D in G.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dat "ding"? Die snap ik ook niet
Slecht vertaald uit het Engels denk ikquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:35 schreef kwiwi het volgende:
Dat "mvoor = voorname" begrijp ik met de beste wil van de wereld niet. Volgens mij was de bedenker dronken
Dit doen reguliere mannen alleen maar voordat het zwaard in de schede gestoken is.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dat was om voorbereidingen te treffen voor Valentijn. Hij heeft rozenblaadjes gestrooid rond het bed, champagne in een koeler klaargezet op het nachtkastje, broodballetjes bij de warme bakker gehaald
Kjoetquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:38 schreef FranticDJ het volgende:
@:dr_flash @:datismijnmening https://www.lintenmeer.nl(...)t-anker-en-boot.html
dit lintje doet het hem wel toch
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh jezus christus, nee daar was ik echt nooit opgekomen.
glaasje whiskey en een doedelzak er bijquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:42 schreef kwiwi het volgende:
Het is lekker nevelig hier vandaag. Vind ik altijd zo leuk, beetje van achter m'n bureau naar heuvels met weides kijken waar zo;n laag nevel boven hangtKan ik doen alsof ik in de schotse highlands ben
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
glaasje whiskey en een doedelzak er bij
Maar hier staat toch gewoon Seepinoot onniedanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is een veelgebruikte bij dat soort puzzels, dus ik kende 'm al.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar hier staat toch gewoon Seepinoot onniedan
Bijvoeglijk naamwoord.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Slecht vertaald uit het Engels denk ik
weer zo'n kutpuuzel waar geen hout van klopt. Goed voor je humeur op een dag als vandaag.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor komt na m. Waar ze die e dan vandaan hebben, is me een raadsel.
nou, ik moet een nieuwe mat voor de badkamer.quote:
Ja, eens wel. Kerel moest vroeg op, dus ik was daarna ook klaarwakker en nu koppijn, ik moet een of ander kutdocument aanpassen vandaag EN ik moet vanavond gezellig doen bij de schoonouders.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weer zo'n kutpuuzel waar geen hout van klopt. Goed voor je humeur op een dag als vandaag.
Corrie? Is dat mevrouw Frantic?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:47 schreef FranticDJ het volgende:
ohja moet ook nog naar de Ikea..
maar even wachten tot corrie weer vertrokken is, anders krijg ik ruzie
katten zijn altijd vervelend jaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:47 schreef datismijnmening het volgende:
Ik moet zo opstaan maar mijn valentijn ligt op mijn buik
Maar de zon schijntquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weer zo'n kutpuuzel waar geen hout van klopt. Goed voor je humeur op een dag als vandaag.
En het isquote:
Je schoonmaakster?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:47 schreef FranticDJ het volgende:
ohja moet ook nog naar de Ikea..
maar even wachten tot corrie weer vertrokken is, anders krijg ik ruzie
En een hotdog, eens zien hoe jij hem eet.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, ik moet een nieuwe mat voor de badkamer.
Ik twijfel nog steeds over een nieuwe bureaustoel en er is altijd wel wat kleine prullaria
zijn die zo moeilijk eetbaar dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En een hotdog, eens zien hoe jij hem eet.
Het is gerrie en duudje niet gelukt om ze vlekkeloos te eten in ieder gevalquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn die zo moeilijk eetbaar dan?
Ik heb niet geknoeid, maar er was kritiek op het beleg.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is gerrie en duudje niet gelukt om ze vlekkeloos te eten in ieder geval
Ja te veel mayo en te weinig uitjesquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb niet geknoeid, maar er was kritiek op het beleg.
mayo op een hotdog?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja te veel mayo en te weinig uitjes
Ja die snap ik ook niet helemaal, daar moet curry of ketchup op tochquote:
Ketchup en mayoquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die snap ik ook niet helemaal, daar moet curry of ketchup op toch
Was geen mayoquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja te veel mayo en te weinig uitjes
Macaroni.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ketchup hoort helemaal nergens op
Het is de Ikea hč, we zijn niet in New York.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mosterd, mayo, ketchup,
gebakken zuurkool, uitgebakken uitjes, beetje augurk, evt kaassaus
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is de Ikea hč, we zijn niet in New York.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mosterd, mayo, ketchup,
gebakken zuurkool, uitgebakken uitjes, beetje augurk, evt kaassaus
Maar het ging over de Ikea.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit is gewoon bij je boy Franny thuis
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:01 schreef LTVDK het volgende:
Als het goed brood en een goede worst is heb je eigenlijk helemaal geen saus nodig
quote:
Ja goed puntquote:
Vroege postbode.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:02 schreef UitStraling het volgende:
Mijn zusje krijgt al jaren een valentijnskaart van een onbekende, hele aardbei met een beetje augurk verhalen staan erop, stuurt ze net een berichtje dat ze nog niets gehad heeft en dat ze hoopt dat hij eindelijk dood is.
Eentje maarquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:04 schreef kwiwi het volgende:
Had gisteren zo'n 100gr melkchocoladereep van 50 cent gekocht bij de dorpssuper, en zelfs dat is gewoon betere chocolade dan die overpriced tony chocolonely
maar die 100 gram repen zijn wel gevaarlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:04 schreef kwiwi het volgende:
Had gisteren zo'n 100gr melkchocoladereep van 50 cent gekocht bij de dorpssuper, en zelfs dat is gewoon betere chocolade dan die overpriced tony chocolonely
Pff gelukkig, ik was al een beetje ongerustquote:
Ja ik leg 'm in de kelder en neem dan steeds 4 stukjes, is toch weer een extra trap/horde als je naar de kelder moet ervoorquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar die 100 gram repen zijn wel gevaarlijk.
ritter sport is ook 100 gram en als je niet oppast zuig je die in 1x naar binnen
Ik was bijna spuit 11quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik leg 'm in de kelder en neem dan steeds 4 stukjes, is toch weer een extra trap/horde als je naar de kelder moet ervoor
Om calorietechnisch kiet te spelen moet je dan eventjes Gergi een kelder laten graven van anderhalf kilometer diep.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik leg 'm in de kelder en neem dan steeds 4 stukjes, is toch weer een extra trap/horde als je naar de kelder moet ervoor
Had ze toch beter een Duitser kunnen kiezenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om calorietechnisch kiet te spelen moet je dan eventjes Gergi een kelder laten graven van anderhalf kilometer diep.
Of een Belg.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ze toch beter een Duitser kunnen kiezen
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het is nog steeds weekend @:dr_flash
Nou ja, hij heeft een Duits paspoort. Kan het eens voorstellenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ze toch beter een Duitser kunnen kiezen
Je eigen atoombunkerquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft een Duits paspoort. Kan het eens voorstellen
Dit heb je eerder verteld. Inclusief het dood gedeelte.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:02 schreef UitStraling het volgende:
Mijn zusje krijgt al jaren een valentijnskaart van een onbekende, hele aardbei met een beetje augurk verhalen staan erop, stuurt ze net een berichtje dat ze nog niets gehad heeft en dat ze hoopt dat hij eindelijk dood is.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit heb je eerder verteld. Inclusief het dood gedeelte.
NEE.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik wil ze allemaal hebbenquote:
Whahaha was het toch meer werk dan je dacht?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:36 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had me gister in een vlaag van verstandsverbijstering opgegeven voor de Nijmeegse vierdaagse. Ik zag me al helemaal highfivend over de via Gladiola lopen enzo. En toen ging ik me inlezen over trainingen enzo. En toen heb ik het geannuleerd.
Ja joh en gedoe en duur qua overnachtingen enzo. Maar het was wel even mijn sportiefste moment van dit jaar.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:39 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Whahaha was het toch meer werk dan je dacht?
Gezelligquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel raar om in Dordrecht in de intercity naar Venlo te stappen om naar Den Haag te gaan
Ze hoopt al jaren dat de griezel stopt dus dit kan wel kloppen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit heb je eerder verteld. Inclusief het dood gedeelte.
Morgen dat record verbreken door een pelgrimage naar Santiago de Compostella te overwegen en daar snel weer van af te zienquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja joh en gedoe en duur qua overnachtingen enzo. Maar het was wel even mijn sportiefste moment van dit jaar.
Snel nog een paar woordjes Duits als een hyena leren uit te spreken.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel raar om in Dordrecht in de intercity naar Venlo te stappen om naar Den Haag te gaan
Lol! Nou dat heb ik inderdaad ook wel eens overwogen te doen ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen dat record verbreken door een pelgrimage naar Santiago de Compostella te overwegen en daar snel weer van af te zien
Gutenmorgen!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snel nog een paar woordjes Duits als een hyena leren uit te spreken.
Ja, ik ook. Maar te toeristischquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol! Nou dat heb ik inderdaad ook wel eens overwogen te doen ja.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar te toeristisch
Poffedikkie tistochwat vriendjequote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |