Terwijl hij zelf de doorslaggevende stem was waardoor zij manager werdquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:25 schreef Harry het volgende:
Ahhhh, de boosheid van Jeffrey gaat eigenlijk over de manager.
Daar is hij toch al de hele maand mee bezig. Ons stoere ventjequote:Op woensdag 15 februari 2023 12:25 schreef D. het volgende:
Owwww, het ligt aan Kenzy
Vroeg me al af waar het Jeff om te doen was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja, maar dacht dat ie wellicht iets origineels gevonden hadquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar is hij toch al de hele maand mee bezig. Ons stoere ventje
Hij overschat zichzelf al, dat is genoegquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar dacht dat ie wellicht iets origineels gevonden had
Heb ik 'm weer overschat
Of tokkies in de Jungle op videoland, ook een kanshebber.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:27 schreef freaky40 het volgende:
Het wordt tijd voor Jeff dat Utopia (of iets onder een andere naam) van start gaat. Hij had daar niet misstaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nou, hij maakt weinig indruk meer..Ze luisteren niet eens meer of lachen hem uit...quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:30 schreef Chea49 het volgende:
Jeffrey overschreeuwt zichzelf keer op keer, dan lijkt het nog wat. Mensen bang maken is zijn devies, wat moet hij anders met zijn lege, zielige bestaantje?
Dat ze het dan maar eens afstraffen want zijn gedrag is onveranderd namelijk 'charmeren/afzeiken/charmeren/afzeiken'quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:31 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nou, hij maakt weinig indruk meer..Ze luisteren niet eens meer of lachen hem uit...
quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot 2400 uur van gisteren staat online, ben nu bezig met losse fragmenten ...![]()
Dit was wel een aardig momentje gisteren, kon er wel om lachen ....![]()
Kim heeft een kapstok gemaakt - 14 februari 2023.Ik zie geen kapstok hoor en leuk zie ik ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze hebben het eindelijk door.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:31 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nou, hij maakt weinig indruk meer..Ze luisteren niet eens meer of lachen hem uit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |