quote:Op dinsdag 14 februari 2023 05:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik viel pas rond 2:00 in slaap. Nu al aangekleed en klaar om te gaan.
TYP TYP TYPquote:Op dinsdag 14 februari 2023 06:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]Nou succes dan maar vandaag. Hier zijn wat kopjes koffie voor je
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben jezelf ook al beetje crispy?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 06:58 schreef bitterbal het volgende:
Ontbijt was crispy pork met noedels soep en daarna nog crispy pork met rijst
Dus je hebt twee keer ontbeten?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 06:58 schreef bitterbal het volgende:
Ontbijt was crispy pork met noedels soep en daarna nog crispy pork met rijst
Die 'crispy pork' is eigenlijk gewoon een dikke amerikaanse toerist die op het strand een hartinfarct gekregen heeft, en pas na een paar dagen opgemerkt isquote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben jezelf ook al beetje crispy?
In verhalen van @UitStraling gooien mensen regelmatig met poep. En dan zeggen ze dat hij overdrijftquote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:06 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/cultuur(...)oep-op-criticus.html
Hebben jullie ook altijd een zakje hondenpoep bij je, zodat je indien nodig iemand die kritiek op je werk heeft ermee kan besmeren?
Nee was 1 ontbijtquote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus je hebt twee keer ontbeten?
Gewoon helft van de meetings weigeren.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Vergaderdag from hell vandaag![]()
Alleen maar overleg, op kantoor
Ik heb geen enkele meeting, en thuis aan het werk.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Vergaderdag from hell vandaag![]()
Alleen maar overleg, op kantoor
Ik zit mijn daadwerkelijke werk tussen de meetings door te haasten.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele meeting, en thuis aan het werk.
Nou ja, het is nog steeds een goed moment voor werknemers om over te stappen. Hopelijk vind je wat leukers danquote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit mijn daadwerkelijke werk tussen de meetings door te haasten.
Nou ja, nog een jaartje contract. Vrees dat dit ‘m niet gaat worden voor mij.
Heb je je slaapsokken nog aan?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele meeting, en thuis aan het werk.
We gaan het zienquote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, het is nog steeds een goed moment voor werknemers om over te stappen. Hopelijk vind je wat leukers dan
Nee, overdag heb ik andere sokken aanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je je slaapsokken nog aan?
Wat als ze nou zei dat ze d'r sexsokken nog aan had?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je je slaapsokken nog aan?
Ik heb geen sekssokkenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wat als ze nou zei dat ze d'r sexsokken nog aan had?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |