abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208105989
Verbaast me niet helemaal.
François en zijn vrienden (of familie) kwamen heel picky over in wat het allemaal niet moest zijn (qua type).

Gelijk dat Wilfred stopt. Nee, Patrick. Niet doordrammen. :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 22 februari 2023 @ 21:49:50 #227
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_208105992
Neeeeeeeeee Patrick nee is nee
Don't call me Shirley
  woensdag 22 februari 2023 @ 21:53:45 #228
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_208106051
Laura lijkt niet helemaal heppie bij de ouders of ligt het aan mij
Don't call me Shirley
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2023 @ 22:02:15 #229
70532 loveli
N
pi_208106186
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 21:53 schreef Pierre_Ranja het volgende:
De lichaamstaal van Laura is weg van de rode broek, maar die helt weer net wat ongemakkelijk naar haar kant over.
crap in = crap out
pi_208106267
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Wichian en Loes hebben nog een kans O+
Oh misschien toch niet. ;(
pi_208106356
Oh jongens

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator woensdag 22 februari 2023 @ 22:35:30 #232
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_208106622
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Oh jongens

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_208106668
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 22:35 schreef Rene het volgende:

[..]
SPOILER
Yup, die van volgende week dinsdag is al te zien
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2023 @ 22:41:57 #234
70532 loveli
N
pi_208106688
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 22:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Yup, die van volgende week dinsdag is al te zien
Nou, zolang je onder een spoiler spoilert, neemt niemand je dat kwalijk.
crap in = crap out
pi_208106856
SPOILER
pi_208106897
Wilfred is gewoon een lieve, sympathieke vent met het hart op de juiste plaats. Zijn manier van communiceren getuigt ook gewoon van veel zelfkennis en van iemand die gewoon volwassen is.

Jammer dat zijn liefde niet beantwoord wordt maar hij komt er wel. Er zijn echt wel leuke mannen die hem zien zitten.
pi_208106910
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 22:58 schreef CocoinColorado het volgende:
Wilfred is gewoon een lieve, sympathieke vent met het hart op de juiste plaats. Zijn manier van communiceren getuigt ook gewoon van veel zelfkennis en van iemand die gewoon volwassen is.

Jammer dat zijn liefde niet beantwoord wordt maar hij komt er wel. Er zijn echt wel leuke mannen die hem zien zitten.
Dat laatste zeker. Erg leuke man, krijgt zeker berichtjes. :)
pi_208107019
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 22:58 schreef CocoinColorado het volgende:

Ik had altijd het idee dat het gevoel meer van Francois afkwam dan van Wilfred, dus het blijkt maar weer dat je het toch niet altijd kunt aflezen
pi_208107262
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 20:06 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik dank got op mijn blote knieen dat ik nooit zo'n incapabele hulpverlener ben tegen gekomen toen ik om hulp vroeg.
Hij krijgt ook maar gewoon opdracht om het laatste beetje uit ze te wringen voor de kijkcijfers. Ik vind het lastig om mensen zo langdurig te zien lijden. Het was geen match punt laat ze daarna weer fijn ieder hun weg gaan.
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2023 @ 23:42:33 #240
70532 loveli
N
pi_208107317
twitter
crap in = crap out
pi_208107339
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 23:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]
Hij krijgt ook maar gewoon opdracht om het laatste beetje uit ze te wringen voor de kijkcijfers. Ik vind het lastig om mensen zo langdurig te zien lijden. Het was geen match punt laat ze daarna weer fijn ieder hun weg gaan.
Uitwringen voor de cijfers, zie je wel eens, ja.
Dit was te absurd voor woorden. :')
Ze moeten wederom aan de slag met opdrachten. What the hell.
pi_208107739
quote:
2s.gif Op woensdag 22 februari 2023 09:20 schreef Gunner het volgende:

[..]
Even opgezocht en hij werkt bij defensie en is verder directiechauffeur. Blijkbaar is dat te combineren. Blijft wel vreemd waarom je zo'n auto dan prive zou willen registreren als je die zakelijk gebruikt maar dat is wat anders.
Vergis je niet dat hij meermaals op uitzending is geweest. Dat brengt toch behoorlijk wat geld in het laadje.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_208107741
Loes en Wichian dat wordt niks zij moet ineens werken?
Je weet toch dat je met dit programma meedoet dat je dan een paar weken vrij moet pakken?

Remco is gewoon een relaxte gozer, zij verwacht veel teveel. Ze wil net als toen met Henk op handen gedragen worden en dat werkt zo niet bij hem.

Patricia en Stephan, ik ben teamStephan want je kunt het nooit goed genoeg doen. Als je niet praat krijg je het verwijt dat je niet praat en als je wel praat dan wil je te graag...

Maarten en Richelle wordt niks want zij wil niet naar Twente en hij wil niet naar Ammerzoden. Iemand die in Twente woont haal je daar niet weg zeker niet met zijn vrienden zijn zuipkeet enzovoorts.

Francois en Wilfred mooi koppel maar ik weet niet wat het is bij die homokoppels maar het lijkt erop alsof het nieuwtje eraf is dat men dan niet meer wil investeren.

Cathalijne en Laura leuk die sarcastische humor maar niet heus, helemaal niet mijn ding. Het gaat na een tijdje ook gruwelijk irriteren. Het lijkt wel een soort act.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_208107923
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 04:39 schreef W00fer het volgende:
Je weet toch dat je met dit programma meedoet dat je dan een paar weken vrij moet pakken?
Zij werkt in het onderwijs, dus dan kan dat niet.
pi_208107950
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 21:53 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Wat verwacht je?? Wildvreemde mensen en die vader probeerde geforceerd een lief gesprek op gang te houden.
speak only if it improves the silence.
  donderdag 23 februari 2023 @ 07:47:48 #246
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_208108086
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 04:39 schreef W00fer het volgende:

Remco is gewoon een relaxte gozer, zij verwacht veel teveel. Ze wil net als toen met Henk op handen gedragen worden en dat werkt zo niet bij hem.

Patricia en Stephan, ik ben teamStephan want je kunt het nooit goed genoeg doen. Als je niet praat krijg je het verwijt dat je niet praat en als je wel praat dan wil je te graag...

Maarten en Richelle wordt niks want zij wil niet naar Twente en hij wil niet naar Ammerzoden. Iemand die in Twente woont haal je daar niet weg zeker niet met zijn vrienden zijn zuipkeet enzovoorts.

Francois en Wilfred mooi koppel maar ik weet niet wat het is bij die homokoppels maar het lijkt erop alsof het nieuwtje eraf is dat men dan niet meer wil investeren.

Cathalijne en Laura leuk die sarcastische humor maar niet heus, helemaal niet mijn ding. Het gaat na een tijdje ook gruwelijk irriteren. Het lijkt wel een soort act.
Videoland 22-2

SPOILER
  donderdag 23 februari 2023 @ 09:30:04 #247
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_208108927
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 07:47 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
Videoland 22-2

SPOILER
SPOILER
  donderdag 23 februari 2023 @ 10:01:27 #248
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_208109258
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 09:30 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER

[ Bericht 4% gewijzigd door jorienvdherik op 23-02-2023 10:09:08 ]
  donderdag 23 februari 2023 @ 10:10:10 #249
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_208109341
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 10:01 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
SPOILER
Heb geen Videoland ;) ik wacht geduldig O-)
pi_208109526
Jeuk van Patrick. Prima dat de experts meer betrokken zijn bij het proces (vind ik wel een goede toevoeging dit jaar, je zag het goed werken bij koppel Saaiheid), maar je moet ook weten wanneer je moet stoppen. Patrick zorgt er voor dat Remco en Paula een hekel aan elkaar krijgen, en dat is helemaal nergens voor nodig. Ze gingen bijzonder volwassen om met de situatie, maar dat constant op blijven rakelen dankzij Patrick is echt triest.

Loes en Wichian zie je duidelijk dat Wichian in de wolken is en Loes het allemaal heel spannend vindt. Snap ik wel, maar als je mee doet aan dit programma dan moet je niet zo'n jankerd zijn. Je weet waar je aan begint. Heel triest dat ze er niet vooraf eerlijk over was, Wichian van alles gehaald en gedaan en dan zo te kakken worden gezet. Als ik hem was was ik er wel klaar mee, ze laat zich maar weer lekker likken door die hond van d'r zou ik zeggen.

Wilfred en Francois zag ik niet echt aan komen, wel dat het vanuit Francois wat moeizamer was. Maar ik had eigenlijk verwacht dat dit simpelweg wat tijd nodig had. Vond ze wel goed bij elkaar passen. Jammer.

Cathalijne en Laura, dat kan toch ook nooit goed aflopen? Veel te verschillend, hoe ongemakkelijk zat Laura op die bank naast vader zeg. Afstand is ook veel te groot, dat gaat echt nooit werken. Tenzij Laura voornemens is om te verhuizen naar het platteland, Cathalijne gaat daar echt nooit weg (en ze is behoorlijk loaded zo te zien, op je 30e zo wonen).

Stephan en Patricia wordt niets. Net als bij Paula heeft Patricia al lang besloten dat ze niet warm van hem wordt. Onterecht, want Stephan is echt een ontzettend lieve en attente man! Doet op alle mogelijke manieren zijn best (ontbijt, scheren, haren anders, tof uitje regelen) en neemt tips van de expert ter harte en voert ze ook uit. Deze jongeman verdient veel meer in mijn ogen.

Koppel Saaiheid lijkt een goede match, zelfde gevoel als vorig jaar bij Astleigh en Rowan. Denk dat dit wel door kabbelt richting een relatie. Volgens mij is dit ook het enige stel wat serieus intiem is geweest, dat is naar mijn bescheiden mening een hele belangrijke factor in een beginnende relatie. Bij de andere stellen mis je eigenlijk elke vorm van affectie, en al helemaal tussen de lakens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')