Ik mag hopen dat het een waterbed isquote:Op maandag 28 februari 2022 21:47 schreef RedFever007 het volgende:
Lijkt wel ene hoerenkeet die slaapkamer![]()
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 28 februari 2022 21:47 schreef RedFever007 het volgende:
Lijkt wel ene hoerenkeet die slaapkamer![]()
Aan de andere kant is zij juist niet zo langquote:Op maandag 28 februari 2022 21:54 schreef AgnesGru het volgende:
Wat een lage keuken, maar dat gingen ze nog aanpassen toch?
Denk dat hij niet veel in de keuken staat met zijn werk en hobby.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:54 schreef AgnesGru het volgende:
Stopcontacten daar gaat het omquote:Op maandag 28 februari 2022 21:54 schreef AgnesGru het volgende:
Ja aan droogtijd. Ik moest eens 5 maanden wachten voordat mijn stucwerk droog wasquote:Op maandag 28 februari 2022 21:13 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Kost dat nou echt zoveel meer tijd dan zo'n voorzetwandje dan? Kan ik me niet voorstellen.
Ik ben ook niet zo heel lang, maar hier is de keuken niet zo laag.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:56 schreef Nine. het volgende:
[..]
Aan de andere kant is zij juist niet zo lang
Denk omdat die eerste toch op den duur weg zou gaan? Denk ik geen idee.quote:
Iedereen weet dit ondertussen toch al, of je moet heel wereldvreemd zijn.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:39 schreef monkyyy het volgende:
Hij voelt de bui al hangen als brede belspelnegert voor zijn huis staat
quote:
Fouten vergeven we, zie ik volgens mij staanquote:Op maandag 13 februari 2023 20:42 schreef Guppy het volgende:
Wel inspirerende teksten op de muur #prioriteiten
VtWonen/Action stijlquote:
Kat in de potquote:
Draai d'r gewoon een deurklink in chick... dat is geen rocketsciencequote:Op maandag 13 februari 2023 20:48 schreef Oceanonix het volgende:
Hoezo kan je dit niet zelf? Als vrouw moet je ook toch wel wat kunnen.
Ik vind het een beetje irritant dat ze hele tijd vingertje wijst naar hem. Ik ben ook niet handig dat zeg ik eerlijk maar ik denk dat ik met behulp van een filmpje bijvoorbeeld wel een deurklink erin kan zetten vooral als het gat er al zit.quote:
Daar heb je zelfs geen filmpje bij nodigquote:Op maandag 13 februari 2023 20:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje irritant dat ze hele tijd vingertje wijst naar hem. Ik ben ook niet handig dat zeg ik eerlijk maar ik denk dat ik met behulp van een filmpje bijvoorbeeld wel een deurklink erin kan zetten vooral als het gat er al zit.
Die hebben ze er juist uit gehaald om nog een beetje mooie tv te kunnen maken. En die wc-knop hebben ze ook even gesloopt. Nu al een waardeloze aflevering, belooft een saai seizoen te worden.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:49 schreef Guppy het volgende:
[..]
Draai d'r gewoon een deurklink in chick... dat is geen rocketscience
Ze zijn ook niet per se vriendelijk naar elkaar of zoquote:
quote:Op maandag 13 februari 2023 20:51 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Die hebben ze er juist uit gehaald om nog een beetje mooie tv te kunnen maken. En die wc-knop hebben ze ook even gesloopt. Nu al een waardeloze aflevering, belooft een saai seizoen te worden.
Vrouwen in dit programma doen vaak zelf ook zelden iets in huis.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:48 schreef Oceanonix het volgende:
Hoezo kan je dit niet zelf? Als vrouw moet je ook toch wel wat kunnen.
Ja maar ik kan bijvoorbeeld wel weer voorstellen dat zij niet gaat helpen om het hele huis zelf te renoveren maar ze kan prima kleine klusjes oppakken.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:53 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Vrouwen in dit programma doen vaak zelf ook zelden iets in huis.
Meestal is het niet alleen een bouwval, maar tegelijkertijd ook een bende met overal spullen, afval, wasgoed, kinderspeelgoed, viezigheid etc. Zaken die iedereen met 2 functionerende handen kan aanpakken, maar wat gewoon niet gebeurt.
Een klushuis hoeft niet vies en geen rotzooi te zijn.
Ik verbaas me daar zo over. Toegegeven, dingen als elektra en leidingwerk laat ik ook aan een professional over (en mijn partner ook). Maar heel veel dingen kun je écht wel zelf, het is niet zo moeilijk.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:53 schreef Ivo1985 het volgende:
Vrouwen in dit programma doen vaak zelf ook zelden iets in huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |