Vreselijk idd. Of het moet je droomhuis zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:18 schreef Gunner het volgende:
Even teruggespoeld. Maarten woont idd een straatje verderop.
Ik vind dat altijd zo typisch. Beetje mamaskindje dus.
Remco heeft wel een slaapkamer die bij zijn persoonlijkheid past: saai, zonder opsmukquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een bende. Jeetje. Menig puber heeft het netter.
Kledingwinkelquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:27 schreef Gunner het volgende:
Weet iemand wat voor werk die François heeft dat dat zo’n onderwerp van gesprek is?
Een preek en een opgestoken vingertje. Wat een klucht.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:33 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Nou wat hebben ze voor Paula en Remco een veer en een blinddoek?
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:33 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Nou wat hebben ze voor Paula en Remco een veer en een blinddoek?
Gewoon een keer een ruk aan de handrem geven in de auto, dan mag je wel ontsnappen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:35 schreef Pierre_Ranja het volgende:
"ik wil nog wel even wat zeggen" uh alsjeblieft Remco.... Doe het niet
Als zij hem leuk vond, zou dat geen punt moeten zijn, denk ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:39 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Het is wel eerlijk, maar als je aan je date vertelt dat je altijd gefriendzoned wordt, word je waarschijnlijk...jawel... Gefriendzoned
Dstrezzed winkel is hij manager van. Zo vertelt google mij.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:27 schreef Gunner het volgende:
Weet iemand wat voor werk die François heeft dat dat zo’n onderwerp van gesprek is?
Truequote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als zij hem leuk vond, zou dat geen punt moeten zijn, denk ik.
Hoeveel Kilocalorietjes liggen op dat bord, holy moly.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:48 schreef Gunner het volgende:
Moet hij nu al die worstenbroodjes opvreten?
Monteer Martin Gaus er meteen even bij danquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:50 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Zit er nou iemand honden geluiden eronder te monteren
Hij heeft wel een dikke bimmer voor iemand van 34. Staat toch bij de rdw voor 75k in de lijst.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:50 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Loes is er klaar mee. Die zocht een klusjesman en Wichian zet de Ikea kast niet goed in elkaar
Oh wauwquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:52 schreef Gunner het volgende:
[..]
Hij heeft wel een dikke bimmer voor iemand van 34. Staat toch bij de rdw voor 75k in de lijst.
Dit. Mijn God.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:51 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ooooooh niet weer deze cringe ik trek Paula en Remco niet meer
Daarom gewoon lekker zelf je date kiezen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:53 schreef Joop_W het volgende:
Als alle mensen die net gaan daten zo met elkaar zouden gaan evalueren, dan werd het wel een groot drama.
Hahhahaaha jaaaa.... En verplicht nog even bij elkaar over de vloer moeten gaan + een geforceerd uitje + een gedragstherapeut die zijn mening geeftquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:53 schreef Joop_W het volgende:
Als alle mensen die net gaan daten zo met elkaar zouden gaan evalueren, dan werd het wel een groot drama.
Ze hadden vanaf het eerste moment geen aantrekking voor elkaar.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Paula werd niet warm van die kale kop van Remco. Ze had haar best willen doen maar Remco voelde de afwijzing.
En dan wordt het grimmig.
TeamNiemand.
Ik betwijfel het vanuit zijn kant.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Ze hadden vanaf het eerste moment geen aantrekking voor elkaar.
Weerstand op het eerste gezicht.
Ik vraag dit elke week maar niemand antwoordtquote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:00 schreef Joop_W het volgende:
Is morgen de laatste of hoeveel komen er nog?
Hij voelde de afwijzing al met het eerste kaartjequote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Paula werd niet warm van die kale kop van Remco. Ze had haar best willen doen maar Remco voelde de afwijzing.
En dan wordt het grimmig.
TeamNiemand.
Ligt er een beetje aan of de bioloog nog meer wil evalueren, anders is het wel klaar denk ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:00 schreef Joop_W het volgende:
Is morgen de laatste of hoeveel komen er nog?
Oh dat heb ik gemist. Waarom was dat?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Hij voelde de afwijzing al met het eerste kaartje
Op ongeveer 45 minuten, Patrick vraagt "praat erover", Paula zegt wil je er nu wel over praten dan? De vorige keer wilde je dat niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist. Waarom was dat?
En Patrick zegt dat het niet aan hem ligt, maar dat zij de metsch over het hoofd hebben gezien.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Dus Remco zegt dat Paula er nooit 100% voor is gegaan, maar vertelt in één adem dat hij het al niet voelde bij haar kaartje. Vóór hun ontmoeting.
Heel logisch allemaal.
Tijdens het grote etentje met de hele groep leken ze wel te zeggen dat ze twijfelden oid. Gek dat het er nu “toch echt wel was”.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:50 schreef loveli het volgende:
[..]
En Patrick zegt dat het niet aan hem ligt, maar dat zij de metsch over het hoofd hebben gezien.
[ twitter ]
Ik wil nu weten wat er op die kaart stond.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Dus Remco zegt dat Paula er nooit 100% voor is gegaan, maar vertelt in één adem dat hij het al niet voelde bij haar kaartje. Vóór hun ontmoeting.
Heel logisch allemaal.
Lieve metsch, wat dapper dat je dit avontuur met me aangaat.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil nu weten wat er op die kaart stond.
Dat was het cadeautjesmoment na het kiezen van zijn outfit toch? Misschien is iemand zo gek het terug te zoeken.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil nu weten wat er op die kaart stond.
Ik ben ook wel team Paula ondertussenquote:
Dit ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 23:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat was het cadeautjesmoment na het kiezen van zijn outfit toch? Misschien is iemand zo gek het terug te zoeken.
Sikkeneurig van hem dat hij haar op honeymoon ook al had medegedeeld dat hij het cadeauboekje niet leuk vond.Het is wel het zonnetje in huis, die Remco.
100% een leasebak.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:52 schreef Gunner het volgende:
[..]
Hij heeft wel een dikke bimmer voor iemand van 34. Staat toch bij de rdw voor 75k in de lijst.
Loes bewijst wel een beetje dat op vakantie alles snel makkelijk en prima is. En thuis eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 23:29 schreef RedFever007 het volgende:
Loes was super duidelijk vandaag, echt nul komma nul contact met Soldaat Wichian. Sowieso een eendimensionale vrouw, simpel.
Loes zette een masker op. Ze vond hem vanaf het begin niks.quote:Op woensdag 22 februari 2023 00:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Loes bewijst wel een beetje dat op vakantie alles snel makkelijk en prima is. En thuis eigenlijk niet.
Jammer, ze leken in eerdere afleveringen leuk samen.
Remco voelt zich van het begin al afgewezen (dat begon al bij schoonmoeder), kan dat niet hebben en begint terug te katten. Niet heel volwassen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 23:44 schreef CocoinColorado het volgende:
Remco is een zeikerd.
Hoe hij ook naar dat broodje keek toen hij dat aan het opeten was.
Blijft maar hangen in het negatieve en nu zag 'ie het ineens al niet zitten tijdens het krijgen van de kaart en voelde hij het niet. Sure, had dan gewoon 'nee' gezegd of was er gewoon al eerder mee gestopt.
Stond wel prive geregistreerd bij de RDW, maar kan wel iets van private lease zijn. Waarom je een 530E zou willen private leasen ontgaat me wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij rijdt erin voor z'n werk. Het is z'n werk.quote:Op woensdag 22 februari 2023 08:16 schreef Gunner het volgende:
[..]
Stond wel prive geregistreerd bij de RDW, maar kan wel iets van private lease zijn. Waarom je een 530E zou willen private leasen ontgaat me wel.
Even opgezocht en hij werkt bij defensie en is verder directiechauffeur. Blijkbaar is dat te combineren. Blijft wel vreemd waarom je zo'n auto dan prive zou willen registreren als je die zakelijk gebruikt maar dat is wat anders.quote:Op woensdag 22 februari 2023 09:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Hij rijdt erin voor z'n werk. Het is z'n werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |