Iets, maar weet ook niet watquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat staat er op de planning voor vanmiddag dat iedereen zich optut?
hij vroeg advies om op date en dame te versieren, dus krijgt hij het advies en tipsquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:14 schreef Dotteke het volgende:
Wt de deelnemers van erik zijn pak vinden
Niet echt mooi, maar als hij het mooi vindt moet hij het aantrekken
De hele groep lijkt zich tegen hun te kerenquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:19 schreef Ambrine het volgende:
Babette tegen Wendy weer bezig over Jeffrey en Kim.
Gelukkig is Babet een echte toevoeging in de loods, roddelen, niets doen, corvee ontwijken, mag van mij wegquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:19 schreef Ambrine het volgende:
Babette tegen Wendy weer bezig over Jeffrey en Kim.
Hebben ze volledig aan zichzelf te danken want beiden trekken mekaar juist omlaagquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De hele groep lijkt zich tegen hun te keren
De meeste van die wijven zijn zo jaloers als de pest .....quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik geloof dat je namens jezelf spreektquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
De meeste van die wijven zijn zo jaloers als de pest .....
Als je uiteindelijk bij KimD uitkomt dan krijg je wat je hebt verdiendquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
De meeste van die wijven zijn zo jaloers als de pest .....
Allemaal van die saaie donders, die alleen maar zitten te lullen, op kussentjes liggen en klagen en roddelen, dat is leuk om naar te kijken?quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hebben ze volledig aan zichzelf te danken want beiden trekken mekaar juist omlaag
Hoe Wanda over de meesten denkt en praat. Dat is niet malsquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:28 schreef Sestra666 het volgende:
wendy moest eens weten hoe wanda over haar praat
Doen ze zelf vooral die Jeff die zich als een kleuter gedraagd (een jongetje die zijn zin niet krijgt) en dan vervolgens staan blčrenquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt dan wordt Jeff tweede en blijft ie twaalf maandenquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Allemaal van die saaie donders, die alleen maar zitten te lullen, op kussentjes liggen en klagen en roddelen, dat is leuk om naar te kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleppie dicht - 14 februari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Eensquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Die lui die de hele dag zitten te kaarten en te sporten en te roddelen, mogen van mij weg, dan is meer dan de helft van de loods al leeg. Dat is niet leuk om naar te kijken. Of het voor de bewoners minder leuk is om met een Jeff te leven, is wat anders
en die regelmatig beweert dat je maar 1 hersencel hebt....quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:36 schreef Kakadylo het volgende:
Zou als vrouw daar geen relatie met Jeff willen hebben wetende hoe ie zich gedraagt en wat daarmee vervolgens afstraalt op jouzelf. Bovendien horen we geregeld hoe ie tegen zijn eigen vriendin praat waarbij 80% gecensureerd dus zegt al genoeg.
Als je na zo'n opmerking op diezelfde avond alweer erbij in bed wil gaan liggen dan kun je moeilijk ontkennen dat die uitspraak helemaal onjuist is. Die twee zoeken het maar lekker uit met mekaar zoals ook Mexx/Martin. Bij iemand zoals bijv. Alicia zou zoiets niet gebeurd zijn want die laat zich niet zo behandelen. Voor mij verder ook geen waardeoordeel want soort zoekt soort.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en die regelmatig beweert dat je maar 1 hersencel hebt....
Oei dat is wel erg weinig zegquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:30 schreef D. het volgende:
Erik geeft max. 100 euro per jaar uit aan kleding
Goh
Apart wel dat iemand in zo'n korte tijd zo'n labiel wrak is geworden.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jeff lult inderdaad ook achter de rug van mensen, zoals eigenlijk iedereen daar, maar hij roept als een van de weinigen zijn kritiek ook gewoon in de groep. Dat het er meestal verrot uit komt, zoals hij ook zelf zegt, hoeft ook hier geen discussie te zijn want dat is gewoon een feit![]()
Verder zijn we het met elkaar eens, ze schieten er op deze manier net zoveel mee op als helemaal niks zeggen. Ja, ze voeden elkaars irritatie alleen maar en zoals ik zei, gebruiken ze daar woorden bij die er zelf ook niet om liegen.
Zijn manier om op te vallen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:02 schreef cinsan het volgende:
jef vind het weer een kutevennement zeker
Aandacht trekken. Vroeger had je ook weleens zo’n kind in je klas die dan zat te mokken in een hoekje omdat hij/zij het niet leuk vond. Kon het dan behoorlijk verpesten voor de rest.quote:
Maar dat is het precies, een klein stampvoetend kind gevangen in het lichaam van een 31 jarige man.quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:04 schreef Seattle het volgende:
[..]
Aandacht trekken. Vroeger had je ook weleens zo’n kind in je klas die dan zat te mokken in een hoekje omdat hij/zij het niet leuk vond. Kon het dan behoorlijk verpesten voor de rest.
Dohquote:Op woensdag 15 februari 2023 16:09 schreef Clasientje het volgende:
Waaaat Isaac hij laat dus een vrouw betalen bij een eerste date🙄
is maar een spelquote:Op woensdag 15 februari 2023 16:09 schreef Clasientje het volgende:
Waaaat Isaac hij laat dus een vrouw betalen bij een eerste date🙄
As daar niet tijdens het voorspel is ...quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Erik valt in slaap tijdens het spel
dan heb je toch heel wat dingen niet gelezenquote:Op woensdag 15 februari 2023 16:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Er is een quizz/ spel aan de gang en het gaat hier hoofdzakelijk over Jeff![]()
Niet persoonlijk wordenquote:Op woensdag 15 februari 2023 16:31 schreef Verida het volgende:
[..]
dan heb je toch heel wat dingen niet gelezen![]()
wel knap op zich
Dan is er dus een evenement aan de gang en dan ga jij in diezelfde woonkamer lopen sportenquote:
5 hele postsquote:Op woensdag 15 februari 2023 16:31 schreef Verida het volgende:
[..]
dan heb je toch heel wat dingen niet gelezen![]()
wel knap op zich
Noem ik namen? Word ik persoonlijk?quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wie wordt er nu persoonlijk dan?
Ja zo jammer en dan had hij Eunice moeten kiezenquote:Op woensdag 15 februari 2023 16:37 schreef Clasientje het volgende:
Was ook leuk geweest dat Jan-Willem daar zat met Eunice en Esther hahaha
Ja mooi man..quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:47 schreef puzziepie het volgende:
Zijn ze lang of kort, willen ze een lange of een korte
2 tokkies bij elkaarquote:Op woensdag 15 februari 2023 16:55 schreef puzziepie het volgende:
Kim heeft haar perfecte match ook gevonden
Ik denk dat ik even ga kijken om hem te zien spartelen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:16 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
GJ geeft Martin nog wat instructies voor AvondZuur.
GJ neemt het allemaal heel serieus
onverzorgde ouwe vent is het aan het worden.quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:24 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
JW heeft niet alleen het bankje geschilderd
O gemist, zat naar de andere te luisteren.quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:25 schreef Silves het volgende:
Wat een brutale bek heeft Kim tegen Janet!! hoe durft ze tokkie from the loods.
janet vraagt vriendelijk of ze ook nagels mag hebben, maar wel pas na het klussen, ff apart zetten....Kim nee dit doe ik niet bla bla, er is voor iedereen 1x..jnet zei, waarom ik dan niet, het is altijd hetzelfde hierzo..kim met haar harde stem och zoek het uit , hier staan ze..bla bla bla..ik zou als ik janet was, dus ook nooit meer voor kim koken en zeggen zoek het uit.quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gemist, zat naar de andere te luisteren.
Wat was er aan de hand dan?
Lekker dan, hoe misselijk,quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:30 schreef Silves het volgende:
[..]
janet vraagt vriendelijk of ze ook nagels mag hebben, maar wel pas na het klussen, ff apart zetten....Kim nee dit doe ik niet bla bla, er is voor iedereen 1x..jnet zei, waarom ik dan niet, het is altijd hetzelfde hierzo..kim met haar harde stem och zoek het uit , hier staan ze..bla bla bla..ik zou als ik janet was, dus ook nooit meer voor kim koken en zeggen zoek het uit.
Ja zeer zeker weten, ze is ook echt de hele dag bezig voor anderen..quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan, hoe misselijk,
Janet is veel te goed om daar aan te denken denk ik
hij gaat naar fysio maar is daar niet te vrede over. hij wil zijn eigen fysio uit enschede naar de loods laten komenquote:Op woensdag 15 februari 2023 17:33 schreef pingu66 het volgende:
Ik denk dat de massages van Esther niet echt bevorderlijk zijn voor de blessure van Willem.
Maar foto's laten maken? Ze gaan toch niet zomaar foto's maken om wat te zien?
Heeft hij fysio gehad of is er een dokter geweest? Misschien gewoon een zenuw klem door verkeerd kussen of door het vele in de bank hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ja hoor je komt gewoon het ziekenhuis binnen lopen en vraagt ik wil foto's laten maken want ik heb au.quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:26 schreef Dotteke het volgende:
JW heeft nog steeds auwie, hij moet van Esther een foto laten maken
JW wil het nog een weekje aan kijken
Moest hij aanvragen natuurlijkquote:Op woensdag 15 februari 2023 17:38 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja hoor je komt gewoon het ziekenhuis binnen lopen en vraagt ik wil foto's laten maken want ik heb au.
Ik vond het wel meevallen. kim is geconcentreerd bezig, heeft het nog niet onder de knie en praat ondertussen erover met Janet.quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:30 schreef Silves het volgende:
[..]
janet vraagt vriendelijk of ze ook nagels mag hebben, maar wel pas na het klussen, ff apart zetten....Kim nee dit doe ik niet bla bla, er is voor iedereen 1x..jnet zei, waarom ik dan niet, het is altijd hetzelfde hierzo..kim met haar harde stem och zoek het uit , hier staan ze..bla bla bla..ik zou als ik janet was, dus ook nooit meer voor kim koken en zeggen zoek het uit.
Is zijn eigen fysio nog geweest? Of had hij geen zin?quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moest hij aanvragen natuurlijk![]()
Maar het valt mij wel op dat mensen uit een RLS snel ergens terecht kunnen
Net als bij de leden van het koninklijkhuis 😉quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moest hij aanvragen natuurlijk![]()
Maar het valt mij wel op dat mensen uit een RLS snel ergens terecht kunnen
Dan nog vind ik haar brutaal..je hoort toch ook dat er nagels zijn voor iedereen, waarom haar rustig zeggen dat het oke is..ipv zoek het zelf uit..het was ook maar 1 vraagje van Janet,,quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen. kim is geconcentreerd bezig, heeft het nog niet onder de knie en praat ondertussen erover met Janet.
nogmaals ik vond het wel meevallen. Janet dramt zelf ook wel.quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:45 schreef Silves het volgende:
[..]
Dan nog vind ik haar brutaal..je hoort toch ook dat er nagels zijn voor iedereen, waarom haar rustig zeggen dat het oke is..ipv zoek het zelf uit..het was ook maar 1 vraagje van Janet,,
ja ze dramt soms, maar doet wel alles als het gevraagd wordt..nogmaals tokkie is een brutaal iemand, heb haar vaker horen schreeuwen als het haar niet zint..quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:47 schreef Verida het volgende:
[..]
nogmaals ik vond het wel meevallen. Janet dramt zelf ook wel.
Heb helemaal niets met Jeff, maar vond dat nummer wat hij net liet horen niet verkeerd.quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:49 schreef KinKiJan het volgende:
Wanda weer druk met Jappie over Jeff. Nu weer over het nummer van Jeff voor die songwriter dinges. Die neemt de tekst weer eens te serieus en Jappie gaat daar natuurlijk weer braaf in mee.
Wanda: "Maar weet je wat ik dus zo raar vind, daar had ik het met GJ ook over, waar ik wel een beetje moeite mee heb is dat ... aan de ene kant is het heel lief he, ik ben een paar keer daar heen gehaald (wijst naar K5) puur van let even op soms van wat je zegt weet je wel of pas .." <MUTE>
Janet begon met hard praten en daar haakte Kim op in. Ik vond het ook nogal meevallen. Kim moest dat nog leren met die nagels en ze was inderdaad geconcentreerd bezig.quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:45 schreef Silves het volgende:
[..]
Dan nog vind ik haar brutaal..je hoort toch ook dat er nagels zijn voor iedereen, waarom haar rustig zeggen dat het oke is..ipv zoek het zelf uit..het was ook maar 1 vraagje van Janet,,
tja ik zie het anders..ik zie dat ze Janet het niet gunt..quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:51 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Janet begon met hard praten en daar haakte Kim op in. Ik vond het ook nogal meevallen. Kim moest dat nog leren met die nagels en ze was inderdaad geconcentreerd bezig.
Janet zei op luide toon:"Ik ben toch altijd aan het knutselen. Dus dan moet ik achter aan de rij sluiten".
Ja en daar kan Kim niks aan doen dat Janet haar tijd anders verdeeld.
Manager stemmen verzamelen??quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:56 schreef pingu66 het volgende:
Wat zit Rupert toch steeds bij Esther?
Vind het filmpje ook totaal niet bijzonder en zou het Mirthe zijn ipv Janet dan hoor je er niemand overquote:Op woensdag 15 februari 2023 17:47 schreef Verida het volgende:
[..]
nogmaals ik vond het wel meevallen. Janet dramt zelf ook wel.
Waarom dat geef die bedels aan je eigen kinderen ipv aan Rupi op wie je al 2x gestemd hebt.quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:58 schreef puzziepie het volgende:
Rupie krijgt ook een bedel van Esther der armband
Isaac, babbelquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:04 schreef pingu66 het volgende:
Wie is die ander die een bedel heeft gekregen, Jeff?
KimD kan niet eens afstand nemen van Jeff want ze trekt in die gesloten setting automatisch weer naar hem toe. Zoals het eigenlijk ook ging bij die andere stelletjes want ook zijzelf hadden zomaar gele kaarten kunnen krijgen. Maar zijn tegen zichzelf beschermd want daar is een heleboel gebeurd wat wij niet mogen weten. Je hoort ook veel achteraf waar mensen hun persoonlijke ervaringen omschrijven maar wat men bewust niet visueel op de streams heeft laten zien. Het verliefde koppeltje uithangen kunnen ze ook thuis op de bank. KimD is een lieve meid maar tegelijk super beļnvloedbaar wat zich uit in een egoļstisch randje. Jeff een 'briljante' charmeur maar ook een totale staatsmongool met de hooghartigheid van een dictator.quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:35 schreef schizolientje het volgende:
at ik begreep eerder hebben ze Jeff en Kim expres niet ingedeeld om ze buiten te sluiten
haar gedoneerd voor goed doelquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:10 schreef tonja het volgende:
Waarom is Eunice voor de concentratiekamp look gegaan?
Haardonatie goed doelquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:10 schreef tonja het volgende:
Waarom is Eunice voor de concentratiekamp look gegaan?
En die bedels heeft ze van haar kinderen en van Ruud gekregen?quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:09 schreef woxxel het volgende:
Jeff. Jart voor muziek bedel.
Babette bloem
En isaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeff trekt een rotsprint - 15 februari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze groep is niet te redden - 15 februari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Ja (door oefenen vanaf 7 meter)en voor tekenen op de muur met een krijtje wat je zo af kan halen is 10.000 euro boete🙃quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:17 schreef Loveable het volgende:
Muur zit al vol met gaatjes van de dartpijltjes![]()
Best krom eigenlijk als het zo bekijkt toch..quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja (door oefenen vanaf 7 meter)en voor tekenen op de muur met een krijtje wat je zo af kan halen is 10.000 euro boete🙃
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jij zegt hetquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:26 schreef Loveable het volgende:
[..]
Best krom eigenlijk als het zo bekijkt toch..![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iets langer fragment van de kleine aanvaring ....![]()
[ afbeelding ]
Kim botst met Janet - 15 februari 2023.Sjonge nagels… soms denk ik weleens dat ik in het verkeerde lichaam geboren benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal![]()
[ afbeelding ]
Kim botst met Janet - 15 februari 2023.Ik vind Janet ook wel onredelijk. Kim doet haar best om iedereen van nagels te voorzien. Janet wil alles, klussen, nagels etc. Laat iedereen blij zijn dat Kim het nu doet, want het kost heel veel tijd en ze heeft het nog niet eens goed onder de knie. En Janet, IK WIL.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be![]()
WTF, hij kan heel veel, maar dit heeft hij echt niet zelf bedacht .....![]()
Songwriter Jeffrey - 15 februari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Het is maar goed dat Martin niet is gegaan want het kringetje wordt kleiner , hun groepje is in gevaar
Aldus Morrie
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Songwriter Jeffrey - 15 februari 2023.Dat heeft hij wel zelf bedacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regel voor regel geprobeerd, aangepast, toch niet, volgende regel, moeilijk, ja deze klopt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.![]()
[ afbeelding ]
Songwriter Jeffrey - 15 februari 2023.Het lijkt er toch wel op hoor, is er al heel tijd mee bezig en de tekst veranderd ook soms. Kim heeft de tekst gister ofzo nog opgeschreven voor Jeff, want hij haalde de tekst soms door elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be![]()
Kan helaas geen uurfilmpjes doen vandaag, hier staan de fragmenten van gisteren:
DGK_Tegengas in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #3.![]()
[ afbeelding ]
Songwriter Jeffrey - 15 februari 2023.Het klinkt niet verkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
[ afbeelding ]
Songwriter Jeffrey - 15 februari 2023.Hieronder is een deel van de versie van 4d geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
[ afbeelding ]
Songwriter Jeffrey - 15 februari 2023.Dit is de leuke kant van JeffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon heel erg knap gedaanWees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
[ afbeelding ]
Songwriter Jeffrey - 15 februari 2023.Ontzettend leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal![]()
het is gewoon een naar mens, helemaal geen lief leuk omaatje. Ze is bazig en het moet allemaal zoals zij wil. Dat vind ik dan. Ze mogen blij zijn dat zij geen manager was geworden.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind Janet ook wel onredelijk. Kim doet haar best om iedereen van nagels te voorzien. Janet wil alles, klussen, nagels etc. Laat iedereen blij zijn dat Kim het nu doet, want het kost heel veel tijd en ze heeft het nog niet eens goed onder de knie. En Janet, IK WIL.....The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]![]()
Moet zeggen dat ik haar in het begin een leuke vrouw vond, maar ik zie steeds meer trekjes bij haar die ik alles behalve leuk vind. Ze komt erg egoļstisch overquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
het is gewoon een naar mens, helemaal geen lief leuk omaatje. Ze is bazig en het moet allemaal zoals zij wil. Dat vind ik dan. Ze mogen blij zijn dat zij geen manager was geworden.if it's meant to be, it will be![]()
Klopt en steeds meer mensen beginnen dat daar in te zien.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
het is gewoon een naar mens, helemaal geen lief leuk omaatje. Ze is bazig en het moet allemaal zoals zij wil. Dat vind ik dan. Ze mogen blij zijn dat zij geen manager was geworden.![]()
Mssn moet ze eens helpen met koken en dan met het budget wat er is voor zoveel mensen. Ik geef het je te doen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:17 schreef pingu66 het volgende:
Esther weer zeiken over het eten.
De beste stuurlui zitten heel de dag op de bank.if it's meant to be, it will be![]()
Ik baal wel een beetje van dat front dat zich vormt om Kim op de stip te zetten om zo Jeffrey
te dwarsbomen, hoop echt dat de FEBO daar een stokje voor steekt en Gert-Jan of Wanda op de stip zet ....
.![]()
Zo te zien vindt iedereen het lekker.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn moet ze eens helpen met koken en dan met het budget wat er is voor zoveel mensen. Ik geef het je te doen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarom zouden andere wel op de stip mogen dan?quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik baal wel een beetje van dat front dat zich vormt om Kim op de stip te zetten om zo Jeffrey
te dwarsbomen, hoop echt dat de FEBO daar een stokje voor steekt en Gert-Jan of Wanda op de stip zet ....
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Exact. Gaat zij met JW en Erik samen koken...quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn moet ze eens helpen met koken en dan met het budget wat er is voor zoveel mensen. Ik geef het je te doen.![]()
Met 15 man op Eunice en Berend mag wel?quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zouden andere wel op de stip mogen dan?![]()
[ afbeelding ]
Kim botst met Janet - 15 februari 2023.Mirthe zwaar ongemakkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die weet totaal niet wat ze er mee aan moetThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Benieuwd naar de volgende eliminatie en of het een fysieke proef gaat zijn. In dat geval durven ze sowieso niet op KimD en zal het eerder Esther worden. Denk wel dat de kans groot is dat Jeff erachteraan gaat mocht KimD eens geėlimineerd worden. Als een statement naar buiten toe zodat hij als een kerel overkomt itt Martin. Niet dat zoiets de hoofdreden is want hij weet dat als ie (tijdelijk) blijft ie sowieso kansloos is voor de spelwinst. Vervolgens zal ie zijn woorden waar moeten maken en de boel figuurlijk kort en klein slaan. Doet ie dat dan zet ie zichzelf publiekelijk te kijk en komt ie over als een asociale randdebiel die naar een psychoinstelling moet. Al weet je het natuurlijk nooit en kan ie zomaar opbloeien al is het amper voor te stellen met al die extreme persoonlijke wrok daarna. Daarnaast zal ie geen vertrouwen hebben in KimD buiten de poort want ze gaat weer terug naar haar eigen leventje en bijhorende vriendengroep. Dat gevoel trekt Jeff nooit want het zal aan hemzelf gaan vreten. Ook als ze samen gaan dan is het nog maar de vraag hoe het zal lopen maar dan heb je er tenminste nog de nodige grip op.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
te dwarsbomen, hoop echt dat de FEBO daar een stokje voor steekt en Gert-Jan of Wanda op de stip zet ....![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Kakadylo op 15-02-2023 19:45:01 ]Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
Ik snap dat niet zo waarom het op de een wel mag en op een ander nietquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Met 15 man op Eunice en Berend mag wel?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dan ga je zitten kaarten aan een tafel waar nog allemaal voedselresten opliggenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Meteen weer door. Martin vroeg zelfs aan Zoe om zijn bord weg te brengen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:39 schreef greysbones het volgende:
dan ga je zitten kaarten aan een tafel waar nog allemaal voedselresten opliggen
Je zou maar een potje minder spelen op een dag.![]()
Is dat weleens gebeurd zo in de avond?quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb zo een idee dat zo de zoemer gaat .....Doe nor maal![]()
Verschrikkelijk ja maar wel leukquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:50 schreef Seattle het volgende:
Kim én Eunice kan ik qua stemmen even niet aan *mute*Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
Eunice is net zo'n aapje die aan je is gaan hangen en die je niet meer kwijt raakt
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
Leuk dat even met elkaar stoeien. Snap dat je dat af en toe even nodig hebtquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Verschrikkelijk ja maar wel leukDoe nor maal![]()
ik schakel zo wel weer uitquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:54 schreef Seattle het volgende:
Droompresentatie en dan AvondZuur. TopavondjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Beter dan alleen Kezen en kaartenquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:54 schreef Seattle het volgende:
Droompresentatie en dan AvondZuur. Topavondje
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Dat bedoel ik, ik wil maar zeggenquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter dan alleen Kezen en kaartenDoe nor maal![]()
weer geneuzel met GJquote:
neuuhh ik doe niet graag aan zelfkastijdingThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zoe en Jeff samen douchen… Kim blijft er maar even bjjhangen voor de zekerheid (dit is een aanname)Doe nor maal![]()
Nee is met Martin dit keerquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
weer geneuzel met GJ
neuuhh ik doe niet graag aan zelfkastijding
Doe nor maal![]()
Het is de laatste tijd iedere avond avondZuur met Esther en JW op de streamquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:54 schreef Seattle het volgende:
Droompresentatie en dan AvondZuur. Topavondje![]()
Grapjequote:Op woensdag 15 februari 2023 19:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Was dit een grapje van Kim of boos?Doe nor maal![]()
of gewoon vrolijkquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:59 schreef Seattle het volgende:
Wat is met Kim aan de hand eigenlijk? Wat heeft zij gegeten/gedronken/geslikt?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jappie ziet er weer beroerder uit
hoe is het mogelijkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Grapje, beetje in een baldadige buiquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Was dit een grapje van Kim of boos?![]()
![]()
Die staat zo op de stip ......quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:59 schreef Seattle het volgende:
Wat is met Kim aan de hand eigenlijk? Wat heeft zij gegeten/gedronken/geslikt?
En schopt dan Wanda eruit ....![]()
![]()
.![]()
Hier was Eunice baldadigquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Grapje, beetje in een baldadige bui
[ afbeelding ]
die liet niet meer losThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Grapje, beetje in een baldadige buiquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:52 schreef Kakadylo het volgende:
Eunice is net zo'n aapje die aan je is gaan hangen en die je niet meer kwijt raakt
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ja, maar ik heb haar nog niet eerder zo vrolijk gezien. Ondertussen Wan en Jap kibbelend/discussie. Snap er niks van trouwens maar dat terzijdequote:Doe nor maal![]()
Kim heeft wel vaker van die vrolijke buienquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:03 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb haar nog niet eerder zo vrolijk gezien. Ondertussen Wan en Jap kibbelend/discussie. Snap er niks van trouwens maar dat terzijde
misschien wat minder door die kuur voor haar acneThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bern en 30 second. Je hebt het "huhhuh"
hotel.
Zeg gewoon een hotel keten.. als Je van der Valk bedoeld
D![]()
Ik vind het leukquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim heeft wel vaker van die vrolijke buien
misschien wat minder door die kuur voor haar acneDoe nor maal![]()
ze zijn het eens maar toch ook nietquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:03 schreef Ambrine het volgende:
Weer een discussie tussen Wanda en Jasper.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
IDDquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier was Eunice baldadig
die liet niet meer los![]()
![]()
Mirthequote:Op woensdag 15 februari 2023 20:05 schreef Seattle het volgende:
Wie moet de droompresentatie nu doen eigenlijkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
KimD wil iedere dag stemmen als het moet je hoort dus gewoon weer Jeff maar weet niet eens wie Mozart isquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:07 schreef Ambrine het volgende:
Ze gaan straks stemmen voor de DJ booth.
Nee joh, gewoon kijken om te zien of en hoe vaak GJ ingrijpt en zich met zijn pupil gaat bemoeienquote:
“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Ik zit er ook klaar voor hoor. Lekker tenenkrommend. Heerlijkquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon kijken om te zien of en hoe vaak GJ ingrijpt en zich met zijn pupil gaat bemoeienDoe nor maal![]()
"ik stond onder de douche met Zoė"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:12 schreef Hoempah het volgende:
"ik stond onder de douche met Zoė"Ik wist niet waar ik kijken moestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal![]()
[ afbeelding ]
Kim botst met Janet - 15 februari 2023.Je merkt vanaf het begin dat Kim vD niet zit te wachten op de deelname van Janet. Dat voelt Janet aan, die terecht voor zichzelf opkomt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
Zie dat Ester de laatste tijd steeds meer gesprekken aan het voeren is met mensen waar ze eerder helemaal niets mee had.![]()
Stream 1
Kamer 1
Wendy mopperen over Esther, dat zij bedeltjes aan het weggeven is.
Wendy: ze heeft ze zelf niet gekocht, dat weet ik. Ik zag het bij Rupert. Huh Rupert??? Die mag niet eens een schaar lenen bij haar.Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
Wendy vindt het "apart"
Dat Esther bedeltjes die ze gekregen heeft van haar overleden man en van haar kinderen weggeeft aan mensen in de loods.
Babbbet kan het wel weer begrijpen iets met proces en gevoel ( ze ziet Jeff als haar zoon)
Nou ik vind het ook apart . Idioot zelfs![]()
Aaah wat zieligquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:23 schreef Hoempah het volgende:
Jeffrey was lang verdrietig over zijn overleden kat. Week bij zijn ouders geslapen.![]()
Mirthe haar spreekbeurt nu.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die kop van Jeff vat precies samen wat ik ook denk van al die warrigheid bij Mirthe
Mirthe heeft altijd gewerkt/gestudeerd dus ze wilde een sabbatical, dat deed ze 10 maanden waarin ze af en toe wat figuranten rollen deed en via casting bij EJVJL terecht kwam.“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Zou maar gewoon geen vragen stellen want dat is beter voor iedereenquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:38 schreef pingu66 het volgende:
Lekker hak op de tak verhaal van Mirthe.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
ik ben altijd zo benieuwd hoe mensen die dit doen dan toch in vredesnaam rondkomen..quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:38 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe heeft altijd gewerkt/gestudeerd dus ze wilde een sabbatical, dat deed ze 10 maanden waarin ze af en toe wat figuranten rollen deed en via casting bij EJVJL terecht kwam.Trust nobody![]()
tis knap dat je er een normale zin uit kan halenquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:38 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe heeft altijd gewerkt/gestudeerd dus ze wilde een sabbatical, dat deed ze 10 maanden waarin ze af en toe wat figuranten rollen deed en via casting bij EJVJL terecht kwam.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ADHD is erger dan ADD
ok
* greysbones schrijft het op in haar boekjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Verdrietig , herkenbaar ,mijn katten zijn 4 jaar geleden overleden en ik ben bijna twee jaar in de rouw geweestquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:23 schreef Hoempah het volgende:
Jeffrey was lang verdrietig over zijn overleden kat. Week bij zijn ouders geslapen.![]()
Loop wel al bijna anderhalf jaar met de gedachten om een kat te nemen , Ik wist niet dat het me zo zou raken. Maar toen zei iemand tegen mij dat ik niet moet huilen maar blij moet zijn dat ik ze zo lang bij me heb gehad.
Ik mis het gezelschap van poesjons![]()
Sas net over het 'trainen' en gedrag van katten en dat daar helaas maar weinig onderzoek naar is gedaan maar dat ze zeker weet dat katten veel meer kunnen leren dan mensen denken.
Dat is ook zoMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
heel prettig ook dat de mic van mirthe stoort als de netenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
de draadjes die ze er aan hebben zitten zijn rukquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:42 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Ja die sjaal over de mic helpt niet.
de een na de ander heeft zo'n ruis
en als ze het draadje vervangen is het vaak overThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mirthe zegt nooit 'ja óf nee' maar altijd 'ja én nee'
En vervolgens ben je weer een dik halfuur verderWees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
Ben ook wel benieuwd hoe iemand zoals Mirthe een goede secretaresse zou zijn, die is toch veel te warrig? Hoe houdt ze overzicht en focus?Trust nobody![]()
Er is ook een wedstrijdje Wie lacht het hardst aan de gang......Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
Een vrijstaand vakantie huis willen kopen om te verhuren en 24/7 bereikbaar zijn. En een eigen huis en een camper( for what) en een mooie auto en en en ......![]()
Snap die lachbuien daar wel want je steekt elkaar op een gegeven moment aan en dan is er geen weg meer terugquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:50 schreef Harry het volgende:
Er is ook een wedstrijdje Wie lacht het hardst aan de gang......Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
Jeff heeft een blik alsof ie moordneigingen heeft en dit is geeneens een overdrijvingquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:53 schreef greysbones het volgende:
Jeff is aan het tellen
(als ik het goed zie)
dat mag je vindenquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff heeft een blik alsof ie moordneigingen heeft
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Babettequote:Op woensdag 15 februari 2023 20:50 schreef Harry het volgende:
Er is ook een wedstrijdje Wie lacht het hardst aan de gang......is tenminste nog leuk. Dat gegaap en je overdreven zitten te ergeren vind ik veel storender..
![]()
Haha een studie beginnen bedrijfseconomie maar niks hebben met economie en financiėle dingen en dat dat allemaal precies moet.
En haar vakantiehuis 1,5 maand gratis beschikbaar stellen voor familie en geliefden.
Ik wens Myrthe veel succes met haar ondernemersschap.![]()
Ja Jeff dit gebeurd echt...De loods draait niet alleen om jou...quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:55 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff tegen Kim:
Maar dit gebeurt echt he
Forum Opties Forumhop: Hop naar: