quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTF, hij kan heel veel, maar dit heeft hij echt niet zelf bedacht .....![]()
[ afbeelding ]
Songwriter Jeffrey - 15 februari 2023.Dat heeft hij wel zelf bedacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regel voor regel geprobeerd, aangepast, toch niet, volgende regel, moeilijk, ja deze klopt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
[ afbeelding ]
Songwriter Jeffrey - 15 februari 2023.Het lijkt er toch wel op hoor, is er al heel tijd mee bezig en de tekst veranderd ook soms. Kim heeft de tekst gister ofzo nog opgeschreven voor Jeff, want hij haalde de tekst soms door elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
[ afbeelding ]
Songwriter Jeffrey - 15 februari 2023.Het klinkt niet verkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
[ afbeelding ]
Songwriter Jeffrey - 15 februari 2023.Hieronder is een deel van de versie van 4d geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
[ afbeelding ]
Songwriter Jeffrey - 15 februari 2023.Dit is de leuke kant van JeffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon heel erg knap gedaanWees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
[ afbeelding ]
Songwriter Jeffrey - 15 februari 2023.Ontzettend leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal
het is gewoon een naar mens, helemaal geen lief leuk omaatje. Ze is bazig en het moet allemaal zoals zij wil. Dat vind ik dan. Ze mogen blij zijn dat zij geen manager was geworden.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind Janet ook wel onredelijk. Kim doet haar best om iedereen van nagels te voorzien. Janet wil alles, klussen, nagels etc. Laat iedereen blij zijn dat Kim het nu doet, want het kost heel veel tijd en ze heeft het nog niet eens goed onder de knie. En Janet, IK WIL.....
Moet zeggen dat ik haar in het begin een leuke vrouw vond, maar ik zie steeds meer trekjes bij haar die ik alles behalve leuk vind. Ze komt erg egoïstisch overquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
het is gewoon een naar mens, helemaal geen lief leuk omaatje. Ze is bazig en het moet allemaal zoals zij wil. Dat vind ik dan. Ze mogen blij zijn dat zij geen manager was geworden.
Klopt en steeds meer mensen beginnen dat daar in te zien.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
het is gewoon een naar mens, helemaal geen lief leuk omaatje. Ze is bazig en het moet allemaal zoals zij wil. Dat vind ik dan. Ze mogen blij zijn dat zij geen manager was geworden.
Mssn moet ze eens helpen met koken en dan met het budget wat er is voor zoveel mensen. Ik geef het je te doen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:17 schreef pingu66 het volgende:
Esther weer zeiken over het eten.
De beste stuurlui zitten heel de dag op de bank.
Zo te zien vindt iedereen het lekker.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn moet ze eens helpen met koken en dan met het budget wat er is voor zoveel mensen. Ik geef het je te doen.
Waarom zouden andere wel op de stip mogen dan?quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik baal wel een beetje van dat front dat zich vormt om Kim op de stip te zetten om zo Jeffrey
te dwarsbomen, hoop echt dat de FEBO daar een stokje voor steekt en Gert-Jan of Wanda op de stip zet ....![]()
Exact. Gaat zij met JW en Erik samen koken...quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn moet ze eens helpen met koken en dan met het budget wat er is voor zoveel mensen. Ik geef het je te doen.
Met 15 man op Eunice en Berend mag wel?quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zouden andere wel op de stip mogen dan?
quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iets langer fragment van de kleine aanvaring ....![]()
[ afbeelding ]
Kim botst met Janet - 15 februari 2023.Mirthe zwaar ongemakkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die weet totaal niet wat ze er mee aan moetEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Benieuwd naar de volgende eliminatie en of het een fysieke proef gaat zijn. In dat geval durven ze sowieso niet op KimD en zal het eerder Esther worden. Denk wel dat de kans groot is dat Jeff erachteraan gaat mocht KimD eens geëlimineerd worden. Als een statement naar buiten toe zodat hij als een kerel overkomt itt Martin. Niet dat zoiets de hoofdreden is want hij weet dat als ie (tijdelijk) blijft ie sowieso kansloos is voor de spelwinst. Vervolgens zal ie zijn woorden waar moeten maken en de boel figuurlijk kort en klein slaan. Doet ie dat dan zet ie zichzelf publiekelijk te kijk en komt ie over als een asociale randdebiel die naar een psychoinstelling moet. Al weet je het natuurlijk nooit en kan ie zomaar opbloeien al is het amper voor te stellen met al die extreme persoonlijke wrok daarna. Daarnaast zal ie geen vertrouwen hebben in KimD buiten de poort want ze gaat weer terug naar haar eigen leventje en bijhorende vriendengroep. Dat gevoel trekt Jeff nooit want het zal aan hemzelf gaan vreten. Ook als ze samen gaan dan is het nog maar de vraag hoe het zal lopen maar dan heb je er tenminste nog de nodige grip op.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik baal wel een beetje van dat front dat zich vormt om Kim op de stip te zetten om zo Jeffrey
te dwarsbomen, hoop echt dat de FEBO daar een stokje voor steekt en Gert-Jan of Wanda op de stip zet ....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |