Loop je daar tussen de ruftende prevelende bejaarden.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar te toeristisch
Zulke dingen doe ik nog weleens als ik heel erg dronken benquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:36 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had me gister in een vlaag van verstandsverbijstering opgegeven voor de Nijmeegse vierdaagse. Ik zag me al helemaal highfivend over de via Gladiola lopen enzo. En toen ging ik me inlezen over trainingen enzo. En toen heb ik het geannuleerd.
Je was zo dichtbij!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja joh en gedoe en duur qua overnachtingen enzo. Maar het was wel even mijn sportiefste moment van dit jaar.
Ik koop dan altijd meuk op internetquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zulke dingen doe ik nog weleens als ik heel erg dronken ben
Of mensen op zoek naar de zin van het bestaanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Loop je daar tussen de ruftende prevelende bejaarden.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:48 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)iet-te-somberen.html
SHOPPEN
Maar kun je niet gewoon de trein nemen tot in Baskenland en dan gaan lopen? Je gaat toch niet heel Frankrijk door lopen?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of mensen op zoek naar de zin van het bestaan
Daar hoef ik niet dronken voor te zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik koop dan altijd meuk op internet
En wat koop je dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik noem dat gewoon 'het dagelijkse shop-uurtje'.
Gevreesd is wel een beetje een raar woord hier, of niet?quote:De Nederlandse economie bleek eind vorig jaar toch sterker dan gevreesd.
Het is een kracht die we niet mogen onderschattenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gevreesd is wel een beetje een raar woord hier, of niet?
Ja, doe dan een "sterker dan verwacht" of "minder zwak dan gevreesd" ofzo.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gevreesd is wel een beetje een raar woord hier, of niet?
Nee, maar ik zou sowieso een andere langewandel kiezenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar kun je niet gewoon de trein nemen tot in Baskenland en dan gaan lopen? Je gaat toch niet heel Frankrijk door lopen?
'De economie is zo sterk dat die ons zal overrompelen'quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:55 schreef CherryLips het volgende:
'We vreesden al dat de economie sterk was, maar hij is nķg sterker!'
Gewoon van oost naar west Australiëquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou sowieso een andere langewandel kiezen
De hele dag tussen die bovenmaatste stuiterkonijnenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon van oost naar west Australië
Logisch ook wel in een trein naar Limlandquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
BN’er in de trein gespot
Boris Dittrich
Boeken koop ik online.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:02 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat soort dingen koop ik in de winkel en vind ik geen meuk
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De hele dag tussen die bovenmaatste stuiterkonijnen
De pieterpadjequote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou sowieso een andere langewandel kiezen
800 gifslangen aan je enkels.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De hele dag tussen die bovenmaatste stuiterkonijnen
Besprongen worden door dodelijke spinnen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
800 gifslangen aan je enkels.
Ah, ik dacht al dat ik het kende.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:11 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nordicware.com/products/classic-fluted-loaf-pan/
In Nederland kost deze 50 euro
En wij nu ookquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al dat ik het kende.
https://www.nordicware.com/products/octopus-cake-pan/
Ik krijg die al maanden als reclame.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al dat ik het kende.
https://www.nordicware.com/products/octopus-cake-pan/
Ik krijg die al maanden als reclame.
Spuit11quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Nederland ontloopt recessie, economie 0,6% in de plus.
De consumptie steeg in het vierde kwartaal met 0,9%. Consumenten gaven, voor prijsveranderingen gecorrigeerd, vooral meer uit aan diensten, zoals cultuur en recreatie, horeca en vervoer en communicatie.
Dankjewel erudiete mensen met centjes.
Daar heb je flink wat geld tegenaan moeten gooien om in de plus uit te komen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Nederland ontloopt recessie, economie 0,6% in de plus.
De consumptie steeg in het vierde kwartaal met 0,9%. Consumenten gaven, voor prijsveranderingen gecorrigeerd, vooral meer uit aan diensten, zoals cultuur en recreatie, horeca en vervoer en communicatie.
Dankjewel erudiete mensen met centjes.
Voornamequote:
Ja de mensen met geld geven het massaal en graag uit na de coronajaren, daar kan de beknibbelzucht der kleintjes niet tegenop.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar heb je flink wat geld tegenaan moeten gooien om in de plus uit te komen.
Dit jaar ook weer volwaardig carnaval, ook een boost voor de economie natuurlijk.
Cupidoquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Voorname![]()
Ik snap geen kut van deze puzzel
Ik zie het. De pi en do snap ik nog maar hoe de C dan een Cu isquote:
Magicquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zie het. De pi en do snap ik nog maar hoe de C dan een Cu is![]()
Vind de uitleg ook verschrikkelijk onduidelijk
Ik heb geen flauw idee, maar het paste wel mooi zo op Valentijnsdag.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zie het. De pi en do snap ik nog maar hoe de C dan een Cu is![]()
Vind de uitleg ook verschrikkelijk onduidelijk
Oh ja dat wel jaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, maar het paste wel mooi zo op Valentijnsdag.
Zou raar en een klein beetje ongepast zijn als het antwoord van vandaag stinkkut zou zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, maar het paste wel mooi zo op Valentijnsdag.
Zou je dat op een andere dag wel een gepast antwoord vinden?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou raar en een klein beetje ongepast zijn als het antwoord van vandaag stinkkut zou zijn.
Het is wat het is.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou je dat op een andere dag wel een gepast antwoord vinden?
Als Bureau?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, zou een blad met aan twee kanten lage Kallaxen een optie zijn?
/project hobbyhok met als extra uitdaging schuin dak en radiator
Dat is toch met elke financiële crisis zo? Bij de vorige werd iedereen en z'n moeder ontslagen en ik YOLO STARTER en kocht m'n huis. Voelde me bijna schuldig.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja de mensen met geld geven het massaal en graag uit na de coronajaren, daar kan de beknibbelzucht der kleintjes niet tegenop.
Uitbreiding van ja.quote:
Omdat het ergens tussengepropt gaat worden, dan gaan lades niet meer open kunnen.quote:
ahquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uitbreiding van ja.
[..]
Omdat het ergens tussengepropt gaat worden, dan gaan lades niet meer open kunnen.
Ja dat is ook zo, honderdmaal een blikje knakworst minder per week is nog lang geen 8-gangen menu bij de Librije, dus zolang er nog mensen centjes uitgeven draait alles toch wel door.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is toch met elke financiële crisis zo? Bij de vorige werd iedereen en z'n moeder ontslagen en ik YOLO STARTER en kocht m'n huis. Voelde me bijna schuldig.
Dan kan dat primaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uitbreiding van ja.
[..]
Omdat het ergens tussengepropt gaat worden, dan gaan lades niet meer open kunnen.
Ikea vindt van wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan kan dat prima![]()
Alleen is het hoog genoeg?
Oeh die is leukquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:03 schreef bitterbal het volgende:
ik heb vandaan een sjieke snelle planga gekocht
[ afbeelding ]
dacht dat een ray ban was maar het is een gorgio armani. De opticien gaf vandaag 40 procent kortingquote:
Zandvoetselsquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:03 schreef bitterbal het volgende:
ik heb vandaan een sjieke snelle planga gekocht
[ afbeelding ]
Het is gewoon een boutpuzzel. Zoals wel vaker.quote:
Uiteraard natuurlijk vanzelfsprekend nepquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:07 schreef bitterbal het volgende:
dacht dat een ray ban was maar het is een gorgio armani.
nee is orgneel. heb bij een opticien gehaald.die nepperts heb ik ook aan gedacht maar die hebben geen uv beschermingquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uiteraard natuurlijk vanzelfsprekend nep
Oh dat is wel nice.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ikea vindt van wel.
https://www.ikea.com/nl/n(...)keneffect-s89481699/
Alleen dan dus met een hok van 4, zeg maar. Denk ik. Kan ook zomaar 4 poten worden, maar nét wat meer opslag voor shit die ik niet vaak nodig heb, is op zich wel wat.
For you, special price, 100 bhatquote:
Is het een merk dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met korting 140 euro ongeveer. was 5000 baht
Maar is het een Giorgo, een Gorgio of een Giorgio?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
giorgo armani en ook in thailand hebben ze echte winkels
een giorgioquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar is het een Giorgo, een Gorgio of een Giorgio?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |