zoals ongeveer elke aflevering dit seizoen, ik kan geen funda geschiedenis meer vinden over Diergaarderstraat Zuid 35 in maria hoop, ben benieuwd of iemand dit wel kan. Ik ben vooral benieuwd naar de staat van dit huis voordat het gekocht werd, iets zegt me dat ze dit goedkoop hebben kunnen kopen omdat het een uitgewoond pand was.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:30 schreef Document1 het volgende:
Ik snapte niet zo goed wat ze nou bij deze mensen kwamen doen. Het is echt wel een stuk minder help mijn man en meer help ik heb een zielig verhaal.
Is het er weer?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:29 schreef Makamba_ het volgende:
Jeetje wat heeft John Williams een oude kop gekregen.
Denk idd een herhalingquote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:37 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kan zomaar een herhaling zijn hoor geen idee. Wil je mogelijke hoop niet te groot maken
Wat bijzonder om dat prime time op de zondag uit te zenden. Zegt wel genoeg hoelang ik niet had gekeken met mijn oud hoofd opmerkingquote:
Zomertijd he?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:43 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wat bijzonder om dat prime time op de zondag uit te zenden. Zegt wel genoeg hoelang ik niet had gekeken met mijn oud hoofd opmerking
Vroegah was FOK! zo groot dat er bij dit soort programma’s altijd wel buren, kennissen, verre familie of het hondje van de slager op het forum zaten die dit dan wisten.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:57 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wel een goed einde. Al twijfel ik toch wel over hun toekomst.
Vond die omslag van de man wel heel groot ondanks de tranen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Herhaling. Herkende de kast op de slaapkamer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |