D in G.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dat "ding"? Die snap ik ook niet
Slecht vertaald uit het Engels denk ikquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:35 schreef kwiwi het volgende:
Dat "mvoor = voorname" begrijp ik met de beste wil van de wereld niet. Volgens mij was de bedenker dronken
Dit doen reguliere mannen alleen maar voordat het zwaard in de schede gestoken is.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dat was om voorbereidingen te treffen voor Valentijn. Hij heeft rozenblaadjes gestrooid rond het bed, champagne in een koeler klaargezet op het nachtkastje, broodballetjes bij de warme bakker gehaald
Kjoetquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:38 schreef FranticDJ het volgende:
@:dr_flash @:datismijnmening https://www.lintenmeer.nl(...)t-anker-en-boot.html
dit lintje doet het hem wel toch
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh jezus christus, nee daar was ik echt nooit opgekomen.
glaasje whiskey en een doedelzak er bijquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:42 schreef kwiwi het volgende:
Het is lekker nevelig hier vandaag. Vind ik altijd zo leuk, beetje van achter m'n bureau naar heuvels met weides kijken waar zo;n laag nevel boven hangtKan ik doen alsof ik in de schotse highlands ben
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
glaasje whiskey en een doedelzak er bij
Maar hier staat toch gewoon Seepinoot onniedanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is een veelgebruikte bij dat soort puzzels, dus ik kende 'm al.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar hier staat toch gewoon Seepinoot onniedan
Bijvoeglijk naamwoord.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Slecht vertaald uit het Engels denk ik
weer zo'n kutpuuzel waar geen hout van klopt. Goed voor je humeur op een dag als vandaag.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor komt na m. Waar ze die e dan vandaan hebben, is me een raadsel.
nou, ik moet een nieuwe mat voor de badkamer.quote:
Ja, eens wel. Kerel moest vroeg op, dus ik was daarna ook klaarwakker en nu koppijn, ik moet een of ander kutdocument aanpassen vandaag EN ik moet vanavond gezellig doen bij de schoonouders.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weer zo'n kutpuuzel waar geen hout van klopt. Goed voor je humeur op een dag als vandaag.
Corrie? Is dat mevrouw Frantic?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:47 schreef FranticDJ het volgende:
ohja moet ook nog naar de Ikea..
maar even wachten tot corrie weer vertrokken is, anders krijg ik ruzie
katten zijn altijd vervelend jaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:47 schreef datismijnmening het volgende:
Ik moet zo opstaan maar mijn valentijn ligt op mijn buik
Maar de zon schijntquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weer zo'n kutpuuzel waar geen hout van klopt. Goed voor je humeur op een dag als vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |