abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219123976
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 20:38 schreef Jaytje07 het volgende:
Euh, hoe groot is het leeftijdsverschil tussen hem en haar? Lijkt me dat de pedopas nodig was
Ik zie dat niet hoor :?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219124022
Hij zou tegen de 50 kunnen zijn en zij begin 30.
pi_219124291
Wel een veel sympathieker stel dan de vorige aflevering (met haar 'het is te doen ')
pi_219124333
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2025 21:07 schreef Ivo1985 het volgende:
John doet alsof ie net aankomt met de camper, terwijl de stroomkabel al ingeplugd is als hij uitstapt.

Je kijkt voor het eerst of zo? _O-

Verder snap ik ook niet dat je zo met een kind kan leven en dan durft te beweren dat je alles voor je kind wil doen.
pi_219124337
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 21:26 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik zie dat niet hoor :?
Hij is wel een jaar of 15 ouder maar is dat nou zo erg?
pi_219124352
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2025 22:42 schreef Document1 het volgende:

[..]
Hij is wel een jaar of 15 ouder maar is dat nou zo erg?
Nee absoluut niet.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 09:48:50 #257
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_219125634
Je vormt je altijd een beeld bij de echtgenoot. Dit was totaal niet ons beeld.

Wel mooie festools had die.
pi_219126939
De eerste momenten had ik echt zo iets van, wat is dit voor een gemankeerde mafklapper? Maar toen het allemaal een beetje begon te rollen kreeg ik steeds meer sympathie voor de beste man. Vond haar "voor de camera doe je zo anders" overdreven en ingefluisterd door de redactie. Hij probeerde het juist positief te benaderen allemaal, hij moest echt zijn trots wegslikken. En dat deed hij geweldig wat mij betreft, het bleek een leuke man.

Maar zoals altijd in het programma de standaard fout, alles tegelijk gaan verbouwen terwijl je de tijd/kennis/middelen (deels) niet hebt. Wat ze nu heel goed deden was hem op die kinderkamer zetten en de klussers beneden aan de slag, kon ook heel anders gezien de zeer beperkte ruimte. Maar je zag dat hij, op de elektra na, echt wel iets kon. Het is absoluut een fijne kinderkamer geworden, zeker als het raam straks vervangen is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')