Ik snap dat niet zo waarom het op de een wel mag en op een ander nietquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Met 15 man op Eunice en Berend mag wel?
Meteen weer door. Martin vroeg zelfs aan Zoe om zijn bord weg te brengen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:39 schreef greysbones het volgende:
dan ga je zitten kaarten aan een tafel waar nog allemaal voedselresten opliggen
Is dat weleens gebeurd zo in de avond?quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb zo een idee dat zo de zoemer gaat .....
Verschrikkelijk ja maar wel leukquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:50 schreef Seattle het volgende:
Kim én Eunice kan ik qua stemmen even niet aan *mute*
Leuk dat even met elkaar stoeien. Snap dat je dat af en toe even nodig hebtquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Verschrikkelijk ja maar wel leuk
ik schakel zo wel weer uitquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:54 schreef Seattle het volgende:
Droompresentatie en dan AvondZuur. Topavondje
Beter dan alleen Kezen en kaartenquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:54 schreef Seattle het volgende:
Dat bedoel ik, ik wil maar zeggenquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter dan alleen Kezen en kaarten
weer geneuzel met GJquote:
Nee is met Martin dit keerquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
weer geneuzel met GJ
neuuhh ik doe niet graag aan zelfkastijding
Het is de laatste tijd iedere avond avondZuur met Esther en JW op de streamquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:54 schreef Seattle het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |