Ik snap dat niet zo waarom het op de een wel mag en op een ander nietquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Met 15 man op Eunice en Berend mag wel?
Meteen weer door. Martin vroeg zelfs aan Zoe om zijn bord weg te brengen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:39 schreef greysbones het volgende:
dan ga je zitten kaarten aan een tafel waar nog allemaal voedselresten opliggen
Is dat weleens gebeurd zo in de avond?quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb zo een idee dat zo de zoemer gaat .....
Verschrikkelijk ja maar wel leukquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:50 schreef Seattle het volgende:
Kim én Eunice kan ik qua stemmen even niet aan *mute*
Leuk dat even met elkaar stoeien. Snap dat je dat af en toe even nodig hebtquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Verschrikkelijk ja maar wel leuk
ik schakel zo wel weer uitquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:54 schreef Seattle het volgende:
Droompresentatie en dan AvondZuur. Topavondje
Beter dan alleen Kezen en kaartenquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:54 schreef Seattle het volgende:
Dat bedoel ik, ik wil maar zeggenquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter dan alleen Kezen en kaarten
weer geneuzel met GJquote:
Nee is met Martin dit keerquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
weer geneuzel met GJ
neuuhh ik doe niet graag aan zelfkastijding
Het is de laatste tijd iedere avond avondZuur met Esther en JW op de streamquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:54 schreef Seattle het volgende:
Grapjequote:Op woensdag 15 februari 2023 19:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Was dit een grapje van Kim of boos?
of gewoon vrolijkquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:59 schreef Seattle het volgende:
Wat is met Kim aan de hand eigenlijk? Wat heeft zij gegeten/gedronken/geslikt?
Grapje, beetje in een baldadige buiquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Was dit een grapje van Kim of boos?
Die staat zo op de stip ......quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:59 schreef Seattle het volgende:
Wat is met Kim aan de hand eigenlijk? Wat heeft zij gegeten/gedronken/geslikt?
Hier was Eunice baldadigquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Grapje, beetje in een baldadige bui
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Grapje, beetje in een baldadige bui
quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:52 schreef Kakadylo het volgende:
Eunice is net zo'n aapje die aan je is gaan hangen en die je niet meer kwijt raakt
Ja, maar ik heb haar nog niet eerder zo vrolijk gezien. Ondertussen Wan en Jap kibbelend/discussie. Snap er niks van trouwens maar dat terzijdequote:
Kim heeft wel vaker van die vrolijke buienquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:03 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb haar nog niet eerder zo vrolijk gezien. Ondertussen Wan en Jap kibbelend/discussie. Snap er niks van trouwens maar dat terzijde
Ik vind het leukquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim heeft wel vaker van die vrolijke buien
misschien wat minder door die kuur voor haar acne
ze zijn het eens maar toch ook nietquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:03 schreef Ambrine het volgende:
Weer een discussie tussen Wanda en Jasper.
IDDquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier was Eunice baldadig
die liet niet meer los
Mirthequote:Op woensdag 15 februari 2023 20:05 schreef Seattle het volgende:
Wie moet de droompresentatie nu doen eigenlijk
KimD wil iedere dag stemmen als het moet je hoort dus gewoon weer Jeff maar weet niet eens wie Mozart isquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:07 schreef Ambrine het volgende:
Ze gaan straks stemmen voor de DJ booth.
Nee joh, gewoon kijken om te zien of en hoe vaak GJ ingrijpt en zich met zijn pupil gaat bemoeienquote:
Ik zit er ook klaar voor hoor. Lekker tenenkrommend. Heerlijkquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon kijken om te zien of en hoe vaak GJ ingrijpt en zich met zijn pupil gaat bemoeien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |