abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 februari 2023 @ 20:52:18 #1
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_208011914

quote:
Married at First Sight 2023: dit is alles wat we weten over het nieuwe seizoen
Married at First Sight is atm een van de populairste datingprogramma's – waarin men, door experts, 'blind' wordt gekoppeld aan een potentiële match én daarmee op dag één het huwelijksbootje instapt. Vervolgens heb je natuurlijk de huwelijksnacht, waarna het koppel samen op reis gaat. Daarna gaan ze samenwonen, en tot slot moeten de twee bepalen of het een match made in heaven is. In de vorige seizoenen kwam er genoeg drama voorbij: zo wilde Arjan er afgelopen seizoen eigenlijk al mee stoppen bij het huwelijk, en was Joep ronduit rude tegen Caroline. Maar er is geen sprake van enkel mislukte matches, want zowel Rowan en Astleigh als Sonny en Dylan zijn nog altijd gelukkig samen.

Wanneer kunnen we Married at First Sight op tv zien?
Het zevende seizoen is inmiddels al lang en breed voorbij en nu rest de vraag: wanneer komt Married at First Sight 2023 op tv? Dat er een nieuw seizoen van het liefdesexperiment MAFS aan zou komen, was al bekend. De opnames zijn afgelopen zomer van start gegaan, en nú maakt RTL tevens bekend wanneer we MAFS 2023 kunnen zien op tv.

*Tromgeroffel*... Married at First Sight seizoen acht is vanaf 3 januari 2023 te zien. Nog steeds met Carlo Boszhard als presentator, maar er is meer leuk nieuws: er worden niet één, maar twee afleveringen per week uitgezonden op RTL 4. Op zowel dinsdag- als woensdagavond kun je 't nieuwe seizoen van Married at First Sight bingen. Én als kers op de taart wordt er in de eerste week van de show nog een derde aflevering uitgezonden op donderdagavond - wat een feestje! De afleveringen komen uiteraard, voor als je het wilt terugkijken, ook op Videoland.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Vis een optie? woensdag 15 februari 2023 @ 20:53:36 #2
70532 loveli
N
pi_208011936
Die experts als ze naar de deelnemers kijken, net Statler en Waldorf.
crap in = crap out
pi_208012005
Experts erkennen, heel misschien hebben ze wat gemist.

:)
  woensdag 15 februari 2023 @ 21:00:02 #4
14505 OProg
A Life in Music
pi_208012036
Ik kijk dit programma eigenlijk nooit en ik heb ook het meeste gemist. Maar ik heb afgelopen weken een keer een flits van die 'experts' gezien en nu en gisteren toevallig ook. En dan flits ik op met name die kale man die dan dus de expert is.

Die mensen lullen echt alles naar dat ze het goed gezien hadden maar dat ze al bang waren dat het tegen kon vallen. Of dat het zo is dat de kandidaten niet geschikt waren, is het niet? :{
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_208012056
quote:
15s.gif Op woensdag 15 februari 2023 21:00 schreef OProg het volgende:
Ik kijk dit programma eigenlijk nooit en ik heb ook het meeste gemist. Maar ik heb afgelopen weken een keer een flits van die 'experts' gezien en nu en gisteren toevallig ook. En dan flits ik op met name die kale man die dan dus de expert is.

Die mensen lullen echt alles naar dat ze het goed gezien hadden maar dat ze al bang waren dat het tegen kon vallen. Of dat het zo is dat de kandidaten niet geschikt waren, is het niet? :{
Klopt!
  Vis een optie? woensdag 15 februari 2023 @ 21:02:54 #6
70532 loveli
N
pi_208012075
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 21:00 schreef OProg het volgende:
expert
Gedragsbioloog, 'nuff said.

Over gedrag gesproken, Stephan zit in mijn irritatiezone. Maar zolang hij niet in de irritatiezone van z'n vrouw zit, dan dikke prima.
crap in = crap out
pi_208012128
Wat een prachtig plaatje, die koppels in een rijtje!

Ondertussen zit daar een keihard mislukte match tussen :D
  woensdag 15 februari 2023 @ 21:06:35 #8
14505 OProg
A Life in Music
pi_208012149
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 21:02 schreef loveli het volgende:
Ah, ok. Ik zag trouwens daarna dat hij niet eens echt kaal is. :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_208012194
Een geheim laatje!

Nachtkastje :).
  Vis een optie? woensdag 15 februari 2023 @ 21:10:58 #10
70532 loveli
N
pi_208012241
quote:
11s.gif Op woensdag 15 februari 2023 21:06 schreef OProg het volgende:

[..]
Ah, ok. Ik zag trouwens daarna dat hij niet eens echt kaal is. :')
De andere 2 zijn vrouw, dit is de kaalste (denk ik).
crap in = crap out
pi_208012257
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 21:05 schreef Joop_W het volgende:
Wat een prachtig plaatje, die koppels in een rijtje!

Ondertussen zit daar een keihard mislukte match tussen :D
Die meiden, dat is ook enkel comfort en lust. Rooie is nu al bang voor een sleur.

Maar wel hopelijk 3 succesjes. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_208012287
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 20:40 schreef Revanches het volgende:

[..]
Honderd keer liever Italië dan de Caraïben. Is maar net waar je voorkeuren naar uitgaan natuurlijk. Verre vakanties zijn niet altijd beter.
En voor mij andersom. Dus ze pakken het goed aan door veel soorten aan te bieden. Ja, ondanks sponsors.
Voor de kijkers ook leuk om variatie te zien. :)
pi_208012311
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 20:52 schreef nils7 het volgende:

[..]
Ze zegt dat zelf ook in een aflevering hahaha
Kudo’s voor haar. Ze voelt geen vonk en is enthousiast en doet leuk mee. _O_

Jammer dat Stephan overtuigd is dat zij hetzelfde voelen. ;(
pi_208012330
Ik had wel graag willen zien dat ze fragmenten van Martijn (op huwelijksreis) uitgezonden hadden ipv dat degelijke praatje met Carlo.
Kijken wat Wichian en Maarten dan zeggen. :D
pi_208012376
Wat een saai huis qua inrichting
The secret of getting ahead is getting started
pi_208012392
Jezus, wat een betegelde tuin ;(
pi_208012407
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Jezus, wat een betegelde tuin ;(
Zero inspiratie en creativiteit
The secret of getting ahead is getting started
pi_208012431
Ze koppelen Paula-met-muur aan een rustige Rotterdamse man. Allebei zochten ze spontaan en gezellig. Goed gedaan, koppelaars. _O-
  Vis een optie? woensdag 15 februari 2023 @ 21:33:56 #19
70532 loveli
N
pi_208012630
Loes draagt te wijde hobbezakken, Wichian draagt te strakke kleren. WHY??

Verder 2 leuke, lieve mensen schatten.
crap in = crap out
pi_208013068
Gaan we nog scharen zien?
Vakman pur sang
pi_208013076
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_208013108
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 21:02 schreef loveli het volgende:

[..]

Over gedrag gesproken, Stephan zit in mijn irritatiezone. Maar zolang hij niet in de irritatiezone van z'n vrouw zit, dan dikke prima.
Bij mij zitten veel kandidaten in de irritatiezone. Maar goed, ik ban niet aan ze gekoppeld ;)
  woensdag 15 februari 2023 @ 22:47:22 #23
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_208013712
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 21:59 schreef Ace1 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 15 februari 2023 @ 23:11:46 #24
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_208013991
Ik vrees voor Franswa en Wilfried, de dames op lange termijn ook, 🐱alijne is te vreemd en communicatief onbehouwen..

Loes en Wichian zie ik ook niet gebeuren eigenlijk.

Maarten en Richelle geef ik de beste kansen :)

En flikker op met mopshonten :r
pi_208014637
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 23:11 schreef RedFever007 het volgende:
Ik vrees voor Franswa en Wilfried, de dames op lange termijn ook, 🐱alijne is te vreemd en communicatief onbehouwen..

Loes en Wichian zie ik ook niet gebeuren eigenlijk.

Maarten en Richelle geef ik de beste kansen :)

En flikker op met mopshonten :r
Ik heb het met een half oog gekeken, maar was het geen Franse Bulldog? :)

Ik ben ook bang dat de mannen gaan clashen.
pi_208015099
Ik moet bij Remco altijd aan Nosferatu denken ;(
  donderdag 16 februari 2023 @ 08:03:11 #27
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_208015349
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 21:59 schreef Ace1 het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_208015716
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 00:34 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Een Franse bull idd.

Ik vrees het ook gezien de preview. Inmiddels geef ik Richelle en Maarten nog de meeste kans.
pi_208015878
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 00:34 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

tiktok

Ik heb me trouwens best geërgerd aan de montage van zware grote honden blaffen onder de beelden van de kleinste hondjes... :') Die niet eens reden hadden om te blaffen soms. Een hondje van nog geen 20cm klinkt niet als een herder.
Fuck the EBU
  Moderator donderdag 16 februari 2023 @ 09:16:24 #30
382129 crew  Donna
pi_208015915
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2023 09:13 schreef Yesse het volgende:

[..]
[ tiktok ]

Ik heb me trouwens best geërgerd aan de montage van zware grote honden blaffen onder de beelden van de kleinste hondjes... :') Die niet eens reden hadden om te blaffen soms. Een hondje van nog geen 20cm klinkt niet als een herder.
Over montage gesproken. De kledingstijl van Cathelijne en Laura in het vliegtuig wisselde ook nogal. Volgens mij waren er beelden van de terugreis in de heenreis geplakt.
pi_208016497
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 08:03 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_208016653
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 08:57 schreef alpeko het volgende:

[..]
Een Franse bull idd.

Ik vrees het ook gezien de preview. Inmiddels geef ik Richelle en Maarten nog de meeste kans.
Ik zei er gister al wat over. Ik doe even een schaamteloze repost:

quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 20:04 schreef Spablauw214 het volgende:
Mijn 2 centjes na het zien van aflevering 16:
SPOILER
  Vis een optie? donderdag 16 februari 2023 @ 11:06:24 #33
70532 loveli
N
pi_208017102
Mensen blijven meedoen en de experts vertrouwen.

Bij Temptation Island lijken betere experts te werken als het gaat om het maken van connecties. Als de experts Remco en Paula op dag 1 hadden laten bungeejumpen had je een heel andere dynamiek gehad. Maar nee, toen het kalf verdronken was gingen ze pas snorkelen.
crap in = crap out
pi_208017335
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 11:06 schreef loveli het volgende:
Mensen blijven meedoen en de experts vertrouwen.

Bij Temptation Island lijken betere experts te werken als het gaat om het maken van connecties. Als de experts Remco en Paula op dag 1 hadden laten bungeejumpen had je een heel andere dynamiek gehad. Maar nee, toen het kalf verdronken was gingen ze pas snorkelen.
Ik zou het gedrag van schoonmoeder ook niet uitvlakken. Als ik op zo’n gênante manier, ten overstaande van alle gasten geknipt en geschoren zou worden, zou ik ook afhaken. Paula stak van meet af aan niet onder stoelen of banken dat er geen fysieke aantrekkingskracht was.

Hij lijkt me ook nogal introvert maar de omstandigheden waren ook niet echt ideaal. Hij deed weinig moeite om haar te leren kennen, maar zij was ook bepaald geen bron van informatie.
pi_208017414
Die Stephan is wel een blij ei hoor. Die is zo over-positief dat het alleen maar kan tegenvallen als zei de deur dicht gooit op een gegeven moment. Het gaat iets te goed namelijk. Maar die Stephan heeft 'er wel een neusje voor' die wil hem er graag in steken....
Allemaal cabaretteketet!
pi_208017977
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 11:24 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik zou het gedrag van schoonmoeder ook niet uitvlakken. Als ik op zo’n gênante manier, ten overstaande van alle gasten geknipt en geschoren zou worden, zou ik ook afhaken. Paula stak van meet af aan niet onder stoelen of banken dat er geen fysieke aantrekkingskracht was.

Hij lijkt me ook nogal introvert maar de omstandigheden waren ook niet echt ideaal. Hij deed weinig moeite om haar te leren kennen, maar zij was ook bepaald geen bron van informatie.
Ze zijn allebei niet enorm sociaal.
Twee niet-sociale mensen koppelen: domste zet ooit.

Maar als Paula hem aantrekkelijk vond, was het anders geweest.
  donderdag 16 februari 2023 @ 12:29:47 #37
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_208018126
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ze koppelen Paula-met-muur aan een rustige Rotterdamse man. Allebei zochten ze spontaan en gezellig. Goed gedaan, koppelaars. _O-
Boven de 45 moeten ze eigenlijk niet doen.
Is nog nooit echt goed gegaan volgens mij.

Komt denk ik omdat mensen vaak toch wel ervaring hebben en een rugzakje hebben en zodra iets proeven wat ze niet bevalt ze meteen een muur bouwen.
En iedereen heeft wel iets overeenkomstig met een ex dus dat ga je al snel krijgen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_208018350
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 12:29 schreef nils7 het volgende:

[..]

Komt denk ik omdat mensen vaak toch wel ervaring hebben en een rugzakje hebben en zodra iets proeven wat ze niet bevalt ze meteen een muur bouwen.
En iedereen heeft wel iets overeenkomstig met een ex dus dat ga je al snel krijgen.
Ik denk dat als Paula hem aantrekkelijk had gevonden, het wel gelukt was. De fysieke klik is er niet.

Patricia voelt geen vonk bij Stephan. Lukt ook niet.
  Vis een optie? donderdag 16 februari 2023 @ 13:17:53 #39
70532 loveli
N
pi_208018821
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 12:16 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ze zijn allebei niet enorm sociaal.
Twee niet-sociale mensen koppelen: domste zet ooit.

Maar als Paula hem aantrekkelijk vond, was het anders geweest.
Met een goed dagprogramma (en valium voor schoonmama) hadden ze (de experts) er best meer van kunnen maken. Dat is het hele idee van het programma, je doet iets (ja zeggen, huwelijksakte tekenen) en dat doet iets met je, gevoel volgt actie. Als je dan de juiste mix van leuke activiteiten en een klein beetje rust maakt, geef je het optimaal kans.

Nu is het trouwen, zoek het ff zelf uit, als het mis is gegaan komen we even praten.

Als Remco ook wat meer initiatief had genomen in plaats van zich terug te trekken, was hij een stuk aantrekkelijker geweest voor Paula.

Niet dat ik denk dat het een goede match was, maar met wat betere setting was het niet zo kil en onaangenaam geworden.
crap in = crap out
  donderdag 16 februari 2023 @ 13:22:05 #40
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_208018868
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 13:17 schreef loveli het volgende:

[..]
Met een goed dagprogramma (en valium voor schoonmama) hadden ze (de experts) er best meer van kunnen maken. Dat is het hele idee van het programma, je doet iets (ja zeggen, huwelijksakte tekenen) en dat doet iets met je, gevoel volgt actie. Als je dan de juiste mix van leuke activiteiten en een klein beetje rust maakt, geef je het optimaal kans.

Nu is het trouwen, zoek het ff zelf uit, als het mis is gegaan komen we even praten.

Als Remco ook wat meer initiatief had genomen in plaats van zich terug te trekken, was hij een stuk aantrekkelijker geweest voor Paula.

Niet dat ik denk dat het een goede match was, maar met wat betere setting was het niet zo kil en onaangenaam geworden.
Hoe kunnen die experts dan zo arrogant zeggen, is alsof ze al 20 jaar bij elkaar zijn maar het nog niet weten
pi_208018876
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 12:29 schreef nils7 het volgende:

[..]

Volgens mij alleen dat oudere stel waarvan de vrouw uiteindelijk kanker bleek te hebben (Sylvia?).

Het leek wat vriendschappelijk maar vaak zoeken die ouderen ook meer een maatje/levensgezel dan een grote liefde.
  Vis een optie? donderdag 16 februari 2023 @ 13:24:26 #42
70532 loveli
N
pi_208018902
En bij Martijn en Nicole was er machtsstrijd. Nicole liet zien dat hij dat niet van haar kon winnen (verbaal, maar ook door de besturing van de auto over te nemen). Martijn is aan z'n testikels gehecht en had daar geen zin in, liet later nog even zien met z'n vriendinnen dat hij leuk en viriel was.

Entertainment 10+ (als alles was opgenomen en uitgezonden), succeskans was groter geweest met een jongere vrouw voor Martijn of een serieuzere man voor Nicole.
crap in = crap out
pi_208018958
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 13:17 schreef loveli het volgende:

[..]

Twee tamelijk nukkige karakters.

Een Patricia, nul vonk en staat dansles te volgen. :)
  donderdag 16 februari 2023 @ 17:51:33 #44
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_208021948
Die Stephan heeft het over relaties die dan Friendzone worden maar volgens mij begrijpt hij niet wat een friendzone :')
Ofwel maar dan snap ik niet dat hij ze eerst relaties noemt.
N/A
pi_208022015
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 17:51 schreef nils7 het volgende:
Die Stephan heeft het over relaties die dan Friendzone worden maar volgens mij begrijpt hij niet wat een friendzone :')
Ofwel maar dan snap ik niet dat hij ze eerst relaties noemt.
Zijn One Night Stands zag hij als relaties.
pi_208023182
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2023 09:13 schreef Yesse het volgende:

[..]
[ tiktok ]

Dit inderdaad. Maar niet alleen dat hondengeblaf, in de laatste aflevering ook steeds dat neppe gemiauw van de kat en dat toeteren bij het wegrijden. Overduidelijk eronder gezet, voegt niets toe en is alleen maar irritant.
pi_208028366
TeamRemco. Het zal ook nooit een match worden, een Feyenoorder en een Ajacied, daar komt gezeik van. Loes is wel een hittepetitje hoor, kijkt leuk maar is geen makkelijke tante en gaat totaal over Wichian heen walsen denk ik...maarrrrr, volgende week komen er heel veel moeilijke momenten tussen de stellen...
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 17 februari 2023 @ 07:27:39 #48
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_208028813
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 09:16 schreef Donna het volgende:

[..]
Over montage gesproken. De kledingstijl van Cathelijne en Laura in het vliegtuig wisselde ook nogal. Volgens mij waren er beelden van de terugreis in de heenreis geplakt.
Lol, exht? :D zou ik eigenlijk terug moeten kijken
  Moderator vrijdag 17 februari 2023 @ 08:40:37 #49
382129 crew  Donna
pi_208029156
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 07:27 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
Lol, exht? :D zou ik eigenlijk terug moeten kijken
Cathelijne heeft eerst een zwarte sweater aan, zo 1 met zo'n band achtige opdruk. Ik heb geen idee wat er precies op stond. In het shot daarna draagt ze ineens een knalroze sweater met witte opdruk. :7
pi_208040755
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 11:24 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]

Omg precies dit denk ik ook steeds. Die schoonmoeder is de wortel van het probleem. Remco wordt door haar al voor dat hij Paula fatsoenlijk heeft gesproken, 2x afgewezen door de schoonmoeder.

Zo'n vragenlijst kan een lolletje zijn als je het dan ook lollig en met geruststelling naar de ander kunt brengen, zeker wanneer je die persoon niet kent. Maar nee schoonmoeder bracht het direct als oordeel, en creëerde daar al afstand.

Snap best dat Remco in de zelfbescherming schiet.

Overigens vind ik zijn gezeur over een kus op de wang ook wel mega dramatisch.

Terwijl zijn gevoel van koude reactie door Paula wel klopte op dat moment want die was daar al niet enthousiast.
pi_208044229
Vind Wichian wel een beetje aparte jongen. Militair die conditioneel kennelijk niet veel kan. Die surfplank scene was zo ongemakkelijk. Ik word ook een beetje ongemakkelijk van Cathelijne. Ben ik de enige die het vreemd vond dat 3 van de 4 mensen die met haar meegingen om een jurk uit te kiezen ex'en of scharrels van haar waren?
pi_208044257
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 12:05 schreef Mandéra het volgende:
Vind Wichian wel een beetje aparte jongen. Militair die conditioneel kennelijk niet veel kan. Die surfplank scene was zo ongemakkelijk. Ik word ook een beetje ongemakkelijk van Cathelijne. Ben ik de enige die het vreemd vond dat 3 van de 4 mensen die met haar meegingen om een jurk uit te kiezen ex'en of scharrels van haar waren?
Nee. Aparte situatie. :Y
Volgens mij woont er ook nog een ex bij haar.
  Miss 200.000.000! zaterdag 18 februari 2023 @ 12:13:22 #53
367000 roos94
pi_208044340
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 12:05 schreef Mandéra het volgende:
Typische gay culture maar dat mag je hier niet zeggen op dit forum
pi_208044966
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 12:13 schreef roos94 het volgende:

[..]
Typische gay culture maar dat mag je hier niet zeggen op dit forum
Het is wel zo. Veel wisselende contacten, weinig serieus en weinig monogaam vaak.
pi_208045026
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 13:07 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Het is wel zo. Veel wisselende contacten, weinig serieus en weinig monogaam vaak.
:Y

De relatie van de meiden is ook niet meer dan sex en ‘voor het eerst meer dan lust en elkaar kunnen zijn’. Klinkt als vriendschap.

Ze komen onvolwassen over, ik snap überhaupt niet dat ze getrouwd willen zijn.
pi_208045137
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 13:15 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

De relatie van de meiden is ook niet meer dan sex en ‘voor het eerst meer dan lust en elkaar kunnen zijn’. Klinkt als vriendschap.

Volgens mij was het zo dat ze vaak voor hetero aangezien werden in het uitgaansleven. Maar er zijn natuurlijk legio dating-apps, van smeerpijperij als Grindr tot platforms voor mensen die wel iets serieus zoeken.

Ik zit verder niet genoeg in die gayscene om er iets zinnigs over te zeggen. Het staat ook redelijk ver van me af tbh.
pi_208045678
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 13:15 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat zijn gewoon hetero’s, met de gekke 5 minuten. Over 10 jaar gewoon een station 1,8 kind en een labradoedel.
Vakman pur sang
  Miss 200.000.000! dinsdag 21 februari 2023 @ 05:00:13 #58
367000 roos94
pi_208083189

Paula en martijn zaten in een boom
  Moderator dinsdag 21 februari 2023 @ 07:33:52 #59
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_208083510
Onvolwassen of gewoon niet de humor begrijpen. Mag ook. Ik snap die dames wel. Beetje anders zijn. Wel eng voor de kijker - kennelijk.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 21 februari 2023 @ 12:25:49 #60
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_208086289
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 07:33 schreef Rene het volgende:
Onvolwassen of gewoon niet de humor begrijpen. Mag ook. Ik snap die dames wel. Beetje anders zijn. Wel eng voor de kijker - kennelijk.
Helemaal mee eens. En het is deels ook de jeugdigheid. Gewoon een wat andere instelling en ze geinen wat zodra de camera aan staat. Ik kijk er wel doorheen hoor, het is ook een soort ongemak, denk ik.

Lieve meiden en leuk dat het zo goed gaat. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
  Miss 200.000.000! dinsdag 21 februari 2023 @ 13:58:46 #61
367000 roos94
pi_208087360
Eigenlijk lijkt Richelle op een blonde Ranomi Kromowidjojo :+
pi_208087510
Jongens, hoeveel afleveringen komen er nog? :)
pi_208087658
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 13:58 schreef roos94 het volgende:
Oke, een heel klein beetje dan.
  dinsdag 21 februari 2023 @ 16:13:59 #64
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_208089086
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 13:58 schreef roos94 het volgende:
Ja, vond ik ook al! :D
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_208092984
Kinderpraat… :)
pi_208093011
Schoonouders en vragen over kinderen. Wat een ernst. :D
Wel leuk als ze (Richelle en Maarten) ook echt bloedserieus zijn.
pi_208093090
Wat voor saus neem je bij je worstenbroodjes, zijn er mensen met een vaste saus?
pi_208093101
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 21:07 schreef Joop_W het volgende:
Wat voor saus neem je bij je worstenbroodjes, zijn er mensen met een vaste saus?
Beetje saus. Beetje maggi. Beetje aroma.
pi_208093123
Ik zou serieus echt gek worden van dat geknipper van Kathelijne. Maar ik denk dat dat meer aan haar persoonlijk ligt dat het me irriteert.
pi_208093136
“Ze gaan los!!!”

Inimini kusje :)
  dinsdag 21 februari 2023 @ 21:11:08 #71
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_208093145
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 21:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Beetje saus. Beetje maggi. Beetje aroma.
Maggi <3
Don't call me Shirley
  dinsdag 21 februari 2023 @ 21:12:16 #72
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_208093163
Volgens mij ligt het knipperen aan nepwimpers of wimper extensions
Don't call me Shirley
  dinsdag 21 februari 2023 @ 21:13:44 #73
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_208093190
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Schoonouders en vragen over kinderen. Wat een ernst. :D
Wel leuk als ze (Richelle en Maarten) ook echt bloedserieus zijn.
Woont hij nou een straat verder dan z’n ouders?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_208093230
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 21:13 schreef Gunner het volgende:

[..]
Woont hij nou een straat verder dan z’n ouders?
Oh dat weet ik niet. Was 1 Paula niet erg genoeg? :+
  dinsdag 21 februari 2023 @ 21:16:37 #75
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_208093256
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 21:15 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Oh dat weet ik niet. Was 1 Paula niet erg genoeg? :+
Dacht dat dat over Maarten werd gezegd.
  dinsdag 21 februari 2023 @ 21:18:26 #76
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_208093295
Even teruggespoeld. Maarten woont idd een straatje verderop.

Ik vind dat altijd zo typisch. Beetje mamaskindje dus.
pi_208093315
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 21:18 schreef Gunner het volgende:
Even teruggespoeld. Maarten woont idd een straatje verderop.

Ik vind dat altijd zo typisch. Beetje mamaskindje dus.
Vreselijk idd. Of het moet je droomhuis zijn. ;)
pi_208093319
Saus bij een worstenbroodje :{w
pi_208093343
Wat een bende. Jeetje. Menig puber heeft het netter.
pi_208093362
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een bende. Jeetje. Menig puber heeft het netter.
Remco heeft wel een slaapkamer die bij zijn persoonlijkheid past: saai, zonder opsmuk ;)
  dinsdag 21 februari 2023 @ 21:27:18 #81
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_208093435
Weet iemand wat voor werk die François heeft dat dat zo’n onderwerp van gesprek is?
  dinsdag 21 februari 2023 @ 21:27:44 #82
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_208093444
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 21:27 schreef Gunner het volgende:
Weet iemand wat voor werk die François heeft dat dat zo’n onderwerp van gesprek is?
Kledingwinkel
Don't call me Shirley
pi_208093458
Nou beep…
  dinsdag 21 februari 2023 @ 21:28:59 #84
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_208093463
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 21:27 schreef Pierre_Ranja het volgende:

[..]
Kledingwinkel
Ik dacht hersenchirurg
pi_208093467
Wat een onrust, jeetje Loes :D
  dinsdag 21 februari 2023 @ 21:29:53 #86
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_208093476
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 21:28 schreef Gunner het volgende:

[..]
Ik dacht hersenchirurg
Weet niet zeker of hij manager of eigenaar is of gewoon medewerker
Don't call me Shirley
pi_208093478
Militair protocol :D
pi_208093487
Eigen huis en tuin genot.
  dinsdag 21 februari 2023 @ 21:31:45 #89
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_208093504
Kan Loes wel samenwerken? :')
Don't call me Shirley
  dinsdag 21 februari 2023 @ 21:33:00 #90
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_208093524
Nou wat hebben ze voor Paula en Remco een veer en een blinddoek?
Don't call me Shirley
pi_208093531
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 21:33 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Een preek en een opgestoken vingertje. Wat een klucht.
pi_208093550
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 21:33 schreef Pierre_Ranja het volgende:
_O-
  dinsdag 21 februari 2023 @ 21:35:54 #93
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_208093566
"ik wil nog wel even wat zeggen" uh alsjeblieft Remco.... Doe het niet
Don't call me Shirley
pi_208093576
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 21:35 schreef Pierre_Ranja het volgende:
"ik wil nog wel even wat zeggen" uh alsjeblieft Remco.... Doe het niet
Gewoon een keer een ruk aan de handrem geven in de auto, dan mag je wel ontsnappen.
  dinsdag 21 februari 2023 @ 21:38:08 #95
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_208093602
Deze cringgggeeee jongens
Don't call me Shirley
pi_208093628
Stephan, het verschil is alcohol. :')
  dinsdag 21 februari 2023 @ 21:39:39 #97
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_208093653
Het is wel eerlijk, maar als je aan je date vertelt dat je altijd gefriendzoned wordt, word je waarschijnlijk...jawel... Gefriendzoned
Don't call me Shirley
pi_208093677
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 21:39 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Het is wel eerlijk, maar als je aan je date vertelt dat je altijd gefriendzoned wordt, word je waarschijnlijk...jawel... Gefriendzoned
Als zij hem leuk vond, zou dat geen punt moeten zijn, denk ik.
  Moderator dinsdag 21 februari 2023 @ 21:45:28 #99
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_208093715
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 21:27 schreef Gunner het volgende:
Dstrezzed winkel is hij manager van. Zo vertelt google mij.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 21 februari 2023 @ 21:48:49 #100
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_208093746
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 21:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Als zij hem leuk vond, zou dat geen punt moeten zijn, denk ik.
True
Don't call me Shirley
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')