Nee, ik ben er ook! Maar ik was te sprakeloosquote:
Dat is deze aflevering in een notendopquote:Op maandag 20 februari 2023 20:47 schreef Hyaenidae het volgende:
Weer zo'n zoetsappige kutaflevering net als vorige week.
Ik wil gewoon een vent kenau zien die 'overvallen' wordt door de belspelnegert en dan heel kwaad wordt, krachttermen eruit gooit en met piepende banden eruit naait, laaiend op haar vrouw man is en dan na veel moeite toch overstag gaat.
En dan absoluut niet meewerkt met het klusteam en overal commentaar op heeft, dat is pas mooie tv.
Ik vind het eigenlijk het mooiste als de man helemaal opbloeit en helemaal gaat meeklussen met Ronald, Marcel en Ruudquote:Op maandag 20 februari 2023 20:47 schreef Hyaenidae het volgende:
Weer zo'n zoetsappige kutaflevering net als vorige week.
Ik wil gewoon een vent zien die 'overvallen' wordt door de belspelnegert en dan heel kwaad wordt, krachttermen eruit gooit en met piepende banden eruit naait, laaiend op zijn vrouw is en dan na veel moeite toch overstag gaat.
En dan absoluut niet meewerkt met het klusteam en overal commentaar op heeft, dat is pas mooie tv.
Ik moest opzoeken wat dat betekent. Maar dan vind ik het raar dat ze wel een trein mag bedienen.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:54 schreef Document1 het volgende:
Ik kijk ook. Die vrouw heeft lvb volgens mij. Wat een type.
Je word niet zomaar machinist, daar gaan allerlei keuringen aan vooraf. Echt niet iedereen is geschikt om een trein te besturen.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik moest opzoeken wat dat betekent. Maar dan vind ik het raar dat ze wel een trein mag bedienen.
Maar je kunt blijkbaar wel een licht verstandelijke beperking hebben.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:59 schreef James1988 het volgende:
[..]
Je word niet zomaar machinist, daar gaan allerlei keuringen aan vooraf. Echt niet iedereen is geschikt om een trein te besturen.
Betweter. Ik heb twee jaar de verbouwing geleid; plattegronden laten maken, offertes opvragen, een nieuw dak, aanbouw, leidingwerk, elektra, riool, nieuwe kozijnen, een nieuwe voordeur etc etc. broodjes smeren, koffie zetten, sjouwen en opruimen etc etc.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn god, van alle domme dingen die je kunt doen staat dit wel met stip op 1.
Crisis nog an toe!
Nee deze is van vorige week.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:13 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ik snap het niet, is Ludy, Peggy?
Oei oei oei hahahquote:Op maandag 20 februari 2023 21:14 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Nee deze is van vorige week.
Borderlinequote:Op maandag 20 februari 2023 21:14 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Nee deze is van vorige week.
Kind zou zomaar 18(+) kunnen zijn en ingestemd kunnen hebben met haar bijdrage.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:24 schreef xzaz het volgende:
Kunnen we kinderen gewoon lekker buiten beeld houden?
Dat verhaal van Henk in het begin zet haar ook zeker wel als de ultieme heks neer. En gelet op hoe ze beide hun issues hebben kan dat best veel te eenzijdig zijn.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:40 schreef Aventura het volgende:
Ik vind Peggy haar reactie op dat relatie-geneuzel van John Williams eigenlijk best een gezonde. Ze heeft gelijk. Goed bedoeld? Nee RTL 4 wil in ruil voor gratis klussen dat je voor de camera gaat lopen janken.
Dat is precies het format van het programma. Dan moet je John niet heel blij bij je thuis uitnodigen als je 'm tegenkomt...quote:Op maandag 20 februari 2023 21:40 schreef Aventura het volgende:
Ik vind Peggy haar reactie op dat relatie-geneuzel van John Williams eigenlijk best een gezonde. Ze heeft gelijk. Goed bedoeld? Nee RTL 4 wil in ruil voor gratis klussen dat je voor de camera gaat lopen janken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |