quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:06 schreef TheVulture het volgende:
Heb op basis van de preview een slecht gevoel bij de mannen en ergens verbaast het me niet. Heb vanaf het begin af aan een gevoel gehad dat ze het beiden wel echt wilden, maar toch iets te geforceerd op zoek waren naar de connectie. En volgens mij komt dan het praktische plaatje om de hoek kijken van de afstand en waar er gewoond moet worden, daar ging het de afgelopen afleveringen natuurlijk al over.
Heb het idee dat Francois met geen stok Maastricht uit te krijgen is, en dat Wilfred het niet terecht vind dat hij daarom maar degene moet zijn die moet verhuizen... maar da's puur gebaseerd op het gevoel en de uitlatingen tot en met gisteren.
Dat was bij Sonny en Dylan gelukkig niet het probleem, maar als je twee bijna 50'ers matcht die al een half werkleven erop hebben zitten en bepaalde verplichtingen en routines hebben moet je daar niet zo makkelijk aan voorbij gaan qua experts.
Nou, laeten we de mets ook niet uitvlakken he. Met een moeder die meteen een kruisverhoor start en een dochter die t ook meteen niks vindt. Ze hadden gewoon beide niet mee moeten doen aan het programma met zo'n instelling.quote:
Nou zou ik van dat continue "schatje" ook wel gek worden, maar zij leek er zelf ook wel vanquote:Op woensdag 22 februari 2023 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt he, ineens BAM omgeslagen als ene blad aan de boom,. Ons "Schatje".
In Eindhoven? Half MAFS heeft met elkaar carnaval gevierd, sowieso een dag in Den Bosch. Ze kan het blijkbaar nogal vinden met Ciao Ciao, wat een combinatie zou dat dan weer zijnquote:Op woensdag 22 februari 2023 15:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik kwam Paula trouwens tegen op stap zondag.
In Eindhoven ja. Riep nog naar d'r "Op zoek naar een vent he! Ik gun het je!"quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In Eindhoven? Half MAFS heeft met elkaar carnaval gevierd, sowieso een dag in Den Bosch. Ze kan het blijkbaar nogal vinden met Ciao Ciao, wat een combinatie zou dat dan weer zijn
quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In Eindhoven ja. Riep nog naar d'r "Op zoek naar een vent he! Ik gun het je!"
Dat laatste was niet helemaal waar, maar ik wilde aardig zijn.
Wilfred zegt bij het etentje dat hij heeft gekregen wat hij zocht. O.a. rust en ruimte. Maar toch wil hij kennelijk sneller samenwonen dan François.quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:45 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Eens, naast dat ik Wilfried een beetje een drammer vind. Francois lijkt mij een pleaser die niet direct durft te zeggen wat hem dwars zit en er omheen draait met zijn moeilijk gedoe over zijn werkrooster.
En die Remco, manoman, wat een verongelijkte humorloze zeurkous is dat, zeg. Hij heeft zijn looks niet mee, ik was er op het eerste gezicht ook nooit op gevallen, lelijke man. Maar lelijke mannen kunnen wel de juiste uitstraling hebben, zelfs dat heeft hij niet.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wilfred zegt bij het etentje dat hij heeft gekregen wat hij zocht. O.a. rust en ruimte. Maar toch wil hij kennelijk sneller samenwonen dan François.
Geen gelijke agenda + afstand is dan ook echt wel ruk. En dan moet je in het huis van de ander zitten, terwijl je partner aan het werk is. Wordt ook niemand blij van.
Angst dat het vuurtje dooft. (Omdat het toch allemaal erg kunstmatig is geregeld.)quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]Het is niet voor niets dat mensen in het begin van hun relatie vaak ook nog even op hun eigen plek blijven wonen. Dat je nu als getrouwd stel begint lijkt bij sommigen dan ook de verkeerde verwachtingen te creëren, of onnodige druk.
Yup, en dat het vuurtje na een paar weken dooft is ook niet gek, dat gebeurt net zo goed bij veel mensen en die gaan dan toch gewoon hun eigen weg... wat dat betreft blijft dit een vrij bizar experiment natuurlijkquote:Op woensdag 22 februari 2023 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Angst dat het vuurtje dooft. (Omdat het toch allemaal erg kunstmatig is geregeld.)
Die rooie meid roept ook steeds dat ze moet zien of het zo blijft ‘in het gewone leven’.
Knap wel als het Richelle en Maarten wel lukt. Die hebben ook een afstand maar zijn ook gekker op elkaar. (Volgens mij ook amper ervaring met relaties, zijn sneller tevreden.)
Als iets na een paar weken dooft, dan vind ik dat gek. Dan heb je echt nul vonk.quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, en dat het vuurtje na een paar weken dooft is ook niet gek, dat gebeurt net zo goed bij veel mensen en die gaan dan toch gewoon hun eigen weg... wat dat betreft blijft dit een vrij bizar experiment natuurlijk
Ook mee eens, bovendien intrekken bij iemand lijkt mij niet bevordelijk voor een relatie, samen iets nieuws zoeken wel. Toen Francois de kasten had open getrokken bij Wilfried, vond Wilfried dat maar raar. Omgekeerd keek Wilfried of Francois het wel schoon in zijn huis had, ik zou voor minder afknappen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wilfred zegt bij het etentje dat hij heeft gekregen wat hij zocht. O.a. rust en ruimte. Maar toch wil hij kennelijk sneller samenwonen dan François.
Geen gelijke agenda + afstand is dan ook echt wel ruk. En dan moet je in het huis van de ander zitten, terwijl je partner aan het werk is. Wordt ook niemand blij van.
Mwah, ik heb ook wel eens gedate en dat het na een paar weken toch niet goed genoeg voelde...quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als iets na een paar weken dooft, dan vind ik dat gek. Dan heb je echt nul vonk.
Oh nee, dan bedoelde ik iets anders.quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah, ik heb ook wel eens gedate en dat het na een paar weken toch niet goed genoeg voelde...
Dat is toch juist het hele concept, dat het uitspreken van de trouwbelofte en het getrouwd zijn andere dingen in gang zet. Feelings follow actions.quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]Het is niet voor niets dat mensen in het begin van hun relatie vaak ook nog even op hun eigen plek blijven wonen. Dat je nu als getrouwd stel begint lijkt bij sommigen dan ook de verkeerde verwachtingen te creëren, of onnodige druk.
Volgens mij ontdekken ze hun valkuilen niet, maar worden ze gewoon ingezet voor een soort sensatie tv. Het is geen match, move on.quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:26 schreef loveli het volgende:
[ twitter ]
En onderaan de top 10 trending van Twitter staan Remco, Paula en Putin
Is dat echt Patrick of een fake account?quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:26 schreef loveli het volgende:
[ twitter ]
En onderaan de top 10 trending van Twitter staan Remco, Paula en Putin
Ik dank got op mijn blote knieen dat ik nooit zo'n incapabele hulpverlener ben tegen gekomen toen ik om hulp vroeg.quote:
Namen rugnummers graagquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:03 schreef TheVulture het volgende:
Wordt er trouwens helemaal niet gematcht op uiterlijke kenmerken naast de karaktereigenschappen? Want ik heb het idee dat het juist daar nu weer aan schort in meerdere relaties
Ik kan nog niet spoileren, maar er zitten vanavond een paar situaties bij waarbij de vlinders ontbreken bij minimaal een van de partijen. Dat lijkt me dan vooral ook gedeeltelijk een fysieke kwestie.quote:
Voor zover ik begrepen heb, wordt daar wel naar gekeken. Ik heb in één van de eerste seizoenen wel tests gezien, dat ze plaatjes moesten aanwijzen en aangeven wat ze aantrekkelijk vonden.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:03 schreef TheVulture het volgende:
Wordt er trouwens helemaal niet gematcht op uiterlijke kenmerken naast de karaktereigenschappen? Want ik heb het idee dat het juist daar nu weer aan schort in meerdere relaties
Dank voor het niet spoilerenquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan nog niet spoileren, maar er zitten vanavond een paar situaties bij waarbij de vlinders ontbreken bij minimaal een van de partijen. Dat lijkt me dan vooral ook gedeeltelijk een fysieke kwestie.
Ja precies, dat leek mij dus ook welquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Voor zover ik begrepen heb, wordt daar wel naar gekeken. Ik heb in één van de eerste seizoenen wel tests gezien, dat ze plaatjes moesten aanwijzen en aangeven wat ze aantrekkelijk vonden.
Tja, Wichian is niet de knapste, maar ik denk dat ik eerder op zijn spraak en gedrag zou afknappen dan op zijn looks, als ik op mannen zou vallen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Wichian en Loes lijkt me, hoewel Loes zich dan weer in hobbezakken kleedt.
Ik denk ook niet dat je bij de Apenheul om hulp helpt gevraagdquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:06 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik dank got op mijn blote knieen dat ik nooit zo'n incapabele hulpverlener ben tegen gekomen toen ik om hulp vroeg.
Daar zouden ze foto's van kandidaten tussen moeten stoppen. Dan had Martijn Nicole niet gekozen, Paula Remco en Patricia dinges.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Voor zover ik begrepen heb, wordt daar wel naar gekeken. Ik heb in één van de eerste seizoenen wel tests gezien, dat ze plaatjes moesten aanwijzen en aangeven wat ze aantrekkelijk vonden.
Tja, dat weet je niet. Sommige mensen kijken ook verder dan het uiterlijk, natuurlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Daar zouden ze foto's van kandidaten tussen moeten stoppen. Dan had Martijn Nicole niet gekozen, Paula Remco en Patricia dinges.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat je bij de Apenheul om hulp helpt gevraagd
Nee, want hij had op de vraag: "Pizza of patat?" "Friet" geantwoord, en dat was FOUT!quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:32 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Was Martijn - Paula een mets geweest?
Maar hij had d'r wel gedaan.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, want hij had op de vraag: "Pizza of patat?" "Friet" geantwoord, en dat was FOUT!
Ik niet, het hele programma is ruk en alleen maar voor voyeurs die graag naar aapjes kijken, past Carlo prima tussen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:41 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ja behoorlijk. Dat showbizz achtige stemmetje
Maar ze komen na deze reclame echt weer hoor, of bedoel je dat niet?quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:48 schreef loveli het volgende:
Wacht ff, waarom weer Paula en Remco?
Leuk zo'n app die de oude aflevering doet
'Showbizz-achtige stemmetje'quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:41 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Nee, ik vond de terugblik zo uitgebreid, zat afl 16 te kijkenquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:52 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Maar ze komen na deze reclame echt weer hoor, of bedoel je dat niet?
Nou kijk, daar zijn ze weer hahahhahahquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee, ik vond de terugblik zo uitgebreid, zat afl 16 te kijken
Maar nog eenvoor Remco en Paula als ze nog een keer door de modder moeten.
Er is dit jaar zoveel geskipt (jurken bv) dat ik het echt meer dan in orde vind.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:41 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
En 3 cruciale scenes in Italië, verdorie.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er is dit jaar zoveel geskipt (jurken bv) dat ik het echt meer dan in orde vind.
De lichaamstaal van Laura is weg van de rode broek, maar die helt weer net wat ongemakkelijk naar haar kant over.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:53 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Laura lijkt niet helemaal heppie bij de ouders of ligt het aan mij
Oh misschien toch niet.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Wichian en Loes hebben nog een kans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Oh jongensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:35 schreef Rene het volgende:
[..]Yup, die van volgende week dinsdag is al te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Nou, zolang je onder een spoiler spoilert, neemt niemand je dat kwalijk.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, die van volgende week dinsdag is al te zien
Dat laatste zeker. Erg leuke man, krijgt zeker berichtjes.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:58 schreef CocoinColorado het volgende:
Wilfred is gewoon een lieve, sympathieke vent met het hart op de juiste plaats. Zijn manier van communiceren getuigt ook gewoon van veel zelfkennis en van iemand die gewoon volwassen is.
Jammer dat zijn liefde niet beantwoord wordt maar hij komt er wel. Er zijn echt wel leuke mannen die hem zien zitten.
Ik had altijd het idee dat het gevoel meer van Francois afkwam dan van Wilfred, dus het blijkt maar weer dat je het toch niet altijd kunt aflezenquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:58 schreef CocoinColorado het volgende:
Wilfred is gewoon een lieve, sympathieke vent met het hart op de juiste plaats. Zijn manier van communiceren getuigt ook gewoon van veel zelfkennis en van iemand die gewoon volwassen is.
Jammer dat zijn liefde niet beantwoord wordt maar hij komt er wel. Er zijn echt wel leuke mannen die hem zien zitten.
Hij krijgt ook maar gewoon opdracht om het laatste beetje uit ze te wringen voor de kijkcijfers. Ik vind het lastig om mensen zo langdurig te zien lijden. Het was geen match punt laat ze daarna weer fijn ieder hun weg gaan.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:06 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik dank got op mijn blote knieen dat ik nooit zo'n incapabele hulpverlener ben tegen gekomen toen ik om hulp vroeg.
Uitwringen voor de cijfers, zie je wel eens, ja.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij krijgt ook maar gewoon opdracht om het laatste beetje uit ze te wringen voor de kijkcijfers. Ik vind het lastig om mensen zo langdurig te zien lijden. Het was geen match punt laat ze daarna weer fijn ieder hun weg gaan.
Vergis je niet dat hij meermaals op uitzending is geweest. Dat brengt toch behoorlijk wat geld in het laadje.quote:Op woensdag 22 februari 2023 09:20 schreef Gunner het volgende:
[..]
Even opgezocht en hij werkt bij defensie en is verder directiechauffeur. Blijkbaar is dat te combineren. Blijft wel vreemd waarom je zo'n auto dan prive zou willen registreren als je die zakelijk gebruikt maar dat is wat anders.
Zij werkt in het onderwijs, dus dan kan dat niet.quote:Op donderdag 23 februari 2023 04:39 schreef W00fer het volgende:
Loes en Wichian dat wordt niks zij moet ineens werken?
Je weet toch dat je met dit programma meedoet dat je dan een paar weken vrij moet pakken?
Wat verwacht je?? Wildvreemde mensen en die vader probeerde geforceerd een lief gesprek op gang te houden.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:53 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Laura lijkt niet helemaal heppie bij de ouders of ligt het aan mij
Videoland 22-2quote:Op donderdag 23 februari 2023 04:39 schreef W00fer het volgende:
Loes en Wichian dat wordt niks zij moet ineens werken?
Je weet toch dat je met dit programma meedoet dat je dan een paar weken vrij moet pakken?
Remco is gewoon een relaxte gozer, zij verwacht veel teveel. Ze wil net als toen met Henk op handen gedragen worden en dat werkt zo niet bij hem.
Patricia en Stephan, ik ben teamStephan want je kunt het nooit goed genoeg doen. Als je niet praat krijg je het verwijt dat je niet praat en als je wel praat dan wil je te graag...
Maarten en Richelle wordt niks want zij wil niet naar Twente en hij wil niet naar Ammerzoden. Iemand die in Twente woont haal je daar niet weg zeker niet met zijn vrienden zijn zuipkeet enzovoorts.
Francois en Wilfred mooi koppel maar ik weet niet wat het is bij die homokoppels maar het lijkt erop alsof het nieuwtje eraf is dat men dan niet meer wil investeren.
Cathalijne en Laura leuk die sarcastische humor maar niet heus, helemaal niet mijn ding. Het gaat na een tijdje ook gruwelijk irriteren. Het lijkt wel een soort act.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 07:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Videoland 22-2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:30 schreef RedFever007 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door jorienvdherik op 23-02-2023 10:09:08 ]
quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]Heb geen VideolandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wacht geduldig
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:32 schreef RedFever007 het volgende:
Maarten en Richelle zijn ook de enige die een normaal kunnen gesprek voerenen veel lachen
![]()
Ik vind haar ook leuk, zijn opmerkingen (grappen) zijn wat kinderachtig vaak en hij vind zichzelf een heel mannetje.
Verder eens met @:geredathan
Daar gaat ze op afknappen, hij denkt dat hij god is.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:32 schreef RedFever007 het volgende:
Maarten en Richelle zijn ook de enige die een normaal kunnen gesprek voerenen veel lachen
![]()
Ik vind haar ook leuk, zijn opmerkingen (grappen) zijn wat kinderachtig vaak en hij vind zichzelf een heel mannetje.
Afstand is daar ook een groot probleem. Ik zie haar niet in Twente gaan wonen in ieder geval en hij daar niet zomaar weg gaan. Zij heeft een drukke baan volgens mij. Wat deed hij? Doordeweeks is lastig samen zijn dan. Erg benieuwd of dat gaat werken als ze weer in hun normale leven moeten stappen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
[..]
Daar gaat ze op afknappen, hij denkt dat hij god is.
Ik snap deze matches niet met sommige 2 uur afstand.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:39 schreef alpeko het volgende:
[..]
Afstand is daar ook een groot probleem. Ik zie haar niet in Twente gaan wonen in ieder geval en hij daar niet zomaar weg gaan. Zij heeft een drukke baan volgens mij. Wat deed hij? Doordeweeks is lastig samen zijn dan. Erg benieuwd of dat gaat werken als ze weer in hun normale leven moeten stappen.
Had wel het idee dat zij met zijn grapjes om kan gaan. Sowieso komen die een beetje vanuit spanning in mijn ogen, dat zal in de loop der tijd wel afnemen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:32 schreef RedFever007 het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:26 schreef GereDathan het volgende:
Cathalijne gaat daar echt nooit weg (en ze is behoorlijk loaded zo te zien, op je 30e zo wonen).
Lijkt me niet echt een huis wat je ook zelf zou kopen op je 30e.quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:07 schreef CocoinColorado het volgende:
[..]
Is niet van haar. Volgens mij woont er sowieso nog iemand (dat hoorde je toen Laura een rondleiding kreeg) en ik dacht dat Cathalijne daar zelf woont op basis van een soort kost en inwoning.
Nee klopt, en wat denk je van die paarden. Papa met veel geld gok ik die eigenaar is. Misschien woont Catje daar? Ik zag in de badkamer trouwens vier tandenborstels. Dus lijkt mij ook dat er meerdere mensen wonen?quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:20 schreef Gunner het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me niet echt een huis wat je ook zelf zou kopen op je 30e.
Zou natuurlijk van haar familie kunnen zijn. Haar vader zag er wel rijk bemeten uit.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:31 schreef RedFever007 het volgende:
Of zij woont daar tegen kost en inwoning maar eigendom van huis is van een derde?
Laura heeft een huisgenoot, bij Cathalijne heb ik daar niets over gehoord. Maar sowieso heeft ze natuurlijk een bedrijf (manege) daar.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:20 schreef Gunner het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me niet echt een huis wat je ook zelf zou kopen op je 30e.
Dat zeg ik, loaded.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:34 schreef Gunner het volgende:
[..]
Zou natuurlijk van haar familie kunnen zijn. Haar vader zag er wel rijk bemeten uit.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
Jawel hoor, toen Laura een rondleiding kreeg hoorde je iets over iemand anders die daar ook nog zou wonen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:39 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Laura heeft een huisgenoot, bij Cathalijne heb ik daar niets over gehoord. Maar sowieso heeft ze natuurlijk een bedrijf (manege) daar.
Waarom zou je dat niet kopen op je 30e? Bij de manage waar ik regelmatig kom hebben de eigenaresses ook kasten van een huizen naast de manage, en die zijn ook net aan de 30 gepasseerd.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:51 schreef nils7 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
Ik heb het niet gehoord. Dat zegt niet dat het niet gezegd is.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:36 schreef CocoinColorado het volgende:
[..]
Jawel hoor, toen Laura een rondleiding kreeg hoorde je iets over iemand anders die daar ook nog zou wonen.
Waarom moet dat nou weer?quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:26 schreef GereDathan het volgende:
door die hond van d'r zou ik zeggen.
Net als Loes eigenlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Omdat het nergens op slaat en bijzonder plat is.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:12 schreef Spablauw214 het volgende:
Ja dat snap ik ook niet, ook dat voelt als compleet uitmelken en sensatie kwekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:51 schreef Vuvuzelala het volgende:
afl 18:Waarom zou je iedere dag minimaal een uur facetimen met iemand met zelfs uitschieters van vijf uur facetimen als je diegene alleen aan het lijntje houdt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan best zo zijn dat ze Wichian alleen ziet als goede vriend. Maar het is wel duidelijk dat ze een gevoel heeft bij hem.
Klopt, als je oprecht een relatie zoekt kun je beter aan BZV meedoen, dan heb je meer kans op geluk!quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:19 schreef Firuze60 het volgende:
Ik wil perse het eind zien, kijk net als veel 2 afleveringen vooruit. Als je dan begonnen bent aan zo'n takkeserie, wil ik absoluut iedereen de vernieling zien ingaan, zo'n lijkpikker ben ik wel, wens niet dat ik voor niks die serie heb zitten kijken.
Mijn vooruitzichten van alweer de zoveelste matchtohappynes is dat er geen eentje bij elkaar blijft, dan heeft Boerzoektvrouw meer positieve resultaten gehad.
De meisjes blijven bij elkaar.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:19 schreef Firuze60 het volgende:
Ik wil perse het eind zien, kijk net als veel 2 afleveringen vooruit. Als je dan begonnen bent aan zo'n takkeserie, wil ik absoluut iedereen de vernieling zien ingaan, zo'n lijkpikker ben ik wel, wens niet dat ik voor niks die serie heb zitten kijken.
Mijn vooruitzichten van alweer de zoveelste matchtohappynes is dat er geen eentje bij elkaar blijft, dan heeft Boerzoektvrouw meer positieve resultaten gehad.
Ik snap totáál niet waarom ze dáár zoveel energie in steken. Dat was toch direct wel helder en ook klaar. Wat een onzin om zelfs maar te pogen dat die mensen 'een vriendschap' zouden krijgen, want 'gedeeld verleden'. Ja, een weekje meedoen met een maf programma en allebei diep teleurgesteld zijn. Voor de rest delen ze niets natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:49 schreef Injetta het volgende:
Wat is dat idiote gesleur aan Remco en Paula? Van beide kanten is er niks. En eerlijk gezegd is dat één van de grootste mismatches in dit programma.
Dit vond ik inderdaad een heeeeel raar stukje. Heel ongemakkelijk sfeertje. Er klopte iets niet.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:48 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Had wel het idee dat zij met zijn grapjes om kan gaan. Sowieso komen die een beetje vanuit spanning in mijn ogen, dat zal in de loop der tijd wel afnemen.
En inderdaad mee eens, ze kunnen praten en lachen. En vinden ook diepgang en affectie daarmee. Bij Loes en Wichian zijn er wel gesprekken, maar de diepgang is verdwenen en ze raken elkaar ook niet aan. Hoe ze ook zat met die worstenbroodjes dinsdag.... Ze keek hem letterlijk de deur uit.
Wie gaat er nou een heel bord met worstenbroodjes maken, neerzetten en dan zeggen: ja, ik lust ze niet, eet jij ze maar. Dat voelde heel erg gespannen/raar. Jammer voor Wichian.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:43 schreef Benny het volgende:
Dit vond ik inderdaad een heeeeel raar stukje. Heel ongemakkelijk sfeertje. Er klopte iets niet.
Edit: toch even spoiler gezet want Videolandquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wie gaat er nou een heel bord met worstenbroodjes maken, neerzetten en dan zeggen: ja, ik lust ze niet, eet jij ze maar. Dat voelde heel erg gespannen/raar. Jammer voor Wichian.
Maar dat sfeertje was er ook bij het monteren van het Ikea kastje.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Dit vond ik inderdaad een heeeeel raar stukje. Heel ongemakkelijk sfeertje. Er klopte iets niet.
De productie had waarschijnlijk gezegd: leuk om iets typisch Brabants dan even te maken zoals worstenbroodjesquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wie gaat er nou een heel bord met worstenbroodjes maken, neerzetten en dan zeggen: ja, ik lust ze niet, eet jij ze maar. Dat voelde heel erg gespannen/raar. Jammer voor Wichian.
Ja, ze maakte ook heel rare (bijna ingestudeerde!) opmerkingen tegen Wichian tijdens het maken van dat ikea kastjequote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dat sfeertje was er ook bij het monteren van het Ikea kastje.
Bijna alsof de regie zegt: doe een beetje geïrriteerd vandaag, Loes.![]()
- Vooraf leek ze me te pittig voor Wichian.
- Op vakantie leek ze liever dan gedacht. (Then again, we zijn allemaal meer ontspannen tijdens een vakantie.)
- Thuis weer pittig.
Jammer, Wichian is echt een schatje.
Kan mij niet voorstellen, want NPO. Wel ongemakkelijk. Ik blijf trouwens een beetje moeite hebben met Wichian zijn manier van spreken, aardige lieve attente man, maar daar zou ik op afknappen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Was die airfryer van Loes een gesponsord onderdeel of zo?
De ontbijtbroodjes kwamen er ook al in close up in- en weer uitgerold.
NPO?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen, want NPO. Wel ongemakkelijk. Ik blijf trouwens een beetje moeite hebben met Wichian zijn manier van spreken, aardige lieve attente man, maar daar zou ik op afknappen.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Hij praat alsof hij groepsbewoner is op een woonvoorziening.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen, want NPO. Wel ongemakkelijk. Ik blijf trouwens een beetje moeite hebben met Wichian zijn manier van spreken, aardige lieve attente man, maar daar zou ik op afknappen.
Ik hoor het liever dan (help, daar komt de discussie weerquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik denk ook wel een beetje mijn mening.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Voor de vooruitkijkers: wordt later nog wat duidelijker wat er nou is voorgevallen tussen de mannen? Wat nou exact het probleem was? Ik hoop nog altijd dat Wilfred, uit zelfbescherming zoals hij zei, te voorbarig is geweest en het alsnog goed is gekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Er is een wereld voor me open gegaan wat dat ding allemaal kan. Volgende keer pannekoeken?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:05 schreef Duderinnetje het volgende:
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:23 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snobs have more fun!
KLIK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |