SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart! 18:00!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik heb het toen besteld. Nu de tweede verpakking opengemaakt.quote:Op maandag 13 februari 2023 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet ik niet
Wel 2 van die grootverpakkingen vandaag bij de progoedkoop gehaald
Denk dat ik dan de laatste heb besteld want zie ze niet meer op de sitequote:Op maandag 13 februari 2023 23:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb het toen besteld. Nu de tweede verpakking opengemaakt.
Dat is haast knuffelrock johquote:Op maandag 13 februari 2023 23:06 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn moeder vond Motley Crue stevig
Ah, zie dat die ook hebben meegedaan aan een tribute voor Pink Floydquote:Op maandag 13 februari 2023 23:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ook voor die andere band toch maar meteen een kaartje gekocht.![]()
Mystery. Progrock uit Canada
Ja vond ik ook, leuk klinken..quote:
Nou dan nog even een plaatje voor jou voor het slapengaanquote:Op maandag 13 februari 2023 23:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja vond ik ook, leuk klinken..
quote:Op maandag 13 februari 2023 23:06 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn moeder vond Motley Crue stevig
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 03:16 schreef kwiwi het volgende:
Moest naar de logeerkamer verhuizen vanwege het snurkfestijn naast me. En nu ben ik klaarwakker
Ik word wel vaker wakker, alleen ga dan meestal even naar de wc en meteen weer slapen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 03:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom ben jij wakker midden in de nacht?
Hoop dat je snel weer in slaap valt dan. En ik zelf ookquote:Op dinsdag 14 februari 2023 03:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik word wel vaker wakker, alleen ga dan meestal even naar de wc en meteen weer slapen.
Alleen had ik nu even de behoefte om op fok te kijken..
Ik viel pas rond 2:00 in slaap. Nu al aangekleed en klaar om te gaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 03:16 schreef kwiwi het volgende:
Moest naar de logeerkamer verhuizen vanwege het snurkfestijn naast me. En nu ben ik klaarwakker
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 05:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik viel pas rond 2:00 in slaap. Nu al aangekleed en klaar om te gaan.
TYP TYP TYPquote:Op dinsdag 14 februari 2023 06:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]Nou succes dan maar vandaag. Hier zijn wat kopjes koffie voor je
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben jezelf ook al beetje crispy?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 06:58 schreef bitterbal het volgende:
Ontbijt was crispy pork met noedels soep en daarna nog crispy pork met rijst
Dus je hebt twee keer ontbeten?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 06:58 schreef bitterbal het volgende:
Ontbijt was crispy pork met noedels soep en daarna nog crispy pork met rijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |