Hoeveel Kilocalorietjes liggen op dat bord, holy moly.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:48 schreef Gunner het volgende:
Moet hij nu al die worstenbroodjes opvreten?
Monteer Martin Gaus er meteen even bij danquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:50 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Zit er nou iemand honden geluiden eronder te monteren
Hij heeft wel een dikke bimmer voor iemand van 34. Staat toch bij de rdw voor 75k in de lijst.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:50 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Loes is er klaar mee. Die zocht een klusjesman en Wichian zet de Ikea kast niet goed in elkaar
Oh wauwquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:52 schreef Gunner het volgende:
[..]
Hij heeft wel een dikke bimmer voor iemand van 34. Staat toch bij de rdw voor 75k in de lijst.
Dit. Mijn God.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:51 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ooooooh niet weer deze cringe ik trek Paula en Remco niet meer
Daarom gewoon lekker zelf je date kiezen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:53 schreef Joop_W het volgende:
Als alle mensen die net gaan daten zo met elkaar zouden gaan evalueren, dan werd het wel een groot drama.
Hahhahaaha jaaaa.... En verplicht nog even bij elkaar over de vloer moeten gaan + een geforceerd uitje + een gedragstherapeut die zijn mening geeftquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:53 schreef Joop_W het volgende:
Als alle mensen die net gaan daten zo met elkaar zouden gaan evalueren, dan werd het wel een groot drama.
Ze hadden vanaf het eerste moment geen aantrekking voor elkaar.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Paula werd niet warm van die kale kop van Remco. Ze had haar best willen doen maar Remco voelde de afwijzing.
En dan wordt het grimmig.
TeamNiemand.
Ik betwijfel het vanuit zijn kant.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Ze hadden vanaf het eerste moment geen aantrekking voor elkaar.
Weerstand op het eerste gezicht.
Ik vraag dit elke week maar niemand antwoordtquote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:00 schreef Joop_W het volgende:
Is morgen de laatste of hoeveel komen er nog?
Hij voelde de afwijzing al met het eerste kaartjequote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Paula werd niet warm van die kale kop van Remco. Ze had haar best willen doen maar Remco voelde de afwijzing.
En dan wordt het grimmig.
TeamNiemand.
Ligt er een beetje aan of de bioloog nog meer wil evalueren, anders is het wel klaar denk ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:00 schreef Joop_W het volgende:
Is morgen de laatste of hoeveel komen er nog?
Oh dat heb ik gemist. Waarom was dat?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Hij voelde de afwijzing al met het eerste kaartje
Op ongeveer 45 minuten, Patrick vraagt "praat erover", Paula zegt wil je er nu wel over praten dan? De vorige keer wilde je dat niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist. Waarom was dat?
En Patrick zegt dat het niet aan hem ligt, maar dat zij de metsch over het hoofd hebben gezien.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Dus Remco zegt dat Paula er nooit 100% voor is gegaan, maar vertelt in één adem dat hij het al niet voelde bij haar kaartje. Vóór hun ontmoeting.
Heel logisch allemaal.
Tijdens het grote etentje met de hele groep leken ze wel te zeggen dat ze twijfelden oid. Gek dat het er nu “toch echt wel was”.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:50 schreef loveli het volgende:
[..]
En Patrick zegt dat het niet aan hem ligt, maar dat zij de metsch over het hoofd hebben gezien.
[ twitter ]
Ik wil nu weten wat er op die kaart stond.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Dus Remco zegt dat Paula er nooit 100% voor is gegaan, maar vertelt in één adem dat hij het al niet voelde bij haar kaartje. Vóór hun ontmoeting.
Heel logisch allemaal.
Lieve metsch, wat dapper dat je dit avontuur met me aangaat.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil nu weten wat er op die kaart stond.
Dat was het cadeautjesmoment na het kiezen van zijn outfit toch? Misschien is iemand zo gek het terug te zoeken.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil nu weten wat er op die kaart stond.
Ik ben ook wel team Paula ondertussenquote:
Dit ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 23:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat was het cadeautjesmoment na het kiezen van zijn outfit toch? Misschien is iemand zo gek het terug te zoeken.
Sikkeneurig van hem dat hij haar op honeymoon ook al had medegedeeld dat hij het cadeauboekje niet leuk vond.Het is wel het zonnetje in huis, die Remco.
100% een leasebak.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:52 schreef Gunner het volgende:
[..]
Hij heeft wel een dikke bimmer voor iemand van 34. Staat toch bij de rdw voor 75k in de lijst.
Loes bewijst wel een beetje dat op vakantie alles snel makkelijk en prima is. En thuis eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 23:29 schreef RedFever007 het volgende:
Loes was super duidelijk vandaag, echt nul komma nul contact met Soldaat Wichian. Sowieso een eendimensionale vrouw, simpel.
Loes zette een masker op. Ze vond hem vanaf het begin niks.quote:Op woensdag 22 februari 2023 00:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Loes bewijst wel een beetje dat op vakantie alles snel makkelijk en prima is. En thuis eigenlijk niet.
Jammer, ze leken in eerdere afleveringen leuk samen.
Remco voelt zich van het begin al afgewezen (dat begon al bij schoonmoeder), kan dat niet hebben en begint terug te katten. Niet heel volwassen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 23:44 schreef CocoinColorado het volgende:
Remco is een zeikerd.
Hoe hij ook naar dat broodje keek toen hij dat aan het opeten was.
Blijft maar hangen in het negatieve en nu zag 'ie het ineens al niet zitten tijdens het krijgen van de kaart en voelde hij het niet. Sure, had dan gewoon 'nee' gezegd of was er gewoon al eerder mee gestopt.
Stond wel prive geregistreerd bij de RDW, maar kan wel iets van private lease zijn. Waarom je een 530E zou willen private leasen ontgaat me wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij rijdt erin voor z'n werk. Het is z'n werk.quote:Op woensdag 22 februari 2023 08:16 schreef Gunner het volgende:
[..]
Stond wel prive geregistreerd bij de RDW, maar kan wel iets van private lease zijn. Waarom je een 530E zou willen private leasen ontgaat me wel.
Even opgezocht en hij werkt bij defensie en is verder directiechauffeur. Blijkbaar is dat te combineren. Blijft wel vreemd waarom je zo'n auto dan prive zou willen registreren als je die zakelijk gebruikt maar dat is wat anders.quote:Op woensdag 22 februari 2023 09:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Hij rijdt erin voor z'n werk. Het is z'n werk.
Heb je die rode broek van haar vader gezien?quote:Op woensdag 22 februari 2023 07:43 schreef roos94 het volgende:
Is vast al gevraagd maar hoe komt cathalijne aan zo'n huis?
Waarschijnlijk is zijn onderneming een eenmanszaak en daar kan je geen auto op registreren omdat het geen rechtspersoon is.quote:Op woensdag 22 februari 2023 09:20 schreef Gunner het volgende:
[..]
Even opgezocht en hij werkt bij defensie en is verder directiechauffeur. Blijkbaar is dat te combineren. Blijft wel vreemd waarom je zo'n auto dan prive zou willen registreren als je die zakelijk gebruikt maar dat is wat anders.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 08:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Over de aflevering van Di 21-2 op Videoland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snobs have more fun!
KLIK!
Dit heel graag.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Zou de houding van Loes te maken hebben met haar valkuil dat wie dichtbij komt, kan rekenen op afweer? Dit gaf ze zelf heel duidelijk aan tijdens de huwelijksreis.
Als één van die gedragsluitjes daar nu eens op tijd bijspringt, dan wordt het misschien nog wat. In plaats van aan de dode paarden Remco en Paula te blijven sjorren.
De experts komen pas helpen als het te laat is, niet als er iets te redden is.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Zou de houding van Loes te maken hebben met haar valkuil dat wie dichtbij komt, kan rekenen op afweer? Dit gaf ze zelf heel duidelijk aan tijdens de huwelijksreis.
Als één van die gedragsluitjes daar nu eens op tijd bijspringt, dan wordt het misschien nog wat. In plaats van aan de dode paarden Remco en Paula te blijven sjorren.
Bij Stephan leek ze in Spanje meteen na dag één op de stoep te staan.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:30 schreef loveli het volgende:
[..]
De experts komen pas helpen als het te laat is, niet als er iets te redden is.
Ja zij straalde ineens aan alles onbegrip en irritatie uit. Als dat allemaal veroorzaakt is door één IKEA-kastje dan is dat wel apartquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit heel graag.
Ik snap de omslag ook niet helemaal. Ben benieuwd wat de reden is. Dacht gister toch een gebrek aan vonk, maar dan hadden we dat wellicht eerder gezien. Je zou wel eens gelijk kunnen hebben met de reden.
Is niet van haar. Volgens mij woont er sowieso nog iemand (dat hoorde je toen Laura een rondleiding kreeg) en ik dacht dat Cathalijne daar zelf woont op basis van een soort kost en inwoning.quote:Op woensdag 22 februari 2023 07:43 schreef roos94 het volgende:
Is vast al gevraagd maar hoe komt cathalijne aan zo'n huis?
Ja maar die was toen al gefriendzonedquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij Stephan leek ze in Spanje meteen na dag één op de stoep te staan.
Echt he, ineens BAM omgeslagen als ene blad aan de boom,. Ons "Schatje".quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja zij straalde ineens aan alles onbegrip en irritatie uit. Als dat allemaal veroorzaakt is door één IKEA-kastje dan is dat wel apart
Ja, dat hoort bij het bedrijf waar ze voor werkt toch?quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:07 schreef CocoinColorado het volgende:
[..]
Is niet van haar. Volgens mij woont er sowieso nog iemand (dat hoorde je toen Laura een rondleiding kreeg) en ik dacht dat Cathalijne daar zelf woont op basis van een soort kost en inwoning.
Eens, naast dat ik Wilfried een beetje een drammer vind. Francois lijkt mij een pleaser die niet direct durft te zeggen wat hem dwars zit en er omheen draait met zijn moeilijk gedoe over zijn werkrooster.quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:06 schreef TheVulture het volgende:
Heb op basis van de preview een slecht gevoel bij de mannen en ergens verbaast het me niet. Heb vanaf het begin af aan een gevoel gehad dat ze het beiden wel echt wilden, maar toch iets te geforceerd op zoek waren naar de connectie. En volgens mij komt dan het praktische plaatje om de hoek kijken van de afstand en waar er gewoond moet worden, daar ging het de afgelopen afleveringen natuurlijk al over.
Heb het idee dat Francois met geen stok Maastricht uit te krijgen is, en dat Wilfred het niet terecht vind dat hij daarom maar degene moet zijn die moet verhuizen... maar da's puur gebaseerd op het gevoel en de uitlatingen tot en met gisteren.
Dat was bij Sonny en Dylan gelukkig niet het probleem, maar als je twee bijna 50'ers matcht die al een half werkleven erop hebben zitten en bepaalde verplichtingen en routines hebben moet je daar niet zo makkelijk aan voorbij gaan qua experts.
Nou, laeten we de mets ook niet uitvlakken he. Met een moeder die meteen een kruisverhoor start en een dochter die t ook meteen niks vindt. Ze hadden gewoon beide niet mee moeten doen aan het programma met zo'n instelling.quote:
Nou zou ik van dat continue "schatje" ook wel gek worden, maar zij leek er zelf ook wel vanquote:Op woensdag 22 februari 2023 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt he, ineens BAM omgeslagen als ene blad aan de boom,. Ons "Schatje".
In Eindhoven? Half MAFS heeft met elkaar carnaval gevierd, sowieso een dag in Den Bosch. Ze kan het blijkbaar nogal vinden met Ciao Ciao, wat een combinatie zou dat dan weer zijnquote:Op woensdag 22 februari 2023 15:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik kwam Paula trouwens tegen op stap zondag.
In Eindhoven ja. Riep nog naar d'r "Op zoek naar een vent he! Ik gun het je!"quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In Eindhoven? Half MAFS heeft met elkaar carnaval gevierd, sowieso een dag in Den Bosch. Ze kan het blijkbaar nogal vinden met Ciao Ciao, wat een combinatie zou dat dan weer zijn
quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In Eindhoven ja. Riep nog naar d'r "Op zoek naar een vent he! Ik gun het je!"
Dat laatste was niet helemaal waar, maar ik wilde aardig zijn.
Wilfred zegt bij het etentje dat hij heeft gekregen wat hij zocht. O.a. rust en ruimte. Maar toch wil hij kennelijk sneller samenwonen dan François.quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:45 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Eens, naast dat ik Wilfried een beetje een drammer vind. Francois lijkt mij een pleaser die niet direct durft te zeggen wat hem dwars zit en er omheen draait met zijn moeilijk gedoe over zijn werkrooster.
En die Remco, manoman, wat een verongelijkte humorloze zeurkous is dat, zeg. Hij heeft zijn looks niet mee, ik was er op het eerste gezicht ook nooit op gevallen, lelijke man. Maar lelijke mannen kunnen wel de juiste uitstraling hebben, zelfs dat heeft hij niet.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wilfred zegt bij het etentje dat hij heeft gekregen wat hij zocht. O.a. rust en ruimte. Maar toch wil hij kennelijk sneller samenwonen dan François.
Geen gelijke agenda + afstand is dan ook echt wel ruk. En dan moet je in het huis van de ander zitten, terwijl je partner aan het werk is. Wordt ook niemand blij van.
Angst dat het vuurtje dooft. (Omdat het toch allemaal erg kunstmatig is geregeld.)quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]Het is niet voor niets dat mensen in het begin van hun relatie vaak ook nog even op hun eigen plek blijven wonen. Dat je nu als getrouwd stel begint lijkt bij sommigen dan ook de verkeerde verwachtingen te creëren, of onnodige druk.
Yup, en dat het vuurtje na een paar weken dooft is ook niet gek, dat gebeurt net zo goed bij veel mensen en die gaan dan toch gewoon hun eigen weg... wat dat betreft blijft dit een vrij bizar experiment natuurlijkquote:Op woensdag 22 februari 2023 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Angst dat het vuurtje dooft. (Omdat het toch allemaal erg kunstmatig is geregeld.)
Die rooie meid roept ook steeds dat ze moet zien of het zo blijft ‘in het gewone leven’.
Knap wel als het Richelle en Maarten wel lukt. Die hebben ook een afstand maar zijn ook gekker op elkaar. (Volgens mij ook amper ervaring met relaties, zijn sneller tevreden.)
Als iets na een paar weken dooft, dan vind ik dat gek. Dan heb je echt nul vonk.quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, en dat het vuurtje na een paar weken dooft is ook niet gek, dat gebeurt net zo goed bij veel mensen en die gaan dan toch gewoon hun eigen weg... wat dat betreft blijft dit een vrij bizar experiment natuurlijk
Ook mee eens, bovendien intrekken bij iemand lijkt mij niet bevordelijk voor een relatie, samen iets nieuws zoeken wel. Toen Francois de kasten had open getrokken bij Wilfried, vond Wilfried dat maar raar. Omgekeerd keek Wilfried of Francois het wel schoon in zijn huis had, ik zou voor minder afknappen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wilfred zegt bij het etentje dat hij heeft gekregen wat hij zocht. O.a. rust en ruimte. Maar toch wil hij kennelijk sneller samenwonen dan François.
Geen gelijke agenda + afstand is dan ook echt wel ruk. En dan moet je in het huis van de ander zitten, terwijl je partner aan het werk is. Wordt ook niemand blij van.
Mwah, ik heb ook wel eens gedate en dat het na een paar weken toch niet goed genoeg voelde...quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als iets na een paar weken dooft, dan vind ik dat gek. Dan heb je echt nul vonk.
Oh nee, dan bedoelde ik iets anders.quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah, ik heb ook wel eens gedate en dat het na een paar weken toch niet goed genoeg voelde...
Dat is toch juist het hele concept, dat het uitspreken van de trouwbelofte en het getrouwd zijn andere dingen in gang zet. Feelings follow actions.quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]Het is niet voor niets dat mensen in het begin van hun relatie vaak ook nog even op hun eigen plek blijven wonen. Dat je nu als getrouwd stel begint lijkt bij sommigen dan ook de verkeerde verwachtingen te creëren, of onnodige druk.
Volgens mij ontdekken ze hun valkuilen niet, maar worden ze gewoon ingezet voor een soort sensatie tv. Het is geen match, move on.quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:26 schreef loveli het volgende:
[ twitter ]
En onderaan de top 10 trending van Twitter staan Remco, Paula en Putin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat echt Patrick of een fake account?quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:26 schreef loveli het volgende:
[ twitter ]
En onderaan de top 10 trending van Twitter staan Remco, Paula en Putin
Ik dank got op mijn blote knieen dat ik nooit zo'n incapabele hulpverlener ben tegen gekomen toen ik om hulp vroeg.quote:
Namen rugnummers graagquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:03 schreef TheVulture het volgende:
Wordt er trouwens helemaal niet gematcht op uiterlijke kenmerken naast de karaktereigenschappen? Want ik heb het idee dat het juist daar nu weer aan schort in meerdere relaties
Ik kan nog niet spoileren, maar er zitten vanavond een paar situaties bij waarbij de vlinders ontbreken bij minimaal een van de partijen. Dat lijkt me dan vooral ook gedeeltelijk een fysieke kwestie.quote:
Voor zover ik begrepen heb, wordt daar wel naar gekeken. Ik heb in één van de eerste seizoenen wel tests gezien, dat ze plaatjes moesten aanwijzen en aangeven wat ze aantrekkelijk vonden.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:03 schreef TheVulture het volgende:
Wordt er trouwens helemaal niet gematcht op uiterlijke kenmerken naast de karaktereigenschappen? Want ik heb het idee dat het juist daar nu weer aan schort in meerdere relaties
Dank voor het niet spoilerenquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan nog niet spoileren, maar er zitten vanavond een paar situaties bij waarbij de vlinders ontbreken bij minimaal een van de partijen. Dat lijkt me dan vooral ook gedeeltelijk een fysieke kwestie.
Ja precies, dat leek mij dus ook welquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Voor zover ik begrepen heb, wordt daar wel naar gekeken. Ik heb in één van de eerste seizoenen wel tests gezien, dat ze plaatjes moesten aanwijzen en aangeven wat ze aantrekkelijk vonden.
Tja, Wichian is niet de knapste, maar ik denk dat ik eerder op zijn spraak en gedrag zou afknappen dan op zijn looks, als ik op mannen zou vallen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Wichian en Loes lijkt me, hoewel Loes zich dan weer in hobbezakken kleedt.
Ik denk ook niet dat je bij de Apenheul om hulp helpt gevraagdquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:06 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik dank got op mijn blote knieen dat ik nooit zo'n incapabele hulpverlener ben tegen gekomen toen ik om hulp vroeg.
Daar zouden ze foto's van kandidaten tussen moeten stoppen. Dan had Martijn Nicole niet gekozen, Paula Remco en Patricia dinges.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Voor zover ik begrepen heb, wordt daar wel naar gekeken. Ik heb in één van de eerste seizoenen wel tests gezien, dat ze plaatjes moesten aanwijzen en aangeven wat ze aantrekkelijk vonden.
Tja, dat weet je niet. Sommige mensen kijken ook verder dan het uiterlijk, natuurlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Daar zouden ze foto's van kandidaten tussen moeten stoppen. Dan had Martijn Nicole niet gekozen, Paula Remco en Patricia dinges.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat je bij de Apenheul om hulp helpt gevraagd
Nee, want hij had op de vraag: "Pizza of patat?" "Friet" geantwoord, en dat was FOUT!quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:32 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Was Martijn - Paula een mets geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |