Loop je daar tussen de ruftende prevelende bejaarden.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar te toeristisch
Zulke dingen doe ik nog weleens als ik heel erg dronken benquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:36 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had me gister in een vlaag van verstandsverbijstering opgegeven voor de Nijmeegse vierdaagse. Ik zag me al helemaal highfivend over de via Gladiola lopen enzo. En toen ging ik me inlezen over trainingen enzo. En toen heb ik het geannuleerd.
Je was zo dichtbij!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja joh en gedoe en duur qua overnachtingen enzo. Maar het was wel even mijn sportiefste moment van dit jaar.
Ik koop dan altijd meuk op internetquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zulke dingen doe ik nog weleens als ik heel erg dronken ben
Of mensen op zoek naar de zin van het bestaanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Loop je daar tussen de ruftende prevelende bejaarden.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:48 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)iet-te-somberen.html
SHOPPEN
Maar kun je niet gewoon de trein nemen tot in Baskenland en dan gaan lopen? Je gaat toch niet heel Frankrijk door lopen?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of mensen op zoek naar de zin van het bestaan
Daar hoef ik niet dronken voor te zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik koop dan altijd meuk op internet
En wat koop je dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik noem dat gewoon 'het dagelijkse shop-uurtje'.
Gevreesd is wel een beetje een raar woord hier, of niet?quote:De Nederlandse economie bleek eind vorig jaar toch sterker dan gevreesd.
Het is een kracht die we niet mogen onderschattenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gevreesd is wel een beetje een raar woord hier, of niet?
Ja, doe dan een "sterker dan verwacht" of "minder zwak dan gevreesd" ofzo.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gevreesd is wel een beetje een raar woord hier, of niet?
Nee, maar ik zou sowieso een andere langewandel kiezenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar kun je niet gewoon de trein nemen tot in Baskenland en dan gaan lopen? Je gaat toch niet heel Frankrijk door lopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |