quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:51 schreef Vuvuzelala het volgende:
afl 18:Waarom zou je iedere dag minimaal een uur facetimen met iemand met zelfs uitschieters van vijf uur facetimen als je diegene alleen aan het lijntje houdt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan best zo zijn dat ze Wichian alleen ziet als goede vriend. Maar het is wel duidelijk dat ze een gevoel heeft bij hem.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:12 schreef Spablauw214 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, als je oprecht een relatie zoekt kun je beter aan BZV meedoen, dan heb je meer kans op geluk!quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:19 schreef Firuze60 het volgende:
Ik wil perse het eind zien, kijk net als veel 2 afleveringen vooruit. Als je dan begonnen bent aan zo'n takkeserie, wil ik absoluut iedereen de vernieling zien ingaan, zo'n lijkpikker ben ik wel, wens niet dat ik voor niks die serie heb zitten kijken.
Mijn vooruitzichten van alweer de zoveelste matchtohappynes is dat er geen eentje bij elkaar blijft, dan heeft Boerzoektvrouw meer positieve resultaten gehad.
De meisjes blijven bij elkaar.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:19 schreef Firuze60 het volgende:
Ik wil perse het eind zien, kijk net als veel 2 afleveringen vooruit. Als je dan begonnen bent aan zo'n takkeserie, wil ik absoluut iedereen de vernieling zien ingaan, zo'n lijkpikker ben ik wel, wens niet dat ik voor niks die serie heb zitten kijken.
Mijn vooruitzichten van alweer de zoveelste matchtohappynes is dat er geen eentje bij elkaar blijft, dan heeft Boerzoektvrouw meer positieve resultaten gehad.
Ik snap totáál niet waarom ze dáár zoveel energie in steken. Dat was toch direct wel helder en ook klaar. Wat een onzin om zelfs maar te pogen dat die mensen 'een vriendschap' zouden krijgen, want 'gedeeld verleden'. Ja, een weekje meedoen met een maf programma en allebei diep teleurgesteld zijn. Voor de rest delen ze niets natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:49 schreef Injetta het volgende:
Wat is dat idiote gesleur aan Remco en Paula? Van beide kanten is er niks. En eerlijk gezegd is dat één van de grootste mismatches in dit programma.
Dit vond ik inderdaad een heeeeel raar stukje. Heel ongemakkelijk sfeertje. Er klopte iets niet.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:48 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Had wel het idee dat zij met zijn grapjes om kan gaan. Sowieso komen die een beetje vanuit spanning in mijn ogen, dat zal in de loop der tijd wel afnemen.
En inderdaad mee eens, ze kunnen praten en lachen. En vinden ook diepgang en affectie daarmee. Bij Loes en Wichian zijn er wel gesprekken, maar de diepgang is verdwenen en ze raken elkaar ook niet aan. Hoe ze ook zat met die worstenbroodjes dinsdag.... Ze keek hem letterlijk de deur uit.
Wie gaat er nou een heel bord met worstenbroodjes maken, neerzetten en dan zeggen: ja, ik lust ze niet, eet jij ze maar. Dat voelde heel erg gespannen/raar. Jammer voor Wichian.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:43 schreef Benny het volgende:
Dit vond ik inderdaad een heeeeel raar stukje. Heel ongemakkelijk sfeertje. Er klopte iets niet.
Edit: toch even spoiler gezet want Videolandquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wie gaat er nou een heel bord met worstenbroodjes maken, neerzetten en dan zeggen: ja, ik lust ze niet, eet jij ze maar. Dat voelde heel erg gespannen/raar. Jammer voor Wichian.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat sfeertje was er ook bij het monteren van het Ikea kastje.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Dit vond ik inderdaad een heeeeel raar stukje. Heel ongemakkelijk sfeertje. Er klopte iets niet.
De productie had waarschijnlijk gezegd: leuk om iets typisch Brabants dan even te maken zoals worstenbroodjesquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wie gaat er nou een heel bord met worstenbroodjes maken, neerzetten en dan zeggen: ja, ik lust ze niet, eet jij ze maar. Dat voelde heel erg gespannen/raar. Jammer voor Wichian.
Ja, ze maakte ook heel rare (bijna ingestudeerde!) opmerkingen tegen Wichian tijdens het maken van dat ikea kastjequote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dat sfeertje was er ook bij het monteren van het Ikea kastje.
Bijna alsof de regie zegt: doe een beetje geïrriteerd vandaag, Loes.![]()
- Vooraf leek ze me te pittig voor Wichian.
- Op vakantie leek ze liever dan gedacht. (Then again, we zijn allemaal meer ontspannen tijdens een vakantie.)
- Thuis weer pittig.
Jammer, Wichian is echt een schatje.
Kan mij niet voorstellen, want NPO. Wel ongemakkelijk. Ik blijf trouwens een beetje moeite hebben met Wichian zijn manier van spreken, aardige lieve attente man, maar daar zou ik op afknappen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Was die airfryer van Loes een gesponsord onderdeel of zo?
De ontbijtbroodjes kwamen er ook al in close up in- en weer uitgerold.
NPO?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen, want NPO. Wel ongemakkelijk. Ik blijf trouwens een beetje moeite hebben met Wichian zijn manier van spreken, aardige lieve attente man, maar daar zou ik op afknappen.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Hij praat alsof hij groepsbewoner is op een woonvoorziening.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen, want NPO. Wel ongemakkelijk. Ik blijf trouwens een beetje moeite hebben met Wichian zijn manier van spreken, aardige lieve attente man, maar daar zou ik op afknappen.
Ik hoor het liever dan (help, daar komt de discussie weerquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik denk ook wel een beetje mijn mening.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Voor de vooruitkijkers: wordt later nog wat duidelijker wat er nou is voorgevallen tussen de mannen? Wat nou exact het probleem was? Ik hoop nog altijd dat Wilfred, uit zelfbescherming zoals hij zei, te voorbarig is geweest en het alsnog goed is gekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Er is een wereld voor me open gegaan wat dat ding allemaal kan. Volgende keer pannekoeken?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:05 schreef Duderinnetje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |