Misschien wel weer grootspraak van Wanda en zijn ze uiteindelijk toch wel ingedeeld. Zijn we wel gewend van haar. Ze durft alleen in K3. Maar als het erop aankomt durft ze niet tegen Jeffrey.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En weer aan hem plukken en friemelen. JW schaapachtig lachen en trekt ook zijn hand niet terug.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:43 schreef D. het volgende:
Esther doet weer eng
Liefde is…samen tafelvoetballen
quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maak me toch een beetje zorgen, veel mensen willen op Kim gaan om Jeffrey dwars te zitten ...![]()
[ afbeelding ]
Gert-Jan wil Kim eruit stemmen - 15 februari 2023.Ik mag hopen dat ze het doen want Kim is allang Kim niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
Iemand die het altijd met je eens is is wel een prettig klankbord voor hemquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:48 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En weer aan hem plukken en friemelen. JW schaapachtig lachen en trekt ook zijn hand niet terug.
Eens.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:48 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze het doen want Kim is allang Kim niet meer.
En geen Jeff 2.0 als manager in aprilquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:48 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Maak me toch een beetje zorgen, veel mensen willen op Kim gaan om Jeffrey dwars te zitten ...![]()
[ afbeelding ]
Gert-Jan wil Kim eruit stemmen - 15 februari 2023.Vergeet ook niet dat KimD qua fysiek finalemateriaal is en Jeff gewoon een hele grote stoorzender. Waarmee je hem bovendien pakt op zijn eigen woorden 'stelletjes moeten kapot'. Mits ze doorpakken incidenteel een domme slimme groep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Jeff lult inderdaad ook achter de rug van mensen, zoals eigenlijk iedereen daar, maar hij roept als een van de weinigen zijn kritiek ook gewoon in de groep. Dat het er meestal verrot uit komt, zoals hij ook zelf zegt, hoeft ook hier geen discussie te zijn want dat is gewoon een feitquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeff lult ook achter de rug van mensen , in die zin doen beide partijen hetzelfde. Punt is dat de sfeer al maanden wordt bepaald door zijn gedrag ,.
Ik ben het met je eens dat ik óók vind dat ze nu maar eens als groep het probleem Jeff moeten aanpakken , en dus samen als één groep . Niet ieder voor zich , niet verschuilen achter een ander maar samen hem aanpakken.
Daar begrijp ik ook helemaal niets van. Ze geven hem al maanden alle ruimte en macht .
Net als met Trump: Het volk krijgt wat het verdiend. Hard gezegd. Dus je moet een vuist maken en het gedrag afstraffen met 'harde hand' . En dat kan alleen als ze dat samen aanpakken.
[ afbeelding ]
Gert-Jan wil Kim eruit stemmen - 15 februari 2023.Ik begin me ook zorgen te maken, zou het erg jammer vinden! Maar ik snap iedereen wel helaas…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal
Zij wordt er helemaal in mee gezogen want Jeff is haar alles daar en dat maakt al die kortsluiting er niet minder opquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:48 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Wat voor een feestje is van haar dan de verjaardag van Willem of de liefdevolle loods?quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:07 schreef Silves het volgende:
Ettersher had er geen zin in..eens kijken als zaterdag zich de helft afmeld met haar feestje..
Het ging over Jeff hoorquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:01 schreef spapaars het volgende:
GJ is een vervelende zeikerd die aandacht zoekt met roddelen.
Als je zegt dat hij 60 is geloof je het ookquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:09 schreef Clasientje het volgende:
Nee joh is Erik 47 jeetje hij lijkt veel ouder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |