SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:12 schreef Hoempah het volgende:
"ik stond onder de douche met Zoë"Ik wist niet waar ik kijken moestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal
quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iets langer fragment van de kleine aanvaring ....![]()
[ afbeelding ]
Kim botst met Janet - 15 februari 2023.Je merkt vanaf het begin dat Kim vD niet zit te wachten op de deelname van Janet. Dat voelt Janet aan, die terecht voor zichzelf opkomt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed.... En anders maar niet.
Aaah wat zieligquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:23 schreef Hoempah het volgende:
Jeffrey was lang verdrietig over zijn overleden kat. Week bij zijn ouders geslapen.
Zou maar gewoon geen vragen stellen want dat is beter voor iedereenquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:38 schreef pingu66 het volgende:
Lekker hak op de tak verhaal van Mirthe.
ik ben altijd zo benieuwd hoe mensen die dit doen dan toch in vredesnaam rondkomen..quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:38 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe heeft altijd gewerkt/gestudeerd dus ze wilde een sabbatical, dat deed ze 10 maanden waarin ze af en toe wat figuranten rollen deed en via casting bij EJVJL terecht kwam.
tis knap dat je er een normale zin uit kan halenquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:38 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe heeft altijd gewerkt/gestudeerd dus ze wilde een sabbatical, dat deed ze 10 maanden waarin ze af en toe wat figuranten rollen deed en via casting bij EJVJL terecht kwam.
Verdrietig , herkenbaar ,mijn katten zijn 4 jaar geleden overleden en ik ben bijna twee jaar in de rouw geweestquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:23 schreef Hoempah het volgende:
Jeffrey was lang verdrietig over zijn overleden kat. Week bij zijn ouders geslapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |