abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208008485
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 17:26 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O gemist, zat naar de andere te luisteren.
Wat was er aan de hand dan?
janet vraagt vriendelijk of ze ook nagels mag hebben, maar wel pas na het klussen, ff apart zetten....Kim nee dit doe ik niet bla bla, er is voor iedereen 1x..jnet zei, waarom ik dan niet, het is altijd hetzelfde hierzo..kim met haar harde stem och zoek het uit , hier staan ze..bla bla bla..ik zou als ik janet was, dus ook nooit meer voor kim koken en zeggen zoek het uit.
  Moderator woensdag 15 februari 2023 @ 17:31:52 #127
388664 crew  Dotteke
pi_208008500
quote:
2s.gif Op woensdag 15 februari 2023 17:30 schreef Silves het volgende:

[..]
janet vraagt vriendelijk of ze ook nagels mag hebben, maar wel pas na het klussen, ff apart zetten....Kim nee dit doe ik niet bla bla, er is voor iedereen 1x..jnet zei, waarom ik dan niet, het is altijd hetzelfde hierzo..kim met haar harde stem och zoek het uit , hier staan ze..bla bla bla..ik zou als ik janet was, dus ook nooit meer voor kim koken en zeggen zoek het uit.
Lekker dan, hoe misselijk,
Janet is veel te goed om daar aan te denken denk ik
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_208008501
Nu snel toch maar slijmen..wat een geduld heeft janet toch..
pi_208008509
Ik denk dat de massages van Esther niet echt bevorderlijk zijn voor de blessure van Willem.
Maar foto's laten maken? Ze gaan toch niet zomaar foto's maken om wat te zien?
Heeft hij fysio gehad of is er een dokter geweest? Misschien gewoon een zenuw klem door verkeerd kussen of door het vele in de bank hangen.
pi_208008512
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 17:31 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Lekker dan, hoe misselijk,
Janet is veel te goed om daar aan te denken denk ik
Ja zeer zeker weten, ze is ook echt de hele dag bezig voor anderen..
pi_208008526
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 17:33 schreef pingu66 het volgende:
Ik denk dat de massages van Esther niet echt bevorderlijk zijn voor de blessure van Willem.
Maar foto's laten maken? Ze gaan toch niet zomaar foto's maken om wat te zien?
Heeft hij fysio gehad of is er een dokter geweest? Misschien gewoon een zenuw klem door verkeerd kussen of door het vele in de bank hangen.
hij gaat naar fysio maar is daar niet te vrede over. hij wil zijn eigen fysio uit enschede naar de loods laten komen
pi_208008540
Kim & Janet filmpje over nagels:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_208008551
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 17:26 schreef Dotteke het volgende:
JW heeft nog steeds auwie, hij moet van Esther een foto laten maken
JW wil het nog een weekje aan kijken
Ja hoor je komt gewoon het ziekenhuis binnen lopen en vraagt ik wil foto's laten maken want ik heb au.
  Moderator woensdag 15 februari 2023 @ 17:39:53 #134
388664 crew  Dotteke
pi_208008563
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 17:38 schreef pingu66 het volgende:

[..]
Ja hoor je komt gewoon het ziekenhuis binnen lopen en vraagt ik wil foto's laten maken want ik heb au.
Moest hij aanvragen natuurlijk _O-
Maar het valt mij wel op dat mensen uit een RLS snel ergens terecht kunnen
pi_208008579
quote:
2s.gif Op woensdag 15 februari 2023 17:30 schreef Silves het volgende:

[..]
Ik vond het wel meevallen. kim is geconcentreerd bezig, heeft het nog niet onder de knie en praat ondertussen erover met Janet.
pi_208008581
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 17:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Is zijn eigen fysio nog geweest? Of had hij geen zin?
pi_208008603
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 17:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Net als bij de leden van het koninklijkhuis 😉
pi_208008613
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 17:41 schreef Verida het volgende:

[..]
Ik vond het wel meevallen. kim is geconcentreerd bezig, heeft het nog niet onder de knie en praat ondertussen erover met Janet.
Dan nog vind ik haar brutaal..je hoort toch ook dat er nagels zijn voor iedereen, waarom haar rustig zeggen dat het oke is..ipv zoek het zelf uit..het was ook maar 1 vraagje van Janet,,
pi_208008618
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_208008630
quote:
2s.gif Op woensdag 15 februari 2023 17:45 schreef Silves het volgende:

[..]
Dan nog vind ik haar brutaal..je hoort toch ook dat er nagels zijn voor iedereen, waarom haar rustig zeggen dat het oke is..ipv zoek het zelf uit..het was ook maar 1 vraagje van Janet,,
nogmaals ik vond het wel meevallen. Janet dramt zelf ook wel.
pi_208008654
Wanda weer druk met Jappie over Jeff. Nu weer over het nummer van Jeff voor die songwriter dinges. Die neemt de tekst weer eens te serieus en Jappie gaat daar natuurlijk weer braaf in mee.

Wanda: "Maar weet je wat ik dus zo raar vind, daar had ik het met GJ ook over, waar ik wel een beetje moeite mee heb is dat ... aan de ene kant is het heel lief he, ik ben een paar keer daar heen gehaald (wijst naar K5) puur van let even op soms van wat je zegt weet je wel of pas .." <MUTE>
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_208008664
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 17:47 schreef Verida het volgende:

[..]
nogmaals ik vond het wel meevallen. Janet dramt zelf ook wel.
ja ze dramt soms, maar doet wel alles als het gevraagd wordt..nogmaals tokkie is een brutaal iemand, heb haar vaker horen schreeuwen als het haar niet zint..
  Moderator woensdag 15 februari 2023 @ 17:50:47 #143
388664 crew  Dotteke
pi_208008668
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 17:49 schreef KinKiJan het volgende:
Wanda weer druk met Jappie over Jeff. Nu weer over het nummer van Jeff voor die songwriter dinges. Die neemt de tekst weer eens te serieus en Jappie gaat daar natuurlijk weer braaf in mee.

Wanda: "Maar weet je wat ik dus zo raar vind, daar had ik het met GJ ook over, waar ik wel een beetje moeite mee heb is dat ... aan de ene kant is het heel lief he, ik ben een paar keer daar heen gehaald (wijst naar K5) puur van let even op soms van wat je zegt weet je wel of pas .." <MUTE>
Heb helemaal niets met Jeff, maar vond dat nummer wat hij net liet horen niet verkeerd.
pi_208008672
Esther: dat is hier ook hoor, net als thuis. eerst jullie en dan pas ik." _O- _O-
pi_208008674
quote:
2s.gif Op woensdag 15 februari 2023 17:45 schreef Silves het volgende:

[..]
Janet begon met hard praten en daar haakte Kim op in. Ik vond het ook nogal meevallen. Kim moest dat nog leren met die nagels en ze was inderdaad geconcentreerd bezig.
Janet zei op luide toon:"Ik ben toch altijd aan het knutselen. Dus dan moet ik achter aan de rij sluiten".
Ja en daar kan Kim niks aan doen dat Janet haar tijd anders verdeeld.
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
pi_208008680
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 17:51 schreef Aggie46 het volgende:

[..]
Janet begon met hard praten en daar haakte Kim op in. Ik vond het ook nogal meevallen. Kim moest dat nog leren met die nagels en ze was inderdaad geconcentreerd bezig.
Janet zei op luide toon:"Ik ben toch altijd aan het knutselen. Dus dan moet ik achter aan de rij sluiten".
Ja en daar kan Kim niks aan doen dat Janet haar tijd anders verdeeld.
tja ik zie het anders..ik zie dat ze Janet het niet gunt..
pi_208008688
quote:
muppet show 2, ouwe wijven
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_208008717
Wat zit Rupert toch steeds bij Esther?
pi_208008735
Rupie krijgt ook een bedel van Esther der armband
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_208008736