Een miljoen neerleggen en uitgaan van gratis/goedkope arbeid van vrienden/familie, donder toch op hoor hahahahaquote:Op maandag 27 februari 2023 20:38 schreef Ivo1985 het volgende:
Begrijp ik het goed dat ze vertrouwden op structurele hulp van vrienden/familie om deze bouwval leefbaar te maken?
Maar wel ook een stalling met 180 caravans. Dat levert al makkelijk 250 euro per caravan op (300+ euro voor een binnenstalling is gebruikelijker) , dus minimaal 45k inclusief BTW, 37k ex btw.quote:
Als wij een miljoen zouden neertellen voor een bouwval, dan is ons geld voor het inhuren van professionele arbeidskrachten ook wel even op.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:48 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Een miljoen neerleggen en uitgaan van gratis/goedkope arbeid van vrienden/familie, donder toch op hoor hahahaha
Ik zit op minuut 8, maar als je drama zoekt heeft het potentie.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Kut gemist!!
Is dit een goede aflevering?
Echt wel. Een van de heftigste ooit, wmb.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Kut gemist!!
Is dit een goede aflevering?
Niet boven je stand kopen (hoewel dat in de huidige woningmarkt lastig is qua vraagprijzen) is vooral belangrijk.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:55 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Als wij een miljoen zouden neertellen voor een bouwval, dan is ons geld voor het inhuren van professionele arbeidskrachten ook wel even op.
Maar dat is dan ook de reden dat wij gekozen hebben voor een huis waarbij we de direct na aankoop gewenste verbouwingen gewoon nog konden meefinancieren. Na 7 jaar een klushuis te hebben gehad, vond ik het wel best en heb ik besloten om geen grote noodzakelijke klussen meer zelf te doen. Morgen komen de nieuwe kozijnen met triple glas en ik ga gewoon naar m'n werk. M'n partner gaat thuis toekijken hoe de kozijnenplaatsers te werk gaan en voor koffie zorgen.
Wat flik jij mij nou godverdommequote:
Toen ik mijn klushuis kocht was ik alleen en was het dat, of een klein tweekamerappartementje waar je snel uitgegroeid bent.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:03 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Niet boven je stand kopen (hoewel dat in de huidige woningmarkt lastig is qua vraagprijzen) is vooral belangrijk.
Met mijn vrouw ook al vaker over gehad, al zou ons 2de huis een klus huis zijn, wil ik gewoon een buffer hebben die gebruikt kan worden om alles uit te besteden mocht dat nodig zijn.
Zit natuurlijk ook een groot verschil tussen een “klus”huis waar een nieuw keuken/vloer/badkamer in moet wat makkelijk uit te besteden is, of een totale (bouwtechnische) renovatie.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:19 schreef Avelie het volgende:
Al zou het mijn man zijn grootste hobby zijn, een klushuis gaat niet gebeuren. Als het echt zijn ultieme droom is, dan mag hij het in zijn eentje aankopen en dan ga ik ergens anders wonen. Het is mijn grootste nachtmerrie om daar constant in te moeten zitten.
Als er alleen een nieuwe vloer, keuken en badkamer in hoeft dan noem ik het geen klushuis. Die dingen hebben wij ook allemaal vervangen binnen een paar jaar tijd. Dat is even gedoe maar dan heb je wat. We besteden dat soort klussen uit en dan is er niet veel aan de hand.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:22 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Zit natuurlijk ook een groot verschil tussen een “klus”huis waar een nieuw keuken/vloer/badkamer in moet wat makkelijk uit te besteden is, of een totale (bouwtechnische) renovatie.
Ik vind haar echt ondankbaar. Misschien omdat ze nu niet meer op hem kan mopperen?quote:Op maandag 27 februari 2023 21:51 schreef monkyyy het volgende:
Niet écht een succes aan haar reactie te horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |