SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart! 18:00!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik heb het toen besteld. Nu de tweede verpakking opengemaakt.quote:Op maandag 13 februari 2023 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet ik niet
Wel 2 van die grootverpakkingen vandaag bij de progoedkoop gehaald
Denk dat ik dan de laatste heb besteld want zie ze niet meer op de sitequote:Op maandag 13 februari 2023 23:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb het toen besteld. Nu de tweede verpakking opengemaakt.
Dat is haast knuffelrock johquote:Op maandag 13 februari 2023 23:06 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn moeder vond Motley Crue stevig
Ah, zie dat die ook hebben meegedaan aan een tribute voor Pink Floydquote:Op maandag 13 februari 2023 23:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ook voor die andere band toch maar meteen een kaartje gekocht.![]()
Mystery. Progrock uit Canada
Ja vond ik ook, leuk klinken..quote:
Nou dan nog even een plaatje voor jou voor het slapengaanquote:Op maandag 13 februari 2023 23:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja vond ik ook, leuk klinken..
quote:Op maandag 13 februari 2023 23:06 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn moeder vond Motley Crue stevig
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 03:16 schreef kwiwi het volgende:
Moest naar de logeerkamer verhuizen vanwege het snurkfestijn naast me. En nu ben ik klaarwakker
Ik word wel vaker wakker, alleen ga dan meestal even naar de wc en meteen weer slapen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 03:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom ben jij wakker midden in de nacht?
Hoop dat je snel weer in slaap valt dan. En ik zelf ookquote:Op dinsdag 14 februari 2023 03:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik word wel vaker wakker, alleen ga dan meestal even naar de wc en meteen weer slapen.
Alleen had ik nu even de behoefte om op fok te kijken..
Ik viel pas rond 2:00 in slaap. Nu al aangekleed en klaar om te gaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 03:16 schreef kwiwi het volgende:
Moest naar de logeerkamer verhuizen vanwege het snurkfestijn naast me. En nu ben ik klaarwakker
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 05:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik viel pas rond 2:00 in slaap. Nu al aangekleed en klaar om te gaan.
TYP TYP TYPquote:Op dinsdag 14 februari 2023 06:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]Nou succes dan maar vandaag. Hier zijn wat kopjes koffie voor je
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben jezelf ook al beetje crispy?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 06:58 schreef bitterbal het volgende:
Ontbijt was crispy pork met noedels soep en daarna nog crispy pork met rijst
Dus je hebt twee keer ontbeten?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 06:58 schreef bitterbal het volgende:
Ontbijt was crispy pork met noedels soep en daarna nog crispy pork met rijst
Die 'crispy pork' is eigenlijk gewoon een dikke amerikaanse toerist die op het strand een hartinfarct gekregen heeft, en pas na een paar dagen opgemerkt isquote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben jezelf ook al beetje crispy?
In verhalen van @UitStraling gooien mensen regelmatig met poep. En dan zeggen ze dat hij overdrijftquote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:06 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/cultuur(...)oep-op-criticus.html
Hebben jullie ook altijd een zakje hondenpoep bij je, zodat je indien nodig iemand die kritiek op je werk heeft ermee kan besmeren?
Nee was 1 ontbijtquote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus je hebt twee keer ontbeten?
Gewoon helft van de meetings weigeren.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Vergaderdag from hell vandaag![]()
Alleen maar overleg, op kantoor
Ik heb geen enkele meeting, en thuis aan het werk.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit mijn daadwerkelijke werk tussen de meetings door te haasten.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele meeting, en thuis aan het werk.
Nou ja, het is nog steeds een goed moment voor werknemers om over te stappen. Hopelijk vind je wat leukers danquote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit mijn daadwerkelijke werk tussen de meetings door te haasten.
Nou ja, nog een jaartje contract. Vrees dat dit ‘m niet gaat worden voor mij.
Heb je je slaapsokken nog aan?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele meeting, en thuis aan het werk.
We gaan het zienquote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, het is nog steeds een goed moment voor werknemers om over te stappen. Hopelijk vind je wat leukers dan
Nee, overdag heb ik andere sokken aanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je je slaapsokken nog aan?
Wat als ze nou zei dat ze d'r sexsokken nog aan had?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je je slaapsokken nog aan?
Ik heb geen sekssokkenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wat als ze nou zei dat ze d'r sexsokken nog aan had?
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer 3:49 daglicht erbij. Het gaat hard nu
Ik las even heel snel: verjaardagquote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Die is al geweestquote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las even heel snel: verjaardag
Geen appeltaart met slagroom dusquote:
Vandaag nietquote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen appeltaart met slagroom dus
Weer nietquote:
Vorig jaar kon ik na een dag vol noeste arbeid mijn woning niet meer in omdat de deurmat vol liefdesbrieven lag.quote:
Begrijpelijk wel bij jouquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Vorig jaar kon ik na een dag vol noeste arbeid mijn woning niet meer in omdat de deurmat vol liefdesbrieven lag.
Wat vervelend zeg.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Vorig jaar kon ik na een dag vol noeste arbeid mijn woning niet meer in omdat de deurmat vol liefdesbrieven lag.
CJIB zijn geen liefdesbrieven hoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat voelt voor sommigen wel zo. Die blijven maar de fout in gaan. Pure liefde datquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
CJIB zijn geen liefdesbrieven hoor.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ik krijg een blauwe envelop vandaagquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
want?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:25 schreef Senn88 het volgende:
Mogguh. Dat vandaag naar snel voorbij mag gaan.
Snap niks van de uitleg, maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe je ook wel eens chocolademelk met broodballetjes?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:31 schreef kwiwi het volgende:
Melk, broodballetjes, ik kan er weer tegenaan vandaag
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
doe je ook wel eens chocolademelk met broodballetjes?
gewoon voor het idee wereldkeuken/maaltijdoplossing?
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Snap niks van de uitleg, maarja ik vind het ook nergens op slaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ben dus wel serieus aan het overwegen om een troll account aan te maken op FB en full karen te gaan waarom het Aziatisch gangpad in de AH 'wereldkeuken' heet en alle andere buitenlandse keukens 'maaltijdoplossingen'quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]Nog nooit geproberd, maar waarom niet. Misschien morgen
Oh er was ook nog een hint zie ik. Voor als het nog niet duidelijk was dat het valenstijnsdag isquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik vind het ook nergens op slaan
C van C-cupquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik vind het ook nergens op slaan
oeh en als je in een frwuitige bui bent met vifitquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]Nog nooit geproberd, maar waarom niet. Misschien morgen
Ik heb nooit antwoord gehadquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:14 schreef Haags het volgende:
[..]
heeft gergi al een liefdesbrief gestuurd?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:35 schreef kwiwi het volgende:
Dat "mvoor = voorname" begrijp ik met de beste wil van de wereld niet. Volgens mij was de bedenker dronken
Voor komt na m. Waar ze die e dan vandaan hebben, is me een raadsel.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:35 schreef kwiwi het volgende:
Dat "mvoor = voorname" begrijp ik met de beste wil van de wereld niet. Volgens mij was de bedenker dronken
Fwristiquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oeh en als je in een frwuitige bui bent met vifit
of fristi
Nee, hij heeft me alleen de slaapkamer uitgejaagd midden in de nacht met z'n gesnurk. Het is zo romantisch hier thuisquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heeft gergi al een liefdesbrief gestuurd?
En dat "ding"? Die snap ik ook nietquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor komt na m. Waar ze die e dan vandaan hebben, is me een raadsel.
Maar dat was om voorbereidingen te treffen voor Valentijn. Hij heeft rozenblaadjes gestrooid rond het bed, champagne in een koeler klaargezet op het nachtkastje, broodballetjes bij de warme bakker gehaaldquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, hij heeft me alleen de slaapkamer uitgejaagd midden in de nacht met z'n gesnurk. Het is zo romantisch hier thuis
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Snap niks van de uitleg, maarDie uitleg brengt mij meestal alleen maar in de warSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
nicequote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, hij heeft me alleen de slaapkamer uitgejaagd midden in de nacht met z'n gesnurk. Het is zo romantisch hier thuis
RIPquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:39 schreef gianni61 het volgende:
misschien dat ik vandaag eens naar de hel op aarde ikea ga
* kwiwi gluurt even de slaapkamer in..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dat was om voorbereidingen te treffen voor Valentijn. Hij heeft rozenblaadjes gestrooid rond het bed, champagne in een koeler klaargezet op het nachtkastje, broodballetjes bij de warme bakker gehaald
Beetje te kinderlijkquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:38 schreef FranticDJ het volgende:
@:dr_flash @:datismijnmening https://www.lintenmeer.nl(...)t-anker-en-boot.html
dit lintje doet het hem wel toch
Hmmm 🤔quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
* kwiwi gluurt even de slaapkamer in..
Nee, staat alleen een leeg kopje koffie.
D in G.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dat "ding"? Die snap ik ook niet
Slecht vertaald uit het Engels denk ikquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:35 schreef kwiwi het volgende:
Dit doen reguliere mannen alleen maar voordat het zwaard in de schede gestoken is.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dat was om voorbereidingen te treffen voor Valentijn. Hij heeft rozenblaadjes gestrooid rond het bed, champagne in een koeler klaargezet op het nachtkastje, broodballetjes bij de warme bakker gehaald
Kjoetquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:38 schreef FranticDJ het volgende:
@:dr_flash @:datismijnmening https://www.lintenmeer.nl(...)t-anker-en-boot.html
dit lintje doet het hem wel toch
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh jezus christus, nee daar was ik echt nooit opgekomen.
glaasje whiskey en een doedelzak er bijquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:42 schreef kwiwi het volgende:
Het is lekker nevelig hier vandaag. Vind ik altijd zo leuk, beetje van achter m'n bureau naar heuvels met weides kijken waar zo;n laag nevel boven hangtKan ik doen alsof ik in de schotse highlands ben
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
glaasje whiskey en een doedelzak er bij
Maar hier staat toch gewoon Seepinoot onniedanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is een veelgebruikte bij dat soort puzzels, dus ik kende 'm al.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar hier staat toch gewoon Seepinoot onniedan
Bijvoeglijk naamwoord.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Slecht vertaald uit het Engels denk ik
weer zo'n kutpuuzel waar geen hout van klopt. Goed voor je humeur op een dag als vandaag.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor komt na m. Waar ze die e dan vandaan hebben, is me een raadsel.
nou, ik moet een nieuwe mat voor de badkamer.quote:
Ja, eens wel. Kerel moest vroeg op, dus ik was daarna ook klaarwakker en nu koppijn, ik moet een of ander kutdocument aanpassen vandaag EN ik moet vanavond gezellig doen bij de schoonouders.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weer zo'n kutpuuzel waar geen hout van klopt. Goed voor je humeur op een dag als vandaag.
Corrie? Is dat mevrouw Frantic?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:47 schreef FranticDJ het volgende:
ohja moet ook nog naar de Ikea..
maar even wachten tot corrie weer vertrokken is, anders krijg ik ruzie
katten zijn altijd vervelend jaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:47 schreef datismijnmening het volgende:
Ik moet zo opstaan maar mijn valentijn ligt op mijn buik
Maar de zon schijntquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weer zo'n kutpuuzel waar geen hout van klopt. Goed voor je humeur op een dag als vandaag.
En het isquote:
Je schoonmaakster?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:47 schreef FranticDJ het volgende:
ohja moet ook nog naar de Ikea..
maar even wachten tot corrie weer vertrokken is, anders krijg ik ruzie
En een hotdog, eens zien hoe jij hem eet.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, ik moet een nieuwe mat voor de badkamer.
Ik twijfel nog steeds over een nieuwe bureaustoel en er is altijd wel wat kleine prullaria
zijn die zo moeilijk eetbaar dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En een hotdog, eens zien hoe jij hem eet.
Het is gerrie en duudje niet gelukt om ze vlekkeloos te eten in ieder gevalquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn die zo moeilijk eetbaar dan?
Ik heb niet geknoeid, maar er was kritiek op het beleg.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is gerrie en duudje niet gelukt om ze vlekkeloos te eten in ieder geval
Ja te veel mayo en te weinig uitjesquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb niet geknoeid, maar er was kritiek op het beleg.
mayo op een hotdog?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja te veel mayo en te weinig uitjes
Ja die snap ik ook niet helemaal, daar moet curry of ketchup op tochquote:
Ketchup en mayoquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die snap ik ook niet helemaal, daar moet curry of ketchup op toch
Was geen mayoquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja te veel mayo en te weinig uitjes
Macaroni.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ketchup hoort helemaal nergens op
Het is de Ikea hè, we zijn niet in New York.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mosterd, mayo, ketchup,
gebakken zuurkool, uitgebakken uitjes, beetje augurk, evt kaassaus
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is de Ikea hè, we zijn niet in New York.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mosterd, mayo, ketchup,
gebakken zuurkool, uitgebakken uitjes, beetje augurk, evt kaassaus
Maar het ging over de Ikea.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit is gewoon bij je boy Franny thuis
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:01 schreef LTVDK het volgende:
Als het goed brood en een goede worst is heb je eigenlijk helemaal geen saus nodig
quote:
Ja goed puntquote:
Vroege postbode.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:02 schreef UitStraling het volgende:
Mijn zusje krijgt al jaren een valentijnskaart van een onbekende, hele aardbei met een beetje augurk verhalen staan erop, stuurt ze net een berichtje dat ze nog niets gehad heeft en dat ze hoopt dat hij eindelijk dood is.
Eentje maarquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:04 schreef kwiwi het volgende:
Had gisteren zo'n 100gr melkchocoladereep van 50 cent gekocht bij de dorpssuper, en zelfs dat is gewoon betere chocolade dan die overpriced tony chocolonely
maar die 100 gram repen zijn wel gevaarlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:04 schreef kwiwi het volgende:
Had gisteren zo'n 100gr melkchocoladereep van 50 cent gekocht bij de dorpssuper, en zelfs dat is gewoon betere chocolade dan die overpriced tony chocolonely
Pff gelukkig, ik was al een beetje ongerustquote:
Ja ik leg 'm in de kelder en neem dan steeds 4 stukjes, is toch weer een extra trap/horde als je naar de kelder moet ervoorquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar die 100 gram repen zijn wel gevaarlijk.
ritter sport is ook 100 gram en als je niet oppast zuig je die in 1x naar binnen
Ik was bijna spuit 11quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik leg 'm in de kelder en neem dan steeds 4 stukjes, is toch weer een extra trap/horde als je naar de kelder moet ervoor
Om calorietechnisch kiet te spelen moet je dan eventjes Gergi een kelder laten graven van anderhalf kilometer diep.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik leg 'm in de kelder en neem dan steeds 4 stukjes, is toch weer een extra trap/horde als je naar de kelder moet ervoor
Had ze toch beter een Duitser kunnen kiezenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om calorietechnisch kiet te spelen moet je dan eventjes Gergi een kelder laten graven van anderhalf kilometer diep.
Of een Belg.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ze toch beter een Duitser kunnen kiezen
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het is nog steeds weekend @:dr_flash
Nou ja, hij heeft een Duits paspoort. Kan het eens voorstellenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ze toch beter een Duitser kunnen kiezen
Je eigen atoombunkerquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft een Duits paspoort. Kan het eens voorstellen
Dit heb je eerder verteld. Inclusief het dood gedeelte.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:02 schreef UitStraling het volgende:
Mijn zusje krijgt al jaren een valentijnskaart van een onbekende, hele aardbei met een beetje augurk verhalen staan erop, stuurt ze net een berichtje dat ze nog niets gehad heeft en dat ze hoopt dat hij eindelijk dood is.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit heb je eerder verteld. Inclusief het dood gedeelte.
NEE.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik wil ze allemaal hebbenquote:
Whahaha was het toch meer werk dan je dacht?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:36 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had me gister in een vlaag van verstandsverbijstering opgegeven voor de Nijmeegse vierdaagse. Ik zag me al helemaal highfivend over de via Gladiola lopen enzo. En toen ging ik me inlezen over trainingen enzo. En toen heb ik het geannuleerd.
Ja joh en gedoe en duur qua overnachtingen enzo. Maar het was wel even mijn sportiefste moment van dit jaar.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:39 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Whahaha was het toch meer werk dan je dacht?
Gezelligquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel raar om in Dordrecht in de intercity naar Venlo te stappen om naar Den Haag te gaan
Ze hoopt al jaren dat de griezel stopt dus dit kan wel kloppen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit heb je eerder verteld. Inclusief het dood gedeelte.
Morgen dat record verbreken door een pelgrimage naar Santiago de Compostella te overwegen en daar snel weer van af te zienquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja joh en gedoe en duur qua overnachtingen enzo. Maar het was wel even mijn sportiefste moment van dit jaar.
Snel nog een paar woordjes Duits als een hyena leren uit te spreken.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel raar om in Dordrecht in de intercity naar Venlo te stappen om naar Den Haag te gaan
Lol! Nou dat heb ik inderdaad ook wel eens overwogen te doen ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen dat record verbreken door een pelgrimage naar Santiago de Compostella te overwegen en daar snel weer van af te zien
Gutenmorgen!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snel nog een paar woordjes Duits als een hyena leren uit te spreken.
Ja, ik ook. Maar te toeristischquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol! Nou dat heb ik inderdaad ook wel eens overwogen te doen ja.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar te toeristisch
Poffedikkie tistochwat vriendjequote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Loop je daar tussen de ruftende prevelende bejaarden.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar te toeristisch
Zulke dingen doe ik nog weleens als ik heel erg dronken benquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:36 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had me gister in een vlaag van verstandsverbijstering opgegeven voor de Nijmeegse vierdaagse. Ik zag me al helemaal highfivend over de via Gladiola lopen enzo. En toen ging ik me inlezen over trainingen enzo. En toen heb ik het geannuleerd.
Je was zo dichtbij!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja joh en gedoe en duur qua overnachtingen enzo. Maar het was wel even mijn sportiefste moment van dit jaar.
Ik koop dan altijd meuk op internetquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zulke dingen doe ik nog weleens als ik heel erg dronken ben
Of mensen op zoek naar de zin van het bestaanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Loop je daar tussen de ruftende prevelende bejaarden.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:48 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)iet-te-somberen.html
SHOPPEN
Maar kun je niet gewoon de trein nemen tot in Baskenland en dan gaan lopen? Je gaat toch niet heel Frankrijk door lopen?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of mensen op zoek naar de zin van het bestaan
Daar hoef ik niet dronken voor te zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik koop dan altijd meuk op internet
En wat koop je dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik noem dat gewoon 'het dagelijkse shop-uurtje'.
Gevreesd is wel een beetje een raar woord hier, of niet?quote:De Nederlandse economie bleek eind vorig jaar toch sterker dan gevreesd.
Het is een kracht die we niet mogen onderschattenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gevreesd is wel een beetje een raar woord hier, of niet?
Ja, doe dan een "sterker dan verwacht" of "minder zwak dan gevreesd" ofzo.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gevreesd is wel een beetje een raar woord hier, of niet?
Nee, maar ik zou sowieso een andere langewandel kiezenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar kun je niet gewoon de trein nemen tot in Baskenland en dan gaan lopen? Je gaat toch niet heel Frankrijk door lopen?
'De economie is zo sterk dat die ons zal overrompelen'quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:55 schreef CherryLips het volgende:
'We vreesden al dat de economie sterk was, maar hij is nóg sterker!'
Gewoon van oost naar west Australiëquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou sowieso een andere langewandel kiezen
De hele dag tussen die bovenmaatste stuiterkonijnenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon van oost naar west Australië
Logisch ook wel in een trein naar Limlandquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
BN’er in de trein gespot
Boris Dittrich
Boeken koop ik online.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:02 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat soort dingen koop ik in de winkel en vind ik geen meuk
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De hele dag tussen die bovenmaatste stuiterkonijnen
De pieterpadjequote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou sowieso een andere langewandel kiezen
800 gifslangen aan je enkels.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De hele dag tussen die bovenmaatste stuiterkonijnen
Besprongen worden door dodelijke spinnen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
800 gifslangen aan je enkels.
Ah, ik dacht al dat ik het kende.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:11 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nordicware.com/products/classic-fluted-loaf-pan/
In Nederland kost deze 50 euro
En wij nu ookquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al dat ik het kende.
https://www.nordicware.com/products/octopus-cake-pan/
Ik krijg die al maanden als reclame.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al dat ik het kende.
https://www.nordicware.com/products/octopus-cake-pan/
Ik krijg die al maanden als reclame.
Spuit11quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Nederland ontloopt recessie, economie 0,6% in de plus.
De consumptie steeg in het vierde kwartaal met 0,9%. Consumenten gaven, voor prijsveranderingen gecorrigeerd, vooral meer uit aan diensten, zoals cultuur en recreatie, horeca en vervoer en communicatie.
Dankjewel erudiete mensen met centjes.
Daar heb je flink wat geld tegenaan moeten gooien om in de plus uit te komen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Nederland ontloopt recessie, economie 0,6% in de plus.
De consumptie steeg in het vierde kwartaal met 0,9%. Consumenten gaven, voor prijsveranderingen gecorrigeerd, vooral meer uit aan diensten, zoals cultuur en recreatie, horeca en vervoer en communicatie.
Dankjewel erudiete mensen met centjes.
Voornamequote:
Ja de mensen met geld geven het massaal en graag uit na de coronajaren, daar kan de beknibbelzucht der kleintjes niet tegenop.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar heb je flink wat geld tegenaan moeten gooien om in de plus uit te komen.
Dit jaar ook weer volwaardig carnaval, ook een boost voor de economie natuurlijk.
Cupidoquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Voorname![]()
Ik snap geen kut van deze puzzel
Ik zie het. De pi en do snap ik nog maar hoe de C dan een Cu isquote:
Magicquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zie het. De pi en do snap ik nog maar hoe de C dan een Cu is![]()
Vind de uitleg ook verschrikkelijk onduidelijk
Ik heb geen flauw idee, maar het paste wel mooi zo op Valentijnsdag.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zie het. De pi en do snap ik nog maar hoe de C dan een Cu is![]()
Vind de uitleg ook verschrikkelijk onduidelijk
Oh ja dat wel jaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, maar het paste wel mooi zo op Valentijnsdag.
Zou raar en een klein beetje ongepast zijn als het antwoord van vandaag stinkkut zou zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, maar het paste wel mooi zo op Valentijnsdag.
Zou je dat op een andere dag wel een gepast antwoord vinden?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou raar en een klein beetje ongepast zijn als het antwoord van vandaag stinkkut zou zijn.
Het is wat het is.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou je dat op een andere dag wel een gepast antwoord vinden?
Als Bureau?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, zou een blad met aan twee kanten lage Kallaxen een optie zijn?
/project hobbyhok met als extra uitdaging schuin dak en radiator
Dat is toch met elke financiële crisis zo? Bij de vorige werd iedereen en z'n moeder ontslagen en ik YOLO STARTER en kocht m'n huis. Voelde me bijna schuldig.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja de mensen met geld geven het massaal en graag uit na de coronajaren, daar kan de beknibbelzucht der kleintjes niet tegenop.
Uitbreiding van ja.quote:
Omdat het ergens tussengepropt gaat worden, dan gaan lades niet meer open kunnen.quote:
ahquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uitbreiding van ja.
[..]
Omdat het ergens tussengepropt gaat worden, dan gaan lades niet meer open kunnen.
Ja dat is ook zo, honderdmaal een blikje knakworst minder per week is nog lang geen 8-gangen menu bij de Librije, dus zolang er nog mensen centjes uitgeven draait alles toch wel door.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is toch met elke financiële crisis zo? Bij de vorige werd iedereen en z'n moeder ontslagen en ik YOLO STARTER en kocht m'n huis. Voelde me bijna schuldig.
Dan kan dat primaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uitbreiding van ja.
[..]
Omdat het ergens tussengepropt gaat worden, dan gaan lades niet meer open kunnen.
Ikea vindt van wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan kan dat prima![]()
Alleen is het hoog genoeg?
Oeh die is leukquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:03 schreef bitterbal het volgende:
ik heb vandaan een sjieke snelle planga gekocht
[ afbeelding ]
dacht dat een ray ban was maar het is een gorgio armani. De opticien gaf vandaag 40 procent kortingquote:
Zandvoetselsquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:03 schreef bitterbal het volgende:
ik heb vandaan een sjieke snelle planga gekocht
[ afbeelding ]
Het is gewoon een boutpuzzel. Zoals wel vaker.quote:
Uiteraard natuurlijk vanzelfsprekend nepquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:07 schreef bitterbal het volgende:
dacht dat een ray ban was maar het is een gorgio armani.
nee is orgneel. heb bij een opticien gehaald.die nepperts heb ik ook aan gedacht maar die hebben geen uv beschermingquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uiteraard natuurlijk vanzelfsprekend nep
Oh dat is wel nice.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ikea vindt van wel.
https://www.ikea.com/nl/n(...)keneffect-s89481699/
Alleen dan dus met een hok van 4, zeg maar. Denk ik. Kan ook zomaar 4 poten worden, maar nét wat meer opslag voor shit die ik niet vaak nodig heb, is op zich wel wat.
For you, special price, 100 bhatquote:
Is het een merk dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met korting 140 euro ongeveer. was 5000 baht
Maar is het een Giorgo, een Gorgio of een Giorgio?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
giorgo armani en ook in thailand hebben ze echte winkels
een giorgioquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar is het een Giorgo, een Gorgio of een Giorgio?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |