quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het is nog steeds weekend @:dr_flash
Nou ja, hij heeft een Duits paspoort. Kan het eens voorstellenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ze toch beter een Duitser kunnen kiezen
Je eigen atoombunkerquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft een Duits paspoort. Kan het eens voorstellen
Dit heb je eerder verteld. Inclusief het dood gedeelte.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:02 schreef UitStraling het volgende:
Mijn zusje krijgt al jaren een valentijnskaart van een onbekende, hele aardbei met een beetje augurk verhalen staan erop, stuurt ze net een berichtje dat ze nog niets gehad heeft en dat ze hoopt dat hij eindelijk dood is.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit heb je eerder verteld. Inclusief het dood gedeelte.
NEE.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik wil ze allemaal hebbenquote:
Whahaha was het toch meer werk dan je dacht?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:36 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had me gister in een vlaag van verstandsverbijstering opgegeven voor de Nijmeegse vierdaagse. Ik zag me al helemaal highfivend over de via Gladiola lopen enzo. En toen ging ik me inlezen over trainingen enzo. En toen heb ik het geannuleerd.
Ja joh en gedoe en duur qua overnachtingen enzo. Maar het was wel even mijn sportiefste moment van dit jaar.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:39 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Whahaha was het toch meer werk dan je dacht?
Gezelligquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel raar om in Dordrecht in de intercity naar Venlo te stappen om naar Den Haag te gaan
Ze hoopt al jaren dat de griezel stopt dus dit kan wel kloppen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit heb je eerder verteld. Inclusief het dood gedeelte.
Morgen dat record verbreken door een pelgrimage naar Santiago de Compostella te overwegen en daar snel weer van af te zienquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja joh en gedoe en duur qua overnachtingen enzo. Maar het was wel even mijn sportiefste moment van dit jaar.
Snel nog een paar woordjes Duits als een hyena leren uit te spreken.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel raar om in Dordrecht in de intercity naar Venlo te stappen om naar Den Haag te gaan
Lol! Nou dat heb ik inderdaad ook wel eens overwogen te doen ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen dat record verbreken door een pelgrimage naar Santiago de Compostella te overwegen en daar snel weer van af te zien
Gutenmorgen!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snel nog een paar woordjes Duits als een hyena leren uit te spreken.
Ja, ik ook. Maar te toeristischquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol! Nou dat heb ik inderdaad ook wel eens overwogen te doen ja.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar te toeristisch
Poffedikkie tistochwat vriendjequote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |