Ja maar dat vind hij zo leukquote:Op maandag 28 februari 2022 21:23 schreef WcPot het volgende:
En dan ook nog hele oude. Koop dan één jong gebruikte motor waar ook ABS opzit
Kraakpanden zien er zelfs beter uit weet ik.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:30 schreef monkyyy het volgende:
Zelfs een ranzig uitgewoond studentenhuis heeft minder schimmel
lol Ik moet denken aan Fleur, Sophie, Emma en Bente. Top4 bangalijst Groningen.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:30 schreef monkyyy het volgende:
Zelfs een ranzig uitgewoond studentenhuis heeft minder schimmel
Ja dit. Geld genoeg.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:32 schreef Ama het volgende:
Ze moeten gewoon iemand inhuren om zo snel mogelijk die woonkamer en keuken te fixen.
Dat huis is sowieso niet meer te redden.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:32 schreef PirE het volgende:
Dat oude huis wordt gesloopt vanwege aardbevingen?
Hij wilde schijnbaar nissen maken in de badkamer dus dan is een voorzetwand wel aan te raden. Hij kan wel klussen trouwensquote:Op maandag 28 februari 2022 21:10 schreef JanGroen het volgende:
Wat kan ik slecht tegen voorzetwandjes en houten rachelwerk en houten vloeren.
Leidingen infrezen in de stenen muur, stucen, tegelen en klaar. Je verliest met een voorzetwand zo veel ruimte en het is altijd gammel met een gipsplaat er voor. De voegen scheuren, vocht komt er achter en de lekkage is begonnen.
Ja ik weet dat er geen tijd is voor infrezen en stucen, maar ik kan het echt niet aanzien.
Is toch bijna altijd het zelfde verhaal. De vent is meestal ook klusser in professionele capaciteit, en denkt dat ie het thuis dus ook kan en doet wat ie op z'n werk ook doet. Eerst alles strippen en dan weer opbouwenquote:Op maandag 28 februari 2022 21:40 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hij wilde schijnbaar nissen maken in de badkamer dus dan is een voorzetwand wel aan te raden. Hij kan wel klussen trouwensook alleen maar top materiaal dat Milwaukee spul
Klopt hoorquote:Op maandag 28 februari 2022 21:42 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Is toch bijna altijd het zelfde verhaal. De vent is meestal ook klusser in professionele capaciteit, en denkt dat ie het thuis dus ook kan en doet wat ie op z'n werk ook doet. Eerst alles strippen en dan weer opbouwenOm er dan achter te komen dat je toch best wel je vrije tijd nodig hebt als je al de hele dag hebt staan klussen.
Doorgaans wel idd, enkele uitzonderingen daargelaten.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:42 schreef TigerXtrm het volgende:
Is toch bijna altijd het zelfde verhaal. De vent is meestal ook klusser in professionele capaciteit, en denkt dat ie het thuis dus ook kan en doet wat ie op z'n werk ook doet. Eerst alles strippen en dan weer opbouwenOm er dan achter te komen dat je toch best wel je vrije tijd nodig hebt als je al de hele dag hebt staan klussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |