Die 1500 euro voor die TV hadden ze ook aan het dak kunnen besteden, wedden dat dit niet gedaan is? ze liegen waar ze bij staan, wedden dat hij nooit iemand heeft gebeld voor dat dak?quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:13 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Je moet wel prioriteiten stellen he.
Net als al die sigaretten, blikjes cola en energiedrank.
Allebei toch? Ze kochten het huis in 2017. Wat bezielt die mensen. Dit is zo onbezonnen!quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:52 schreef Soury het volgende:
Waarom wachten ze niet even met kinderen krijgen, die jongste is dus in die zooi geboren.
Ik denk alleen maar: Daarvoor was hij ook al een lamme flikker, in 2017 iets kopen en beginnen aan de uitbouw enzovoorts, vervolgens in 2022 een beroerte en daarna zijn moeder overleden, tussendoor dat kind er nog bijgeneuktquote:Op maandag 20 oktober 2025 23:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Allebei toch? Ze kochten het huis in 2017. Wat bezielt die mensen. Dit is zo onbezonnen!
Jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:32 schreef Gia het volgende:
En dat gezeur continu over die warmtepomp. Hadden ze nou werkelijk gedacht dat het programma die wel effe voor hun zou regelen?
zeker wel, die 2 zagen dit programma als een gratis manier om hun huis klaar te krijgen en hadden gehoopt op gouden kranen, stelletje lapzwansenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:32 schreef Gia het volgende:
En dat gezeur continu over die warmtepomp. Hadden ze nou werkelijk gedacht dat het programma die wel effe voor hun zou regelen?
Bij het tweede bezoek after waren ze blij. En blijf het raar vinden dat de stylist per se zijn zin wilde doordrammen. Ja de indeling van de stylist was logischer maar de stylist hoeft er niet te wonen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:17 schreef StevenHyde het volgende:
Heb niet de hele aflevering gezien, maar af en toe doorgespoeld, want ik trok die man heel slecht. Heel sneu zijn gezondheid en wat er met zijn moeder gebeurd is. Maar vond hem ook wel echt een vervelend karakter hebben. EN die vrouw ook echt ondankbaar idd. Je hoeft ook niet te faken dat het allemaal geweeeeldig is. Maar er is wel een tussenweg.
De rol van een stylist of interieurontwerper is ook dat er buiten de hokjes van de bewoners gedacht wordt.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:56 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Bij het tweede bezoek after waren ze blij. En blijf het raar vinden dat de stylist per se zijn zin wilde doordrammen. Ja de indeling van de stylist was logischer maar de stylist hoeft er niet te wonen.
En mogen mensen het niks vinden.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:32 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
De rol van een stylist of interieurontwerper is ook dat er buiten de hokjes van de bewoners gedacht wordt.
Alleen daarom was het al raar niet te luisteren naar de bewoners.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:23 schreef sjaakspark het volgende:
Ik vond het opmerkelijk dat ze de meubels hadden verplaatst maar dat de 3 eetkamer lampen nog gewoon in de zithoek hingen
Vergeet de PlayStation niet.quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:13 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Je moet wel prioriteiten stellen he.
Net als al die sigaretten, blikjes cola en energiedrank.
Dat gevoel had ik ook een beetje, dat ze ergens anders verbleven. Hoe dan? Je kan helemaal niet koken, en dat demonstratief afwassen in dat kleine wasbakje en een broodje smeren bij de wasmachine.. Dat hou je toch niet vol met twee kinderen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:05 schreef Document1 het volgende:
[..]
Vergeet de PlayStation niet.Dit voelde als een vooropgezet plan. Daar screenen ze toch nog wel op?
Die kerel stond ook echt zo schaapachtig te lachen bij de eerste kennismaking. Ik snap best dat hij een beroerte heeft gehad maar hetzelfde met dat gezeur over die warmtepomp. Zo gespeeld dat weglopen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik ook een beetje, dat ze ergens anders verbleven. Hoe dan? Je kan helemaal niet koken, en dat demonstratief afwassen in dat kleine wasbakje en een broodje smeren bij de wasmachine.. Dat hou je toch niet vol met twee kinderen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |