Niet ieder zijn eigen bestelling, gewoon het budgetquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:52 schreef Chanel5 het volgende:
5 eu pp per dag
krijg je weer duizenden bestellingen, die manager komt niet meer van zijn/haar kont af op kantoor
Nee je besteld voor 5x 23 dus 115 eten per dagquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:52 schreef Chanel5 het volgende:
5 eu pp per dag
krijg je weer duizenden bestellingen, die manager komt niet meer van zijn/haar kont af op kantoor
krijgen ze ruzie over wat iedereen wil.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:53 schreef D. het volgende:
[..]
Niet ieder zijn eigen bestelling, gewoon het budget
Zelfde riedeltje, uiteraard lult jw met hem mee.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Jeff: fuck dit, fock dat. Domme schapen allemaal hier blabla.
Hij heeft wel gelijkquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Jw staat de discussiëren met Isaak en GJquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Zelfde riedeltje, uiteraard lult jw met hem mee.
Pure willekeur bij die gasten.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk
Want voor die kas staan ze voor 1000 op groen
Maar voor de bar is moeilijk moeilijk
Eigenlijk een terechte vraag van GJquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:56 schreef mootie het volgende:
Jw boos op gj om een vraag. Wat doen we als we maar 100 euro verdienen.
Zou zijn vader kunnen zijnquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Zelfde riedeltje, uiteraard lult jw met hem mee.
De kas is een nieuwigheid, waar misschien iedereen zich wel eens een keer lekker in wil gaan zitten, even afgezonderd van de rest.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk
Want voor die kas staan ze voor 1000 op groen
Maar voor de bar is moeilijk moeilijk
Ik ben er helemaal klaar mee , dat continu mensen schofferen ,beledigen ,kleineren en uitscheldenquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Wordt aan gewerktquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal klaar mee , dat continu mensen schofferen ,beledigen ,kleineren en uitschelden
Alles staat in het teken van Jeffs buien en gedrag
Dat iedereen dat al maanden pikt zegt ook wel veel
Ze moeten hem als een groep gaan aanpakken . Niet normaal
Zou idd eens tijd worden.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal klaar mee , dat continu mensen schofferen ,beledigen ,kleineren en uitschelden
Ze maken het er zelf naar. TeamJeff in deze.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar toen ik het gisteren riep werd ik weggehoond want het waren uitgerekend GJ en Wanda die het zeidenquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eigenlijk een terechte vraag van GJ
Dit is zo fout en niemand grijpt in of straft hem af en dat is wel hard nodig.quote:
wij ook al 5 maandquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:56 schreef utopia2.0 het volgende:
JW en GJ in discussie. JW is klaar met het gezeik van GJ.
Da's maar bij een beperkt aantal mensen hier hoorquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar toen ik het gisteren riep werd ik weggehoond want het waren uitgerekend GJ en Wanda die het zeiden
Dat is niet nodig, hij maakt TV.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit is zo fout en niemand grijpt in of straft hem af en dat is wel hard nodig.
Maar die duiken vervolgens wel op mekaar waardoor je een roepende in de woestijn bentquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:00 schreef D. het volgende:
[..]
Da's maar bij een beperkt aantal mensen hier hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |