quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:15 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, want ze weten dat hij er dan uren en dagen over door blijft gaan.
Dat vind ik dus zwak van hen. Ze weten het allemaal, ze lullen er allemaal achter zijn rug over en vaak ook in niet mis te verstane woorden (GJ, Wanda en Mirthe). Ze geven elkaar er allemaal ellebogen diep gelijk in, maar recht in het gezicht van die snotneus gedragen ze zich als sneeuwvlokjes ..quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sasha ontkrachte dat dan weer. Soms moet je ook slim zijn, want je weet wat er dan gaat gebeuren. Moet je dan wijken voor die grootmuil.
Zwak van hen?? Hij loopt de hele dag te schelden over alles en iedereen. Nu draai je het probleem om.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Dat vind ik dus zwak van hen. Ze weten het allemaal, ze lullen er allemaal achter zijn rug over en vaak ook in niet mis te verstane woorden (GJ, Wanda en Mirthe). Ze geven elkaar er allemaal ellebogen diep gelijk in, maar recht in het gezicht van die snotneus gedragen ze zich als sneeuwvlokjes ..
O jee, dat gaat wat worden zoquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:21 schreef Ambrine het volgende:
Wanda net tegen Bern. Ze wil Jeffrey laten voelen dat hij er niet meer bij hoort, dus ze heeft hem en Kim niet ingedeeld bij haar evenement.
Wat kinderachtigquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:21 schreef Ambrine het volgende:
Wanda net tegen Bern. Ze wil Jeffrey laten voelen dat hij er niet meer bij hoort, dus ze heeft hem en Kim niet ingedeeld bij haar evenement.
Denk dat ie daar wel blij om is .. want het is weer zo'n kut-evenement ding ietsquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:21 schreef Ambrine het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SNap het wel, hij vind het toch maar allemaal kutevenementenquote:
Ja, dat wel. Maar van de andere kant als hij alles kutevenemten noemt, zal hij het vast niet erg vinden. Ik vind het alleen sneu dat Kim hierin meegenomen word.quote:
Ja, dat vind ik dus ook.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:26 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar van de andere kant als hij alles kutevenemten noemt, zal hij het vast niet erg vinden. Ik vind het alleen sneu dat Kim hierin meegenomen word.
De reden daar valt wat over te zeggen ,maar Jeff en Kim laten het zelf vaak al afweten , gaan vaak in bed liggen als er iets te doen is . Jeff en Kim bepalen al maanden op een negatieve manier de sfeer , dus ik snap het ook wel weer.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:21 schreef Ambrine het volgende:
Ja dat weten we nu wel. Jeff is een grootmuil en blabla..quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:21 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zwak van hen?? Hij loopt de hele dag te schelden over alles en iedereen. Nu draai je het probleem om.
Een subtiel en gevat koekje van eigen deeg omdat hij er zelf altijd ongeïnteresseerd bij zit en alleen maar loopt af te gevenquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:21 schreef Ambrine het volgende:
Ja en die andere zijn allemaal sneeuwvlokjes bla bla bla...Weten we ook allemaal al lang..quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja dat weten we nu wel. Jeff is een grootmuil en blabla..
Waar je dat omdraaien vandaan haalt zal me verder jeuken, maar leg me niets in de mond. Ik zeg namelijk dat ik het zwak vind dat ze elkaar steeds in de kont te kruipen over het probleem in plaatst van er eens echt wat van te zeggen.
Wat zou meer nut hebben? Achter de rug om erover blijven zeveren onderling of er als groep eens wat van zeggen.
Natuurlijk wil ie niet meedoen maar het gaat om de boodschap die je ermee afgeeft want je raakt hem op zijn ego en/of liefjequote:Op woensdag 15 februari 2023 14:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ie daar wel blij om is .. want het is weer zo'n kut-evenement ding iets
Over omdraaien gesproken ... Gelukkig snap je m'n punt.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:33 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja en die andere zijn allemaal sneeuwvlokjes bla bla bla...Weten we ook allemaal al lang..
quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Twee valse wijven, met dank aan @:Harry voor de tag ......![]()
[ afbeelding ]
Gert-Jan is al maanden klaar met Jeffrey - 15 februari 2023.Valse wijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon terechte kritiek![]()
Jeff lult ook achter de rug van mensen , in die zin doen beide partijen hetzelfde. Punt is dat de sfeer al maanden wordt bepaald door zijn gedrag ,.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja dat weten we nu wel. Jeff is een grootmuil en blabla..
Waar je dat omdraaien vandaan haalt zal me verder jeuken, maar leg me niets in de mond. Ik zeg namelijk dat ik het zwak vind dat ze elkaar steeds in de kont te kruipen over het probleem in plaatst van er eens echt wat van te zeggen.
Wat zou meer nut hebben? Achter de rug om erover blijven zeveren onderling of er als groep eens wat van zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |