Dat gevoel had ik dus ook omdat die gozer er al vanaf wist dat het hele tv circus langs kwam om de boel op te knappen. En hahaha ja twee weken in een hotel voor zijn werk. De hele aflevering was er een soort van verveling die hij over zich had, kon hem geen reet schelen. Om het wat geloofwaardig te maken was de kleur en lamp niet zijn ding . Oh ja die schommel hakenquote:Op dinsdag 23 september 2025 00:11 schreef Moonversion het volgende:
[..]
ik weet niet waar ik naar heb zitten kijken
Die onverschillige houding van die man, geen kusje voor die vrouw als ze elkaar weer zien?
die haken van een schommel (uhuh, echt niet van de vorige bewoner, dat zijn gewoon nieuwe haken van jullie seksschommel
@:de_boswachter weer dit vast wel te duiden)
Die kerel gaat niet de hele dag naar de paarden, die batst die ex-collega
twee weken hotel mijn reet, wederom lag hij op zijn ex-collega
En dan helemaal niets meer gedaan sinds het team weg is
Wat ik denk: Staat het huis al te koop en hebben ze dit enkel gedaan om de prijs van het huis omhoog te krikken voordat ze uit elkaar gaan?
Naar de voetbal gaan betekent niet dat je voetbaltquote:Op dinsdag 23 september 2025 11:00 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Kan iemand vertellen hoe dat jank verhaal zat met haar gebroken knieën waardoor ze niets kon tillen? Maar drie weken later gaat ze wel 2x per week naar voetbal?
Ze heeft wel de wc verbouwd.quote:Op maandag 29 september 2025 20:41 schreef Soury het volgende:
Mevrouw meldt gelijk maar even dat ze wat aan haar enkel heeft. Nummer zoveel die zich gelijk indekt. Wachten op het dreigen om hem te verlaten.
Je kan toch eerder aangeven dat er een douchedeur in moet ipv een gordijn.quote:
Als het goed verbouwd is.quote:Op maandag 29 september 2025 21:11 schreef Soury het volgende:
Ik vond Walter wel een zachtaardige man in het begin. Wel een tof huis.
Wel mooi. Netjes geworden.quote:Op maandag 29 september 2025 21:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hal en zelfs de badkamer af😮
Wel op zijn Walters.
Vind het wel mooi geworden. Ben benieuwd of er ooit iets met die mega grote tuin gaat gebeuren.quote:Op maandag 29 september 2025 21:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hal en zelfs de badkamer af😮
Wel op zijn Walters.
Dat deze volslagen prutser voor Heijmans werkt, lijkt me eerder anti-reclame.quote:Op maandag 29 september 2025 21:05 schreef Benny het volgende:
Worden de bedrijfsnamen van de bedrijfskleding van de deelnemer normaliter niet geblurred? Sponsordeal? Heijmans is geen kleine speler
Hij windt zich er over op dat de klussers van het programma niet eerst een werkbespreking met hem houden. Want dat doet hij op z'n werk zelf wel altijd met het personeel. Weten we ook gelijk hoe hij de klussers van het programma ziet.quote:Op maandag 29 september 2025 21:11 schreef Soury het volgende:
Ik vond Walter wel een zachtaardige man in het begin. Wel een tof huis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |