De lichaamstaal van Laura is weg van de rode broek, maar die helt weer net wat ongemakkelijk naar haar kant over.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:53 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Laura lijkt niet helemaal heppie bij de ouders of ligt het aan mij
Oh misschien toch niet.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Wichian en Loes hebben nog een kans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Oh jongensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:35 schreef Rene het volgende:
[..]Yup, die van volgende week dinsdag is al te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Nou, zolang je onder een spoiler spoilert, neemt niemand je dat kwalijk.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, die van volgende week dinsdag is al te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatste zeker. Erg leuke man, krijgt zeker berichtjes.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:58 schreef CocoinColorado het volgende:
Wilfred is gewoon een lieve, sympathieke vent met het hart op de juiste plaats. Zijn manier van communiceren getuigt ook gewoon van veel zelfkennis en van iemand die gewoon volwassen is.
Jammer dat zijn liefde niet beantwoord wordt maar hij komt er wel. Er zijn echt wel leuke mannen die hem zien zitten.
Ik had altijd het idee dat het gevoel meer van Francois afkwam dan van Wilfred, dus het blijkt maar weer dat je het toch niet altijd kunt aflezenquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:58 schreef CocoinColorado het volgende:
Wilfred is gewoon een lieve, sympathieke vent met het hart op de juiste plaats. Zijn manier van communiceren getuigt ook gewoon van veel zelfkennis en van iemand die gewoon volwassen is.
Jammer dat zijn liefde niet beantwoord wordt maar hij komt er wel. Er zijn echt wel leuke mannen die hem zien zitten.
Hij krijgt ook maar gewoon opdracht om het laatste beetje uit ze te wringen voor de kijkcijfers. Ik vind het lastig om mensen zo langdurig te zien lijden. Het was geen match punt laat ze daarna weer fijn ieder hun weg gaan.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:06 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik dank got op mijn blote knieen dat ik nooit zo'n incapabele hulpverlener ben tegen gekomen toen ik om hulp vroeg.
Uitwringen voor de cijfers, zie je wel eens, ja.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij krijgt ook maar gewoon opdracht om het laatste beetje uit ze te wringen voor de kijkcijfers. Ik vind het lastig om mensen zo langdurig te zien lijden. Het was geen match punt laat ze daarna weer fijn ieder hun weg gaan.
Vergis je niet dat hij meermaals op uitzending is geweest. Dat brengt toch behoorlijk wat geld in het laadje.quote:Op woensdag 22 februari 2023 09:20 schreef Gunner het volgende:
[..]
Even opgezocht en hij werkt bij defensie en is verder directiechauffeur. Blijkbaar is dat te combineren. Blijft wel vreemd waarom je zo'n auto dan prive zou willen registreren als je die zakelijk gebruikt maar dat is wat anders.
Zij werkt in het onderwijs, dus dan kan dat niet.quote:Op donderdag 23 februari 2023 04:39 schreef W00fer het volgende:
Loes en Wichian dat wordt niks zij moet ineens werken?
Je weet toch dat je met dit programma meedoet dat je dan een paar weken vrij moet pakken?
Wat verwacht je?? Wildvreemde mensen en die vader probeerde geforceerd een lief gesprek op gang te houden.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:53 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Laura lijkt niet helemaal heppie bij de ouders of ligt het aan mij
Videoland 22-2quote:Op donderdag 23 februari 2023 04:39 schreef W00fer het volgende:
Loes en Wichian dat wordt niks zij moet ineens werken?
Je weet toch dat je met dit programma meedoet dat je dan een paar weken vrij moet pakken?
Remco is gewoon een relaxte gozer, zij verwacht veel teveel. Ze wil net als toen met Henk op handen gedragen worden en dat werkt zo niet bij hem.
Patricia en Stephan, ik ben teamStephan want je kunt het nooit goed genoeg doen. Als je niet praat krijg je het verwijt dat je niet praat en als je wel praat dan wil je te graag...
Maarten en Richelle wordt niks want zij wil niet naar Twente en hij wil niet naar Ammerzoden. Iemand die in Twente woont haal je daar niet weg zeker niet met zijn vrienden zijn zuipkeet enzovoorts.
Francois en Wilfred mooi koppel maar ik weet niet wat het is bij die homokoppels maar het lijkt erop alsof het nieuwtje eraf is dat men dan niet meer wil investeren.
Cathalijne en Laura leuk die sarcastische humor maar niet heus, helemaal niet mijn ding. Het gaat na een tijdje ook gruwelijk irriteren. Het lijkt wel een soort act.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 07:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Videoland 22-2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:30 schreef RedFever007 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door jorienvdherik op 23-02-2023 10:09:08 ]
quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]Heb geen VideolandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wacht geduldig
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |