quote:
Op woensdag 15 februari 2023 14:55 schreef KinKiJan het volgende:[..]
Jeff lult inderdaad ook achter de rug van mensen, zoals eigenlijk iedereen daar, maar hij roept als een van de weinigen zijn kritiek ook gewoon in de groep. Dat het er meestal verrot uit komt, zoals hij ook zelf zegt, hoeft ook hier geen discussie te zijn want dat is gewoon een feit
Verder zijn we het met elkaar eens, ze schieten er op deze manier net zoveel mee op als helemaal niks zeggen. Ja, ze voeden elkaars irritatie alleen maar en zoals ik zei, gebruiken ze daar woorden bij die er zelf ook niet om liegen.
Apart wel dat iemand in zo'n korte tijd zo'n labiel wrak is geworden.
Wie had kunnen bedenken dat dat maandje managerschap hem zo naar zijn bol zou stijgen.
Het is een erebaantje in het spel ,je hebt misschien iets meer 'verantwoordelijkheid' en moet dingen regelen,
je krijgt wat meer informatie, ,maar je blijft een maand de marionet van K5, meer ook niet.
En als je na dat ene maandje al helemaal in puin ligt omdat je je hebt laten meeslepen,
jezelf zwaar hebt overschat , niet kan zien dat een deuk in je ego een verrijking voor je inzicht kan zijn . Als je alleen maar boos bent op alles en iedereen dan gaat hij het nog zwaar krijgen
Ik denk dat Jeff in een diep dal valt als hij eruit is. Die ene maand was het begin van zijn dieptepunt en de bodem is nog lang niet bereikt . Hun relatie gaat geen stand houden als ze eruit zijn , ik voorzie een hoop gedoe tussen die twee. Dat maakt het best wel triest. .
[ Bericht 0% gewijzigd door Puzzie op 15-02-2023 16:03:45 ]