RTL XL - Alle afleveringen van Help, Mijn Man Is Klusser!quote:Help, Mijn Man Is Klusser!
Klusprogramma waarin John Williams wanhopige partners van doe-het-zelvers bezoekt, die al lange tijd met kromme tenen tussen onafgemaakte of ondeugdelijk uitgevoerde klusprojecten bivakkeren.
Een heuse reddingsoperatie wordt gestart om de dramatische gevolgen te herstellen. De dame in kwestie bespreekt en bekijkt de schade samen met John, die vervolgens de veroorzaker van het leed confronteert met de aangerichte schade en ergernis. Enkele professionals draven op om de klus te klaren, terwijl de vrouw gaat woonwinkelen met John.
Wordt regelmatig op maandag uitgezonden bij RTL 4 om 20.30 uur.
Daar moet nog een fles Dasty tegenaanquote:
Mag toch hopen dat het niet zo blijft.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:34 schreef Guppy het volgende:
[..]
Daar moet nog een fles Dasty tegenaan
Moet ook wel want waarschijnlijk zit het pis in die banken ook.quote:
Die kamer steekt straks echt zo af van de rest van het huis. Bij andere huizen past het meestal nog wel bij de rest van het huis maar je hebt straks één moderne kamer en verder oude meuk.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
Dit is niet meer te redden
Hele zoodje plat, want 1 kamer opknappen is zinloos want bijhouden doen ze het allebei niet. Je kan nog zo ziek zijn, een beetje poetsen moet wel lukken hoor.
Wat een onsympantiek stel dit. Vooral die vent. En zij is enorm lui.
Misschien heeft Dasty die commercial in natura betaald: levenslang gratis Dasty voor de deelnemers aan HMMIKquote:
De beestenpoepvlekken waren er niet meer uit te krijgenquote:Op maandag 21 februari 2022 21:52 schreef Guppy het volgende:
Ah, de vieze radiatoren zitten achter een ombouw
*rilllquote:Op maandag 21 februari 2022 21:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De beestenpoepvlekken waren er niet meer uit te krijgen
Het was wel een ander emmertje zag ikquote:Op maandag 21 februari 2022 21:58 schreef Stepperoller het volgende:
Emmertje tegen de lekkage hangt er ook nog
quote:Op maandag 28 februari 2022 16:28 schreef Ama het volgende:
Volgens mij gaat vanavond wel weer een klassiekertje worden. Ik zag iets met een boze man en een enorm ranzig/kapot huis in het voorstukje op tv.
Volgens mij ook laatste van dit seizoen dus ik denk dat ze het ergste voor het laatst bewaard hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
quote:Op maandag 21 februari 2022 21:54 schreef Stepperoller het volgende:
Gaat John nog schoonmaak/maatschappelijke hulp aanbieden?
De gemiddelde varkensstal is leefbaarder dan wat ik in het voorfilmpje van dit huis zag. Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:28 schreef Ama het volgende:
Volgens mij gaat vanavond wel weer een klassiekertje worden. Ik zag iets met een boze man en een enorm ranzig/kapot huis in het voorstukje op tv.
Volgens mij ook laatste van dit seizoen dus ik denk dat ze het ergste voor het laatst bewaard hebben.
Als ik haar was had ik al die kut autootjes verkocht en een aannemer ingehuurd. Hou op zeg, 40k aan kut autootjes en je huis er zo bij laten staanquote:Op maandag 28 februari 2022 20:35 schreef monkyyy het volgende:
Hey, een man mag best een hobby hebben
Of 30cmquote:Op maandag 28 februari 2022 20:39 schreef TigerXtrm het volgende:
Die gast zal wel geld hebben dat ze nog bij hem is
Hij heeft huizen en het is wooncrisisquote:Op maandag 28 februari 2022 20:39 schreef TigerXtrm het volgende:
Die gast zal wel geld hebben dat ze nog bij hem is
Twee afleveringen geleden ofzo waren ook zeker geen arme mensen, die vrouw met haar eigen afbetaalde zaak.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:39 schreef Nine. het volgende:
[..]
[..]
Zoveel geld blijkbaar en dan nog John in moeten schakelen
Die eerste kan beter helemaal opnieuw worden opgebouwd volgens mij.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:41 schreef monkyyy het volgende:
Welk huis gaan ze nou aanpakken, tweede neem ik aan
Ja, klopt. Snap niet dat ze (het team van hmmik) zich hiervoor laten lenen, maar het zal welquote:Op maandag 28 februari 2022 20:41 schreef Ama het volgende:
Twee afleveringen geleden ofzo waren ook zeker geen arme mensen, die vrouw met haar eigen afbetaalde zaak.
#44for#8quote:Op maandag 28 februari 2022 20:42 schreef WcPot het volgende:
Dit programma is mede mogelijk gemaakt door Mercedes
Mja da's de deal toch? Je krijgt gratis 3 klusjesmannen voor een week en in ruil laat je je afzeiken op nationale tv.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:43 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ja, klopt. Snap niet dat ze (het team van hmmik) zich hiervoor laten lenen, maar het zal wel
Een paar jaar terug kostte zo'n bouwval in Grunn minder dan een fatsoenlijke Mercedes.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:39 schreef Nine. het volgende:
[..]
[..]
Zoveel geld blijkbaar en dan nog John in moeten schakelen
Als hij vrij neemt, maar hij neemt geen vrij.quote:
Kees had ook wel eens problemen met zijn kachelquote:
Kutkachel man. Die mensen hebben wel wat van Kees geheurd!quote:Op maandag 28 februari 2022 20:58 schreef WcPot het volgende:
[..]
Kees had ook wel eens problemen met zijn kachel
quote:Op maandag 28 februari 2022 20:58 schreef WcPot het volgende:
Kees had ook wel eens problemen met zijn kachel
Nieuwe huis bedoel je? Dat zou best nog een probleem kunnen zijn ja, na drie jaar zonder verwarmingquote:
Hij kan het blijkbaar welquote:Op maandag 28 februari 2022 21:04 schreef Nine. het volgende:
Goh, hij heeft blijkbaar het licht gezien.
Er wordt niet meer gepompt.quote:
Kost dat nou echt zoveel meer tijd dan zo'n voorzetwandje dan? Kan ik me niet voorstellen.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:10 schreef JanGroen het volgende:
Wat kan ik slecht tegen voorzetwandjes en houten rachelwerk en houten vloeren.
Leidingen infrezen in de stenen muur, stucen, tegelen en klaar. Je verliest met een voorzetwand zo veel ruimte en het is altijd gammel met een gipsplaat er voor. De voegen scheuren, vocht komt er achter en de lekkage is begonnen.
Ja ik weet dat er geen tijd is voor infrezen en stucen, maar ik kan het echt niet aanzien.
En dan ook nog hele oude. Koop dan één jong gebruikte motor waar ook ABS opzitquote:Op maandag 28 februari 2022 21:21 schreef Ama het volgende:
Haha even drie motoren cadeau terwijl zij nog geen eens een rijbewijs heeft.
Vaag verhaal zo bij elkaar.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:20 schreef TigerXtrm het volgende:
Twee huizen, loods, 3 motoren, meerdere auto's
Huur een aannemer in joh kut debiel
Ja maar dat vind hij zo leukquote:Op maandag 28 februari 2022 21:23 schreef WcPot het volgende:
En dan ook nog hele oude. Koop dan één jong gebruikte motor waar ook ABS opzit
Kraakpanden zien er zelfs beter uit weet ik.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:30 schreef monkyyy het volgende:
Zelfs een ranzig uitgewoond studentenhuis heeft minder schimmel
lol Ik moet denken aan Fleur, Sophie, Emma en Bente. Top4 bangalijst Groningen.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:30 schreef monkyyy het volgende:
Zelfs een ranzig uitgewoond studentenhuis heeft minder schimmel
Ja dit. Geld genoeg.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:32 schreef Ama het volgende:
Ze moeten gewoon iemand inhuren om zo snel mogelijk die woonkamer en keuken te fixen.
Dat huis is sowieso niet meer te redden.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:32 schreef PirE het volgende:
Dat oude huis wordt gesloopt vanwege aardbevingen?
Hij wilde schijnbaar nissen maken in de badkamer dus dan is een voorzetwand wel aan te raden. Hij kan wel klussen trouwensquote:Op maandag 28 februari 2022 21:10 schreef JanGroen het volgende:
Wat kan ik slecht tegen voorzetwandjes en houten rachelwerk en houten vloeren.
Leidingen infrezen in de stenen muur, stucen, tegelen en klaar. Je verliest met een voorzetwand zo veel ruimte en het is altijd gammel met een gipsplaat er voor. De voegen scheuren, vocht komt er achter en de lekkage is begonnen.
Ja ik weet dat er geen tijd is voor infrezen en stucen, maar ik kan het echt niet aanzien.
Is toch bijna altijd het zelfde verhaal. De vent is meestal ook klusser in professionele capaciteit, en denkt dat ie het thuis dus ook kan en doet wat ie op z'n werk ook doet. Eerst alles strippen en dan weer opbouwenquote:Op maandag 28 februari 2022 21:40 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hij wilde schijnbaar nissen maken in de badkamer dus dan is een voorzetwand wel aan te raden. Hij kan wel klussen trouwensook alleen maar top materiaal dat Milwaukee spul
Klopt hoorquote:Op maandag 28 februari 2022 21:42 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Is toch bijna altijd het zelfde verhaal. De vent is meestal ook klusser in professionele capaciteit, en denkt dat ie het thuis dus ook kan en doet wat ie op z'n werk ook doet. Eerst alles strippen en dan weer opbouwenOm er dan achter te komen dat je toch best wel je vrije tijd nodig hebt als je al de hele dag hebt staan klussen.
Doorgaans wel idd, enkele uitzonderingen daargelaten.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:42 schreef TigerXtrm het volgende:
Is toch bijna altijd het zelfde verhaal. De vent is meestal ook klusser in professionele capaciteit, en denkt dat ie het thuis dus ook kan en doet wat ie op z'n werk ook doet. Eerst alles strippen en dan weer opbouwenOm er dan achter te komen dat je toch best wel je vrije tijd nodig hebt als je al de hele dag hebt staan klussen.
Ik mag hopen dat het een waterbed isquote:Op maandag 28 februari 2022 21:47 schreef RedFever007 het volgende:
Lijkt wel ene hoerenkeet die slaapkamer![]()
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 28 februari 2022 21:47 schreef RedFever007 het volgende:
Lijkt wel ene hoerenkeet die slaapkamer![]()
Aan de andere kant is zij juist niet zo langquote:Op maandag 28 februari 2022 21:54 schreef AgnesGru het volgende:
Wat een lage keuken, maar dat gingen ze nog aanpassen toch?
Denk dat hij niet veel in de keuken staat met zijn werk en hobby.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:54 schreef AgnesGru het volgende:
Stopcontacten daar gaat het omquote:Op maandag 28 februari 2022 21:54 schreef AgnesGru het volgende:
Ja aan droogtijd. Ik moest eens 5 maanden wachten voordat mijn stucwerk droog wasquote:Op maandag 28 februari 2022 21:13 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Kost dat nou echt zoveel meer tijd dan zo'n voorzetwandje dan? Kan ik me niet voorstellen.
Ik ben ook niet zo heel lang, maar hier is de keuken niet zo laag.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:56 schreef Nine. het volgende:
[..]
Aan de andere kant is zij juist niet zo lang
Denk omdat die eerste toch op den duur weg zou gaan? Denk ik geen idee.quote:
Iedereen weet dit ondertussen toch al, of je moet heel wereldvreemd zijn.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:39 schreef monkyyy het volgende:
Hij voelt de bui al hangen als brede belspelnegert voor zijn huis staat
quote:
Fouten vergeven we, zie ik volgens mij staanquote:Op maandag 13 februari 2023 20:42 schreef Guppy het volgende:
Wel inspirerende teksten op de muur #prioriteiten
VtWonen/Action stijlquote:
Kat in de potquote:
Draai d'r gewoon een deurklink in chick... dat is geen rocketsciencequote:Op maandag 13 februari 2023 20:48 schreef Oceanonix het volgende:
Hoezo kan je dit niet zelf? Als vrouw moet je ook toch wel wat kunnen.
Ik vind het een beetje irritant dat ze hele tijd vingertje wijst naar hem. Ik ben ook niet handig dat zeg ik eerlijk maar ik denk dat ik met behulp van een filmpje bijvoorbeeld wel een deurklink erin kan zetten vooral als het gat er al zit.quote:
Daar heb je zelfs geen filmpje bij nodigquote:Op maandag 13 februari 2023 20:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje irritant dat ze hele tijd vingertje wijst naar hem. Ik ben ook niet handig dat zeg ik eerlijk maar ik denk dat ik met behulp van een filmpje bijvoorbeeld wel een deurklink erin kan zetten vooral als het gat er al zit.
Die hebben ze er juist uit gehaald om nog een beetje mooie tv te kunnen maken. En die wc-knop hebben ze ook even gesloopt. Nu al een waardeloze aflevering, belooft een saai seizoen te worden.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:49 schreef Guppy het volgende:
[..]
Draai d'r gewoon een deurklink in chick... dat is geen rocketscience
Ze zijn ook niet per se vriendelijk naar elkaar of zoquote:
quote:Op maandag 13 februari 2023 20:51 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Die hebben ze er juist uit gehaald om nog een beetje mooie tv te kunnen maken. En die wc-knop hebben ze ook even gesloopt. Nu al een waardeloze aflevering, belooft een saai seizoen te worden.
Vrouwen in dit programma doen vaak zelf ook zelden iets in huis.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:48 schreef Oceanonix het volgende:
Hoezo kan je dit niet zelf? Als vrouw moet je ook toch wel wat kunnen.
Ja maar ik kan bijvoorbeeld wel weer voorstellen dat zij niet gaat helpen om het hele huis zelf te renoveren maar ze kan prima kleine klusjes oppakken.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:53 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Vrouwen in dit programma doen vaak zelf ook zelden iets in huis.
Meestal is het niet alleen een bouwval, maar tegelijkertijd ook een bende met overal spullen, afval, wasgoed, kinderspeelgoed, viezigheid etc. Zaken die iedereen met 2 functionerende handen kan aanpakken, maar wat gewoon niet gebeurt.
Een klushuis hoeft niet vies en geen rotzooi te zijn.
Ik verbaas me daar zo over. Toegegeven, dingen als elektra en leidingwerk laat ik ook aan een professional over (en mijn partner ook). Maar heel veel dingen kun je écht wel zelf, het is niet zo moeilijk.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:53 schreef Ivo1985 het volgende:
Vrouwen in dit programma doen vaak zelf ook zelden iets in huis.
Eentje wel!!quote:Op maandag 13 februari 2023 21:00 schreef Oceanonix het volgende:
Ik geloof dat mijn ogen stuk zijn maar zijn haar armen stuk?
Eentje, kennelijkquote:Op maandag 13 februari 2023 21:00 schreef Oceanonix het volgende:
Ik geloof dat mijn ogen stuk zijn maar zijn haar armen stuk?
rtl mag de klus betalen, want geld is opquote:
Ze wouden perse klussenquote:Op maandag 13 februari 2023 21:04 schreef Szura het volgende:
Je hebt toch samen dit huis gekocht terwijl je wist dat ‘hij’ en jij niet konden klussen
Maar op Insta zeiden ze dat het helemaal niet zo moeilijk was, en zij konden ook helemaal niet klussen!!quote:Op maandag 13 februari 2023 21:04 schreef Szura het volgende:
Je hebt toch samen dit huis gekocht terwijl je wist dat ‘hij’ en jij niet konden klussen
Afbranden dat Instaquote:Op maandag 13 februari 2023 21:05 schreef Guppy het volgende:
[..]
Maar op Insta zeiden ze dat het helemaal niet zo moeilijk was, en zij konden ook helemaal niet klussen!!
HAHAHA!!quote:
Ik denk dat ze deze week meer gaat doen dan in die 2 jaar samen.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:07 schreef Guppy het volgende:
Die zag zichzelf al een midweekje in de Van Der Valk zitten
Toch welquote:Op maandag 13 februari 2023 21:07 schreef Guppy het volgende:
Die zag zichzelf al een midweekje in de Van Der Valk zitten
Ze doen nooit het hele huis meestal alleen wat prioriteit heeft.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:09 schreef monkyyy het volgende:
Alleen de kinderkamers, niet het hele huis glad getrokken. Domper
Dat moeten ze echt eens aanpassen aan dit concept. Zo blijf je van die passieve wijven houden...quote:
Vorig seizoen volgens mij zat er een vrouw tussen en die wou wel graag helpen dus die kwam overdag langs om te helpen als ik het goed onthouden heb.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:11 schreef Guppy het volgende:
[..]
Dat moeten ze echt eens aanpassen aan dit concept. Zo blijf je van die passieve wijven houden...
Ja klopt. Maar dat zie ik deze nog niet doen (maar ik kan het natuurlijk mis hebben)quote:Op maandag 13 februari 2023 21:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Vorig seizoen volgens mij zat er een vrouw tussen en die wou wel graag helpen dus die kwam overdag langs om te helpen als ik het goed onthouden heb.
Die kloten heeft die nooit gehad wat een besluitloze vent.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:23 schreef Szura het volgende:
Waar zijn je ballen kerel? Kom eens voor jezelf op tegenover die commandant.
Ze gingen 'm net opeens wel afdekkenquote:Op maandag 13 februari 2023 21:29 schreef Szura het volgende:
Hoop dat ze die vloer nog wel gaan vervangen want alles zit onder de verfspatten
Bang dat zij hem uitscheldtquote:
quote:Op maandag 13 februari 2023 21:36 schreef Guppy het volgende:
Ze houdt niet zo van de spiegel van John
Enjoyquote:Op maandag 13 februari 2023 21:36 schreef AgnesGru het volgende:
Niemand durft daar nog te boeken als ze een B&B zouden hebben.
Ik ga hélemaal stuk hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |