En zelfs haar corvee taak probeert ze nog vaak onderuit te komen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:39 schreef pingu66 het volgende:
Die Bep voert ook nooit iets uit daar behalve haar corvee taak. Ja lullen met iedereen en verder niets
Dit ziet er raar uit.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:40 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Sas zat wel te bitchen tegen Zoe , raar mens
Maar dan toch komen de meeste naar haar toe om zich ff te uiten..Marcia , Esther, Zooi, Jef vooral elke keer weer..quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:39 schreef pingu66 het volgende:
Die Bep voert ook nooit iets uit daar behalve haar corvee taak. Ja lullen met iedereen en verder niets
Babbelquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:39 schreef pingu66 het volgende:
Snap dat wel hoor maar tegelijk gevaarlijk want je zit in een spel waarbij kennis macht isquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:41 schreef Silves het volgende:
[..]
Maar dan toch komen de meeste naar haar toe om zich ff te uiten..Marcia , Esther, Zooi, Jef vooral elke keer weer..
Omdat ze ook tot 11.00 in bed ligt. ( net als toen bij dat voedselbank evenement)quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:41 schreef Verida het volgende:
[..]
En zelfs haar corvee taak probeert ze nog vaak onderuit te komen.
Dat had vooral met het willen treiteren van Erik te maken.....quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:41 schreef pingu66 het volgende:
Heeft Isaac nog iets gezegd over die grote afwas die er smorgens stond en die Sasha uiteindelijk gedaan heeft?
Zag op een filmpje dat Marciano het vreemd vond dat Sas die grote afwas stond te doen, maar die vond het niet erg. Mensen doen toch niet wat ze gezegd wordt en ik heb geen zin in troep in de keuken als ik mijn brood wil smeren hier, zei Sas.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:41 schreef pingu66 het volgende:
Heeft Isaac nog iets gezegd over die grote afwas die er smorgens stond en die Sasha uiteindelijk gedaan heeft?
Dat heeft Jeff ook wel door hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:39 schreef Kakadylo het volgende:
De zwakke plek van Jeff is KimD dus middels die weg kun je die 'topspeler/meestertacticus' heel erg makkelijk TKO krijgen
'Ik krijg iedereen gek als ik wil'quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar is hij toch al de hele maand mee bezig. Ons stoere ventje
Dat weet ik maar Babbel was die avond ervoor met GJ en Erik nog laat op en hebben nietwaar die afwas gedaan. Terwijl het hun corvee dag was. Erik zei nog ja ik heb wel water in de kopjes gedaan. Maar het was en is mijn taak niet. Babbel en GJ lagen tot 11.00 in bed.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zag op een filmpje dat Marciano het vreemd vond dat Sas die grote afwas stond te doen, maar die vond het niet erg. mensen doen toch niet wat ze gezegd wordt en ik heb geen zin in troep in de keuken als ik mijn brood wil smeren hier.
Raar ding om te gebruiken om mensen mee te tatoeërenquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:47 schreef Loveable het volgende:
Dit bedoelt marciano
[ afbeelding ]
Tijdens de Weekbespreking was Kenzy zichtbaar strak van de zenuwen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kenzy geeft geen krimp
'Ik krijg iedereen gek als ik wil'
Oh daar wil die voor gebruikenquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Raar ding om te gebruiken om mensen mee te tatoeëren
Dat hoor je indirect zelfs terug in hun gesprekkenquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat heeft Jeff ook wel door hoor.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:49 schreef Loveable het volgende:
[..]
Oh daar wil die voor gebruikenDan zal wel een ander model zijn haha
Die Erik kan ook wel eens iets doen wat niet zijn taak is.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:44 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat had vooral met het willen treiteren van Erik te maken.....
Die hoort het volgens mij niet eens. Een jeffblokquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Ik krijg iedereen gek als ik wil'
Kenzy geeft nochtans geen krimp
Ze negeert hem bewust door haar gedachten uit te schakelen totdat die mond weer stopt met bewegenquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:48 schreef Harry het volgende:
[..]
Tijdens de Weekbespreking was Kenzy zichtbaar strak van de zenuwen.
Ik denk, dat ze, net als Wanda, zich voorgenomen heeft niet op Jeffrey te reageren. Dat werkt.
Voedselebank.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Omdat ze ook tot 11.00 in bed ligt. ( net als toen bij dat voedselbank evenement)
Alles wat Eric doet heeft hij uitgemeten en gepland, dus niet iets doen wat daar niet in past.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die Erik kan ook wel eens iets doen wat niet zijn taak is.
En daardoor krijg je hem nog laaiender want hij wil jou juist opfokken en is uit op frustrerende uitingen en gedrag bij de anderquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die hoort het volgens mij niet eens. Een jeffblok
ieuw.....dat mensen dat nog kunnen doen in deze tijd.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:49 schreef utopia2.0 het volgende:
Jappie niest, zonder zijn hand voor de mond te houden. Je zag gewoon de druppels uit zijn mond/neus komen.
Deed ze goedquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die hoort het volgens mij niet eens. Een jeffblok
Die had dat al gedaan, die had water in de kopjes gedaan zodat de suiker en andere troep vast lost zou wekenquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die Erik kan ook wel eens iets doen wat niet zijn taak is.
Foei, Jasper voor straf in de hoek!quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:53 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wanda is verdrietig want Jasper was gemeen. Hij zou gezegd hebben dat ze niet eens haar eigen trui* kan schoonhouden ..
*(Ik verstond eerst 'kruis')
Zo praat Jeff letterlijk tegen KimDquote:
Ja want ff afwassen zodat het überhaupt niet hoeft te weken kan nietnatuurlijk niet.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Die had dat al gedaan, die had water in de kopjes gedaan zodat de suiker en andere troep vast lost zou weken
Esther, Janet, Moraquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:22 schreef Silves het volgende:
Iedereen moet leren met hem om te gaan,het zijn de oudere dames die hem steeds in bedwang houden..maar owee als ze het mis hebben..
Heeft hij van David Roelvink geleerd.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zo praat Jeff letterlijk tegen KimD
'Ja pik' tegen je vriendinnetje zeggen...
Kim zegt het ook tegen iedereen , incl een aantal vrouwenquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zo praat Jeff letterlijk tegen KimD
'Ja pik' tegen je vriendinnetje zeggen...
Dat zit er niet (meer) in denk ik want je merkt gewoon dat ze diep in zijn anus zit en neemt opvattingen en woordgebruik overquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kim moet eens voor zichzelf gaan denken ipv het op een verkapte manier opnemen voorJeff
Ja dat is ook zoquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat zit er niet (meer) in denk ik want je merkt gewoon dat ze diep in zijn reet zit en neemt opvattingen en woordgebruik over
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo![]()
'Tegen beter weten in' zou Theo Maassen zeggen
Als KimD de koning ontmoet dan krijgt ze het voor mekaar om in die tien seconden 'kaolo, pik, leip of dope' erin te verwerkenquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kim zegt het ook tegen iedereen , incl een aantal vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |