RTL XL - Alle afleveringen van Help, Mijn Man Is Klusser!quote:Help, Mijn Man Is Klusser!
Klusprogramma waarin John Williams wanhopige partners van doe-het-zelvers bezoekt, die al lange tijd met kromme tenen tussen onafgemaakte of ondeugdelijk uitgevoerde klusprojecten bivakkeren.
Een heuse reddingsoperatie wordt gestart om de dramatische gevolgen te herstellen. De dame in kwestie bespreekt en bekijkt de schade samen met John, die vervolgens de veroorzaker van het leed confronteert met de aangerichte schade en ergernis. Enkele professionals draven op om de klus te klaren, terwijl de vrouw gaat woonwinkelen met John.
Wordt regelmatig op maandag uitgezonden bij RTL 4 om 20.30 uur.
Ik stel voor "Mislukte B&B" als TTquote:Op maandag 13 februari 2023 21:40 schreef Centenbak het volgende:
Dezelfde TT gebruiken, lekker creatief man
Gelukkig is de TS een mod die hem ook kan aanpassen.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik stel voor "Mislukte B&B" als TT
Kenau had ook gemogen in de TTquote:Op maandag 13 februari 2023 21:41 schreef Guppy het volgende:
Ik denk dat deze het ook best wel kan, zonder die kenau van 'm
quote:Op maandag 13 februari 2023 21:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Gelukkig is de TS een mod die hem ook kan aanpassen.
Ja, want John vond de slaapkamer belangrijker.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:49 schreef Szura het volgende:
De wc e.d. mag hij lekker zelf gaan doen als de klussers weg zijn?
quote:Op maandag 13 februari 2023 21:29 schreef monkyyy het volgende:
Nou, dat bankje gaat er ook komen dus
Ideaal stookhoutquote:
Hij doet alsof hij thuis is.quote:
En dat is het eerste wat die kinderen elke keer zien als ze hun kamer uitlopen.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:01 schreef Szura het volgende:
Manmanman er hangen gordijnen en er staat een bankje. Over twee jaar is deze verdieping nog niet af.
Ik had gelijk wandjes rond die douche geplaatstquote:Op maandag 13 februari 2023 22:03 schreef Ama het volgende:
[..]
En dat is het eerste wat die kinderen elke keer zien als ze hun kamer uitlopen.
Ben nu aan 't kijken. Dit was ook wel erg opvallend. Terwijl ze eerder met die arm rondzwaaide.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:22 schreef AgnesGru het volgende:
Ze moet klussen en heeft een mitella aan
dit is inderdaad wel het ergste. het was een prima huis totdat ze alles eruit hebben gesloopt. Onder het mom van Slopen kan iedereen dus gaan we dat maar doen. hoe we de boel weer opbouwen zien we later wel weer.quote:Op maandag 13 februari 2023 23:19 schreef monkyyy het volgende:
[ twitter ]
http://360.martijnvonck.nl/2020/OVERSPAERN/Kerkpad6Zandvoort/
Zo zonde die plafond eruit te slopenquote:Op maandag 13 februari 2023 23:19 schreef monkyyy het volgende:
[ twitter ]
Niet doorhebben dat dat allemaal fake is.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:35 schreef nietzman het volgende:
Haha, “ík werd verliefd op het huis, ík zag klussende stellen op insta en dacht ‘kan ik ook wel’ en híj kan vervolgens nog geen lamp ophangen.”
Dit is wel echt spuuglelijk allemaal, maar goed, ik ben allesbehalve een klusser, dus ik zou zo'n huis al nooit kopenquote:Op maandag 13 februari 2023 23:19 schreef monkyyy het volgende:
[ twitter ]
ja da's wel een goeiequote:Op woensdag 15 februari 2023 08:41 schreef DestroyerPiet het volgende:
ik heb gisteren de aflevering van volgende week vooruit gekeken op videoland. maar dat is echt een klassieker. deze wil je niet missen
Eeuwig zonde dat ze zoveel kenmerkends gesloopt hebbenquote:Op maandag 13 februari 2023 23:19 schreef monkyyy het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 00:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Die aflevering van as maandag is echt een pareltje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een goede reden om nooit mee te doen aan zoiets, al krijg je je hele huis verbouwd voor nop.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:50 schreef Michellee het volgende:
Ludy heeft speciaal hiervoor twitter genomen. Om op alle haatcomments te reageren.
https://twitter.com/LudyZandvoort/with_replies
Zolang je nergens op reageert en het niet leest maakt het toch niks uit wat op twitter staat?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:59 schreef wizzer het volgende:
[..]
Een goede reden om nooit mee te doen aan zoiets, al krijg je je hele huis verbouwd voor nop.
Mijn god, van alle domme dingen die je kunt doen staat dit wel met stip op 1.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:50 schreef Michellee het volgende:
Ludy heeft speciaal hiervoor twitter genomen. Om op alle haatcomments te reageren.
https://twitter.com/LudyZandvoort/with_replies
Dit en je hele huis slopen terwijl je zelf niet kan klussen en het geld op isquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn god, van alle domme dingen die je kunt doen staat dit wel met stip op 1.
Crisis nog an toe!
Nee, ik ben er ook! Maar ik was te sprakeloosquote:
Dat is deze aflevering in een notendopquote:Op maandag 20 februari 2023 20:47 schreef Hyaenidae het volgende:
Weer zo'n zoetsappige kutaflevering net als vorige week.
Ik wil gewoon een vent kenau zien die 'overvallen' wordt door de belspelnegert en dan heel kwaad wordt, krachttermen eruit gooit en met piepende banden eruit naait, laaiend op haar vrouw man is en dan na veel moeite toch overstag gaat.
En dan absoluut niet meewerkt met het klusteam en overal commentaar op heeft, dat is pas mooie tv.
Ik vind het eigenlijk het mooiste als de man helemaal opbloeit en helemaal gaat meeklussen met Ronald, Marcel en Ruudquote:Op maandag 20 februari 2023 20:47 schreef Hyaenidae het volgende:
Weer zo'n zoetsappige kutaflevering net als vorige week.
Ik wil gewoon een vent zien die 'overvallen' wordt door de belspelnegert en dan heel kwaad wordt, krachttermen eruit gooit en met piepende banden eruit naait, laaiend op zijn vrouw is en dan na veel moeite toch overstag gaat.
En dan absoluut niet meewerkt met het klusteam en overal commentaar op heeft, dat is pas mooie tv.
Ik moest opzoeken wat dat betekent. Maar dan vind ik het raar dat ze wel een trein mag bedienen.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:54 schreef Document1 het volgende:
Ik kijk ook. Die vrouw heeft lvb volgens mij. Wat een type.
Je word niet zomaar machinist, daar gaan allerlei keuringen aan vooraf. Echt niet iedereen is geschikt om een trein te besturen.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik moest opzoeken wat dat betekent. Maar dan vind ik het raar dat ze wel een trein mag bedienen.
Maar je kunt blijkbaar wel een licht verstandelijke beperking hebben.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:59 schreef James1988 het volgende:
[..]
Je word niet zomaar machinist, daar gaan allerlei keuringen aan vooraf. Echt niet iedereen is geschikt om een trein te besturen.
Betweter. Ik heb twee jaar de verbouwing geleid; plattegronden laten maken, offertes opvragen, een nieuw dak, aanbouw, leidingwerk, elektra, riool, nieuwe kozijnen, een nieuwe voordeur etc etc. broodjes smeren, koffie zetten, sjouwen en opruimen etc etc.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn god, van alle domme dingen die je kunt doen staat dit wel met stip op 1.
Crisis nog an toe!
Nee deze is van vorige week.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:13 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ik snap het niet, is Ludy, Peggy?
Oei oei oei hahahquote:Op maandag 20 februari 2023 21:14 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Nee deze is van vorige week.
Borderlinequote:Op maandag 20 februari 2023 21:14 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Nee deze is van vorige week.
Kind zou zomaar 18(+) kunnen zijn en ingestemd kunnen hebben met haar bijdrage.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:24 schreef xzaz het volgende:
Kunnen we kinderen gewoon lekker buiten beeld houden?
Dat verhaal van Henk in het begin zet haar ook zeker wel als de ultieme heks neer. En gelet op hoe ze beide hun issues hebben kan dat best veel te eenzijdig zijn.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:40 schreef Aventura het volgende:
Ik vind Peggy haar reactie op dat relatie-geneuzel van John Williams eigenlijk best een gezonde. Ze heeft gelijk. Goed bedoeld? Nee RTL 4 wil in ruil voor gratis klussen dat je voor de camera gaat lopen janken.
Dat is precies het format van het programma. Dan moet je John niet heel blij bij je thuis uitnodigen als je 'm tegenkomt...quote:Op maandag 20 februari 2023 21:40 schreef Aventura het volgende:
Ik vind Peggy haar reactie op dat relatie-geneuzel van John Williams eigenlijk best een gezonde. Ze heeft gelijk. Goed bedoeld? Nee RTL 4 wil in ruil voor gratis klussen dat je voor de camera gaat lopen janken.
Juist wel.. Als jij de vlucht naar voren maakt ben jij degene die het verhaal kan schetsen ipv de boevrouw...quote:Op maandag 20 februari 2023 21:43 schreef Guppy het volgende:
[..]
Dat is precies het format van het programma. Dan moet je John niet heel blij bij je thuis uitnodigen als je 'm tegenkomt...
En dan kan John het mooi mansplainen..quote:Op maandag 20 februari 2023 21:44 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Juist wel.. Als jij de vlucht naar voren maakt ben jij degene die het verhaal kan schetsen ipv de boevrouw...
Meestal is het precies andersom en dan is het geen probleem. Welkom in de post-gefeminiseerde wereld.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:43 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Dat verhaal van Henk in het begin zet haar ook zeker wel als de ultieme heks neer. En gelet op hoe ze beide hun issues hebben kan dat best veel te eenzijdig zijn.
Gewoon een paar dagen doorbijten en vrolijk meedoen.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:51 schreef Guppy het volgende:
Als Peg er nou niet zo'n drama van gemaakt had, was iedereen d'r allang weer vergeten
Normaal is het ook een probleemquote:Op maandag 20 februari 2023 21:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Meestal is het precies andersom en dan is het geen probleem. Welkom in de post-gefeminiseerde wereld.
Omdat dat een van de Rode draden is in dit programma.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:53 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Normaal is het ook een probleemEn dan wordt er flink afgegeven op de vrouw die geen poot uitsteekt ook
Terechtquote:Op maandag 20 februari 2023 21:53 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Normaal is het ook een probleemEn dan wordt er flink afgegeven op de vrouw die geen poot uitsteekt ook
![]()
Was dat maar waarquote:Want het is juist een giftige patriarchale wereld vol hempathie
Maar toen dacht zij nog dat zij haar man als boeman neer kon zetten. Ze wist niet dat hij haar voor was.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:43 schreef Guppy het volgende:
[..]
Dat is precies het format van het programma. Dan moet je John niet heel blij bij je thuis uitnodigen als je 'm tegenkomt...
Ho Ho ho, Ubachsberg is geen Parkstad!quote:Op maandag 20 februari 2023 21:38 schreef nattermann het volgende:
Deze aflevering ruikt gewoon naar Parkstad
Een miljoen neerleggen en uitgaan van gratis/goedkope arbeid van vrienden/familie, donder toch op hoor hahahahaquote:Op maandag 27 februari 2023 20:38 schreef Ivo1985 het volgende:
Begrijp ik het goed dat ze vertrouwden op structurele hulp van vrienden/familie om deze bouwval leefbaar te maken?
Maar wel ook een stalling met 180 caravans. Dat levert al makkelijk 250 euro per caravan op (300+ euro voor een binnenstalling is gebruikelijker) , dus minimaal 45k inclusief BTW, 37k ex btw.quote:
Als wij een miljoen zouden neertellen voor een bouwval, dan is ons geld voor het inhuren van professionele arbeidskrachten ook wel even op.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:48 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Een miljoen neerleggen en uitgaan van gratis/goedkope arbeid van vrienden/familie, donder toch op hoor hahahaha
Ik zit op minuut 8, maar als je drama zoekt heeft het potentie.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Kut gemist!!
Is dit een goede aflevering?
Echt wel. Een van de heftigste ooit, wmb.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Kut gemist!!
Is dit een goede aflevering?
Niet boven je stand kopen (hoewel dat in de huidige woningmarkt lastig is qua vraagprijzen) is vooral belangrijk.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:55 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Als wij een miljoen zouden neertellen voor een bouwval, dan is ons geld voor het inhuren van professionele arbeidskrachten ook wel even op.
Maar dat is dan ook de reden dat wij gekozen hebben voor een huis waarbij we de direct na aankoop gewenste verbouwingen gewoon nog konden meefinancieren. Na 7 jaar een klushuis te hebben gehad, vond ik het wel best en heb ik besloten om geen grote noodzakelijke klussen meer zelf te doen. Morgen komen de nieuwe kozijnen met triple glas en ik ga gewoon naar m'n werk. M'n partner gaat thuis toekijken hoe de kozijnenplaatsers te werk gaan en voor koffie zorgen.
Wat flik jij mij nou godverdommequote:
Toen ik mijn klushuis kocht was ik alleen en was het dat, of een klein tweekamerappartementje waar je snel uitgegroeid bent.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:03 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Niet boven je stand kopen (hoewel dat in de huidige woningmarkt lastig is qua vraagprijzen) is vooral belangrijk.
Met mijn vrouw ook al vaker over gehad, al zou ons 2de huis een klus huis zijn, wil ik gewoon een buffer hebben die gebruikt kan worden om alles uit te besteden mocht dat nodig zijn.
Zit natuurlijk ook een groot verschil tussen een “klus”huis waar een nieuw keuken/vloer/badkamer in moet wat makkelijk uit te besteden is, of een totale (bouwtechnische) renovatie.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:19 schreef Avelie het volgende:
Al zou het mijn man zijn grootste hobby zijn, een klushuis gaat niet gebeuren. Als het echt zijn ultieme droom is, dan mag hij het in zijn eentje aankopen en dan ga ik ergens anders wonen. Het is mijn grootste nachtmerrie om daar constant in te moeten zitten.
Als er alleen een nieuwe vloer, keuken en badkamer in hoeft dan noem ik het geen klushuis. Die dingen hebben wij ook allemaal vervangen binnen een paar jaar tijd. Dat is even gedoe maar dan heb je wat. We besteden dat soort klussen uit en dan is er niet veel aan de hand.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:22 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Zit natuurlijk ook een groot verschil tussen een “klus”huis waar een nieuw keuken/vloer/badkamer in moet wat makkelijk uit te besteden is, of een totale (bouwtechnische) renovatie.
Ik vind haar echt ondankbaar. Misschien omdat ze nu niet meer op hem kan mopperen?quote:Op maandag 27 februari 2023 21:51 schreef monkyyy het volgende:
Niet écht een succes aan haar reactie te horen
Spullen kregen ze al bij het huis...quote:Op maandag 27 februari 2023 22:09 schreef Donna het volgende:
[..]![]()
Zonde. Die WC ook. Zo'n ouderwets model. Had dat niet wat hipper gekund ofzo?
Ja i know, maar je hoeft dan toch niet persé die oerlelijke wc model 1985 te plaatsen?quote:Op maandag 27 februari 2023 22:11 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Spullen kregen ze al bij het huis...
Er is geen geldquote:Op maandag 27 februari 2023 22:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja i know, maar je hoeft dan toch niet persé die oerlelijke wc model 1985 te plaatsen?
De rest van die badkamer a la, maar die WC echt afschuwelijk en ook geen match met de rest. Maar goed, misschien vinden zij dat niet erg.
Nou, dit valt voor mij wel in de categorie "Ik wil het nog niet gratis hebben"quote:Op maandag 27 februari 2023 22:11 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Nou ze konden daarna ook verder klussen, dat moet toch ook betaalt worden? Nouja maakt ook niet uit, misschien vonden zij het een prima wc. Ze ging meteen zitten, dus.quote:
"kregen"quote:Op maandag 27 februari 2023 22:11 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Plieger kon niet even een hangpot Installeren?quote:Op maandag 27 februari 2023 22:11 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Ik besteeds ook alles uit tegenwoordig nadat ik mijn vorige huis nagenoeg gesloopt en herbouwd heb.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:55 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Als wij een miljoen zouden neertellen voor een bouwval, dan is ons geld voor het inhuren van professionele arbeidskrachten ook wel even op.
Maar dat is dan ook de reden dat wij gekozen hebben voor een huis waarbij we de direct na aankoop gewenste verbouwingen gewoon nog konden meefinancieren. Na 7 jaar een klushuis te hebben gehad, vond ik het wel best en heb ik besloten om geen grote noodzakelijke klussen meer zelf te doen. Morgen komen de nieuwe kozijnen met triple glas en ik ga gewoon naar m'n werk. M'n partner gaat thuis toekijken hoe de kozijnenplaatsers te werk gaan en voor koffie zorgen.
ja en vervolgens eerst alles te gaan slopen om dan erachter te komen dat het opbouwen toch een stuk lastiger is. ik begrijp nooit zo goed waarom ze het niet kamer per kamer aanpakken. dan zijn je vrienden mischien ook wat meer bereid te helpen. omdat je dan een duidelijk doel hebt.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:38 schreef RedFever007 het volgende:
Prachtig hoe mensen denken dit soort projecten aan te kunnen en zichzelf "klusser" noemen maar nog geen kozijn recht kunnen afzagen
Maar dat slopen ging zo lekker.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:19 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ja en vervolgens eerst alles te gaan slopen om dan erachter te komen dat het opbouwen toch een stuk lastiger is. ik begrijp nooit zo goed waarom ze het niet kamer per kamer aanpakken. dan zijn je vrienden mischien ook wat meer bereid te helpen. omdat je dan een duidelijk doel hebt.
Bij mij staat bij alles op nummer 1:quote:Op maandag 27 februari 2023 22:10 schreef Donna het volgende:
En met al dat zwart hoop ik maar dat ze een waterontharder of heel zacht water hebben.
Dat klopt. Toen wij in het vorige huis eindelijk aan de benedenverdieping begonnen, was alles daar binnen anderhalve dag uit gesloopt (inclusief plafonds, tegelvloer+zandcement) en lag de 10-kuubs puin container tot de nok vol.quote:
Als je alles volledig gefinancierd hebt met een gewone hypotheek voor de privé woning en nog een bedrijfshypotheek voor die loodsen met caravans, ben je geen miljonair.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:59 schreef xzaz het volgende:
Maar goed deze millionairs zijn wel weer geholpen.
Ik zit nu terug te kijken maar idd wtf?quote:Op maandag 27 februari 2023 21:08 schreef loveli het volgende:
-ze zitten al anderhalf jaar in de ellende
-ze hebben 3 jaar een relatie
Dus binnen anderhalf jaar hebben ze samen een miljoen in een klushuis gedonderd...?
Ze kennen elkaar net 3 jaar zitten daar 1,5 jaar de bank heeft ze echt geen 1kk gegeven.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:52 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Als je alles volledig gefinancierd hebt met een gewone hypotheek voor de privé woning en nog een bedrijfshypotheek voor die loodsen met caravans, ben je geen miljonair.
Die caravanstalling levert natuurlijk best wat op, maar ook nauwelijks meer dan de financieringslasten en onderhoudskosten.
De meest debiele mensen worden uitgekozen van alle inzendingen omdat het "leuke" tv moet worden en die ook daadwerkelijk in een week te helpen zijn. Dus ik geloof die mensen wel gezien er geen ondergrens is aan domheid.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:05 schreef Injetta het volgende:
Toch een beetje een vaag verhaal weer. Die man ging uit zijn dak omdat hij werd neergezet als iemand die niets kan. Hij kon het allemaal wel maar ja.. geen tijd, geen vrienden, geen geld, vrouw ziek.
Toen het puntje bij paaltje kwam, bleek hij nergens verstand van te hebben.
En…. Dan ook nog voor een miljoen caravans stallen.![]()
En… natuurlijk was het ook weer ‘hun droom’. Je krijgt het gevoel dat de mensen een verhaal verzinnen zodat in een week een deel lekker voor ze wordt opgeknapt.
Kamer voor kamer is amper te doen als je alles aan moet pakken (dus ook al het elektra, verwarming, water etc. er uit). Je begint namelijk in je projectkamer te trekken aan een koper pijpje en uiteindelijk zit je 2 verdiepingen en 4 kamers verder waar je em af kan sluiten en vervangen voor uponor. Kortom, zo goed als alles slopen ontkom je haast niet aan bij een groot project. Opbouwen kan je wel kamer voor kamer doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:19 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ja en vervolgens eerst alles te gaan slopen om dan erachter te komen dat het opbouwen toch een stuk lastiger is. ik begrijp nooit zo goed waarom ze het niet kamer per kamer aanpakken. dan zijn je vrienden mischien ook wat meer bereid te helpen. omdat je dan een duidelijk doel hebt.
Dat is inderdaad de reden waarom ik nooit aan een klushuis ben begonnen. Liet ze liever achter als klushuis voor de volgende bewoner, totaal uitgewoond..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kamer voor kamer is amper te doen als je alles aan moet pakken (dus ook al het elektra, verwarming, water etc. er uit). Je begint namelijk in je projectkamer te trekken aan een koper pijpje en uiteindelijk zit je 2 verdiepingen en 4 kamers verder waar je em af kan sluiten en vervangen voor uponor. Kortom, zo goed als alles slopen ontkom je haast niet aan bij een groot project. Opbouwen kan je wel kamer voor kamer doen.
En wellicht wat vakantiedagen / overuren inzetten.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hij moet gewoon niet naar de kroeg gaan op zaterdag
Ah dit is dus wat ik gemist heb in de eerste tien minuten.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:36 schreef Ivo1985 het volgende:
Gezellig niet klussen op de enige dag dat meneer vrij is vanwege het geloof. En het dan gek vinden dat het huis nooit af is.
Bovenverdiepingquote:Op maandag 6 maart 2023 20:41 schreef Ama het volgende:
Waar ze nu zit ziet er goed uit om welke ruimte gaat het?
de bovenverdieping. Blijkbaar is er beneden een slaapkamer.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:41 schreef Ama het volgende:
Waar ze nu zit ziet er goed uit om welke ruimte gaat het?
Wat verwacht je anders bij gereformeerden? Daar moet binnen 5 jaar na de bruiloft op zijn minst kind nummer 3 in aantocht zijn. Anders denkt de omgeving dat er iets mis is.quote:
Dit. Ze hadden makkelijk dit klaar kunnen hebben.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:39 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
En wellicht wat vakantiedagen / overuren inzetten.
Bijvoorbeeld een aantal weken achter elkaar elke vrijdag ook vrij nemen. Dan kunnen ze op zondag na twee klusdagen samen met de Here hun rust pakken.
Het is toch vaak meer help wij zijn zelf te lui.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:45 schreef Szura het volgende:
Dit is echt totaal niet de opzet van het programma, waarom wordt dit toegelaten?
Ghehequote:Op maandag 6 maart 2023 20:57 schreef monkyyy het volgende:
Binnenkort help mijn vrouw heeft haar spiraal eruit getrokken
Ah gezellig op de Biblebelt.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:57 schreef Oceanonix het volgende:
Ze wonen in Ermelo en zijn van de kerk. Dat die nog niet langs zijn geweest is waarschijnlijk een wonder.
Dat grapje is zo oud dat 'ie inmiddels geen kinderen meer kan krijgen.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:57 schreef Oceanonix het volgende:
Ze wonen in Ermelo en zijn van de kerk. Dat die nog niet langs zijn geweest is waarschijnlijk een wonder.
Wat maakt de verrassing uitquote:
Na zo'n goed gesprek met John?quote:Op maandag 6 maart 2023 21:16 schreef Ama het volgende:
Zal ze nu zwanger zijn? Echt nu, niet tijdens de opnames.
Van John?quote:Op maandag 6 maart 2023 21:16 schreef Ama het volgende:
Zal ze nu zwanger zijn? Echt nu, niet tijdens de opnames.
Hij wil vooral haar pleasenquote:
Maar dat kan ook terwijl je daar wel gewoon over communiceert.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:28 schreef Ama het volgende:
Ik snap wel dat hij nog even lekker van zijn vrijheid wil genieten.
quote:Op maandag 6 maart 2023 21:31 schreef Oceanonix het volgende:
De schone schijn van Ermelo is ook wel duidelijk. Hoe verrot de binnenkant is maakt niet uit als de buitenkant maar netjes is.
Gewoon op zondag klussenquote:Op maandag 6 maart 2023 21:32 schreef Drass het volgende:
Ik zou dan elke zondagochtend rond half 8 de straat bij die buurman gaan vegen.
Voor deze buurman zou ik speciaal een bladblazer kopen en een hogedrukreiniger.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:32 schreef Drass het volgende:
Ik zou dan elke zondagochtend rond half 8 de straat bij die buurman gaan vegen.
quote:Op maandag 6 maart 2023 21:34 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Voor deze buurman zou ik speciaal een bladblazer kopen en een hogedrukreiniger.
Vergeet niet voor je begint met die zondagse klus de was buiten op te hangen! En als je 's middags nog wat tijd over hebt, kun je gelijk je auto even wassen op de oprit.quote:
Ik dacht er meer aan om die bladblazer aan te zetten en dan terug mijn bed in te duiken (met oordoppen).quote:Op maandag 6 maart 2023 21:37 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Vergeet niet voor je begint met die zondagse klus de was buiten op te hangen! En als je 's middags nog wat tijd over hebt, kun je gelijk je auto even wassen op de oprit.
Lijkt Zonnedael welquote:Op maandag 6 maart 2023 21:36 schreef Ama het volgende:
Zulke buren hebben is echt zo stront irritant.
Ja donder lekker op.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:41 schreef Szura het volgende:
Koek brengen omdat je ff in huis wil kijken
Met zulke mensen ben ik heel snel klaar.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:43 schreef monkyyy het volgende:
Hier in 't durp hebbenwe ook zo'n buurman die de hele tijd opmerkingen maakt over andermans tuinen. Wanneer ga je je hoirtensia's snoeien? Die krulhazelaar neemt wel veel licht van je gazon! De oprit mag wel weer gespoten worden, slaat groen uit!
Opbokken boomer. Ik vind grote hortensia's een volle krulhazelaar en een groen oprit mooi
En dan maar de weg van de minste weerstand.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hij wil vooral haar pleasen geen gezeik.
SPOILER: In 2016Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mei 2022Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 maart 2023 22:08 schreef Firuze60 het volgende:
Vreemd stel, in mijn ogen niet nodig om daarheen een (gratis) klusteam te sturen. Het huis was prima bewoonbaar en geen echte noodzaak om er wat aan te doen. Jammerend zeikstel.Ik vond deze leuker/slimmer dan die van vorige week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet dat daar veel voor nodig was..crap in = crap out
Idd, elektrisch kacheltje.quote:
Als het echt koud wordt kunnen ze weer beneden slapen, met z'n 2-en.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:39 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Idd, elektrisch kacheltje.
Maar ze vertelden wel dat ze de verdieping met een airco wilden gaan verwarmen.
En ja, die hangt in tijden van groot tekort aan installateurs en materialen niet altijd binnen een paar weken. En je mag een airco ook niet zelf aansluiten (F-gassen certificaat nodig).
Wat erg zeg, iemand die interesse in je heeft en waarschijnlijk gewoon wil weten waarom ze klus geluiden hoort. Dat is best normaal maar als je een halve autist bent is menselijk contact en gedrag heel moeilijk, dan spreek je zo iemand gewoon nooit meer aan.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:10 schreef wizzer het volgende:
Die buurvrouw met die koekjes, zoiets woont naast ons ook
Nieuwsgierig tot op het bot, bij elk klusgeluidje belde ze aan met de vraag: Wat zijn jullie aan het doen? Ik hoor iets.
Als ik buiten stond te verven, over de schutting vragen wat ik deed, omdat ze verf rook.
We praten inmiddels al 6 jaar niet meer met die figuren. Nu horen ze andere buren uit, wij zijn nml de badkamer aan het renoveren, zij vraagt zich af wat wij doen.
Advies: Wegwezen uit die buurt! Daar woont zo te zien de rest van de familie van onze buurvrouw.
Ik vond de buren bemoeizuchtig overkomen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:45 schreef Document1 het volgende:
[..]
Wat erg zeg, iemand die interesse in je heeft en waarschijnlijk gewoon wil weten waarom ze klus geluiden hoort. Dat is best normaal maar als je een halve autist bent is menselijk contact en gedrag heel moeilijk, dan spreek je zo iemand gewoon nooit meer aan.
Eerder misbruikt door John om er nog wat van te maken.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond de buren bemoeizuchtig overkomen.
De buren hebben die vrouw net zo lang bestookt totdat ze dit programma aanschreef.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:58 schreef Document1 het volgende:
Ik zit toch een beetje met het gevoel dat hier twee mensen de boel een beetje verdraaid hebben om er een verbouwing uit te slepen. Was er echt niemand te vinden met een echte hulpvraag? Iets klopt hier niet.
Nee, dit is iemand die alles wil weten en zich overal tegenaan bemoeit. Inmiddels ruzie heeft met 3 van haar 4 kinderen. En het merendeel van de buurt. Ze maakte zelfs pakketten open die ze aannam voor andere buren. Waaronder voor ons. Ze staat serieus met handen om de ogen binnen te kijken bij mensen en knipt ook takken weg uit tuinen *omdat ze anders niet ziet wie daar aan de deur komt. *Zijn haar eigen woorden.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:45 schreef Document1 het volgende:
[..]
Wat erg zeg, iemand die interesse in je heeft en waarschijnlijk gewoon wil weten waarom ze klus geluiden hoort. Dat is best normaal maar als je een halve autist bent is menselijk contact en gedrag heel moeilijk, dan spreek je zo iemand gewoon nooit meer aan.
Vond het wel mooi hoe Sjon nog probeerde een relatiecrisis te bewerkstelligen in de lokale Van der Valk maar hopeloos faaldequote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:05 schreef Document1 het volgende:
[..]
Eerder misbruikt door John om er nog wat van te maken.
Dat lukte allemaal niet echt dit keer.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:13 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Vond het wel mooi hoe Sjon nog probeerde een relatiecrisis te bewerkstelligen in de lokale Van der Valk maar hopeloos faalde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |