Ja godverquote:Op maandag 13 februari 2023 21:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De OP moet nog aangepast worden.
En ze denken zelf echt briljant bezig te zijn. Weten dat de Hunters op een spoor zitten.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:23 schreef Mrmime het volgende:
Soms is 1+1 drie. In het geval van Famke en Denzel is het samen krap aan 0,5. Mijn hemel wat een niveau.
De arrogantie inderdaad. Dat is een vorm van pure domheid.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En ze denken zelf echt briljant bezig te zijn. Weten dat de Hunters op een spoor zitten.
"Oh, maar ze zitten totaal verkeerd en ergens anders" *High five*
Yep, dat alleen al is een hele goede reden om Dusty bij het team te hebben, die kende alleen Sjoerd en Jeroen niet.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:39 schreef Ferdii het volgende:
@:selmar herkende HQ die semi BN’ers serieus of was dit vooropgezet? Ik kende alleen famke louise van naam en als ze zo op de camera voorbij waren gerend had ik waarschijnlijk gedacht dat het een regulier hunted seizoen was ipv hunted vips
Ja, mij een DM via Twitter sturen 😃quote:Op maandag 13 februari 2023 20:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou een tweet plaatsen en hopen dat ze die zien...
Of heeft @:selmar nog tips hoe je de hunters aan info zou kunnen helpen?.
Ik pas 'm zo wel aan…quote:Op maandag 13 februari 2023 21:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De OP moet nog aangepast worden.
Ja beste stuurlui staan aan wal enzo, maar toch. Sommige acties kan ik me echt niet voorstellen dat ik dat zou doenquote:Op maandag 13 februari 2023 21:39 schreef TheVulture het volgende:
Ieder jaar blijf je je verbazen, nu weer over Famke en Denzel. Doe dan niet mee
Alles voor de fans/kijkcijfersquote:Op maandag 13 februari 2023 21:39 schreef TheVulture het volgende:
Vandaag was de eerste aflevering van de VIPS editiequote:
Nou, dat verloopt juist precies zoals ik had verwachtquote:Op maandag 13 februari 2023 21:39 schreef TheVulture het volgende:
Blissquote:Op maandag 13 februari 2023 21:57 schreef simonblue het volgende:
Ik wil graag de hunter-hond (heeft hij een naam?) vaker in beeld.
Heb ik die gemist (hoe dan?!)?quote:
Hoe zit dat nou met De Rotterdam? Alleen uitgekozen als zogenaamd HQ want tof gebouw? Of zit het anders?quote:
Waarbij het meest opvallende is dat ze allemaal via het dorp Radio Kootwijk wegliepen, terwijl je aan de achterkant van gebouw A zo naar Harskamp of het dorp Kootwijk loopt (Harskamp links, Kootwijk rechts).quote:Op maandag 13 februari 2023 20:35 schreef MadMaster het volgende:
Van gebouw A naar de bewoonde wereld is een flink stuk…
Ja, bizar was dat... maar wel gel meenemenquote:Op maandag 13 februari 2023 23:12 schreef Sodemieters het volgende:
Wat mij nog opviel is dat Mark en Niels kennelijk helemaal niets bij zich hebben? Geen rugzak. Nog niet eens een jas. Hoe ga je dat meerdere dagen achter elkaar doen? Steeds dezelfde sokken, onderbroek, etc.? Een tandenborstel lenen op je overnachtingsplek? Deo bietsen?
Zie de teamfoto in de OP.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heb ik die gemist (hoe dan?!)?![]()
Foto graag!
😎quote:Op maandag 13 februari 2023 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou met De Rotterdam? Alleen uitgekozen als zogenaamd HQ want tof gebouw? Of zit het anders?
Jan de Hoop, zouden ze dat weten?quote:Op maandag 13 februari 2023 22:53 schreef Leandra het volgende:
Die snacktent Halte Assel is niet zo heel ver van gebouw A, maar het meest opvallende is wel dat niemand kennelijk wist welke BN'er in de buurt woont, en daar naartoe gegaan is.
Jeroen Kijk in de Vegte woont niet meer in Radio Kootwijk maar nog wel in de buurt.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jan de Hoop, zouden ze dat weten?
En Jeroen Kijk in de Vegte woont ook in het dorp Radio Kootwijk…
Ah, ik heb hem regelmatig over zijn huis in/bij Kootwijk gehoord tijdens de Corona periode, waarbij hij soms vanuit huis werkte. Maar alle specifieke ins en outs ken ik niet…quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jeroen Kijk in de Vegte woont niet meer in Radio Kootwijk maar nog wel in de buurt.
Jeroen woonde in een van de oude directiewoningen aan de hoofdweg van het dorp naar gebouw A (waar ze langs liepen dus), maar daar woont hij al zo'n 10 jaar niet meer.
Hij woont idd in Kootwijk, wat dus een ander dorp is dan Radio Kootwijkquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, ik heb hem regelmatig over zijn huis in/bij Kootwijk gehoord tijdens de Corona periode, waarbij hij soms vanuit huis werkte. Maar alle specifieke ins en outs ken ik niet…
Tijdens de tour door gebouw A van Radio Kootwijk wordt je op de omloop van de toren wel gewezen op het huis van Jan de Hoop.
Liep hij nou net in zijn tuin toen Google Streetview langs reed?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jan de Hoop woont op een van de mooiste plekken van Radio Kootwijk, alleen gebouw E ligt nog mooier.
Die Dusty is echt een reality roddel queen he? Die zit de hele dag op haar Videoland accountquote:Op maandag 13 februari 2023 21:27 schreef Selmar het volgende:
[..]
Yep, dat alleen al is een hele goede reden om Dusty bij het team te hebben, die kende alleen Sjoerd en Jeroen niet.
Dikke matties met yvonne coldeweijer ongetwijfeldquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:34 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Die Dusty is echt een reality roddel queen he? Die zit de hele dag op haar Videoland account
Ik geloof dat ik begrijp wat je bedoelt, ik heb de OP aangepast...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:00 schreef chufi het volgende:
@:OP kopje Sanne en Siedo is nok bij de NOS mannen
Zou fijn zijn als ze gepakt worden, dan kunnen we meer aandacht hebben voor mensen die het iets serieuzer nemen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:46 schreef ThijsTH het volgende:
Mijn mening over de 1e aflevering:
-Femke en Denzel duidelijk als eerste gepakt. Want zoals altijd: het koppel dat het meest in beeld is in aflevering 1 wordt als 1e gepakt. En natuurlijk dat einde gaat al voorspellen dat ze gewoon thuis aangehouden worden....heerlijk haha. Ik hoop alleen niet dat ze betaald krijgen voor dit programma en het heel nonchalant aanpakken en denken van dan zijn we lekker eerder weer vrij.
Ik ben het met je eens dat de kans dat het nu gebeurt niet heel groot is, maar in een eerder seizoen hebben ze wel gekeken naar telefoons die voor het eerst aangingen in de buurt van het startpunt. Sylvana en Sandra zaten volgens mij niet heel ver van het startpunt vandaan, dus geheel onterecht is het ook weer niet.quote:-Die Sylvana en Sandra zijn wel heel erg angstig. Die gedachte dat de hunters elke random telefoon die aanstraalt gaan uitpluizen is wel heel ver gezocht. Want ik denk niet dat als er een telefoon aangaat automatisch bij komt te staan dat het meer dan een jaar geleden is dat ie voor het laatst aanstond. Bovendien hebben de Hunters denk ik geen bevoegdheid daartoe want het is uiteindelijk een soort van nabootsing van telefoon tappen en niet echt.
Volgens mij mogen de deelnemers zich ook niet verplaatsen op de tijden dat de hunters niet mogen werken. Anders kunnen de deelnemers zich mooi 's nachts veilig verplaatsen. Desondanks denk ik dat het niet heel nuttig is om buiten te gaan slapen. Als je denkt dat het daar niet veilig is moet je weg en anders kun je gewoon binnen slapen lijkt mij.quote:- En dat ze buiten in een hangmat gingen slapen om veiliger te zijn slaat toch nergens op? Er zijn bepaalde tijden waartussen de Hunters niet mogen werken, en dat zal zoiets als 23 uur tot 08:00 uur zijn dus als ze hun wekkertje binnenshuis op 7:50 zetten dan is het effect hetzelfde als buiten slapen.
niet mee eens, het uitzetten van een telefoon kan wat mij betreft juist een signaal zijn, zeker als dit gebeurd net na het begin. Oftewel 5 koppels lopen vanaf radio kootwijk weg. Een telefoon die de uren hiervoor aanstond en nabij kootwijk ergens uitgaat is minstens verdacht omdat het bij de modus operandi van voortvluchtigen kan horen die helpers vragen hun telefoon uit te doen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:46 schreef ThijsTH het volgende:
Mijn mening over de 1e aflevering:
-Die Sylvana en Sandra zijn wel heel erg angstig. Die gedachte dat de hunters elke random telefoon die aanstraalt gaan uitpluizen is wel heel ver gezocht. Want ik denk niet dat als er een telefoon aangaat automatisch bij komt te staan dat het meer dan een jaar geleden is dat ie voor het laatst aanstond. Bovendien hebben de Hunters denk ik geen bevoegdheid daartoe want het is uiteindelijk een soort van nabootsing van telefoon tappen en niet echt.
Er rijdt altijd een volgteam meequote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:16 schreef epicbeardman het volgende:
Wel leuk dat Famke's vervoer (BMW) paar keer vanachter gefilmd wordt onderweg naar hen huis terwijl de cameraman ook bij ze in de auto zit.
Dat betekent dat de hele filmcrew gewoon achter ze aan zit, ik vraag me af of dit gewoon deel is van het script om het leuk te maken. Famke zal er vast wel mee akkoord zijn om zoiets geks te doen.
Denk dat ze nog wel afwijken van hen locatie.
balenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:45 schreef superkimmi het volgende:
Kut. We waren eindelijk voor het eerst een ronde verder in het castingproces van Hunted. En al druk bezig met offline mensen die niet direct in ons eigen netwerk zitten recruteren. Maar we zijn zojuist toch nog afgewezen
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:44 schreef KapiteinIglo het volgende:
verdorie. Dit keer kwamen @:superkimmi en ik door de eerste castingronde heen, en nu vliegen we er in de tweede uit.
Wat zoeken ze dan bij hunted(jaja voortvluchtigen… )
Je kan toch niet anders dan de kerstmeisjes willen zoeken?
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:45 schreef superkimmi het volgende:
Kut. We waren eindelijk voor het eerst een ronde verder in het castingproces van Hunted. En al druk bezig met offline mensen die niet direct in ons eigen netwerk zitten recruteren. Maar we zijn zojuist toch nog afgewezen
Wat dat betreft was instappen bij mensen die een puzzelrit reden juist briljant, alle auto's van die rit hebben 2 telefoons aan staan die route, zolang je maar op de route in of uitstapt zullen ze nooit weten bij wie.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:34 schreef Ferdii het volgende:
[..]
niet mee eens, het uitzetten van een telefoon kan wat mij betreft juist een signaal zijn, zeker als dit gebeurd net na het begin. Oftewel 5 koppels lopen vanaf radio kootwijk weg. Een telefoon die de uren hiervoor aanstond en nabij kootwijk ergens uitgaat is minstens verdacht omdat het bij de modus operandi van voortvluchtigen kan horen die helpers vragen hun telefoon uit te doen.
het zelfde geld andersom, een nieuw telefoonnummer of lang niet gebruikte telefoon die ineens aangaat in de buurt van de start kan duiden op een burner telefoon en dus de moeite waard om in kaart te brengen. Een zelfde truukje werd volgens mij vorig jaar ook gedaan bij de veerboot in texel
Klopt, en ergens stilstaan/vluchters droppen is ivm puzzel rit ook logisch en niet direct verdacht. Hebben ze ongetwijfeld vaker gedaan die middagquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat dat betreft was instappen bij mensen die een puzzelrit reden juist briljant, alle auto's van die rit hebben 2 telefoons aan staan die route, zolang je maar op de route in of uitstapt zullen ze nooit weten bij wie.
@Selmar steek hier een stokje voor en regel die deelnamequote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:45 schreef superkimmi het volgende:
Klopt, als zij in huis zijn, mogen ze in huis slapen, maar moeten binnen blijven tot de start van de dag. Als ze buiten zijn, moeten ze buiten slapen.quote:Volgens mij mogen de deelnemers zich ook niet verplaatsen op de tijden dat de hunters niet mogen werken. Anders kunnen de deelnemers zich mooi 's nachts veilig verplaatsen. Desondanks denk ik dat het niet heel nuttig is om buiten te gaan slapen. Als je denkt dat het daar niet veilig is moet je weg en anders kun je gewoon binnen slapen lijkt mij.
Ja ik weet dat de deelnemers en de hunters zich niet 's nachts mogen verplaatsen. Dus laten we zeggen van 23 to 8:00 uur. Als ze dan gewoon binnen slapen en precies om 8 uur naar buiten gaan dan hebben ze hetzelfde resultaat als dat ze in de hangmat slapen. Maar dan comfortabeler.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:18 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als ze gepakt worden, dan kunnen we meer aandacht hebben voor mensen die het iets serieuzer nemen.
[..]
Ik ben het met je eens dat de kans dat het nu gebeurt niet heel groot is, maar in een eerder seizoen hebben ze wel gekeken naar telefoons die voor het eerst aangingen in de buurt van het startpunt. Sylvana en Sandra zaten volgens mij niet heel ver van het startpunt vandaan, dus geheel onterecht is het ook weer niet.
Edit: even teruggekeken, ze zitten op slechts 4 kilometer van het startpunt...
[..]
Volgens mij mogen de deelnemers zich ook niet verplaatsen op de tijden dat de hunters niet mogen werken. Anders kunnen de deelnemers zich mooi 's nachts veilig verplaatsen. Desondanks denk ik dat het niet heel nuttig is om buiten te gaan slapen. Als je denkt dat het daar niet veilig is moet je weg en anders kun je gewoon binnen slapen lijkt mij.
Maar worden ze niet direct gevonden/kunnen ze nog (proberen te) vluchten als de hunters stipt begin speeltijd voor de deur staanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:44 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ja ik weet dat de deelnemers en de hunters zich niet 's nachts mogen verplaatsen. Dus laten we zeggen van 23 to 8:00 uur. Als ze dan gewoon binnen slapen en precies om 8 uur naar buiten gaan dan hebben ze hetzelfde resultaat als dat ze in de hangmat slapen. Maar dan comfortabeler.
Daquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar worden ze niet direct gevonden/kunnen ze nog (proberen te) vluchten als de hunters stipt begin speeltijd voor de deur staan
Die kunnen niet stipt begin speeltijd voor hun deur staan, want ze mogen pas bij begintijd van Haa Kuu vertrekkenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar worden ze niet direct gevonden/kunnen ze nog (proberen te) vluchten als de hunters stipt begin speeltijd voor de deur staan
Nee, we beginnen bij begin speeltijd op de plek waar we waren op einde speeltijd (desnoods midden op de snelweg).quote:Op woensdag 15 februari 2023 00:12 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Da
[..]
Die kunnen niet stipt begin speeltijd voor hun deur staan, want ze mogen pas bij begintijd van Haa Kuu vertrekken
Oke, fair enough. Maar ook dan heeft buiten slapen geen voordeel tov van binnen, tenzij jullie idd net bij einde speeltijd de straat van het huis inreden.quote:Op woensdag 15 februari 2023 06:01 schreef Selmar het volgende:
[..]
Nee, we beginnen bij begin speeltijd op de plek waar we waren op einde speeltijd (desnoods midden op de snelweg).
De Hunter teams slapen in een hotel vlak waar ze eindigen, die rijden natuurlijk niet elke dag terug.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:03 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Oke, fair enough. Maar ook dan heeft buiten slapen geen voordeel tov van binnen, tenzij jullie idd net bij einde speeltijd de straat van het huis inreden.
Btw, wat nou als jullie rond einde speeltijd in Groningen zijn en net te horen hebben gekregen dat het vals alarm is daar en jullie weer terug richting randstad moeten.....gaan jullie dan echt weer voor noppes om 6 uur s'ochtends naar Groningen rijden om daar om 8 uur aan te komen om van daaruit weer 2 uur terug te rijden?
Ah oke, een keer los als ze ver weg waren had ik me kunnen voorstellen, maar elke dag dat had ik niet verwacht. Daar is NL toch vrij klein voor.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:14 schreef Selmar het volgende:
[..]
De Hunter teams slapen in een hotel vlak waar ze eindigen, die rijden natuurlijk niet elke dag terug.
Dat is makkelijk, dan doe je automatisch mee.quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:57 schreef Eagles89 het volgende:
Er zijn zoveel mensen die een moord plegen aan deze show te willen deelnemen
Voor het reguliere seizoen heb je helemaal gelijk, maar voor VIPs is het echt niet dat we kunnen kiezen uit tientallen aanmeldingen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:57 schreef Eagles89 het volgende:
Ik vond het een hele leuke start van een nieuw seizoen, leuke start locatie ook, had er werkelijk nog nooit van gehoord “Radio Kootwijk”, hardop gelachen om vooral de slijptol Mark Baanders, heerlijk hoe die ook een lift weigerde vanaf de startlocatie “omdat het maar een lift van 5 km was”. Ik denk dat je op dat moment echt álles moet pakken wat je kunt krijgen, want HQ weet je vertrek locatie en zijn onderweg. En dan vervolgens ook nog op de enige drukke weg daar in de berm gaan zitten wachten op een volgende lift… Ook opvallend en vermakelijk dat ze geen tassen hebben wat iemand eerder hier ook al zei, hoe ze dat verder gaan oplossen ben ik ook wel benieuwd naar.
Helaas had deze aflevering een heel groot minpunt en dat is het koppel Famke Louise en Denzel Slager. Ik snap dat de productie een mix van kandidaten zoekt elk seizoen, en dat niet alle kandidaten ex special forces kunnen zijn, maar dit vind ik echt het andere uiterste. Als je een beetje een trouwe Hunted kijker bent is dit echt bespottelijk. Ik voel me bijna als kijker niet serieus genomen door zulke figuren te laten mee doen. Er zijn zoveel mensen die een moord plegen aan deze show te willen deelnemen en dan selecteer je twee figuren die oprecht hun best doen de allerdomste van 7 jaar Hunted te willen zijn. Dit was nog erger dan die twee van vorig jaar met hun wandeltochtje door het centrum van Adam, of bijv een meneer tablet met zn dochter van de onbekenden editie half jaar terug.
Ik snap echt wel dat er spanning moet zijn vanaf de eerste aflvrering, en dat je dat met zulke figuren zeker garandeerd, maar je kunt ook overdrijven. Ik had ook heel sterk de indruk dat ze het programma amper hebben gekeken gezien de verzameling aan klassieke fouten in zo’n 7 jaar Hunted NL die ze op dag 1 al maakten. Dan ben je dus echt net een paar uur onderweg en maak je werkelijk álle fouten die er afgelopen jaren gemaakt zijn.
Als opspoorder lijkt me dit toch ook niet leuk?
@:Selmar
Enfin, verder een hartstikke leuke aflevering gezien en de kijkcijfers en marktaandeel waren ook hartstikke goed zag ik
lijkt me toch wel dat de vips die mee willen doen zich enigszins inlezen/inkijken en zo dus begrijpen wat wel/niet kan? Femke en mooibooi lijken het programma niet eens te kennen en doen het vooral voor de 15 mins of fame. Veel langer zullen ze ook niet te zien zijn lijkt mequote:Op woensdag 15 februari 2023 18:26 schreef Selmar het volgende:
[..]
Voor het reguliere seizoen heb je helemaal gelijk, maar voor VIPs is het echt niet dat we kunnen kiezen uit tientallen aanmeldingen.
Nee, zal er eens om vragen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]Balen zeg
![]()
Weten jullie ook op welke grond(en)?
![]()
Viel mij ook op ja. Enige wat ik kan bedenken is dat ze dat niet mochten van de redactie. Want anders wel megadom van alle 10 de kandidaten.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Viel me trouwens ook wel op in Radio Kootwijk dat alle groepjes voor zich die morsecode probeerden op te lossen. Het is toch een wedstrijd tegen de Hunters, niet tegen elkaar, dus ik snap echt niet waarom ze niet samenwerkten om het op te lossen.
Dat was vorige week al he?quote:Op maandag 20 februari 2023 20:29 schreef StephanL het volgende:
Die Amsterdamse kijkt gewoon even bij Life of Yvonne
Ze snapte hoe de knopjes werkten, dat was al heel wat.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
De hoorn erop laten als je wil bellen
Een foto was snellerquote:Op maandag 20 februari 2023 20:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
10 minuten..
Foto was toch slimmer geweest denk ik.
Bingokaart weer vol.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:43 schreef Joop_W het volgende:
“GAS EROP”
“D’r op en d’r over”
“Oprollen die handel”
Onze Marcel stoere toespraken voorliefde wordt weer fijn ingevuld.
Voor je het weet krijg je die gasten op bezoek of erger, ze bivakkeren 24h in je woonkamer.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:46 schreef Leandra het volgende:
Dat lieve oude vrouwtje snapt het juist heel goed.... als je het programma niet kent ga je toch niet iemand in huis nemen die spontaan aan komt lopen en zegt dat hij/zij op de vlucht is?
Zelfs als je het programma wel kent snap ik heel goed dat je dat niet doet.
Ja, of het is echt een stel misdadigers op de vlucht waarvan 1 met een camera rondloopt om het op deelnemers van Hunted te lijken.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:48 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Voor je het weet krijg je die gasten op bezoek of erger, ze bivakkeren 24h in je woonkamer.
Dat begreep ik ook jaquote:Op maandag 20 februari 2023 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Urk en Schokland dat ligt toch vlakbij elkaar?
Dat je dan op een specifiek moment in dezelfde straat bent en je als duo gewoon net twee hunters iets verderop ziet lopen wil ik toch zeker wel onder de noemer toevallig schalen.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:32 schreef Quyxz_ het volgende:
Veel van die tv-mensen hebben hun hele leven en kennissenkring in omgeving Hilversum en Het Gooi, dus zo toevallig is het ook niet.
Klopt inderdaad wel dat het toevallig is! Maar niet compleet onverwacht.quote:Op maandag 20 februari 2023 22:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat je dan op een specifiek moment in dezelfde straat bent en je als duo gewoon net twee hunters iets verderop ziet lopen wil ik toch zeker wel onder de noemer toevallig schalen.
Die heeft eigenlijk wel een goede Coulthard-kaaklijn zeg!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 00:16 schreef Sodemieters het volgende:
Politie Rotterdam heeft een wekelijkse podcast. Sowieso vaak wel 'boeiend', maar deze week is een van de hunters te gast. Staat ook op Spotify.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het ook erg raar. En je ziet ook een camera shot van achter de auto waar Dilan en Guido in zaten. Dus met andere woorden: er stond daaar gewoon een camera man te filmen. Je maakt mij niet wijs dat die 2 hunters die camera niet gezien hebben, het was ongeveer 100 meter afstand ofzo.quote:Op maandag 20 februari 2023 22:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat je dan op een specifiek moment in dezelfde straat bent en je als duo gewoon net twee hunters iets verderop ziet lopen wil ik toch zeker wel onder de noemer toevallig schalen.
Nee, 2 gratis Red Bull sugarfree krijgen zequote:Op maandag 20 februari 2023 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Krijgen de Hunters nu trouwens gratis Schokland?
Volgens mij is dit ook wel eens aangegevenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:09 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ik denk echt dat ze die camera WEL gezien hebben maar omdat ze waarschijnlijk als ongeschreven regel hebben dat als ze ALLEEN door een camera te zien de deelnemers kunnen vinden (auto an sich was niet opgevallen) ze dit NIET mogen gebruiken en ze moeten laten gaan. Alleen wordt dit niet benoemd op beeld om het niet te ingewikkeld te maken.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:49 schreef spapaars het volgende:
Door het spionnenleger van Yvonne Coldeweijer was Famke Louise kansloos in Hunted VIPSSlaat nergens op, volgens mij maakt het voor hun vlucht tot nu toe echt nog NIKS uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ze hebben de camera echt niet gezienquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij is dit ook wel eens aangegeven@:selmar kom er maar in
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:38 schreef Selmar het volgende:
[..]
Ze hebben de camera echt niet gezien
Oke, opmerkelijk, maar het kan.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:38 schreef Selmar het volgende:
[..]
Ze hebben de camera echt niet gezien
Afgelopen maandag rond 21:15 😃quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:44 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
Bizar! Wanneer krijgen jullie dit te horen op HQ? En zijn daar beelden van
Dat is echt moeilijk om te zeggen, maar ik denk dat dan de productie beslist dat de camera doorslaggevend was en dat ze dus mogen ontkomen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 00:34 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Oke, opmerkelijk, maar het kan.
Maar stel nou dat ze de camera wel zagen.....en pas daardoor dachten: oh dan zouden dat weleens deelnemers kunnen zijn. En toen pas die auto zagen met de deelnemers. Mogen ze er dan op af gaan en ze inrekenen of is het volgens de regels niet toegestaan in dat geval omdat het puur door de camera kwam?
Als je die podcast luistert met Michael, dan zegt-ie dat ze pas na montage, via de afleveringen merken hoe het nou écht zat. Aan de andere kant: de echte politie komt er vaak helemaal niet achter*, dus dit is meer bevredigend.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:44 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
Bizar! Wanneer krijgen jullie dit te horen op HQ? En zijn daar beelden van
Oke, klinkt redelijk.quote:Op woensdag 22 februari 2023 06:05 schreef Selmar het volgende:
[..]
Dat is echt moeilijk om te zeggen, maar ik denk dat dan de productie beslist dat de camera doorslaggevend was en dat ze dus mogen ontkomen.
Leuke afleveringquote:Op dinsdag 21 februari 2023 00:16 schreef Sodemieters het volgende:
Politie Rotterdam heeft een wekelijkse podcast. Sowieso vaak wel 'boeiend', maar deze week is een van de hunters te gast. Staat ook op Spotify.
He, wat handig. Kan ie lopend vanaf het hoofdkantoor naar de podcast studio!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 00:16 schreef Sodemieters het volgende:
Klopt, maar wel het meest eerlijkequote:Op woensdag 22 februari 2023 08:40 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Oke, klinkt redelijk.
Alleen de productie kan dat niet zo binnen een minuut beslissen, dus die hunters gaat er gewoon spontaan achteraan. Het kan dus voorkomen dat ze de deelnemers echt weten aan te houden en dat productie daarna pas (via een soort van VAR) besluit dat ze weer vrij mogen gaan. Dat lijkt me wel heel raar voor de deelnemers.
Bij het niet-VIP seizoen ook al gezegd inderdaad; de hoeveelheid mensen die zogenaamd getapt zou worden, is echt onrealistisch hoog.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:53 schreef TargaFlorio het volgende:
Leuke aflevering.
Dat Ellen Hoog getapt werd vind ik wel over de top want op die manier moeten ze tientallen zo niet honderden mensen onder de tap zetten.
Dat is een beetje om te compenseren voor het compressed van een vlucht van maanden in drie weken (of zelfs in 1 week).quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:38 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Bij het niet-VIP seizoen ook al gezegd inderdaad; de hoeveelheid mensen die zogenaamd getapt zou worden, is echt onrealistisch hoog.
Rijdt er veel productie achter de hunters aan voor zulke zaken?quote:Op woensdag 22 februari 2023 06:05 schreef Selmar het volgende:
[..]
Dat is echt moeilijk om te zeggen, maar ik denk dat dan de productie beslist dat de camera doorslaggevend was en dat ze dus mogen ontkomen.
Zitten jullie dan ook met een hele club te kijken of zijn dat koffieautomaat gesprekken de volgende dag?quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:49 schreef spapaars het volgende:
Door het spionnenleger van Yvonne Coldeweijer was Famke Louise kansloos in Hunted VIPSDie waren sowieso wel gepakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gelukkig maar. Ik hou niet van die teams die altijd maar wat aan lopen te klooien.
Of dat met intelligentie te maken heeft weet ik niet, maar het lijkt me sowieso stug dat ze eerdere seizoenen terug hebben gekeken. Leuk voor ze dat ze mee mogen doen met een spannend spelprogramma, maar het is jammer dat de zwakke teams vaak dingen verkloten voor de sterkere teams.
Nu denk ik nog steeds dat men expres zwakkere teams kiest voor de nodige broodkruimels, maar ik blijf het jammer vinden.
Ja, een paar manquote:Op zondag 26 februari 2023 14:28 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Rijdt er veel productie achter de hunters aan voor zulke zaken?
Ook een arrestatie moet er natuurlijk een beetje gelikt uitzien terwijl hunters ook nog jacht kunnen maken op een 2e voortvluchtige.
We hebben een groepsapp 😃quote:Op zondag 26 februari 2023 14:29 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zitten jullie dan ook met een hele club te kijken of zijn dat koffieautomaat gesprekken de volgende dag?
De arrestatie wordt vaak herfilmd om het spectaculairder in beeld te brengen. Al proberen ze het wel zo goed mogelijk na te spelen.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:28 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Rijdt er veel productie achter de hunters aan voor zulke zaken?
Ook een arrestatie moet er natuurlijk een beetje gelikt uitzien terwijl hunters ook nog jacht kunnen maken op een 2e voortvluchtige.
Ditquote:Op maandag 27 februari 2023 21:07 schreef scrub_nurse het volgende:
Wat een naaistreek van die trut op Twitter
Ik denk het nog niet. Daarvoor hebben ze nog te weinig informatie..quote:
Nounounouquote:Op maandag 27 februari 2023 21:07 schreef scrub_nurse het volgende:
😘quote:Op maandag 27 februari 2023 21:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nounounou
Ik had het ook gedaan.
Soms heb je even een paar uur niets te doen, en ja, dan ga je nog maar een keer door alle info heen (en zie je dat er blaadjes zijn uitgeschuurd, en doorgedrukt)quote:Op maandag 27 februari 2023 21:50 schreef JJ76 het volgende:
Volgens mij krijgen de hunters en teams beide tips omdat ze anders niet verder komen met zo'n verkort vup-format. tips van spionnen, toch ineens bruikbare info van kladblok famke (waarin eerder niet in te vinden was). Anderszijds ineens zijn de dames erachter dat het om radio moet gaan terwijl ze dag ervoor geen idee hadden wat te doen in schokland en toevallig ongeveer tegen contactpersoon aanrijden.
Die foto op insta was trouwens wel heel erg domme actie, waardoor nadat ze al ergens Urk hadden gehoord nu weer een plek in buurt van schokland onder aandacht komt.
Je zou bijna denken dat er 24 uur in een dag zitten.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:50 schreef JJ76 het volgende:
Volgens mij krijgen de hunters en teams beide tips omdat ze anders niet verder komen met zo'n verkort vup-format. tips van spionnen, toch ineens bruikbare info van kladblok famke (waarin eerder niet in te vinden was). Anderszijds ineens zijn de dames erachter dat het om radio moet gaan terwijl ze dag ervoor geen idee hadden wat te doen in schokland en toevallig ongeveer tegen contactpersoon aanrijden.
Die foto op insta was trouwens wel heel erg domme actie, waardoor nadat ze al ergens Urk hadden gehoord nu weer een plek in buurt van schokland onder aandacht komt.
quote:Op maandag 27 februari 2023 20:50 schreef TheVulture het volgende:
Als ik met Mark op de vlucht moest zou ik 'm zelf bij de Hunters afdroppen
Yeah, en zorg dat je in een auto kan stappen die je een provincie of 2 van die plek weg rijdt.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:02 schreef Sodemieters het volgende:
Domme actie inderdaad, die 'afleidingsmaneuvre'. Hadden ze toch zelf ook wel kunnen bedenken. Even kijken wie de foto gemaakt heeft, even kijken waar de telefoon van die persoon geweest is, klaar. Dan was de afleiding in het vorige seizoen toch een stuk beter opgezet.
had eerlijk gezegd verwacht dat foto met geo-locatie van foto zelf getraceerd zou worden. Dat schijnt in Oekraine ook al aardig wat schade/doden te hebben opgeleverd.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:02 schreef Sodemieters het volgende:
Domme actie inderdaad, die 'afleidingsmaneuvre'. Hadden ze toch zelf ook wel kunnen bedenken. Even kijken wie de foto gemaakt heeft, even kijken waar de telefoon van die persoon geweest is, klaar. Dan was de afleiding in het vorige seizoen toch een stuk beter opgezet.
Dat kon niet, dat hadden ze eruit gesloopt door een screenshot van de foto te nemen en die te plaatsen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:28 schreef JJ76 het volgende:
[..]
had eerlijk gezegd verwacht dat foto met geo-locatie van foto zelf getraceerd zou worden. Dat schijnt in Oekraine ook al aardig wat schade/doden te hebben opgeleverd.
Is onze versie van ‘Opsporing Verzocht’ (en waarschijnlijk eenmalig)quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:59 schreef camaron het volgende:
Hulp zoeken bij het spionnenleger vind ik ook een zwaktebod hoor.
Dan kan je, zoals Nebelwerfer al zei, wel stoppen met de VIPS-uitzendingen.
Het gaat natuurlijk wel een beetje in tegen de essentie van het programma.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:27 schreef Selmar het volgende:
[..]
Is onze versie van ‘Opsporing Verzocht’ (en waarschijnlijk eenmalig)
Hè waarom? Bij bijvoorbeeld een Jos B werd Boulevard ook ingeschakeld, waardoor heel Nederland wist naar wie ze uit moesten kijken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:13 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk wel een beetje in tegen de essentie van het programma.
Ik snap overigens best dat het verleidelijk was hoor.
Jawel. Maar de bekende nederlanders zijn bekend. Als je nu de media ook allemaal mee laat zoeken krijg je zo’n programma als van het jaar te zien was met nederlanders die in België een vlag moeten planten. (Even de naam kwijt).quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Hè waarom? Bij bijvoorbeeld een Jos B werd Boulevard ook ingeschakeld, waardoor heel Nederland wist naar wie ze uit moesten kijken.
“Als je niemand kunt vertrouwen, waar kun je dan nog heen”quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:13 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk wel een beetje in tegen de essentie van het programma.
Ik snap overigens best dat het verleidelijk was hoor.
https://www.npo3.nl/hunted/AT_2056755quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb alleen aflevering 1 kunnen zien tot nu toe, wilde vanavond terug kijken maar aflevering 2 staat niet op NPO Start (3 wel trouwens)
Iemand een andere manier om het terug te kijken?
Mijn dank is groot!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:45 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.npo3.nl/hunted/AT_2056755
Ja en nee 😎quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:55 schreef kevinrsd het volgende:
Komt er dit jaar ook een into the wild versie @:selmar?
Zo lekker duidelijkquote:
Of 'Vlucht naar Vlaanderen'.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:03 schreef Rockfire het volgende:
Zo lekker duidelijk![]()
Waarschijnlijk dus een zelfde principe, maar andere uitvoering? Een "Into the polder" versie ofzo
Oké, iets meer tip van de sluier, we gaan dit jaar geen Hunted into the wild uitzendenquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:03 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Zo lekker duidelijk![]()
Waarschijnlijk dus een zelfde principe, maar andere uitvoering? Een "Into the polder" versie ofzo
Dus uitzenden niet, maar opnemen wel??quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:57 schreef Selmar het volgende:
[..]
Oké, iets meer tip van de sluier, we gaan dit jaar geen Hunted into the wild uitzenden
quote:
quote:After the Hunt geeft een kijkje bij de Hunters achter de schermen. In de eerste aflevering volgen we Selmar die na de Hunters werkdag naar huis rijdt, langs de Albert Heijn gaat, zijn auto door de wasstraat rijdt, een bezoekje aan de sportschool brengt en thuis ontspant op de bank. In de andere afleveringen komen Marcel, Jeroen en Dusty aan de beurt.
Hoe herkende die vrouw ze überhaupt als vluchters? ze hebben geen bagage niks... Alleen door de camera's?quote:Op maandag 27 februari 2023 21:07 schreef scrub_nurse het volgende:
Misschien vroegen ze wel een lift aan de spion?quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:57 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Hoe herkende die vrouw ze überhaupt als vluchters? ze hebben geen bagage niks... Alleen door de camera's?
Is ook allemaal fake, want normaal doe ik mijn boodschappen bij de Jumbo, maar die betaalde minder 🤫quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:47 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom ik zou willen zien hoe Selmar zijn boodschappen doet
Wild into the hunted?quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:57 schreef Selmar het volgende:
[..]
Oké, iets meer tip van de sluier, we gaan dit jaar geen Hunted into the wild uitzenden
Ja, behalve dat het hun kantoortje niet is....quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:16 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Wild into the hunted?
Misschien leuk het een keer om te draaien en de kandidaten de Hunters laten zoeken. Wel jammer dat jullie kantoortje enigszins opvalt natuurlijk.
Nee? Jij gaat niet kijken? Ik wel hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:47 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom ik zou willen zien hoe Selmar zijn boodschappen doet
Zou @Selmar huismerk onderuit het schap halen of voor het A merk gaan? Spannendquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:40 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Nee? Jij gaat niet kijken? Ik wel hoor
Nee, natuurlijk niet..quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:18 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ja, behalve dat het hun kantoortje niet is....
Een reactie van die ‘trut’ op soortgelijke bewoordingen in Trouw:quote:Op maandag 27 februari 2023 21:07 schreef scrub_nurse het volgende:
Ik zou wel een Into the Wild willen zien waarbij Kamp van Koningsbrugge instructeurs de kandidaten zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:16 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Wild into the hunted?
Misschien leuk het een keer om te draaien en de kandidaten de Hunters laten zoeken. Wel jammer dat jullie kantoortje enigszins opvalt natuurlijk.
Eigenlijk heb ik hier niet zo veel problemen mee. "In het echt" wordt het publiek soms ook opgeroepen om uit te kijken naar voortvluchtigen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:19 schreef Selmar het volgende:
[..]
Een reactie van die ‘trut’ op soortgelijke bewoordingen in Trouw:
https://www.trouw.nl/cult(...)unted-vips~ba61fd66/
Eventueel te bekijken via 12ft
Arrestaties met verzet jaquote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik zou wel een Into the Wild willen zien waarbij Kamp van Koningsbrugge instructeurs de kandidaten zijn.
Je moet eens zien hoeveel drek er via de socials binnen kwam. Inclusief verwijzingen naar 40-45quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik hier niet zo veel problemen mee. "In het echt" wordt het publiek soms ook opgeroepen om uit te kijken naar voortvluchtigen.
Ik ben ook voor de voortvluchtigen, want het is een spel. Zij zijn de underdog en als ze allemaal gepakt zijn, dan is het programma klaar. Andersom is het ook geen leuke tv als de voortvluchtigen te goed zijn en geen fouten maken, dus is het goed dat de tipgever voor een beetje balans zorgtquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:19 schreef Selmar het volgende:
[..]
Een reactie van die ‘trut’ op soortgelijke bewoordingen in Trouw:
https://www.trouw.nl/cult(...)unted-vips~ba61fd66/
Eventueel te bekijken via 12ft
Ik zou nu alleen de voornaam gebruiken. En ik denk dat het niet eens voor de ‘balans’ goed is, maar vooral om er voor te zorgen dat (vooral de) VIPs zich niet als een stel flierefluiters door het land kunnen begeven, maar overal achterdochtig moeten zijn. Dat is veel leukere tv.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben ook voor de voortvluchtigen, want het is een spel. Zij zijn de underdog en als ze allemaal gepakt zijn, dan is het programma klaar. Andersom is het ook geen leuke tv als de voortvluchtigen te goed zijn en geen fouten maken, dus is het goed dat de tipgever voor een beetje balans zorgtHet is wel flauw dat de Trouw zo reageert, want als kijker van het programma durf je in het vervolg niet eens meer een tip door te geven.
Zou je in het vervolg weer de tipgever met voor- en achternaam opnoemen, of ben je daar nu iets voorzichtiger mee?
Dat geloof ik direct.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:29 schreef Selmar het volgende:
[..]
Je moet eens zien hoeveel drek er via de socials binnen kwam. Inclusief verwijzingen naar 40-45
Helemaal mee eens, stel dat Famke en Denzel weg waren gekomen met hun gemakzuchtige spel, dan zou het programma toch een stuk minder leuk zijn. Als je het spel niet serieus neemt, dan verdien je het om verraden te wordenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:57 schreef Selmar het volgende:
[..]
Ik zou nu alleen de voornaam gebruiken. En ik denk dat het niet eens voor de ‘balans’ goed is, maar vooral om er voor te zorgen dat (vooral de) VIPs zich niet als een stel flierefluiters door het land kunnen begeven, maar overal achterdochtig moeten zijn. Dat is veel leukere tv.
Dat is wel serieus vervelendquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:29 schreef Selmar het volgende:
[..]
Je moet eens zien hoeveel drek er via de socials binnen kwam. Inclusief verwijzingen naar 40-45
Nog ergerquote:Op maandag 6 maart 2023 21:02 schreef StephanL het volgende:
Haha bellen terwijl ze in gesprek is met hunters
Patty kijkt geen Hunted.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:04 schreef Stepperoller het volgende:
Wel balen dat zo'n Patty je contactpersoon is
Het lijkt me sterk dat je zonder informatie wordt gedwongen contactpersoon te zijn. Dus zodra je dat wordt weet je van het programma en kun je je inlezen.quote:
Ja jammer. Maarja van een persoon die ze zoeken, publiceren ze ook foto en gegevens.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind dit onwijs oneerlijk (Coldewijer inzetten). Maar wellicht ligt dit aan mij
Veeeeel terughoudender tenzij onwijs gevaarlijk.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja jammer. Maarja van een persoon die ze zoeken, publiceren ze ook foto en gegevens.
Ja dat wel.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Veeeeel terughoudender tenzij onwijs gevaarlijk.
Die konden toch al niet meer de extractie halen.quote:
Jawel, voor Sjoerd en Jeroen en de dames.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, misschien moet ik dit niet meer kijken ofzo
Ik vind het gewoon niet zo leuk meer zoquote:Op maandag 6 maart 2023 21:17 schreef svann het volgende:
[..]
Jawel, voor Sjoerd en Jeroen en de dames.
Te lang gewacht met Patty bellen.quote:
quote:Op maandag 6 maart 2023 21:18 schreef Joop_W het volgende:
Deze “vluchtpoging” was wel weer hilarisch.
Dat was het (of iig mijn) punt nietquote:Op maandag 6 maart 2023 21:19 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Als ze eenmaal aan de deur staan zou ik gewoon vast naar de grond gaan, het is dan zinloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |