Nee deze is van vorige week.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:13 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ik snap het niet, is Ludy, Peggy?
Oei oei oei hahahquote:Op maandag 20 februari 2023 21:14 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Nee deze is van vorige week.
Borderlinequote:Op maandag 20 februari 2023 21:14 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Nee deze is van vorige week.
Kind zou zomaar 18(+) kunnen zijn en ingestemd kunnen hebben met haar bijdrage.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:24 schreef xzaz het volgende:
Kunnen we kinderen gewoon lekker buiten beeld houden?
Dat verhaal van Henk in het begin zet haar ook zeker wel als de ultieme heks neer. En gelet op hoe ze beide hun issues hebben kan dat best veel te eenzijdig zijn.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:40 schreef Aventura het volgende:
Ik vind Peggy haar reactie op dat relatie-geneuzel van John Williams eigenlijk best een gezonde. Ze heeft gelijk. Goed bedoeld? Nee RTL 4 wil in ruil voor gratis klussen dat je voor de camera gaat lopen janken.
Dat is precies het format van het programma. Dan moet je John niet heel blij bij je thuis uitnodigen als je 'm tegenkomt...quote:Op maandag 20 februari 2023 21:40 schreef Aventura het volgende:
Ik vind Peggy haar reactie op dat relatie-geneuzel van John Williams eigenlijk best een gezonde. Ze heeft gelijk. Goed bedoeld? Nee RTL 4 wil in ruil voor gratis klussen dat je voor de camera gaat lopen janken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |