abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218848102
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2025 00:11 schreef Moonversion het volgende:

[..]
ik weet niet waar ik naar heb zitten kijken :')

Die onverschillige houding van die man, geen kusje voor die vrouw als ze elkaar weer zien?
die haken van een schommel (uhuh, echt niet van de vorige bewoner :') , dat zijn gewoon nieuwe haken van jullie seksschommel _O- @:de_boswachter weer dit vast wel te duiden)
Die kerel gaat niet de hele dag naar de paarden, die batst die ex-collega
twee weken hotel mijn reet, wederom lag hij op zijn ex-collega

En dan helemaal niets meer gedaan sinds het team weg is _O-

Wat ik denk: Staat het huis al te koop en hebben ze dit enkel gedaan om de prijs van het huis omhoog te krikken voordat ze uit elkaar gaan?
Dat gevoel had ik dus ook omdat die gozer er al vanaf wist dat het hele tv circus langs kwam om de boel op te knappen. En hahaha ja twee weken in een hotel voor zijn werk. De hele aflevering was er een soort van verveling die hij over zich had, kon hem geen reet schelen. Om het wat geloofwaardig te maken was de kleur en lamp niet zijn ding . Oh ja die schommel haken _O- Je weet dat er een camera ploeg komt, haal die dan weg.
Zijn wijf was niet zijn ding, wel een leuk huis en leuke plek btw. Maar het gat in het dak zit er nog steeds.

[ Bericht 0% gewijzigd door Soury op 23-09-2025 01:38:24 ]
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218848386
Plottwist: de schommelhaken waren niet van de vorige bewoners maar een 'wild' idee van de oud-collega die fotografeert van Janwim.
pi_218849532
Kan iemand vertellen hoe dat jank verhaal zat met haar gebroken knieën waardoor ze niets kon tillen? Maar drie weken later gaat ze wel 2x per week naar voetbal?
pi_218860257
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 11:00 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Kan iemand vertellen hoe dat jank verhaal zat met haar gebroken knieën waardoor ze niets kon tillen? Maar drie weken later gaat ze wel 2x per week naar voetbal?
Naar de voetbal gaan betekent niet dat je voetbalt ;)

Ik ga om de week naar de voetbal, maar heb nog nooit een bal geraakt tijdens een training of wedstrijd *O*
pi_218860261
Die haken, 100% zeker van hunzelf _O-

Wat een debiel verder die vent. Valt denk ik op mannen, met zijn paardje :r
pi_218900967
Op zijn Walters
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_218900994
Mevrouw meldt gelijk maar even dat ze wat aan haar enkel heeft. Nummer zoveel die zich gelijk indekt. Wachten op het dreigen om hem te verlaten.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218901005
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 20:41 schreef Soury het volgende:
Mevrouw meldt gelijk maar even dat ze wat aan haar enkel heeft. Nummer zoveel die zich gelijk indekt. Wachten op het dreigen om hem te verlaten.
Ze heeft wel de wc verbouwd.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_218901024
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 20:42 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ze heeft wel de wc verbouwd.
Je kan toch eerder aangeven dat er een douchedeur in moet ipv een gordijn.
pi_218901119
Worden de bedrijfsnamen van de bedrijfskleding van de deelnemer normaliter niet geblurred? Sponsordeal? Heijmans is geen kleine speler
pi_218901132
Dit wordt een klassiekertje.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_218901153
Ik vond Walter wel een zachtaardige man in het begin. Wel een tof huis.
pi_218901166
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 21:11 schreef Soury het volgende:
Als het goed verbouwd is.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_218901228
Ik word een beetje flauw van dat "op zijn Walters"
  Moderator / Miss SHO maandag 29 september 2025 @ 21:25:08 #165
22592 crew  Ole
pi_218901246
Lekker stel weer
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_218901248
Buurman&Buurman
  Moderator / Miss SHO maandag 29 september 2025 @ 21:30:16 #167
22592 crew  Ole
pi_218901280
Het Gesprek!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_218901440
Hal en zelfs de badkamer af😮

Wel op zijn Walters.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_218901482
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 21:59 schreef ESF1Gamer het volgende:

Wel op zijn Walters.
Wel mooi. Netjes geworden.
  dinsdag 30 september 2025 @ 13:28:29 #170
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218903888
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 21:59 schreef ESF1Gamer het volgende:

Wel op zijn Walters.
Vind het wel mooi geworden. Ben benieuwd of er ooit iets met die mega grote tuin gaat gebeuren.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_218905429
quote:
11s.gif Op maandag 29 september 2025 21:05 schreef Benny het volgende:
Worden de bedrijfsnamen van de bedrijfskleding van de deelnemer normaliter niet geblurred? Sponsordeal? Heijmans is geen kleine speler
Dat deze volslagen prutser voor Heijmans werkt, lijkt me eerder anti-reclame.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_218905441
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 21:11 schreef Soury het volgende:
Hij windt zich er over op dat de klussers van het programma niet eerst een werkbespreking met hem houden. Want dat doet hij op z'n werk zelf wel altijd met het personeel. Weten we ook gelijk hoe hij de klussers van het programma ziet. :{
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')