Die komt niet meer. Zeker niet vandaag. Content zat.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:16 schreef mangalie het volgende:
Ik vindt het een mooie dag voor een eliminatie..
#metooquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:16 schreef mangalie het volgende:
Ik vindt het een mooie dag voor een eliminatie..
Ga eerder uit van tegen het eind van volgende weekquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die komt niet meer. Zeker niet vandaag. Content zat.
Meestal aan het eind van de maand inderdaad, dus aan het eind van een managerschap.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ga eerder uit van tegen het eind van volgende week
De uiteindelijke winnaar mag de vrijwillige vertrekkers wel bedanken in zijn/haar winnaarsspeechquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Meestal aan het eind van de maand inderdaad, dus aan het eind van een managerschap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik houd ervan, de enige bewoner die weet hoe je TV moet maken, de rest kan naar huis .....![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jeff is boos en gaat al het hout pakken - 15 februari 2023.Het is meer een herhaling wat hij doet, het was ooit leuk, nu zo voorspelbaar..dus geen tv momentje meer voor vele kijkers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da’s teveel moeitequote:Op woensdag 15 februari 2023 13:25 schreef chufi het volgende:
[..]
met stukjes salami en geraspte kaas a la tortilla tussen een vers stokje ... lekker hoor
Ik houd ervan, de enige bewoner die weet hoe je TV moet maken, de rest kan naar huis .....![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jeff is boos en gaat al het hout pakken - 15 februari 2023.TV maken? Het is een oud wijf aan het worden die steeds in herhaling valt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jeff is boos en gaat al het hout pakken - 15 februari 2023.Als dat tv maken is, doe mij dan maar de 22 mensen die geen tv makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Isaac staat al op de payroll bij Talpaquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:26 schreef woxxel het volgende:
We denken in problemen, maar je moet denken in oplossingen.
Rara hoe vaak heeft ie dit al gezegd en gaat ie deze zin nog herhalen deze week.
Hij zegt t ook op zo'n ingestudeerde manier.
Hij loopt daar met een geheime opdracht rond.
Allemaal volgens mij
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Isaac staat al op de payroll bij Talpa
Babs wordt een programma aangeboden bij Talpa
Jeff mag programmamaker worden bij Talpa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jeff is boos en gaat al het hout pakken - 15 februari 2023.Vermaak me ermee want leuke televisie voor ons omdat anders een enorm saaie bendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hij gedraagt zich als een debiel die in de isoleercel hoort met de hogedrukspuit eropWees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
de febo zit nu sidderend van angst achter de knoppen....quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:54 schreef mangalie het volgende:
Jeff ziet het al gebeuren...Het feest word niets.
Hij koopt een knalrood shirt..Ja daar zal je ze mee hebben
Maar uiteindelijk draagt ie 'gewoon' een wit shirt zoals al de restquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:54 schreef mangalie het volgende:
Jeff ziet het al gebeuren...Het feest word niets.
Hij koopt een knalrood shirt..Ja daar zal je ze mee hebben
Verbazend dat ze dat zegt idd.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:55 schreef mangalie het volgende:
Esther: ik geef lekker alles weg...Gek wijf, te beroerd om iets uit lenen![]()
Ja, allemaal in de stress...quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:55 schreef Verida het volgende:
[..]
de febo zit nu sidderend van angst achter de knoppen....
Vreselijke kerelquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:59 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Gast, eet nou eens eerst je mond leeg. Komt meer eten mee dan wijze woorden
het stoppelbaardje staat heel armoedig bij JW, vind ikquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:59 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Gast, eet nou eens eerst je mond leeg. Komt meer eten mee dan wijze woorden
Het maakt hen tien jaar ouder en onverzorgd idd.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:00 schreef Verida het volgende:
[..]
het stoppelbaardje staat heel armoedig bij JW, vind ik
Sommige mensen moeten gewoon geen baard laten staan of stoppels.
Eens, staat bij hem heel onverzorgd. Past dan wel weer bij zijn uitstraling van de azijnpisser.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:00 schreef Verida het volgende:
[..]
het stoppelbaardje staat heel armoedig bij JW, vind ik
Sommige mensen moeten gewoon geen baard laten staan of stoppels.
In een kringgesprek kun je beter tactisch je mond houden want je krijgt er eerder gezeik van dan dat je ermee iets bereiktquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:07 schreef KinKiJan het volgende:
GJ mekkeren over corvee
Janet terecht!: "Waarom heb je dat niet in het kringgesprek gedaan dan?"
Sasha ontkrachte dat dan weer. Soms moet je ook slim zijn, want je weet wat er dan gaat gebeuren. Moet je dan wijken voor die grootmuil.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:07 schreef KinKiJan het volgende:
GJ mekkeren over corvee
Janet terecht!: "Waarom heb je dat niet in het kringgesprek gedaan dan?"
Ja, want ze weten dat hij er dan uren en dagen over door blijft gaan.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sasha ontkrachte dat dan weer. Soms moet je ook slim zijn, want je weet wat er dan gaat gebeuren. Moet je dan wijken voor die grootmuil.
Je geeft hem idd voedsel om nog meer bullshit uit te kramen, maar je hoeft vervolgens ook niet alles te pikken van die kneus.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:15 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, want ze weten dat hij er dan uren en dagen over door blijft gaan.
Pardon?quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:18 schreef mangalie het volgende:
[..]
Staat hem juist goed dat zeikwijf...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |