Ze wouden perse klussenquote:Op maandag 13 februari 2023 21:04 schreef Szura het volgende:
Je hebt toch samen dit huis gekocht terwijl je wist dat ‘hij’ en jij niet konden klussen
Maar op Insta zeiden ze dat het helemaal niet zo moeilijk was, en zij konden ook helemaal niet klussen!!quote:Op maandag 13 februari 2023 21:04 schreef Szura het volgende:
Je hebt toch samen dit huis gekocht terwijl je wist dat ‘hij’ en jij niet konden klussen
Afbranden dat Instaquote:Op maandag 13 februari 2023 21:05 schreef Guppy het volgende:
[..]
Maar op Insta zeiden ze dat het helemaal niet zo moeilijk was, en zij konden ook helemaal niet klussen!!
HAHAHA!!quote:
Ik denk dat ze deze week meer gaat doen dan in die 2 jaar samen.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:07 schreef Guppy het volgende:
Die zag zichzelf al een midweekje in de Van Der Valk zitten
Toch welquote:Op maandag 13 februari 2023 21:07 schreef Guppy het volgende:
Die zag zichzelf al een midweekje in de Van Der Valk zitten
Ze doen nooit het hele huis meestal alleen wat prioriteit heeft.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:09 schreef monkyyy het volgende:
Alleen de kinderkamers, niet het hele huis glad getrokken. Domper
Dat moeten ze echt eens aanpassen aan dit concept. Zo blijf je van die passieve wijven houden...quote:
Vorig seizoen volgens mij zat er een vrouw tussen en die wou wel graag helpen dus die kwam overdag langs om te helpen als ik het goed onthouden heb.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:11 schreef Guppy het volgende:
[..]
Dat moeten ze echt eens aanpassen aan dit concept. Zo blijf je van die passieve wijven houden...
Ja klopt. Maar dat zie ik deze nog niet doen (maar ik kan het natuurlijk mis hebben)quote:Op maandag 13 februari 2023 21:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Vorig seizoen volgens mij zat er een vrouw tussen en die wou wel graag helpen dus die kwam overdag langs om te helpen als ik het goed onthouden heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |