Vind het filmpje ook totaal niet bijzonder en zou het Mirthe zijn ipv Janet dan hoor je er niemand overquote:Op woensdag 15 februari 2023 17:47 schreef Verida het volgende:
[..]
nogmaals ik vond het wel meevallen. Janet dramt zelf ook wel.
Waarom dat geef die bedels aan je eigen kinderen ipv aan Rupi op wie je al 2x gestemd hebt.quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:58 schreef puzziepie het volgende:
Rupie krijgt ook een bedel van Esther der armband
Isaac, babbelquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:04 schreef pingu66 het volgende:
Wie is die ander die een bedel heeft gekregen, Jeff?
KimD kan niet eens afstand nemen van Jeff want ze trekt in die gesloten setting automatisch weer naar hem toe. Zoals het eigenlijk ook ging bij die andere stelletjes want ook zijzelf hadden zomaar gele kaarten kunnen krijgen. Maar zijn tegen zichzelf beschermd want daar is een heleboel gebeurd wat wij niet mogen weten. Je hoort ook veel achteraf waar mensen hun persoonlijke ervaringen omschrijven maar wat men bewust niet visueel op de streams heeft laten zien. Het verliefde koppeltje uithangen kunnen ze ook thuis op de bank. KimD is een lieve meid maar tegelijk super beïnvloedbaar wat zich uit in een egoïstisch randje. Jeff een 'briljante' charmeur maar ook een totale staatsmongool met de hooghartigheid van een dictator.quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:35 schreef schizolientje het volgende:
at ik begreep eerder hebben ze Jeff en Kim expres niet ingedeeld om ze buiten te sluiten
haar gedoneerd voor goed doelquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:10 schreef tonja het volgende:
Waarom is Eunice voor de concentratiekamp look gegaan?
Haardonatie goed doelquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:10 schreef tonja het volgende:
Waarom is Eunice voor de concentratiekamp look gegaan?
En die bedels heeft ze van haar kinderen en van Ruud gekregen?quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:09 schreef woxxel het volgende:
Jeff. Jart voor muziek bedel.
Babette bloem
En isaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeff trekt een rotsprint - 15 februari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze groep is niet te redden - 15 februari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Ja (door oefenen vanaf 7 meter)en voor tekenen op de muur met een krijtje wat je zo af kan halen is 10.000 euro boete🙃quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:17 schreef Loveable het volgende:
Muur zit al vol met gaatjes van de dartpijltjes![]()
Best krom eigenlijk als het zo bekijkt toch..quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja (door oefenen vanaf 7 meter)en voor tekenen op de muur met een krijtje wat je zo af kan halen is 10.000 euro boete🙃
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Jij zegt hetquote:Op woensdag 15 februari 2023 18:26 schreef Loveable het volgende:
[..]
Best krom eigenlijk als het zo bekijkt toch..![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iets langer fragment van de kleine aanvaring ....![]()
[ afbeelding ]
Kim botst met Janet - 15 februari 2023.Sjonge nagels… soms denk ik weleens dat ik in het verkeerde lichaam geboren benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal![]()
[ afbeelding ]
Kim botst met Janet - 15 februari 2023.Ik vind Janet ook wel onredelijk. Kim doet haar best om iedereen van nagels te voorzien. Janet wil alles, klussen, nagels etc. Laat iedereen blij zijn dat Kim het nu doet, want het kost heel veel tijd en ze heeft het nog niet eens goed onder de knie. En Janet, IK WIL.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be![]()
WTF, hij kan heel veel, maar dit heeft hij echt niet zelf bedacht .....![]()
Songwriter Jeffrey - 15 februari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Het is maar goed dat Martin niet is gegaan want het kringetje wordt kleiner , hun groepje is in gevaar
Aldus Morrie
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Songwriter Jeffrey - 15 februari 2023.Dat heeft hij wel zelf bedacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regel voor regel geprobeerd, aangepast, toch niet, volgende regel, moeilijk, ja deze klopt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.![]()
[ afbeelding ]
Songwriter Jeffrey - 15 februari 2023.Het lijkt er toch wel op hoor, is er al heel tijd mee bezig en de tekst veranderd ook soms. Kim heeft de tekst gister ofzo nog opgeschreven voor Jeff, want hij haalde de tekst soms door elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be![]()
Kan helaas geen uurfilmpjes doen vandaag, hier staan de fragmenten van gisteren:
DGK_Tegengas in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #3.![]()
[ afbeelding ]
Songwriter Jeffrey - 15 februari 2023.Het klinkt niet verkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
[ afbeelding ]
Songwriter Jeffrey - 15 februari 2023.Hieronder is een deel van de versie van 4d geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
[ afbeelding ]
Songwriter Jeffrey - 15 februari 2023.Dit is de leuke kant van JeffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon heel erg knap gedaanWees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
[ afbeelding ]
Songwriter Jeffrey - 15 februari 2023.Ontzettend leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal![]()
het is gewoon een naar mens, helemaal geen lief leuk omaatje. Ze is bazig en het moet allemaal zoals zij wil. Dat vind ik dan. Ze mogen blij zijn dat zij geen manager was geworden.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind Janet ook wel onredelijk. Kim doet haar best om iedereen van nagels te voorzien. Janet wil alles, klussen, nagels etc. Laat iedereen blij zijn dat Kim het nu doet, want het kost heel veel tijd en ze heeft het nog niet eens goed onder de knie. En Janet, IK WIL.....The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]![]()
Moet zeggen dat ik haar in het begin een leuke vrouw vond, maar ik zie steeds meer trekjes bij haar die ik alles behalve leuk vind. Ze komt erg egoïstisch overquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
het is gewoon een naar mens, helemaal geen lief leuk omaatje. Ze is bazig en het moet allemaal zoals zij wil. Dat vind ik dan. Ze mogen blij zijn dat zij geen manager was geworden.if it's meant to be, it will be![]()
Klopt en steeds meer mensen beginnen dat daar in te zien.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
het is gewoon een naar mens, helemaal geen lief leuk omaatje. Ze is bazig en het moet allemaal zoals zij wil. Dat vind ik dan. Ze mogen blij zijn dat zij geen manager was geworden.![]()
Mssn moet ze eens helpen met koken en dan met het budget wat er is voor zoveel mensen. Ik geef het je te doen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:17 schreef pingu66 het volgende:
Esther weer zeiken over het eten.
De beste stuurlui zitten heel de dag op de bank.if it's meant to be, it will be![]()
Ik baal wel een beetje van dat front dat zich vormt om Kim op de stip te zetten om zo Jeffrey
te dwarsbomen, hoop echt dat de FEBO daar een stokje voor steekt en Gert-Jan of Wanda op de stip zet ....
.![]()
Zo te zien vindt iedereen het lekker.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn moet ze eens helpen met koken en dan met het budget wat er is voor zoveel mensen. Ik geef het je te doen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarom zouden andere wel op de stip mogen dan?quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik baal wel een beetje van dat front dat zich vormt om Kim op de stip te zetten om zo Jeffrey
te dwarsbomen, hoop echt dat de FEBO daar een stokje voor steekt en Gert-Jan of Wanda op de stip zet ....
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Exact. Gaat zij met JW en Erik samen koken...quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn moet ze eens helpen met koken en dan met het budget wat er is voor zoveel mensen. Ik geef het je te doen.![]()
Met 15 man op Eunice en Berend mag wel?quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zouden andere wel op de stip mogen dan?![]()
[ afbeelding ]
Kim botst met Janet - 15 februari 2023.Mirthe zwaar ongemakkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die weet totaal niet wat ze er mee aan moetEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Benieuwd naar de volgende eliminatie en of het een fysieke proef gaat zijn. In dat geval durven ze sowieso niet op KimD en zal het eerder Esther worden. Denk wel dat de kans groot is dat Jeff erachteraan gaat mocht KimD eens geëlimineerd worden. Als een statement naar buiten toe zodat hij als een kerel overkomt itt Martin. Niet dat zoiets de hoofdreden is want hij weet dat als ie (tijdelijk) blijft ie sowieso kansloos is voor de spelwinst. Vervolgens zal ie zijn woorden waar moeten maken en de boel figuurlijk kort en klein slaan. Doet ie dat dan zet ie zichzelf publiekelijk te kijk en komt ie over als een asociale randdebiel die naar een psychoinstelling moet. Al weet je het natuurlijk nooit en kan ie zomaar opbloeien al is het amper voor te stellen met al die extreme persoonlijke wrok daarna. Daarnaast zal ie geen vertrouwen hebben in KimD buiten de poort want ze gaat weer terug naar haar eigen leventje en bijhorende vriendengroep. Dat gevoel trekt Jeff nooit want het zal aan hemzelf gaan vreten. Ook als ze samen gaan dan is het nog maar de vraag hoe het zal lopen maar dan heb je er tenminste nog de nodige grip op.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
te dwarsbomen, hoop echt dat de FEBO daar een stokje voor steekt en Gert-Jan of Wanda op de stip zet ....![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Kakadylo op 15-02-2023 19:45:01 ]Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: