Hij wil vooral haar pleasenquote:
Maar dat kan ook terwijl je daar wel gewoon over communiceert.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:28 schreef Ama het volgende:
Ik snap wel dat hij nog even lekker van zijn vrijheid wil genieten.
quote:Op maandag 6 maart 2023 21:31 schreef Oceanonix het volgende:
De schone schijn van Ermelo is ook wel duidelijk. Hoe verrot de binnenkant is maakt niet uit als de buitenkant maar netjes is.
Gewoon op zondag klussenquote:Op maandag 6 maart 2023 21:32 schreef Drass het volgende:
Ik zou dan elke zondagochtend rond half 8 de straat bij die buurman gaan vegen.
Voor deze buurman zou ik speciaal een bladblazer kopen en een hogedrukreiniger.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:32 schreef Drass het volgende:
Ik zou dan elke zondagochtend rond half 8 de straat bij die buurman gaan vegen.
quote:Op maandag 6 maart 2023 21:34 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Voor deze buurman zou ik speciaal een bladblazer kopen en een hogedrukreiniger.
Vergeet niet voor je begint met die zondagse klus de was buiten op te hangen! En als je 's middags nog wat tijd over hebt, kun je gelijk je auto even wassen op de oprit.quote:
Ik dacht er meer aan om die bladblazer aan te zetten en dan terug mijn bed in te duiken (met oordoppen).quote:Op maandag 6 maart 2023 21:37 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Vergeet niet voor je begint met die zondagse klus de was buiten op te hangen! En als je 's middags nog wat tijd over hebt, kun je gelijk je auto even wassen op de oprit.
Lijkt Zonnedael welquote:Op maandag 6 maart 2023 21:36 schreef Ama het volgende:
Zulke buren hebben is echt zo stront irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |