Niet ieder zijn eigen bestelling, gewoon het budgetquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:52 schreef Chanel5 het volgende:
5 eu pp per dag
krijg je weer duizenden bestellingen, die manager komt niet meer van zijn/haar kont af op kantoor
Nee je besteld voor 5x 23 dus 115 eten per dagquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:52 schreef Chanel5 het volgende:
5 eu pp per dag
krijg je weer duizenden bestellingen, die manager komt niet meer van zijn/haar kont af op kantoor
krijgen ze ruzie over wat iedereen wil.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:53 schreef D. het volgende:
[..]
Niet ieder zijn eigen bestelling, gewoon het budget
Zelfde riedeltje, uiteraard lult jw met hem mee.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Jeff: fuck dit, fock dat. Domme schapen allemaal hier blabla.
Hij heeft wel gelijkquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Jw staat de discussiëren met Isaak en GJquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Zelfde riedeltje, uiteraard lult jw met hem mee.
Pure willekeur bij die gasten.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk
Want voor die kas staan ze voor 1000 op groen
Maar voor de bar is moeilijk moeilijk
Eigenlijk een terechte vraag van GJquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:56 schreef mootie het volgende:
Jw boos op gj om een vraag. Wat doen we als we maar 100 euro verdienen.
Zou zijn vader kunnen zijnquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Zelfde riedeltje, uiteraard lult jw met hem mee.
De kas is een nieuwigheid, waar misschien iedereen zich wel eens een keer lekker in wil gaan zitten, even afgezonderd van de rest.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk
Want voor die kas staan ze voor 1000 op groen
Maar voor de bar is moeilijk moeilijk
Ik ben er helemaal klaar mee , dat continu mensen schofferen ,beledigen ,kleineren en uitscheldenquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Wordt aan gewerktquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal klaar mee , dat continu mensen schofferen ,beledigen ,kleineren en uitschelden
Alles staat in het teken van Jeffs buien en gedrag
Dat iedereen dat al maanden pikt zegt ook wel veel
Ze moeten hem als een groep gaan aanpakken . Niet normaal
Zou idd eens tijd worden.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal klaar mee , dat continu mensen schofferen ,beledigen ,kleineren en uitschelden
Ze maken het er zelf naar. TeamJeff in deze.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar toen ik het gisteren riep werd ik weggehoond want het waren uitgerekend GJ en Wanda die het zeidenquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eigenlijk een terechte vraag van GJ
Dit is zo fout en niemand grijpt in of straft hem af en dat is wel hard nodig.quote:
wij ook al 5 maandquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:56 schreef utopia2.0 het volgende:
JW en GJ in discussie. JW is klaar met het gezeik van GJ.
Da's maar bij een beperkt aantal mensen hier hoorquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar toen ik het gisteren riep werd ik weggehoond want het waren uitgerekend GJ en Wanda die het zeiden
Dat is niet nodig, hij maakt TV.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit is zo fout en niemand grijpt in of straft hem af en dat is wel hard nodig.
Maar die duiken vervolgens wel op mekaar waardoor je een roepende in de woestijn bentquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:00 schreef D. het volgende:
[..]
Da's maar bij een beperkt aantal mensen hier hoor
Ja, daar halen ze voldoening uit, gewoon laten gaanquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar die duiken vervolgens wel op mekaar
Jepquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:01 schreef Silves het volgende:
Krijgen we dit verhaal van Gj nu ook tig keer te horen..vermoeiend hoor.
Hij praat heel denigrerend over zijn medebewoners. Snotblaagquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit is zo fout en niemand grijpt in of straft hem af en dat is wel hard nodig.
Wij ook!quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:02 schreef greysbones het volgende:
GJ hoopt 3 dagen zonder eten te zitten
Eensquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:03 schreef Chanel5 het volgende:
Jeff mag van mij overal tegenin gaan, overal dwars over gaan liggen, helemaal goed maar niet op deze manier
En dit krijgen we ook nog 10 x te horenquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:01 schreef Chanel5 het volgende:
Of Jeff gelijk heeft of niet, hij kan wel een beetje dimmen, zoals hij doet vind ik walgelijk.
Het moét blijkbaar op deze manier want ze snappen het niet.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:03 schreef Chanel5 het volgende:
Jeff mag van mij overal tegenin gaan, overal dwars over gaan liggen, helemaal goed maar niet op deze manier
Ik had dat gesprek niet gezien, niet echt goed gevolgd dat heb ik vannacht gedaan , net als het gesprek tussen GJ, Wen ,Babbel en Zoe . vandaar ook mijn post van vanmorgenquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar toen ik het gisteren riep werd ik weggehoond want het waren uitgerekend GJ en Wanda die het zeiden
Het is allemaal een kinderachtige actquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:03 schreef Chanel5 het volgende:
dat, dat denigrerendequote:Op woensdag 15 februari 2023 12:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij praat heel denigrerend over zijn medebewoners. Snotblaag
Tegen Mirthe.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:04 schreef D. het volgende:
Kim klaagt over dat Kenzy een slechte manager is, dat ze te weinig boven zit
Kim moet eens voor zichzelf gaan denken ipv het op een verkapte manier opnemen voorJeffquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:04 schreef D. het volgende:
Kim klaagt over dat Kenzy een slechte manager is, dat ze te weinig boven zit
Precies dit ik dacht hetzelfdequote:Op woensdag 15 februari 2023 12:05 schreef Silves het volgende:
Kim ook weer een grote bek over Kenzi..beetje de papegaai van Jef..
Dat zit er niet inquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kim moet eens voor zichzelf gaan denken ipv het op een verkapte manier opnemen voorJeff
Daarom gaat zij ook geen manager wordenquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:07 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zit er niet in
Mocht ze manager worden dan wordt ze ook gewoon de buikspreekpop van Jeff
Als ze de bro's medewerking hebben, dat werkt al 4 maanden...quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daarom gaat zij ook geen manager worden
Ik denk echt dat dat niet gaat gebeurenquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:09 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze de bro's medewerking hebben, dat werkt al 4 maanden...
Gewoon een grote komediant die z'n eigen spelletje speelt.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:09 schreef Harry het volgende:
Donders, die boze blik van Jeffrey.......
Zou Jeff geen relatie hebben gehad met KimD dan noemde ie haar (ook) een domme tokkie met allerlei (gedrag)issuesquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij praat heel denigrerend over zijn medebewoners. Snotblaag
Doet ie tijdens een relatie ookquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou Jeff geen relatie hebben gehad met KimD dan noemde ie haar (ook) een domme tokkie met allerlei (gedrag)issues
Zegt ze iedere keer ja terwijl staat los van het programma en 'respectloos' naar degenen die niet zijn gecast of weggestuurdquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:14 schreef Harry het volgende:
GJ: Kim vD hoeft niet te winnen. Dat is niet haar doel. Ze wil alleen haar puisten weg. Dat kan buiten ook..
Staat hem juist goed dat zeikwijf...quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:16 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Ja ik zat al zo te kijken die jas staat hem voor geen meter
quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:18 schreef mangalie het volgende:
[..]
Staat hem juist goed dat zeikwijf...
Eunice lacht altijd alles weg...niet alleen bij Jeff.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:18 schreef puzziepie het volgende:
Dat autistische gedrag van iedereen , weer twee uur lullen
Ehm![]()
Eunice lacht hem gewoon uit ,heerlijk
Deze keer heeft ze groot gelijk , je kan er alleen maar hard om lachenquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eunice lacht altijd alles weg...niet alleen bij Jeff.
Mooi ditquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:21 schreef mangalie het volgende:
Jeff wordt doodziek van het gedram van iedereen...
Jeff staat erbij als een middelbare scholier met petje, rare jas en trainingspak maar ja tegelijk gedraagt ie zich er ook naarquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:16 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Ja ik zat al zo te kijken die jas staat hem voor geen meter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff staat erbij als een middelbare scholier met petje, rare jas en trainingspak maar ja tegelijk gedraagt ie zich er ook naar
KimD gaat zich er ook naar gedragen en dat is zonde want het is best een lief meisjequote:Op woensdag 15 februari 2023 12:21 schreef utopia2.0 het volgende:
De rest moet leren omgaan met Jeff volgens Jeff. Het gaat hem te hoog in de bol zitten.
Waarom? Ze zitten daar in een bubbel, er valt niet veel over iets anders te praten.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:24 schreef woxxel het volgende:
Hij begint behoorlijk eentonig te worden, jeff vertel eens iets nieuws. Hij heeft zelf behoorlijk wat autistische trekjes hoor.
Ja pikquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD gaat zich er ook naar gedragen en dat is zonde want het is best een lief meisje
Daar stoor ik me aan, steeds dit zelfde riedeltje..idd probeer eens iets nieuws te zeggen, aangezien hij zegt ik kan iemand kapot lullen..zijn woordenschat valt echt mee..quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:24 schreef woxxel het volgende:
Hij begint behoorlijk eentonig te worden, jeff vertel eens iets nieuws. Hij heeft zelf behoorlijk wat autistische trekjes hoor.
En vervolgens lult ie tegen Eunice maar daar kun je uren tegenaan lullen want een ander zou gewoon al lachend weglopenquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook altijd zijn sokken over zijn broek , net een Tokkie
Terwijl hij zelf de doorslaggevende stem was waardoor zij manager werdquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:25 schreef Harry het volgende:
Ahhhh, de boosheid van Jeffrey gaat eigenlijk over de manager.
Daar is hij toch al de hele maand mee bezig. Ons stoere ventjequote:Op woensdag 15 februari 2023 12:25 schreef D. het volgende:
Owwww, het ligt aan Kenzy
Vroeg me al af waar het Jeff om te doen was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja, maar dacht dat ie wellicht iets origineels gevonden hadquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar is hij toch al de hele maand mee bezig. Ons stoere ventje
Hij overschat zichzelf al, dat is genoegquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar dacht dat ie wellicht iets origineels gevonden had
Heb ik 'm weer overschat
Of tokkies in de Jungle op videoland, ook een kanshebber.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:27 schreef freaky40 het volgende:
Het wordt tijd voor Jeff dat Utopia (of iets onder een andere naam) van start gaat. Hij had daar niet misstaan.
Nou, hij maakt weinig indruk meer..Ze luisteren niet eens meer of lachen hem uit...quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:30 schreef Chea49 het volgende:
Jeffrey overschreeuwt zichzelf keer op keer, dan lijkt het nog wat. Mensen bang maken is zijn devies, wat moet hij anders met zijn lege, zielige bestaantje?
Dat ze het dan maar eens afstraffen want zijn gedrag is onveranderd namelijk 'charmeren/afzeiken/charmeren/afzeiken'quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:31 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nou, hij maakt weinig indruk meer..Ze luisteren niet eens meer of lachen hem uit...
quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot 2400 uur van gisteren staat online, ben nu bezig met losse fragmenten ...![]()
Dit was wel een aardig momentje gisteren, kon er wel om lachen ....![]()
Kim heeft een kapstok gemaakt - 14 februari 2023.Ik zie geen kapstok hoor en leuk zie ik ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze hebben het eindelijk door.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:31 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nou, hij maakt weinig indruk meer..Ze luisteren niet eens meer of lachen hem uit...
En zelfs haar corvee taak probeert ze nog vaak onderuit te komen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:39 schreef pingu66 het volgende:
Die Bep voert ook nooit iets uit daar behalve haar corvee taak. Ja lullen met iedereen en verder niets
Dit ziet er raar uit.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:40 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Sas zat wel te bitchen tegen Zoe , raar mens
Maar dan toch komen de meeste naar haar toe om zich ff te uiten..Marcia , Esther, Zooi, Jef vooral elke keer weer..quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:39 schreef pingu66 het volgende:
Die Bep voert ook nooit iets uit daar behalve haar corvee taak. Ja lullen met iedereen en verder niets
Babbelquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:39 schreef pingu66 het volgende:
Snap dat wel hoor maar tegelijk gevaarlijk want je zit in een spel waarbij kennis macht isquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:41 schreef Silves het volgende:
[..]
Maar dan toch komen de meeste naar haar toe om zich ff te uiten..Marcia , Esther, Zooi, Jef vooral elke keer weer..
Omdat ze ook tot 11.00 in bed ligt. ( net als toen bij dat voedselbank evenement)quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:41 schreef Verida het volgende:
[..]
En zelfs haar corvee taak probeert ze nog vaak onderuit te komen.
Dat had vooral met het willen treiteren van Erik te maken.....quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:41 schreef pingu66 het volgende:
Heeft Isaac nog iets gezegd over die grote afwas die er smorgens stond en die Sasha uiteindelijk gedaan heeft?
Zag op een filmpje dat Marciano het vreemd vond dat Sas die grote afwas stond te doen, maar die vond het niet erg. Mensen doen toch niet wat ze gezegd wordt en ik heb geen zin in troep in de keuken als ik mijn brood wil smeren hier, zei Sas.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:41 schreef pingu66 het volgende:
Heeft Isaac nog iets gezegd over die grote afwas die er smorgens stond en die Sasha uiteindelijk gedaan heeft?
Dat heeft Jeff ook wel door hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:39 schreef Kakadylo het volgende:
De zwakke plek van Jeff is KimD dus middels die weg kun je die 'topspeler/meestertacticus' heel erg makkelijk TKO krijgen
'Ik krijg iedereen gek als ik wil'quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar is hij toch al de hele maand mee bezig. Ons stoere ventje
Dat weet ik maar Babbel was die avond ervoor met GJ en Erik nog laat op en hebben nietwaar die afwas gedaan. Terwijl het hun corvee dag was. Erik zei nog ja ik heb wel water in de kopjes gedaan. Maar het was en is mijn taak niet. Babbel en GJ lagen tot 11.00 in bed.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zag op een filmpje dat Marciano het vreemd vond dat Sas die grote afwas stond te doen, maar die vond het niet erg. mensen doen toch niet wat ze gezegd wordt en ik heb geen zin in troep in de keuken als ik mijn brood wil smeren hier.
Raar ding om te gebruiken om mensen mee te tatoeërenquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:47 schreef Loveable het volgende:
Dit bedoelt marciano
[ afbeelding ]
Tijdens de Weekbespreking was Kenzy zichtbaar strak van de zenuwen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kenzy geeft geen krimp
'Ik krijg iedereen gek als ik wil'
Oh daar wil die voor gebruikenquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Raar ding om te gebruiken om mensen mee te tatoeëren
Dat hoor je indirect zelfs terug in hun gesprekkenquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat heeft Jeff ook wel door hoor.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:49 schreef Loveable het volgende:
[..]
Oh daar wil die voor gebruikenDan zal wel een ander model zijn haha
Die Erik kan ook wel eens iets doen wat niet zijn taak is.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:44 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat had vooral met het willen treiteren van Erik te maken.....
Die hoort het volgens mij niet eens. Een jeffblokquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Ik krijg iedereen gek als ik wil'
Kenzy geeft nochtans geen krimp
Ze negeert hem bewust door haar gedachten uit te schakelen totdat die mond weer stopt met bewegenquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:48 schreef Harry het volgende:
[..]
Tijdens de Weekbespreking was Kenzy zichtbaar strak van de zenuwen.
Ik denk, dat ze, net als Wanda, zich voorgenomen heeft niet op Jeffrey te reageren. Dat werkt.
Voedselebank.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Omdat ze ook tot 11.00 in bed ligt. ( net als toen bij dat voedselbank evenement)
Alles wat Eric doet heeft hij uitgemeten en gepland, dus niet iets doen wat daar niet in past.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die Erik kan ook wel eens iets doen wat niet zijn taak is.
En daardoor krijg je hem nog laaiender want hij wil jou juist opfokken en is uit op frustrerende uitingen en gedrag bij de anderquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die hoort het volgens mij niet eens. Een jeffblok
ieuw.....dat mensen dat nog kunnen doen in deze tijd.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:49 schreef utopia2.0 het volgende:
Jappie niest, zonder zijn hand voor de mond te houden. Je zag gewoon de druppels uit zijn mond/neus komen.
Deed ze goedquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die hoort het volgens mij niet eens. Een jeffblok
Die had dat al gedaan, die had water in de kopjes gedaan zodat de suiker en andere troep vast lost zou wekenquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die Erik kan ook wel eens iets doen wat niet zijn taak is.
Foei, Jasper voor straf in de hoek!quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:53 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wanda is verdrietig want Jasper was gemeen. Hij zou gezegd hebben dat ze niet eens haar eigen trui* kan schoonhouden ..
*(Ik verstond eerst 'kruis')
Zo praat Jeff letterlijk tegen KimDquote:
Ja want ff afwassen zodat het überhaupt niet hoeft te weken kan nietnatuurlijk niet.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Die had dat al gedaan, die had water in de kopjes gedaan zodat de suiker en andere troep vast lost zou weken
Esther, Janet, Moraquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:22 schreef Silves het volgende:
Iedereen moet leren met hem om te gaan,het zijn de oudere dames die hem steeds in bedwang houden..maar owee als ze het mis hebben..
Heeft hij van David Roelvink geleerd.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zo praat Jeff letterlijk tegen KimD
'Ja pik' tegen je vriendinnetje zeggen...
Kim zegt het ook tegen iedereen , incl een aantal vrouwenquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zo praat Jeff letterlijk tegen KimD
'Ja pik' tegen je vriendinnetje zeggen...
Dat zit er niet (meer) in denk ik want je merkt gewoon dat ze diep in zijn anus zit en neemt opvattingen en woordgebruik overquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kim moet eens voor zichzelf gaan denken ipv het op een verkapte manier opnemen voorJeff
Ja dat is ook zoquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat zit er niet (meer) in denk ik want je merkt gewoon dat ze diep in zijn reet zit en neemt opvattingen en woordgebruik over
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo![]()
'Tegen beter weten in' zou Theo Maassen zeggen
Als KimD de koning ontmoet dan krijgt ze het voor mekaar om in die tien seconden 'kaolo, pik, leip of dope' erin te verwerkenquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kim zegt het ook tegen iedereen , incl een aantal vrouwen
Die komt niet meer. Zeker niet vandaag. Content zat.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:16 schreef mangalie het volgende:
Ik vindt het een mooie dag voor een eliminatie..
#metooquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:16 schreef mangalie het volgende:
Ik vindt het een mooie dag voor een eliminatie..
Ga eerder uit van tegen het eind van volgende weekquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die komt niet meer. Zeker niet vandaag. Content zat.
Meestal aan het eind van de maand inderdaad, dus aan het eind van een managerschap.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ga eerder uit van tegen het eind van volgende week
De uiteindelijke winnaar mag de vrijwillige vertrekkers wel bedanken in zijn/haar winnaarsspeechquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Meestal aan het eind van de maand inderdaad, dus aan het eind van een managerschap.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik houd ervan, de enige bewoner die weet hoe je TV moet maken, de rest kan naar huis .....![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jeff is boos en gaat al het hout pakken - 15 februari 2023.Het is meer een herhaling wat hij doet, het was ooit leuk, nu zo voorspelbaar..dus geen tv momentje meer voor vele kijkers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da’s teveel moeitequote:Op woensdag 15 februari 2023 13:25 schreef chufi het volgende:
[..]
met stukjes salami en geraspte kaas a la tortilla tussen een vers stokje ... lekker hoor
Ik houd ervan, de enige bewoner die weet hoe je TV moet maken, de rest kan naar huis .....![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jeff is boos en gaat al het hout pakken - 15 februari 2023.TV maken? Het is een oud wijf aan het worden die steeds in herhaling valt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jeff is boos en gaat al het hout pakken - 15 februari 2023.Als dat tv maken is, doe mij dan maar de 22 mensen die geen tv makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Isaac staat al op de payroll bij Talpaquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:26 schreef woxxel het volgende:
We denken in problemen, maar je moet denken in oplossingen.
Rara hoe vaak heeft ie dit al gezegd en gaat ie deze zin nog herhalen deze week.
Hij zegt t ook op zo'n ingestudeerde manier.
Hij loopt daar met een geheime opdracht rond.
Allemaal volgens mij
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Isaac staat al op de payroll bij Talpa
Babs wordt een programma aangeboden bij Talpa
Jeff mag programmamaker worden bij Talpa
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jeff is boos en gaat al het hout pakken - 15 februari 2023.Vermaak me ermee want leuke televisie voor ons omdat anders een enorm saaie bendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hij gedraagt zich als een debiel die in de isoleercel hoort met de hogedrukspuit eropWees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
de febo zit nu sidderend van angst achter de knoppen....quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:54 schreef mangalie het volgende:
Jeff ziet het al gebeuren...Het feest word niets.
Hij koopt een knalrood shirt..Ja daar zal je ze mee hebben
Maar uiteindelijk draagt ie 'gewoon' een wit shirt zoals al de restquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:54 schreef mangalie het volgende:
Jeff ziet het al gebeuren...Het feest word niets.
Hij koopt een knalrood shirt..Ja daar zal je ze mee hebben
Verbazend dat ze dat zegt idd.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:55 schreef mangalie het volgende:
Esther: ik geef lekker alles weg...Gek wijf, te beroerd om iets uit lenen![]()
Ja, allemaal in de stress...quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:55 schreef Verida het volgende:
[..]
de febo zit nu sidderend van angst achter de knoppen....
Vreselijke kerelquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:59 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Gast, eet nou eens eerst je mond leeg. Komt meer eten mee dan wijze woorden
het stoppelbaardje staat heel armoedig bij JW, vind ikquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:59 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Gast, eet nou eens eerst je mond leeg. Komt meer eten mee dan wijze woorden
Het maakt hen tien jaar ouder en onverzorgd idd.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:00 schreef Verida het volgende:
[..]
het stoppelbaardje staat heel armoedig bij JW, vind ik
Sommige mensen moeten gewoon geen baard laten staan of stoppels.
Eens, staat bij hem heel onverzorgd. Past dan wel weer bij zijn uitstraling van de azijnpisser.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:00 schreef Verida het volgende:
[..]
het stoppelbaardje staat heel armoedig bij JW, vind ik
Sommige mensen moeten gewoon geen baard laten staan of stoppels.
In een kringgesprek kun je beter tactisch je mond houden want je krijgt er eerder gezeik van dan dat je ermee iets bereiktquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:07 schreef KinKiJan het volgende:
GJ mekkeren over corvee
Janet terecht!: "Waarom heb je dat niet in het kringgesprek gedaan dan?"
Sasha ontkrachte dat dan weer. Soms moet je ook slim zijn, want je weet wat er dan gaat gebeuren. Moet je dan wijken voor die grootmuil.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:07 schreef KinKiJan het volgende:
GJ mekkeren over corvee
Janet terecht!: "Waarom heb je dat niet in het kringgesprek gedaan dan?"
Ja, want ze weten dat hij er dan uren en dagen over door blijft gaan.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sasha ontkrachte dat dan weer. Soms moet je ook slim zijn, want je weet wat er dan gaat gebeuren. Moet je dan wijken voor die grootmuil.
Je geeft hem idd voedsel om nog meer bullshit uit te kramen, maar je hoeft vervolgens ook niet alles te pikken van die kneus.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:15 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, want ze weten dat hij er dan uren en dagen over door blijft gaan.
Pardon?quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:18 schreef mangalie het volgende:
[..]
Staat hem juist goed dat zeikwijf...
quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:15 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, want ze weten dat hij er dan uren en dagen over door blijft gaan.
Dat vind ik dus zwak van hen. Ze weten het allemaal, ze lullen er allemaal achter zijn rug over en vaak ook in niet mis te verstane woorden (GJ, Wanda en Mirthe). Ze geven elkaar er allemaal ellebogen diep gelijk in, maar recht in het gezicht van die snotneus gedragen ze zich als sneeuwvlokjes ..quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sasha ontkrachte dat dan weer. Soms moet je ook slim zijn, want je weet wat er dan gaat gebeuren. Moet je dan wijken voor die grootmuil.
Zwak van hen?? Hij loopt de hele dag te schelden over alles en iedereen. Nu draai je het probleem om.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Dat vind ik dus zwak van hen. Ze weten het allemaal, ze lullen er allemaal achter zijn rug over en vaak ook in niet mis te verstane woorden (GJ, Wanda en Mirthe). Ze geven elkaar er allemaal ellebogen diep gelijk in, maar recht in het gezicht van die snotneus gedragen ze zich als sneeuwvlokjes ..
O jee, dat gaat wat worden zoquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:21 schreef Ambrine het volgende:
Wanda net tegen Bern. Ze wil Jeffrey laten voelen dat hij er niet meer bij hoort, dus ze heeft hem en Kim niet ingedeeld bij haar evenement.
Wat kinderachtigquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:21 schreef Ambrine het volgende:
Wanda net tegen Bern. Ze wil Jeffrey laten voelen dat hij er niet meer bij hoort, dus ze heeft hem en Kim niet ingedeeld bij haar evenement.
Denk dat ie daar wel blij om is .. want het is weer zo'n kut-evenement ding ietsquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:21 schreef Ambrine het volgende:
SNap het wel, hij vind het toch maar allemaal kutevenementenquote:
Ja, dat wel. Maar van de andere kant als hij alles kutevenemten noemt, zal hij het vast niet erg vinden. Ik vind het alleen sneu dat Kim hierin meegenomen word.quote:
Ja, dat vind ik dus ook.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:26 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar van de andere kant als hij alles kutevenemten noemt, zal hij het vast niet erg vinden. Ik vind het alleen sneu dat Kim hierin meegenomen word.
De reden daar valt wat over te zeggen ,maar Jeff en Kim laten het zelf vaak al afweten , gaan vaak in bed liggen als er iets te doen is . Jeff en Kim bepalen al maanden op een negatieve manier de sfeer , dus ik snap het ook wel weer.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:21 schreef Ambrine het volgende:
Ja dat weten we nu wel. Jeff is een grootmuil en blabla..quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:21 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zwak van hen?? Hij loopt de hele dag te schelden over alles en iedereen. Nu draai je het probleem om.
Een subtiel en gevat koekje van eigen deeg omdat hij er zelf altijd ongeïnteresseerd bij zit en alleen maar loopt af te gevenquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:21 schreef Ambrine het volgende:
Ja en die andere zijn allemaal sneeuwvlokjes bla bla bla...Weten we ook allemaal al lang..quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja dat weten we nu wel. Jeff is een grootmuil en blabla..
Waar je dat omdraaien vandaan haalt zal me verder jeuken, maar leg me niets in de mond. Ik zeg namelijk dat ik het zwak vind dat ze elkaar steeds in de kont te kruipen over het probleem in plaatst van er eens echt wat van te zeggen.
Wat zou meer nut hebben? Achter de rug om erover blijven zeveren onderling of er als groep eens wat van zeggen.
Natuurlijk wil ie niet meedoen maar het gaat om de boodschap die je ermee afgeeft want je raakt hem op zijn ego en/of liefjequote:Op woensdag 15 februari 2023 14:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ie daar wel blij om is .. want het is weer zo'n kut-evenement ding iets
Over omdraaien gesproken ... Gelukkig snap je m'n punt.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:33 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja en die andere zijn allemaal sneeuwvlokjes bla bla bla...Weten we ook allemaal al lang..
quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Twee valse wijven, met dank aan @:Harry voor de tag ......![]()
[ afbeelding ]
Gert-Jan is al maanden klaar met Jeffrey - 15 februari 2023.Valse wijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon terechte kritiek![]()
Jeff lult ook achter de rug van mensen , in die zin doen beide partijen hetzelfde. Punt is dat de sfeer al maanden wordt bepaald door zijn gedrag ,.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja dat weten we nu wel. Jeff is een grootmuil en blabla..
Waar je dat omdraaien vandaan haalt zal me verder jeuken, maar leg me niets in de mond. Ik zeg namelijk dat ik het zwak vind dat ze elkaar steeds in de kont te kruipen over het probleem in plaatst van er eens echt wat van te zeggen.
Wat zou meer nut hebben? Achter de rug om erover blijven zeveren onderling of er als groep eens wat van zeggen.
Misschien wel weer grootspraak van Wanda en zijn ze uiteindelijk toch wel ingedeeld. Zijn we wel gewend van haar. Ze durft alleen in K3. Maar als het erop aankomt durft ze niet tegen Jeffrey.quote:
En weer aan hem plukken en friemelen. JW schaapachtig lachen en trekt ook zijn hand niet terug.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:43 schreef D. het volgende:
Esther doet weer eng
Liefde is…samen tafelvoetballen
quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maak me toch een beetje zorgen, veel mensen willen op Kim gaan om Jeffrey dwars te zitten ...![]()
[ afbeelding ]
Gert-Jan wil Kim eruit stemmen - 15 februari 2023.Ik mag hopen dat ze het doen want Kim is allang Kim niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
Iemand die het altijd met je eens is is wel een prettig klankbord voor hemquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:48 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En weer aan hem plukken en friemelen. JW schaapachtig lachen en trekt ook zijn hand niet terug.
Eens.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:48 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze het doen want Kim is allang Kim niet meer.
En geen Jeff 2.0 als manager in aprilquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:48 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Maak me toch een beetje zorgen, veel mensen willen op Kim gaan om Jeffrey dwars te zitten ...![]()
[ afbeelding ]
Gert-Jan wil Kim eruit stemmen - 15 februari 2023.Vergeet ook niet dat KimD qua fysiek finalemateriaal is en Jeff gewoon een hele grote stoorzender. Waarmee je hem bovendien pakt op zijn eigen woorden 'stelletjes moeten kapot'. Mits ze doorpakken incidenteel een domme slimme groep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Jeff lult inderdaad ook achter de rug van mensen, zoals eigenlijk iedereen daar, maar hij roept als een van de weinigen zijn kritiek ook gewoon in de groep. Dat het er meestal verrot uit komt, zoals hij ook zelf zegt, hoeft ook hier geen discussie te zijn want dat is gewoon een feitquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeff lult ook achter de rug van mensen , in die zin doen beide partijen hetzelfde. Punt is dat de sfeer al maanden wordt bepaald door zijn gedrag ,.
Ik ben het met je eens dat ik óók vind dat ze nu maar eens als groep het probleem Jeff moeten aanpakken , en dus samen als één groep . Niet ieder voor zich , niet verschuilen achter een ander maar samen hem aanpakken.
Daar begrijp ik ook helemaal niets van. Ze geven hem al maanden alle ruimte en macht .
Net als met Trump: Het volk krijgt wat het verdiend. Hard gezegd. Dus je moet een vuist maken en het gedrag afstraffen met 'harde hand' . En dat kan alleen als ze dat samen aanpakken.
[ afbeelding ]
Gert-Jan wil Kim eruit stemmen - 15 februari 2023.Ik begin me ook zorgen te maken, zou het erg jammer vinden! Maar ik snap iedereen wel helaas…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal
Zij wordt er helemaal in mee gezogen want Jeff is haar alles daar en dat maakt al die kortsluiting er niet minder opquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:48 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Wat voor een feestje is van haar dan de verjaardag van Willem of de liefdevolle loods?quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:07 schreef Silves het volgende:
Ettersher had er geen zin in..eens kijken als zaterdag zich de helft afmeld met haar feestje..
Het ging over Jeff hoorquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:01 schreef spapaars het volgende:
GJ is een vervelende zeikerd die aandacht zoekt met roddelen.
Als je zegt dat hij 60 is geloof je het ookquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:09 schreef Clasientje het volgende:
Nee joh is Erik 47 jeetje hij lijkt veel ouder
quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Twee valse wijven, met dank aan @:Harry voor de tag ......![]()
[ afbeelding ]
Gert-Jan is al maanden klaar met Jeffrey - 15 februari 2023.ben al maanden klaar met gjSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
... en huiver mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |