quote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer 3:49 daglicht erbij. Het gaat hard nu
Ik las even heel snel: verjaardagquote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Vergaderdag from hell vandaag![]()
Alleen maar overleg, op kantoor
Die is al geweestquote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las even heel snel: verjaardag
Geen appeltaart met slagroom dusquote:
Vandaag nietquote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen appeltaart met slagroom dus
Weer nietquote:
Vorig jaar kon ik na een dag vol noeste arbeid mijn woning niet meer in omdat de deurmat vol liefdesbrieven lag.quote:
Begrijpelijk wel bij jouquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Vorig jaar kon ik na een dag vol noeste arbeid mijn woning niet meer in omdat de deurmat vol liefdesbrieven lag.
Wat vervelend zeg.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Vorig jaar kon ik na een dag vol noeste arbeid mijn woning niet meer in omdat de deurmat vol liefdesbrieven lag.
CJIB zijn geen liefdesbrieven hoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat voelt voor sommigen wel zo. Die blijven maar de fout in gaan. Pure liefde datquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
CJIB zijn geen liefdesbrieven hoor.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ik krijg een blauwe envelop vandaagquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
want?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:25 schreef Senn88 het volgende:
Mogguh. Dat vandaag naar snel voorbij mag gaan.
Snap niks van de uitleg, maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe je ook wel eens chocolademelk met broodballetjes?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:31 schreef kwiwi het volgende:
Melk, broodballetjes, ik kan er weer tegenaan vandaag
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
doe je ook wel eens chocolademelk met broodballetjes?
gewoon voor het idee wereldkeuken/maaltijdoplossing?
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Snap niks van de uitleg, maarja ik vind het ook nergens op slaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ben dus wel serieus aan het overwegen om een troll account aan te maken op FB en full karen te gaan waarom het Aziatisch gangpad in de AH 'wereldkeuken' heet en alle andere buitenlandse keukens 'maaltijdoplossingen'quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]Nog nooit geproberd, maar waarom niet. Misschien morgen
Oh er was ook nog een hint zie ik. Voor als het nog niet duidelijk was dat het valenstijnsdag isquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik vind het ook nergens op slaan
C van C-cupquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik vind het ook nergens op slaan
oeh en als je in een frwuitige bui bent met vifitquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]Nog nooit geproberd, maar waarom niet. Misschien morgen
Ik heb nooit antwoord gehadquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:14 schreef Haags het volgende:
[..]
heeft gergi al een liefdesbrief gestuurd?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:35 schreef kwiwi het volgende:
Dat "mvoor = voorname" begrijp ik met de beste wil van de wereld niet. Volgens mij was de bedenker dronken
Voor komt na m. Waar ze die e dan vandaan hebben, is me een raadsel.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:35 schreef kwiwi het volgende:
Dat "mvoor = voorname" begrijp ik met de beste wil van de wereld niet. Volgens mij was de bedenker dronken
Fwristiquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oeh en als je in een frwuitige bui bent met vifit
of fristi
Nee, hij heeft me alleen de slaapkamer uitgejaagd midden in de nacht met z'n gesnurk. Het is zo romantisch hier thuisquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heeft gergi al een liefdesbrief gestuurd?
En dat "ding"? Die snap ik ook nietquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor komt na m. Waar ze die e dan vandaan hebben, is me een raadsel.
Maar dat was om voorbereidingen te treffen voor Valentijn. Hij heeft rozenblaadjes gestrooid rond het bed, champagne in een koeler klaargezet op het nachtkastje, broodballetjes bij de warme bakker gehaaldquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, hij heeft me alleen de slaapkamer uitgejaagd midden in de nacht met z'n gesnurk. Het is zo romantisch hier thuis
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Snap niks van de uitleg, maarDie uitleg brengt mij meestal alleen maar in de warSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
nicequote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, hij heeft me alleen de slaapkamer uitgejaagd midden in de nacht met z'n gesnurk. Het is zo romantisch hier thuis
RIPquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:39 schreef gianni61 het volgende:
misschien dat ik vandaag eens naar de hel op aarde ikea ga
* kwiwi gluurt even de slaapkamer in..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dat was om voorbereidingen te treffen voor Valentijn. Hij heeft rozenblaadjes gestrooid rond het bed, champagne in een koeler klaargezet op het nachtkastje, broodballetjes bij de warme bakker gehaald
Beetje te kinderlijkquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:38 schreef FranticDJ het volgende:
@:dr_flash @:datismijnmening https://www.lintenmeer.nl(...)t-anker-en-boot.html
dit lintje doet het hem wel toch
Hmmm 🤔quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
* kwiwi gluurt even de slaapkamer in..
Nee, staat alleen een leeg kopje koffie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |