Als hij vrij neemt, maar hij neemt geen vrij.quote:
Kees had ook wel eens problemen met zijn kachelquote:
Kutkachel man. Die mensen hebben wel wat van Kees geheurd!quote:Op maandag 28 februari 2022 20:58 schreef WcPot het volgende:
[..]
Kees had ook wel eens problemen met zijn kachel
quote:Op maandag 28 februari 2022 20:58 schreef WcPot het volgende:
Kees had ook wel eens problemen met zijn kachel
Nieuwe huis bedoel je? Dat zou best nog een probleem kunnen zijn ja, na drie jaar zonder verwarmingquote:
Hij kan het blijkbaar welquote:Op maandag 28 februari 2022 21:04 schreef Nine. het volgende:
Goh, hij heeft blijkbaar het licht gezien.
Er wordt niet meer gepompt.quote:
Kost dat nou echt zoveel meer tijd dan zo'n voorzetwandje dan? Kan ik me niet voorstellen.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:10 schreef JanGroen het volgende:
Wat kan ik slecht tegen voorzetwandjes en houten rachelwerk en houten vloeren.
Leidingen infrezen in de stenen muur, stucen, tegelen en klaar. Je verliest met een voorzetwand zo veel ruimte en het is altijd gammel met een gipsplaat er voor. De voegen scheuren, vocht komt er achter en de lekkage is begonnen.
Ja ik weet dat er geen tijd is voor infrezen en stucen, maar ik kan het echt niet aanzien.
En dan ook nog hele oude. Koop dan één jong gebruikte motor waar ook ABS opzitquote:Op maandag 28 februari 2022 21:21 schreef Ama het volgende:
Haha even drie motoren cadeau terwijl zij nog geen eens een rijbewijs heeft.
Vaag verhaal zo bij elkaar.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:20 schreef TigerXtrm het volgende:
Twee huizen, loods, 3 motoren, meerdere auto's
Huur een aannemer in joh kut debiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |