quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:32 schreef RedFever007 het volgende:
Maarten en Richelle zijn ook de enige die een normaal kunnen gesprek voerenen veel lachen
![]()
Ik vind haar ook leuk, zijn opmerkingen (grappen) zijn wat kinderachtig vaak en hij vind zichzelf een heel mannetje.
Verder eens met @:geredathan
Daar gaat ze op afknappen, hij denkt dat hij god is.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:32 schreef RedFever007 het volgende:
Maarten en Richelle zijn ook de enige die een normaal kunnen gesprek voerenen veel lachen
![]()
Ik vind haar ook leuk, zijn opmerkingen (grappen) zijn wat kinderachtig vaak en hij vind zichzelf een heel mannetje.
Afstand is daar ook een groot probleem. Ik zie haar niet in Twente gaan wonen in ieder geval en hij daar niet zomaar weg gaan. Zij heeft een drukke baan volgens mij. Wat deed hij? Doordeweeks is lastig samen zijn dan. Erg benieuwd of dat gaat werken als ze weer in hun normale leven moeten stappen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
[..]
Daar gaat ze op afknappen, hij denkt dat hij god is.
Ik snap deze matches niet met sommige 2 uur afstand.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:39 schreef alpeko het volgende:
[..]
Afstand is daar ook een groot probleem. Ik zie haar niet in Twente gaan wonen in ieder geval en hij daar niet zomaar weg gaan. Zij heeft een drukke baan volgens mij. Wat deed hij? Doordeweeks is lastig samen zijn dan. Erg benieuwd of dat gaat werken als ze weer in hun normale leven moeten stappen.
Had wel het idee dat zij met zijn grapjes om kan gaan. Sowieso komen die een beetje vanuit spanning in mijn ogen, dat zal in de loop der tijd wel afnemen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:32 schreef RedFever007 het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:26 schreef GereDathan het volgende:
Cathalijne gaat daar echt nooit weg (en ze is behoorlijk loaded zo te zien, op je 30e zo wonen).
Lijkt me niet echt een huis wat je ook zelf zou kopen op je 30e.quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:07 schreef CocoinColorado het volgende:
[..]
Is niet van haar. Volgens mij woont er sowieso nog iemand (dat hoorde je toen Laura een rondleiding kreeg) en ik dacht dat Cathalijne daar zelf woont op basis van een soort kost en inwoning.
Nee klopt, en wat denk je van die paarden. Papa met veel geld gok ik die eigenaar is. Misschien woont Catje daar? Ik zag in de badkamer trouwens vier tandenborstels. Dus lijkt mij ook dat er meerdere mensen wonen?quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:20 schreef Gunner het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me niet echt een huis wat je ook zelf zou kopen op je 30e.
Zou natuurlijk van haar familie kunnen zijn. Haar vader zag er wel rijk bemeten uit.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:31 schreef RedFever007 het volgende:
Of zij woont daar tegen kost en inwoning maar eigendom van huis is van een derde?
Laura heeft een huisgenoot, bij Cathalijne heb ik daar niets over gehoord. Maar sowieso heeft ze natuurlijk een bedrijf (manege) daar.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:20 schreef Gunner het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me niet echt een huis wat je ook zelf zou kopen op je 30e.
Dat zeg ik, loaded.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:34 schreef Gunner het volgende:
[..]
Zou natuurlijk van haar familie kunnen zijn. Haar vader zag er wel rijk bemeten uit.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
Jawel hoor, toen Laura een rondleiding kreeg hoorde je iets over iemand anders die daar ook nog zou wonen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:39 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Laura heeft een huisgenoot, bij Cathalijne heb ik daar niets over gehoord. Maar sowieso heeft ze natuurlijk een bedrijf (manege) daar.
Waarom zou je dat niet kopen op je 30e? Bij de manage waar ik regelmatig kom hebben de eigenaresses ook kasten van een huizen naast de manage, en die zijn ook net aan de 30 gepasseerd.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:51 schreef nils7 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het niet gehoord. Dat zegt niet dat het niet gezegd is.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:36 schreef CocoinColorado het volgende:
[..]
Jawel hoor, toen Laura een rondleiding kreeg hoorde je iets over iemand anders die daar ook nog zou wonen.
Waarom moet dat nou weer?quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:26 schreef GereDathan het volgende:
door die hond van d'r zou ik zeggen.
Net als Loes eigenlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Omdat het nergens op slaat en bijzonder plat is.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:12 schreef Spablauw214 het volgende:
Ja dat snap ik ook niet, ook dat voelt als compleet uitmelken en sensatie kwekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:12 schreef Spablauw214 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |