Spullen kregen ze al bij het huis...quote:Op maandag 27 februari 2023 22:09 schreef Donna het volgende:
[..]![]()
Zonde. Die WC ook. Zo'n ouderwets model. Had dat niet wat hipper gekund ofzo?
Ja i know, maar je hoeft dan toch niet persé die oerlelijke wc model 1985 te plaatsen?quote:Op maandag 27 februari 2023 22:11 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Spullen kregen ze al bij het huis...
Er is geen geldquote:Op maandag 27 februari 2023 22:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja i know, maar je hoeft dan toch niet persé die oerlelijke wc model 1985 te plaatsen?
De rest van die badkamer a la, maar die WC echt afschuwelijk en ook geen match met de rest. Maar goed, misschien vinden zij dat niet erg.
Nou, dit valt voor mij wel in de categorie "Ik wil het nog niet gratis hebben"quote:Op maandag 27 februari 2023 22:11 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Nou ze konden daarna ook verder klussen, dat moet toch ook betaalt worden? Nouja maakt ook niet uit, misschien vonden zij het een prima wc. Ze ging meteen zitten, dus.quote:
"kregen"quote:Op maandag 27 februari 2023 22:11 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Plieger kon niet even een hangpot Installeren?quote:Op maandag 27 februari 2023 22:11 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Ik besteeds ook alles uit tegenwoordig nadat ik mijn vorige huis nagenoeg gesloopt en herbouwd heb.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:55 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Als wij een miljoen zouden neertellen voor een bouwval, dan is ons geld voor het inhuren van professionele arbeidskrachten ook wel even op.
Maar dat is dan ook de reden dat wij gekozen hebben voor een huis waarbij we de direct na aankoop gewenste verbouwingen gewoon nog konden meefinancieren. Na 7 jaar een klushuis te hebben gehad, vond ik het wel best en heb ik besloten om geen grote noodzakelijke klussen meer zelf te doen. Morgen komen de nieuwe kozijnen met triple glas en ik ga gewoon naar m'n werk. M'n partner gaat thuis toekijken hoe de kozijnenplaatsers te werk gaan en voor koffie zorgen.
ja en vervolgens eerst alles te gaan slopen om dan erachter te komen dat het opbouwen toch een stuk lastiger is. ik begrijp nooit zo goed waarom ze het niet kamer per kamer aanpakken. dan zijn je vrienden mischien ook wat meer bereid te helpen. omdat je dan een duidelijk doel hebt.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:38 schreef RedFever007 het volgende:
Prachtig hoe mensen denken dit soort projecten aan te kunnen en zichzelf "klusser" noemen maar nog geen kozijn recht kunnen afzagen
Maar dat slopen ging zo lekker.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:19 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ja en vervolgens eerst alles te gaan slopen om dan erachter te komen dat het opbouwen toch een stuk lastiger is. ik begrijp nooit zo goed waarom ze het niet kamer per kamer aanpakken. dan zijn je vrienden mischien ook wat meer bereid te helpen. omdat je dan een duidelijk doel hebt.
Bij mij staat bij alles op nummer 1:quote:Op maandag 27 februari 2023 22:10 schreef Donna het volgende:
En met al dat zwart hoop ik maar dat ze een waterontharder of heel zacht water hebben.
Dat klopt. Toen wij in het vorige huis eindelijk aan de benedenverdieping begonnen, was alles daar binnen anderhalve dag uit gesloopt (inclusief plafonds, tegelvloer+zandcement) en lag de 10-kuubs puin container tot de nok vol.quote:
Als je alles volledig gefinancierd hebt met een gewone hypotheek voor de privé woning en nog een bedrijfshypotheek voor die loodsen met caravans, ben je geen miljonair.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:59 schreef xzaz het volgende:
Maar goed deze millionairs zijn wel weer geholpen.
Ik zit nu terug te kijken maar idd wtf?quote:Op maandag 27 februari 2023 21:08 schreef loveli het volgende:
-ze zitten al anderhalf jaar in de ellende
-ze hebben 3 jaar een relatie
Dus binnen anderhalf jaar hebben ze samen een miljoen in een klushuis gedonderd...?
Ze kennen elkaar net 3 jaar zitten daar 1,5 jaar de bank heeft ze echt geen 1kk gegeven.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:52 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Als je alles volledig gefinancierd hebt met een gewone hypotheek voor de privé woning en nog een bedrijfshypotheek voor die loodsen met caravans, ben je geen miljonair.
Die caravanstalling levert natuurlijk best wat op, maar ook nauwelijks meer dan de financieringslasten en onderhoudskosten.
De meest debiele mensen worden uitgekozen van alle inzendingen omdat het "leuke" tv moet worden en die ook daadwerkelijk in een week te helpen zijn. Dus ik geloof die mensen wel gezien er geen ondergrens is aan domheid.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:05 schreef Injetta het volgende:
Toch een beetje een vaag verhaal weer. Die man ging uit zijn dak omdat hij werd neergezet als iemand die niets kan. Hij kon het allemaal wel maar ja.. geen tijd, geen vrienden, geen geld, vrouw ziek.
Toen het puntje bij paaltje kwam, bleek hij nergens verstand van te hebben.
En…. Dan ook nog voor een miljoen caravans stallen.![]()
En… natuurlijk was het ook weer ‘hun droom’. Je krijgt het gevoel dat de mensen een verhaal verzinnen zodat in een week een deel lekker voor ze wordt opgeknapt.
Kamer voor kamer is amper te doen als je alles aan moet pakken (dus ook al het elektra, verwarming, water etc. er uit). Je begint namelijk in je projectkamer te trekken aan een koper pijpje en uiteindelijk zit je 2 verdiepingen en 4 kamers verder waar je em af kan sluiten en vervangen voor uponor. Kortom, zo goed als alles slopen ontkom je haast niet aan bij een groot project. Opbouwen kan je wel kamer voor kamer doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:19 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ja en vervolgens eerst alles te gaan slopen om dan erachter te komen dat het opbouwen toch een stuk lastiger is. ik begrijp nooit zo goed waarom ze het niet kamer per kamer aanpakken. dan zijn je vrienden mischien ook wat meer bereid te helpen. omdat je dan een duidelijk doel hebt.
Dat is inderdaad de reden waarom ik nooit aan een klushuis ben begonnen. Liet ze liever achter als klushuis voor de volgende bewoner, totaal uitgewoond..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kamer voor kamer is amper te doen als je alles aan moet pakken (dus ook al het elektra, verwarming, water etc. er uit). Je begint namelijk in je projectkamer te trekken aan een koper pijpje en uiteindelijk zit je 2 verdiepingen en 4 kamers verder waar je em af kan sluiten en vervangen voor uponor. Kortom, zo goed als alles slopen ontkom je haast niet aan bij een groot project. Opbouwen kan je wel kamer voor kamer doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |