quote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer 3:49 daglicht erbij. Het gaat hard nu
Ik las even heel snel: verjaardagquote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Vergaderdag from hell vandaag![]()
Alleen maar overleg, op kantoor
Die is al geweestquote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las even heel snel: verjaardag
Geen appeltaart met slagroom dusquote:
Vandaag nietquote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen appeltaart met slagroom dus
Weer nietquote:
Vorig jaar kon ik na een dag vol noeste arbeid mijn woning niet meer in omdat de deurmat vol liefdesbrieven lag.quote:
Begrijpelijk wel bij jouquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Vorig jaar kon ik na een dag vol noeste arbeid mijn woning niet meer in omdat de deurmat vol liefdesbrieven lag.
Wat vervelend zeg.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Vorig jaar kon ik na een dag vol noeste arbeid mijn woning niet meer in omdat de deurmat vol liefdesbrieven lag.
CJIB zijn geen liefdesbrieven hoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat voelt voor sommigen wel zo. Die blijven maar de fout in gaan. Pure liefde datquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
CJIB zijn geen liefdesbrieven hoor.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ik krijg een blauwe envelop vandaagquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
want?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:25 schreef Senn88 het volgende:
Mogguh. Dat vandaag naar snel voorbij mag gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |