Mijn vrouw kijkt en ik zit aan de eettafel mee te luisteren. Ze klinkt als een vent of een 60 jarige die al 40 jaar de ene na de andere op steekt. Hoe oud is ze?quote:
De haais. Dames gaan nog wel clashen denk ik. Bij Loes en Wichian ontbreekt het aan iets en of dat er komt. Maarten en Richelle… passen die in elkaar leventjes. Bonuskoppel is veel plezier maar geen lange termijn relatie.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker. Welke matches zie jij slagen?
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:00 schreef cafca het volgende:
"Martijn en Nicole zijn al uit elkaar"
Je zag Paula en Remco denken: "Oh, kon dat ook?"
Overkomelijke tijdquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:30 schreef Ang3l het volgende:
2 uur, dat is toch onoverkomelijke tijd?
Ik zag een beetje “gelukkig hebben wij het fatsoenlijk en als volwassenen afgerond.”quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:00 schreef cafca het volgende:
"Martijn en Nicole zijn al uit elkaar"
Je zag Paula en Remco denken: "Oh, kon dat ook?"
Allemaal gesponsord.quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:56 schreef DX11 het volgende:
Wat ik me nou altijd afvraag hè, hoe zit het met de kosten van de vakanties?
De ene gaat naar een afgelegen dorpje in Italië, de ander naar een hotel op het strand van Sint-maarten (3 a 4x zo duur).
Worden de deelnemers van tevoren om een inleg gevraagd, zo van: wil je 1000 2000 of 3000 voor je vakantie betalen, zo iets? Anders snap ik er helemaal niks van en is het zwaar oneerlijk eigenlijk.
“Waar waren jullie? Oké, en waar ligt dat?!”quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:56 schreef DX11 het volgende:
Wat ik me nou altijd afvraag hè, hoe zit het met de kosten van de vakanties?
De ene gaat naar een afgelegen dorpje in Italië, de ander naar een hotel op het strand van Sint-maarten (3 a 4x zo duur).
Worden de deelnemers van tevoren om een inleg gevraagd, zo van: wil je 1000 2000 of 3000 voor je vakantie betalen, zo iets? Anders snap ik er helemaal niks van en is het zwaar oneerlijk eigenlijk.
En het heerlijke etenquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:28 schreef loveli het volgende:
Puglia, bekend om die witte ronde huisjes met puntdak en goede wijn
Mijn vriendin en ik zijn onze relatie gestart als 16-jarigen met 2,5 uur reistijd. Gelukkig werd dat vanwege op kamers gaan voor studie na 2 jaar al gehalveerd, maar uiteindelijk hebben we ruim 7 jaar geLAT.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
2 uur, dat is toch onoverkomelijke tijd?
En wie gaat bij wie wonen is lang niet altijd van toepassing. LAT. Hoppa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, sommigen wonen best ver uit elkaar. Ik kan me wel voorstellen dat je niet weet of je op de lange termijn iemand wil die aan de andere kant van NL woont. Niet iedereen gedijd goed in een andere omgeving en bovendien moet diegene het dan ook helemaal de moeite waard maken.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:32 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Mijn vriendin en ik zijn onze relatie gestart als 16-jarigen met 2,5 uur reistijd. Gelukkig werd dat vanwege op kamers gaan voor studie na 2 jaar al gehalveerd, maar uiteindelijk hebben we ruim 7 jaar geLAT.
Vind het dan ook altijd erg typisch dat dat voor twee volwassenen een onoverkomelijke reistijd zou zijn voor een relatie en dat er zoveel haast is met samenwonen, regelmatig ook nog eens ongeacht de leeftijd en eventuele kinderwens.
Maar dan voel je je toch zwaar genaaid als je naar Italië gaat terwijl een ander stel naar de Caraïben mag?quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Allemaal gesponsord.
Het maakt rtl niet uit of het ver of dichtbij is. De kosten worden gedekt door de sponsor.
Honderd keer liever Italië dan de Caraïben. Is maar net waar je voorkeuren naar uitgaan natuurlijk. Verre vakanties zijn niet altijd beter.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:37 schreef DX11 het volgende:
[..]
Maar dan voel je je toch zwaar genaaid als je naar Italië gaat terwijl een ander stel naar de Caraïben mag?
Ja. Och. Zo’n pokke end vliegen voor vijf cameradagen is ook gedoe.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:37 schreef DX11 het volgende:
[..]
Maar dan voel je je toch zwaar genaaid als je naar Italië gaat terwijl een ander stel naar de Caraïben mag?
Hij heeft een chauffeursbedrijf. Zal wel van de zaak zijn dus.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:43 schreef Ace1 het volgende:
Hoe kan Wichian in zon dikke bak rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |